Manowar Geschrieben 1. Juli 2004 report Geschrieben 1. Juli 2004 @Merlin Jo ha im Momänt grad nit soviel Zyt,bi am schaffe wiä ä Wilde... Jetzt ha ich grad Fyroobe gmacht und ha dänggt ich lueg mol ine... Triple Grüsse Pat Zitieren
Funman Geschrieben 2. Juli 2004 report Geschrieben 2. Juli 2004 (bearbeitet) @kneegrinder gratuliere zum conti! sicher e gueti wahl v.a. bi nässi. ha itze dr 2. satz bt010 druffe und bi enttüscht. sägezahnbildig isch extrem und ds nässeverhalte isch zum . uf dr rennstrecki het är aber "wie sau". bi letschtens ou ufem anneu-du-rhin gsi und dr gummi hets schön ufgrübelet. ha überhoupt nie es unsichers gfüehl oder ä rütschter gha. aber äbe...die normali strosse si kei rennstrecki! wirde bim nächschte reife äuä dr michelin pilot road oder nach de erfahrige vom kneegrinder dr conti road attack oder conti force max näh. het offebar es super pris-/leischtigsverhältnis. die hei chlei lenger und chläbe gäng no gnue. und d nassfahreigeschafte si super. und da's ir schwiz jo wiedermou rägnet... @all hätt ä original triumph LLRC topf (inox/schwarz) für ne speed triple bis jahrg. 2001 z verchoufe! het ä schöne satte brabbelnde sound und bim ufzieh "brüllt" das teil so richtig ab. het öpper interässe? Bearbeitet 2. Juli 2004 von Funman Zitieren
Nimara Geschrieben 2. Juli 2004 report Geschrieben 2. Juli 2004 (bearbeitet) Huhu zämä Auso ä LLRC hätti o no abzgäh... Fasch vergässe: Mini Grichtsurkunde isch acho. Ha 300.- Buess plus 100.- Gebühr gfasset. Drinne steit, wegen vermeidbarem und unnötigem Lärm. @Funman Hesch dis Topf itz scho? Mine isch sytere Wuche da, aber dr Björn isch diä Wuche nid ume gsi für ne z montiere. Z warte hett ganz schön hert... Na viellech klappets de afangs Wuche! Mi scho mega chribbelig u gspannt ufe Sound. Grüsschen Corinne Bearbeitet 2. Juli 2004 von Nimara Zitieren
Fröschli Geschrieben 2. Juli 2004 report Geschrieben 2. Juli 2004 @nimara Die Busse ! Hätte ja nicht sollen sein. Aber du hast dich ja schon darüm gekümmert. Trotzdem - mir platzt bald der Kragen - der Bericht in der Gerichtsurkunde ... und was ist mit diesen Harlay-Boys ?? Da sagt doch keiner was und die sind viel, viel lauter und bei denen ist es doch - unnötiger Lärm - oder nicht ? .. wünsch ein schönes Wochenende Zitieren
Funman Geschrieben 2. Juli 2004 report Geschrieben 2. Juli 2004 (bearbeitet) @nimara hey, merci für d info über d buess. es "geit" ja eigentlich no. ig hät itze meh erwartet und v.a. äuä no fasch ä uswisentzug. aber 400 stutz länge ou und närvig isches eh immer. het das eigentlich ä itrag im strafregischter gäh? dr topf hani geschter chönne hole/montiere. bi mim töff het's dr oli (dr mech mit de länge haar) gmacht. isch ä ganz ä guete typ und macht sehr gueti püetz. dr topf gseht geil us in titan und het d speedy no einisch äs bitzeli liechter gmacht (viellech isches ou nume ibildig). ah jo, d fuessraschte hinge hani ou grad lo abnäh. ha e nie sozius/sozia druffe. bi haut ä ego-fahrer. es isch jo scho vom originaltopf zum llrc wie tag und nacht gsi. itze hani ä originaltopf, ä llrc und dr neu scorpion titan-topf i de häng gha und jedesmal sis es paar kilo weniger gsi. do chunnt fröid