ziggi Geschrieben 6. Dezember 2010 report Geschrieben 6. Dezember 2010 liebe wintergeschädigte, und es wird nur wuid g'schossen, daß des glei scho klar is!! Mein Gott Martl, bairische Sprache, schwere Sprache mit'm Eisstock duat ma "scheibm" net schiaßn. Schiaßn duan hextns d' Preißn Servus Franz oida g'schaftla. in niedabaiern werd g'schossen scheib'n dern ma beim kegeln gruß martl Zitieren
speety Geschrieben 7. Dezember 2010 report Geschrieben 7. Dezember 2010 .....in niedabaiern ..... Ja mei. Hab i ganz vagessn, dass in da West-Tschechei a anders Idiom hergnomma werd....... Servus Franz Zitieren
ziggi Geschrieben 7. Dezember 2010 report Geschrieben 7. Dezember 2010 derfst trotzdem kemma und aa scheibm, wennst moanst... oda kriagst nachad s'reimathische? Zitieren
speety Geschrieben 7. Dezember 2010 report Geschrieben 7. Dezember 2010 oda kriagst nachad s'reimathische? dadad mi ned weida stöhrn. miaßad hoit a jungfrau hibrunzn, dann dadads scho wieda geh. ............aba woher nehma??? Servus Franz Zitieren
ziggi Geschrieben 7. Dezember 2010 report Geschrieben 7. Dezember 2010 miaßad hoit a jungfrau hibrunzn, dann dadads scho wieda geh. muaß i mir merka für späda... oba wiss'n dad i aa koane. Zitieren
speety Geschrieben 7. Dezember 2010 report Geschrieben 7. Dezember 2010 miaßad hoit a jungfrau hibrunzn, dann dadads scho wieda geh. muaß i mir merka für späda... oba wiss'n dad i aa koane. wär eigentlich a guade Frage für a Umfrage: "Kennt ebba ebban, der ebban kennt, der wo a Jungfrau wissn dadat, de wo hibrunzn kanndad und aa dadat, damits wieda gangad" I glaab, de Fragestellung wär stark firstpriceverdächtig Servus Franz Zitieren
hanshans Geschrieben 7. Dezember 2010 report Geschrieben 7. Dezember 2010 Hawedeehre Leiz, mei Spezi da Horst der am Montag mitkemma dadat, mecht a gern wissn wann er denn zum Arbatn aufhörn sojt, damit mia zwoa uns treffn kennan und nach Minga fahrn kennan! Blos wohi des wissma a no ned! Dadat uns jemand a Lichtl oknipsn und uns sogn wann und wo mia am 13. hikemma sojn. Mei war des liab! Übrgs. Jungfraun san ausgstorbn!! Zitieren
ziggi Geschrieben 7. Dezember 2010 report Geschrieben 7. Dezember 2010 (bearbeitet) @ALL Christkindl-StammMinga 13.12.2010 ab ca. 19:00 Uhr und des ganze am weißenburger platz. sbahn-hoit "rosenheimer platz" do werd's scho hifind'n zu zwoat... und sog amoi, hoaßt's es olle hoast do draust... gruß martl Bearbeitet 7. Dezember 2010 von ziggi Zitieren
hanshans Geschrieben 7. Dezember 2010 report Geschrieben 7. Dezember 2010 ha logisch hoassn mia olle da dausd hoast, oda a hanshans. grad wia ma wui! Zitieren
turbopopel Geschrieben 7. Dezember 2010 report Geschrieben 7. Dezember 2010 (bearbeitet) Servus beinand, der Tisch ist beim Griechen KALAMI für kommenden Montag ab 20 Uhr für 15 Personen reserviert. Treffpunkt also 19 Uhr vorm Australier am Weißenburger Platz. Is dat so alles korrekt!? Beim Eisstockschieß'n bin ick natürlich och dabei. Gruß MUNDL Bearbeitet 7. Dezember 2010 von turbopopel Zitieren
speety Geschrieben 8. Dezember 2010 report Geschrieben 8. Dezember 2010 ....Treffpunkt also 19 Uhr vorm Australier am Weißenburger Platz. na, na, do kimm i nimma mit. Mundl, oida Revoluzza, muaß denn imma alles nei sei? Die letzten Jahrzehnte war doch unser Treffpunkt immer am Zugang vom Rosenheimer Platz her. Oiso, wia mach ma's?? Servus Franz Zitieren
SprintSTMünchen Geschrieben 8. Dezember 2010 report Geschrieben 8. Dezember 2010 Vote für Franzl Zitieren
ziggi Geschrieben 8. Dezember 2010 report Geschrieben 8. Dezember 2010 ...am Zugang vom Rosenheimer Platz her. genau, so mach's wieder. der mundl lernt's scho no. er war doch erst oamoi... gruß martl Zitieren
