Alessandro595 Geschrieben 30. September 2004 report Geschrieben 30. September 2004 Wollte mich mal erkundigen ob Ihr Euch regelmässig trefft und ob ich mich da ab und zu auch blicken lassen kann (trotz der Four). Willkommen im Forum Mit der Regelmässigkeit ist's so 'ne Sache... Wenn man nichts macht.... geht nichts.... Wenn man was macht... kommen wenige.... Je mehr man macht, je mehr ist die Chance das mehr kommen.... Aber bei den Wenigen hätte 'ne Four ganz sicher Platz. Also, 10. Oktober, Abschlusstreffen in Schaffhausen.... Gruss Alessandro (der schwarze Ritter) Zitieren
RatterDiSchnatter Geschrieben 30. September 2004 report Geschrieben 30. September 2004 10. Okober bin ich leider im grossen Kanton. Hoffe es klappt ein anderes Mal. Aber wer Lust hat und sich in der zürcher Gegend befindet, soll sich einfach melden. Sponty ist ja auch gut. Werde sicher öfters mal hier rumhängen. Greez @Alessandro595 ja ist halt leider so. alle wollen, aber niemandem passen die Termine. Wer weiss vielleicht geht ja jetzt die Post ab seit ne Four dabei ist Zitieren
Manowar Geschrieben 1. Oktober 2004 report Geschrieben 1. Oktober 2004 Welcome RatterDiSchnatter @all Es ka si das ich am 10.Oktober au no schaffe mues... ich hoffs nit.... Wie gsehts us mit em Träffpunkt/ Zyt? Het eigentligg no irgendöbber öbbis wäge de Brämsflüssigkeitsbehäler ghört wo mir bschtellt hän? Triple Grüsse Pat Zitieren
Mädi955 Geschrieben 1. Oktober 2004 report Geschrieben 1. Oktober 2004 Geb mein Nummernschild heute noch für min. ein 1/2Jahr bei der MFK ab. Somit hab ich mein Moped dieses Jahr genau 6 Monate eingelöste gehabt. Das reicht (mit Vollkasko )! Leider ist das Platte-Abschlusstreffen für mich vom Termin her deshalb zu spät ausgefallen. Und auch das CH-Abschlusstreffen in Schaffhausen steht ja so wies aussieht in den Sternen . Sollte da aber doch noch was laufen dann komm ich halt mit dem Audo . Zitieren
cutf Geschrieben 2. Oktober 2004 report Geschrieben 2. Oktober 2004 (bearbeitet) Guten Morgen miteinander Also, betreff Abschlusstreffen in Schaffhausen hab ich endlich ein bisschen Zeit gefunden. Hab mal durchgelesen wer da eigentlich dabei sein sollte: - Fallinger inkl. deutscher Mädels - Petra + Wolfi - Alessandro (mit einem L und zwei S) - Raffi (wie geht's dir??) - D'Schwöschter us Rothrischt - Martin mit dem Auto - Evt. Corinne - Evt. Pat - und meine Wenigkeit Das Treffen ist geplant in Oberhallau im Kanton Schaffhausen (Schweiz!!!) am 10. Oktober 2004 um 11.00 Uhr im einzigen Restaurant im Dorf Für wer in der Nähe übernachten möchte, der kann's mal mit der folgenden Adresse in Hallau versuchen (Oberhallau ist leider noch nicht so weit!!!) Hotel: Grani Matte-Eggli Hauser Brunhild Blumenstr. 31 8215 Hallau SH * +41 (0)52 681 43 63 Ähm... nur mal soweit... ähm, kenne weder das Restaurant, noch das Hotel... also bitte nicht verantwortlich machen.... Wegen Fahrstrecken wäre ich für jeden Tipp dankbar. Eine Möglichkeit wäre nebst der Bergrennenstrecke die Fahrt in den Schwarzwald, so Richtung Titisee-Neustadt. Jungs und Mädels, sofern das Wetter nächstes Wochenende stimmen sollte, möchte ich bis Donnerstag nochmals wissen, wer denn da teilnehmen würde!!! ...wegen Platzreservation im Restaurant oder so.... gebt doch bitte ein Feedback! Schöns Weekend Mauro Bearbeitet 2. Oktober 2004 von cutf Zitieren
kane Geschrieben 2. Oktober 2004 report Geschrieben 2. Oktober 2004 merci fürs organisieren ich bin zu 90% auch mit dabei. gruss kane Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 2. Oktober 2004 report Geschrieben 2. Oktober 2004 Hey Mauro Gut gemacht. Danke im Voraus. Nun, mal schauen was das Wetter macht... Gruss Alessandro Zitieren