uf! vor lutstärki här isches natürlich nie meh so lut wie mit em llrc (ha dr db-killer itze no drin). aber weme ds gas ufzieht "bäägets" immer no schön. wot de mou luege, wie's ohni db-killer tönt. ig würd gsamtlutstärki zwüsche original und dr lllrc istufe. innerorts ischer nahezue original und wenn de när ufziehsch röhrt's klar lüter aus mit em original. dr scorpion het ä schöne, satte ton. mi ghört itze ds asuggrüsch vor airbox wieder besser aus vorhär. das isch ou nid schlächt. wirde de mou äs paar föteli mache (wenn dr töff de suber isch) und mou hie inestelle. dr oli het mir när no grad ds nöischte hlrc-tune drufglade. mi dünkt's ds asprächverhalte vor speedy isch itze no einisch schöner. si geit itze scho ab 2500rpm schön linear und konstant ab. eifach am dorfusgang ds gas ufzieh und hopp! mi länker isch leider no immer nid gliferet worde ( @sbf deutschland). wirde de haut no einisch ä termin müesse mache. Bearbeitet 2. Juli 2004 von Funman Zitieren
Petra Geschrieben 3. Juli 2004 report Geschrieben 3. Juli 2004 Einladung Nachdem wir für euch gestern unterwegs waren, um die Lage für unser lange geplantes Treffen in Vorarlberg vom 03. bis 05. September 2004 zu peilen, möchten wir euch herzlich zu diesem einzigartigen, sensationellen Event einladen! Individuelle Anreise ist am/ab Freitag. Für Abendessen ist gesorgt. Samstag sind wir dann im Ländle unterwegs, wie gewohnt gibt es viel zu fahren, zu sehen und bei Bedarf auch zu essen und zu trinken! Am Abend ist eine Grillparty extra für uns angesagt! Natürlich bei reichlich Getränk und Gemütlichkeit. Pro Kopf ist ein Unkostenbeitrag von 20 € vorgesehen. Die Übernachtung erfolgt im Appartmenthaus "Sonnalp" in Warth. Zur Verfügung stehen Zwei- und Vier-Personen-Appartments. Die Übernachtungskosten inkl. Frühstück betragen pro Person für das gesamte Wochenende 47 €! Nun seid Ihr dran![/COLOR] Teilt uns bitte mit, ob und wenn ja, wann wer zum Treffen kommt! Ich zähl`auf Euch! Petra Zitieren
ospot Geschrieben 4. Juli 2004 report Geschrieben 4. Juli 2004 @ auspuffdiskussion ha do no öppis gfonde (soundfiles!): 1961 norton oder so: 1964 g50 matchless früher war halt doch alles besser, oder wie?! esch also scho no amüsant, das thema do ... gg @ petra des klingt ja interessant @ all schöne sonntig Zitieren
aeschbi Geschrieben 5. Juli 2004 report Geschrieben 5. Juli 2004 @all han geschter uf de grimsu a herde sanktgaller triumph-fahrer u fahrerine troffe. uffällig isch a gäubi chlini daytona gsii mit ere dame us pilotin isch das eper us em forum gsii? mi kolleg mit enere bmw gs het nume gmiint. die sii ohno züggig unterwäägs i mit der st nimmes haut a bitz gmüetlicher grues us murten Zitieren
slang Geschrieben 5. Juli 2004 report Geschrieben 5. Juli 2004 @ospot röööööörrrrrrrrrrrrr das sind no tön hö hö hö so muess es bike töne gruss serge Zitieren
Funman Geschrieben 6. Juli 2004 report Geschrieben 6. Juli 2004 @alessandro595 happy birthday! alles gute und geniesse deinen tag! gruss, funman Zitieren
Black Angel Geschrieben 6. Juli 2004 report Geschrieben 6. Juli 2004 auch von mir alles Gute zum Geburri Gruss Roger Zitieren
