speedfreak.ch Geschrieben 11. Juli 2003 report Geschrieben 11. Juli 2003 @all: han unter "marktplatz - suche zubehör" es biträgli platziert. falls das öpperem vo üch au gfalle sett, chönnt mer eventuell en sammelbschtellig mache. triplegrüess, mischa Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 11. Juli 2003 report Geschrieben 11. Juli 2003 @day-triple: projekt "racinghülle" gschtorbe? oder hesch müese biträg schinde? Zitieren
Ducischreck Geschrieben 11. Juli 2003 report Geschrieben 11. Juli 2003 @mischa: wär au dran interessiert. ussert i müesst s'letschte kabel deför gä. grussi fabrice Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 11. Juli 2003 report Geschrieben 11. Juli 2003 @robin: äääh, ja und nei, das heisst viellicht... nei, han aber im netz nüt gfunde unter "racinghülle". das wär aber au en (wahrschinlich einiges günschtigeri) lösig! also falls du öppis finde settsch, let me know... @fabrice: choschtet US$ 99.- plus ebe versand und und und... ich chönntis allefalls aber zu mim brüeder uf chicago schicke lah - er chunnt im auguscht eh i d' schwiiz. dreizopf'ngruss, mischa Zitieren
Ed_72 Geschrieben 11. Juli 2003 report Geschrieben 11. Juli 2003 @ Fabrice Ech go jetzt am Samschtig definitiv ned uf Schongau as Bikerfäscht. Die erwähnti Privatparty fendet statt. Ond zom Töfffahre chomi wahrschindlech das Wochenänd au ned , aber es werd secher es anders mou klappe. Gruess Ed Zitieren
Merlin Geschrieben 11. Juli 2003 Autor report Geschrieben 11. Juli 2003 (bearbeitet) Müend Ihr eigentlich nöd schaffe? Oder händ Ihr nüt z'tue? Ich glaubs nöd, da luegt mer emal 1 Tag nöd is Forum und me muess scho zwei Site mit neue Antworte goläse! ihr würded gschider meh am Kabel zieh, aber nöd am Muuskabel! Bearbeitet 11. Juli 2003 von Merlin Zitieren
cutf Geschrieben 12. Juli 2003 report Geschrieben 12. Juli 2003 VERKAUFE: AUDI A4 1.8T Avant Heeeee, Speedtriple.ch, ich han gar nöd gwüsst, das du mis Auto verchaufe wotsch... Wäschi han i blöd glueged, gliiches Auto, gliichi Farb, fascht gliich vil km, fascht de glich Jahrgang, de gross 2000.00 Stutz-Service han i au grad gmacht und han auno 225er-Schlappe druf und Cd usw. Läk, isch das en Zuefall! Schöni uusfahrt am Sunntig, chan leider nöd teilneh. @ Spaccioso: Welcome to the Club, please take a seat and feel comfortable Mauro Ahh, öppis hani no welle säge: E L Ä N D I S C H I N D E R A L L I Z Ä M E !!!![/size] Zitieren
Merlin Geschrieben 13. Juli 2003 Autor report Geschrieben 13. Juli 2003 Iiiiiikkkk! Han geschter im Schwarzwald en chline Crash gah! Zum Glück nur s'Ghüs vom rechte vordere Blinker broche! Mir sind anen Stop anegfahre und händ welle nach rechts abbüge, da isch vo links en Volvo V70 cho. De hät aghalte und Lichthupi geh, dass mir chönd abdüse! De Dieter hat das nöd gseh und ich han gmeint, dass er abfahrt! Da bin im grad hineinegfahre! Han gar nöd gwüsst, dass de Uspuff vo de alte Speedy uf de Höchi vo mine Blinker isch! Zum Glück han i die "neue" Blinker vom Mischa nonig drah gah! Suscht het i mer glaub Kugle geh! Zitieren