turbopopel Geschrieben 8. Dezember 2010 report Geschrieben 8. Dezember 2010 JA, JA!! ICH FÜGE MICH SCHON!! Gruß vom eingeschüchterten MUNDL Zitieren
speety Geschrieben 9. Dezember 2010 report Geschrieben 9. Dezember 2010 . BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++ Da Mundl werd heit endlich so oid, wia scho lang ausschaut Mundl, ois guade + xund bleim Servus Franz Zitieren
SprintSTMünchen Geschrieben 9. Dezember 2010 report Geschrieben 9. Dezember 2010 (bearbeitet) Da Mundl werd heit endlich so oid, wia scho lang ausschaut Mundl, ois guade + xund bleim Servus Franz Des ko ned sei ... do steht (41) - wäre (51) nicht richtig Natürlich auch von mir alles Gute und viel Gesundheit für die nächsten Jahre mit Deiner Family und uns so long Christian Tante Edit fragt nach übrigens nach dem neuen und letzten Bild !!! Bearbeitet 9. Dezember 2010 von SprintSTMünchen Zitieren
ziggi Geschrieben 9. Dezember 2010 report Geschrieben 9. Dezember 2010 Da Mundl werd heit endlich so oid, wia scho lang ausschaut Mundl, ois guade + xund bleim auch von mir alles gute, mein lieber mundl gruß martl Zitieren
Der_Erdinger Geschrieben 9. Dezember 2010 report Geschrieben 9. Dezember 2010 . BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++BREAKING+NEWS+++ Da Mundl werd heit endlich so oid, wia scho lang ausschaut Mundl, ois guade + xund bleim Servus Franz Hui, iss der scho oid........ Fast so oid wia da Stromwechsler aus FFB Mundl, Du oida Sack von mir aa ois Guade zum 0,5xJahrhundert!!! Feier g'scheid und sauf die zua! Servus Stefano Zitieren
rockky Geschrieben 9. Dezember 2010 report Geschrieben 9. Dezember 2010 ich wünsche Euch viel Spaß! Trinkt einen Glühwein für mich mit! so long... Micha Zitieren
Devil_t Geschrieben 10. Dezember 2010 report Geschrieben 10. Dezember 2010 Also ersma meinem Namensvetter alles alles Gute (natürlich auch von Petra!) nachträglich zum Burzeltach:flowers: Als Burzeltagsgeschenk gibts mal eben die Tabellenführung der Blaugelben Löwen in der 3.!!!! Glühwein-Montag Treffen an der alten Stelle!!! ....simma dabei! (Danke fürs reservieren -Mundl!) Und Martl : Daumen hoch (2x) fürs Eisstockschiess'n (preußisch) - gerne!!! Schön's Wochenende - Euch allen! Zitieren
ziggi Geschrieben 10. Dezember 2010 report Geschrieben 10. Dezember 2010 Und Martl : Daumen hoch (2x) fürs Eisstockschiess'n (preußisch) - gerne!!! samma erst 4. doppelt so vui brauch ma scho. hoff ma daß no oana oan kennt der oane kennt, de wo an franze obrunzn kannt... gruß martl Zitieren
turbopopel Geschrieben 10. Dezember 2010 report Geschrieben 10. Dezember 2010 HERZLICHEN DANK FÜR DIE ÜBERDIMENSIONALEN GLÜCKWÜNSCHE!! MUNDL HAT GESTERN' N RUHIGEN GEMACHT UND DEN ABEND MIT GEPFLEGTEM SNOOKERN BEENDET. ALSO BIS ZUM CHRISTKINDLESMARKT! MUNDL Zitieren
SprintSTMünchen Geschrieben 10. Dezember 2010 report Geschrieben 10. Dezember 2010 samma erst 4. Martina wäre auch dabei, wenn es terminlich passt Zitieren
ziggi Geschrieben 10. Dezember 2010 report Geschrieben 10. Dezember 2010 HERZLICHEN DANK FÜR DIE ÜBERDIMENSIONALEN GLÜCKWÜNSCHE!! MUNDL HAT GESTERN' N RUHIGEN GEMACHT UND DEN ABEND MIT GEPFLEGTEM SNOOKERN BEENDET. ALSO BIS ZUM CHRISTKINDLESMARKT! MUNDL bzw. DAS bild? gruß martl Zitieren
turbopopel Geschrieben 10. Dezember 2010 report Geschrieben 10. Dezember 2010 1. warum? kristkindlesmarkt steht doch immer auf den abfüllflaschen im supermarkt. 2. was für bilder? bitte um klärung. Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.