slang Geschrieben 6. Juli 2004 report Geschrieben 6. Juli 2004 yo alessandro wünsche dir alles guet zum geburi........ feste schön gruss serge Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 6. Juli 2004 report Geschrieben 6. Juli 2004 (bearbeitet) @Alessandro: ääh auch von mir! Grüsse aus der Zentralschweiz und alles Gute, Mischa Bearbeitet 6. Juli 2004 von speedfreak.ch Zitieren
aeschbi Geschrieben 6. Juli 2004 report Geschrieben 6. Juli 2004 @alessandro alles gute zum geburtstag gruss aus murten tom Zitieren
cutf Geschrieben 6. Juli 2004 report Geschrieben 6. Juli 2004 Hallo mitenand... ja, mich git's no, ich weiss zwar nüme wiä lang no, aber im Momänt bin i scho no dah. Wär ich 20 Jahr älter, wär ich ahand vom Stress en richtige Herzinfarkt-Kandidat!!! Alessandro: alles gueti zum Geburi!!! Grüess, Mauro Zitieren
ospot Geschrieben 6. Juli 2004 report Geschrieben 6. Juli 2004 @ alessandro happy birthday m8 greetz Zitieren
Merlin Geschrieben 6. Juli 2004 Autor report Geschrieben 6. Juli 2004 Happy Birthday Alessandro und alles Gute zum Burtseltag! Zitieren
Mädi955 Geschrieben 6. Juli 2004 report Geschrieben 6. Juli 2004 (bearbeitet) @Alessandro Alles guate zu Dim 42.( ) Geburtstag ! @Merlin Bi leider us Zitmangel o ned so oft do. Osserdem hani gad (o endlich amol) Feria. Bin aber am kommenda Weekend am Burnin Wheels bei Ulm. @Pat Kasch die freua ... . D Kawa hani o dabei . Bearbeitet 6. Juli 2004 von MadMax Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 6. Juli 2004 report Geschrieben 6. Juli 2004 Hallo an Allen Danke, danke euch allen für die liebe Geburtstagswünsche (gerührtbin...) Ich hoffe es geht euch allen gut. @all Wer geht an das Voralberg Treffen? Zitieren
Mädi955 Geschrieben 6. Juli 2004 report Geschrieben 6. Juli 2004 @Petra+Alessandro Bin aller Voraussicht nach (bei halbwegs schönem Wetter) am Samstag 4.Sept. auch mit dabei. Zitieren
Merlin Geschrieben 6. Juli 2004 Autor report Geschrieben 6. Juli 2004 Also wenn ich auch am Sonntag noch frei bekomme, dann bin ich im Voralberg bei guter Witterung dabei! Zitieren
Black Angel Geschrieben 7. Juli 2004 report Geschrieben 7. Juli 2004 wenn das Wetter stimmt bin ich auch dabei.. vielleicht könnten wir gemeinsam etwas abmachen und zusammen fahren ? Gruss Roger Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 7. Juli 2004 report Geschrieben 7. Juli 2004 @Petra @Alle die auf den Voralberg gehen (möchten ), ich könnte am Samstag auf dem Sonntag ev. kommen, auch bei gutem Wetter natürlich . Und wegen dem Fahren bin ich natürlich schon von Steffisburg dabei und auf dem Weg könnte man sich ja treffen.... Gruss Alessandro Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 7. Juli 2004 report Geschrieben 7. Juli 2004 ...bei guter Witterung... Was ist das? Zitieren
Petra Geschrieben 7. Juli 2004 report Geschrieben 7. Juli 2004 @allWer geht an das Voralberg Treffen? Hi Alle! DAS würde ich auch bald gern wissen! Was das Wetter angeht, ist es suuupiii! Ich hoffe, lieber MadMax, du mobilisierst noch ca. zig Triumphler für die Tour nach Vbg. !! He Triplefighter!! Wach auf! Wir warten auf euch!!!!! Meldet euch, ich bin schon am Strichemachen! Bye Petra Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.