Nimara Geschrieben 13. Juli 2003 report Geschrieben 13. Juli 2003 Hallo zämä Heieiei schriebet dir viu, mah mit läse fasch nid nache! Ha hüt äs schöns Usfährtli gmacht, wes nume nid so heiss gsi wär! @Fabrice, nei ig bi letschte Donnschti nid ufem Houestei gsi, ha aber fescht vor, dä Donnschti z cho, falls z Wätter mitmacht. Säge dirs uf au Fäu de no, weni sicher bi was z Wätter wott. (jaja ig weiss, ig bi ä Schönwätterfahrer, grins) @Merlin, uuuups schwein gha! Zum Glück isch nid meh passiert! Ja ig dänke mir finde sicher mau äs Datum für äs Träffe. Wär ämu no cool. Ha no wöue äs Föteli vo mir bi dä Userpix lah dritue, itz hei si das Thema grad stillgleit für unbestimmti Zyt. Wes öpper interessiert, mit wäm dirs da z tue heit, findet dir unger www.nimara.meinbild.ch äs paar Fotis vo mir. Leider no nid mit mim Speedy-Schätzi, sondern mitem Monster, aber ig schaffe dranne! Häbet no ä schöne Sunntiabe, u morn ä guete Wuchestart, Liebs Grüessli Corinne Zitieren
Manowar Geschrieben 13. Juli 2003 report Geschrieben 13. Juli 2003 @all Sali zäme,händ Ihr hoffentligg alli au e so e tolls Wucheänd verbrocht wie Ich Es isch super gsi das Streetfighter-Träffe in Ulm Ich ha no e Triple-Fahrer us Liechtstai kenneglert wo sich au gli do mälde wird.... ( Sali Martin,bisch no guet heim cho? ) Ich wünsch allene e guete Wuchestart Triple Grüsse Pat Zitieren
Nimara Geschrieben 13. Juli 2003 report Geschrieben 13. Juli 2003 Ha no äs Frägeli: Äs git doch so Gepäck-Haltebolzen, wo meh dert bi dä Schrube vorem Soziussitz cha befeschtige. Cha meh diä irgendwo bstelle? Oder muesi da bim Triumph-Händler achlopfe? Ha im Internet nume ä Dütsche Abieter gfunge. Oder heit dir schüsch no gueti Ideene, wie meh am beschte Gepäck uf dr Speedy transportiert? Dr Lack isch mir chli heilig, drum studiereni amene Gepäckträger und äbe dene Haltebolze ume. Oder allefalls no a dä original Triumph Gepäcktäsche. Uf eui Erfahrige bi ig gspannt. Zitieren
cutf Geschrieben 14. Juli 2003 report Geschrieben 14. Juli 2003 @ Nimara Ich weiss, welli Hacke du meinsch, chan der aber nöd wiiter hälfe, da ich nur mit Tankrucksack oder Rucksack unterwägs bin. Frög doch mal din fründliche T-Dealer, dä weiss sicher wo diä überchunsch... Hey, schöni Bilder, mit ere schöni Frau (ja, ja, ich ghör eu anderi all scho schreie ) wooooobiiiiiii ich ja scho säge muen, dass das mit dä Duc, das isch ja scho en tüüfschlag, würdsch gfälligscht luege das diä wäg chömed? Grüessli, Mauro Zitieren
Ducischreck Geschrieben 14. Juli 2003 report Geschrieben 14. Juli 2003 @all: s'elsass esch vou de hammer zum abfätze... :ninja: . mettlerwile weiss i, dass be 240km/h de dreizahlbegrenzer chonnt. schad... erscht denne send mer duci 916 ond mv-aguste devo zoge of de bahn im dütsche. bes of 240 send si ned wägcho. . ond ebe.... s'elsass.... vou geil. kable kable kable @andi: he... gesch der sorg!! @corinne: i cha me do nor de wort vom mauro aschlüsse auso i meine vo wäge schöni böuder met ere schöne frou . das wägem gepäck amache... es het onderem soziussitz 2 bögle wo de no chasch useklappe ond wo de allefaus chönntisch ergend e gommizug umebinde. wo mer im mai z'monza gsi send han i met emene sone vierstrangige gommizog, zäut und schlofsack ufem sozius festgmacht. d'högge vom gommizog a de soziusfuessraschte befestigt. kei problem gha. de gommizog aussolches repslet jo ned am lagg. wägem houestei chöne mer jo no luege ok? @pat: ond? hesch der grad so es chorzes heck inezoge? auso jungs und mädel emmer schön dra blibe! rööööhhhr fabrice Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 14. Juli 2003 report Geschrieben 14. Juli 2003 (bearbeitet) Guete Morgääääääääähn (wieder einisch viel z'spat is Bett cho)! Hmmm, nid viel Neus vo minere Siite - han viel z'wenig am Kabel zoge das Wuchenend... Naja, aber hüt isch ja au no en Tag! @Fabrice: Isch en chline Witz gsii mit em SMS geschter "Abig". Sorry, dass nid früehner vo mir ghört hesch, han afig en Chopf wie es Sieb! @Andi: Ups, hesch demfall noeinisch Schwein gha! Ich schick Der die neue Blinker die Wuche, d.h. sie göhnd morn uf Poscht. @Corinne: Schöni Signatur, wo Du da hesch! So öppis chläbt vore a minere Speedy und hinne a mim Helm! En schöne Tag Eu allne und e churzi Wuche! Triplegruess, Mischa Bearbeitet 14. Juli 2003 von day-triple Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 14. Juli 2003 report Geschrieben 14. Juli 2003 (bearbeitet) hoi zäme nachdem ich das weekend grümpibedingt gar ned schön - eigentlich gar ned - am kabel zoge han, freuts mi doch z ghöre, das es schinbar niemer us üsere rundi uf de latz ghaue het. im gägesatz zu es paarne in dütschland. lueged mal under "benzingerede", isch echt zum chotze. ned grad es triple-weekend... aber zum glück hets niemer würkli schlimm verwütscht. bis ufs triumphinchen mit brochnem bei. bi dem crash aber es megaschwein gha... @ mauro: hoi audi-pilot! bruchsch demfall kei kopie vo dim auto, susch chönnts mis ja abchaufe mega-zufall! aber s isch scho mis, das won i verchauf @ andi: eieiei ufpasse. dörf aber nach mim vorderrad-slide am 6. ja nüt säge... @ fabrice: schön am kabel zoge hesch! @ day-triple: mier müend vill meh... - lömmer das @ all: ich als mängisch-es-bitzeli-schinder finds zum das mer de status abgschafft het. tuen i grad äxtra no meh schinde. bätsch! triplegrüess, churze tag robin Bearbeitet 14. Juli 2003 von speedtriple.ch Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 14. Juli 2003 report Geschrieben 14. Juli 2003 @all: es "schindbätsch" zrugg! jawohl! Zitieren
Ducischreck Geschrieben 14. Juli 2003 report Geschrieben 14. Juli 2003 versuechsch die johrelang ufe z'schaffe ond was möches?? schindbätsch!! Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 14. Juli 2003 report Geschrieben 14. Juli 2003 (bearbeitet) vor allem verrateds eim ned wie mer s jetzt sälber cha ändere. het scho fasch müese öppis schinde. has aber (no) underlah... doofi änderig schindbätsch! Bearbeitet 14. Juli 2003 von speedtriple.ch Zitieren
Manowar Geschrieben 14. Juli 2003 report Geschrieben 14. Juli 2003 @Fabrice jo ich bi jetzt am umeluege wäg em e kurze heck Mit dr Front vom Töff muess ich den au no öbbis mache..... Triple Grüsse Pat Zitieren
Ducischreck Geschrieben 14. Juli 2003 report Geschrieben 14. Juli 2003 @pat: du besch e geile siech.... wetsch vou dini spiidi umboue. @all: was hend er eigentlech för ne finke droffe of euchne spiidis? was chöned er empfähle? er sött einigermasse grip ha ond glich ned nach 2000km abglieret si. der ersch woni droffe gha ha het grad emou 3500km gha. der jetzig michelin het glich scho 6000km. muess ne aber gli weder wächsle. gets eigentlech kei finke wo ou enne a de fäuge umegoht? met däre schräglag wo me met de spiidi erreicht? rööhring greetings fabrice Zitieren
Merlin Geschrieben 14. Juli 2003 Autor report Geschrieben 14. Juli 2003 Also ich fahr mit Bridgestone BT10 dur Gegend! Bin sehr zfride mit de Finke! Wie lang die aber hebed chan i nöd säge. Zitieren
Nimara Geschrieben 15. Juli 2003 report Geschrieben 15. Juli 2003 Hallöchen Danke für öii Komplimänt, da wirdeni ja fasch chli verläge! @Mauro, ig dänke ig chlopfe mau bim Triumph-Händler ah, merci! Ha mir eh überleit, i Zuekunft mit Rucksack z fahre, da mir mis Speedy-Schätzi scho heilig isch. Was fürne Tankrucksack bruchsch du? Ig luege sofort dasi diä Föteli mit dr Duc cha uselösche, grins, u dür Speedy-Fotos cha ersetze. Mues nume no öpper finge, wo mi i nächschter Zyt mau fötelet. @Fabrice, ja diä Hacke hani ou ungerem Soziussitz. Allerdings hani chli Angscht, d Gummizüg a dä Sozuisraschte z befeschtige, diä chöme doch am Lack ah, nid? Drum überlegeni no, diä Gepäckbrück z bstelle. Nume isch das Teil ziemli tür! @Mischa, dä Chläber chläbt ou uf minere Speedy. Finge dä so heiss! Ja was hani für Finke druffe... Vorne irgend so ne Michelin Rennbereifig, u hinger ä Dunlop irgendöppis. (sorry ha mini Speedy no nid so lang ) Diä Finke si aber no vom Vorbsitzer druffe, wott wächsle, wahrschinlech uf Bridgestone Battlax, mit däm hani gueti Erfahrige gmacht ufem Duci, u dr Kolleg hett diä ou druffe bi dr Speedy. Grüessli Corinne Zitieren
cutf Geschrieben 15. Juli 2003 report Geschrieben 15. Juli 2003 Danke für öii Komplimänt, da wirdeni ja fasch chli verläge! @Mauro, ig dänke ig chlopfe mau bim Triumph-Händler ah, merci! Ha mir eh überleit, i Zuekunft mit Rucksack z fahre, da mir mis Speedy-Schätzi scho heilig isch. Was fürne Tankrucksack bruchsch du? Ig luege sofort dasi diä Föteli mit dr Duc cha uselösche, grins, u dür Speedy-Fotos cha ersetze. Mues nume no öpper finge, wo mi i nächschter Zyt mau fötelet. @Corinne Nöd nötig danke z'säge, sympathischi Persone (öb männli oder wiibli) sind immer willkomme. Das mit dä föteli lob ich mir, braaaaavvvsss Meitschi (seit mer doch so, döt in Bärn, oder?) Ich han dä original Tankrucksack vo dä Triumph, isch würkli durdacht, hät viili verschteckti Trick (fählt nur no das Kaffi und Spiegeleier chasch mache... während dä fahrt, natürli) umständli isch nur, dass d'Halteplatte muesch vorher montiere und sie hinterlaht au Spure uf em Tank, wo sich aber mit Politur wieder chönnt entferne lah... und freu mi scho dini Bilder mit dä Speedy z'gseh.. Grüessli Mauro Zitieren
Nimara Geschrieben 15. Juli 2003 report Geschrieben 15. Juli 2003 @Mauro ig bi doch ging äs braaaaaavs Meitschi...! (oder äch nid? ) Das mit dä Föteli probiereni so schnäu wie müglech z ändere, stört mi ja säuber ou, smile. Ha öpper gfunge wo mi mit dr Digicam chunnt cho fötele, weiss nume no nid genau wenn! Ig gibe mis beschte! Wieviel choschtet de dä Tankrucksack vo dä Triumph? Ha scho dä mit dere Läderhülle für drunger agluegt, aber dr Priis isch ja mega happig...! Zitieren
FN 109 Geschrieben 15. Juli 2003 report Geschrieben 15. Juli 2003 Hi Nimara!! Ich hab nen originalen Triumphrucksack für Mod 02. Leider hab ich ne Daytona und nicht so lange Arme, es ist eine Quälerei bei mir. Das Teil hab ich 1 mal benutzt, sieht aus wie neu. Falls Interesse? Wohne nähe Kreuzlingen Gruß FN 109 Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.