Ducischreck Geschrieben 4. Oktober 2004 report Geschrieben 4. Oktober 2004 tschou zäme @mauro be bi guet wätter zu 100% debi. mis baby esch ou weder fit.. nachem 40'000er service. zu 80% mit sozius. ond no öppis... rothrescht esch im fau nömme mi wohnort... aber der zözis kennet hout ou nor züri.. zrogg grussi fabrice Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 4. Oktober 2004 report Geschrieben 4. Oktober 2004 Hatte ein amüsanter Wortwechsel im Bieten: Hier der Beitrag. Fürs Lachen sind nur die Beträge von mir und Gschray verantwortlich... Alles fing an, als ich 20 Euro für einen Deckel bot, der ich nicht unbedingt brauchte....(weil ich noch ein ganzer habe). Für mich war es lustig.... was sich Luete einmischen und aufregen können Gruss und schöne Woche wünscht Alessandro (der schwarze Ritter) Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 4. Oktober 2004 report Geschrieben 4. Oktober 2004 Sali sali, bi au mal wieder da. Bi letscht wuche im Düütsche (gegend Darmstadt)gschäftlich unterwegs gsie.... Am 10 bini sicherlich derbi (wenn wetter stimmt und rugge au mitmacht)sött aber klappe.. Danke für nachfrag Mauro gaht bene . Also bis denn am 10 in oberhallau (goil) gruess raff Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 4. Oktober 2004 report Geschrieben 4. Oktober 2004 ehm... was isch eigentli mit dä Innerschwiitzer fraktion los speedfreak.ch/speedtriple.ch/darkstar etc.... Zitieren
Ducischreck Geschrieben 5. Oktober 2004 report Geschrieben 5. Oktober 2004 tschou zäme @all esch am 10. oktober usschliesslech triumph-träffe? oder chöme do ou no anderi? hett no es paar kollege wo wahrschinlech ou wörde cho. @alessandro loschtig loschtig... es get scho komischi lüt wo sech öberau imesche he? @mauro esch im fau mega gsi am samschti im schwarzwaud. ploget hemmer si.. die gömis do hets es paar bmw-fahrer gha... ts ts ts... die send fasch us de korve gheit wo mer hend dra gsi send. hend sech liecht ghetzt gfüehut naja... mer hend si denn lo läbe... so... ond weg.. fabrice Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 5. Oktober 2004 report Geschrieben 5. Oktober 2004 tschou zäme@mauro esch im fau mega gsi am samschti im schwarzwaud. ploget hemmer si.. die gömis do hets es paar bmw-fahrer gha... ts ts ts... die send fasch us de korve gheit wo mer hend dra gsi send. hend sech liecht ghetzt gfüehut Fabrice, Fabrice.... Heschne's wieder müsse zeige, gäll Gruss Alessandro Zitieren
Merlin Geschrieben 5. Oktober 2004 Autor report Geschrieben 5. Oktober 2004 (bearbeitet) Hallo zäme! 1. Bi au wiederemal da! Han en total Absturz mit mim PC gha und leider hät en min Kolleg nüme chöne rette! Es hät mir de RAM-Speicher (heisst aber glaub RIMM) glupft. Leider gits die Dinger nüme und en RAM passt nöd dri! Danke DELL! Jetzt han i e neue Kiste kauft und han müesse feststelle, dass USB-Modem lämpe gmacht hät. Jetzt han i sit hüt au es neus Modem und chan wieder echli meh cho inegügsle. 2. Usserdem hät de Gregor (Mech bim Erne) en Töffunfall gah und lieht mit Beckebruch im Spital! Guti Besserig vo mir! Ich han mit em Streifekolleg an Unfall müesse usrucke. Wo mir an Unfallplatz anecho sind, isch e alti schwarze Speedy am Bode gläge und die hät nüme so gsund usgseh. Wo i dänn de Gregi gseh ha, isch es mir grad chalt de Rugge abeglofe. Mir mached so Unfäll eigentlich nüt us, aber wenn öpper involviert isch wo mer kännt, dänn gsehts grad anderst us! 3. Ich chan leider nöd mit cho am 10. Oktober. Bi chli am umekränkle und da ich nächscht Wuche Ferie ha und mir (Fründin und ich) verm. auch chli weggönd, muess ich das no wegbringe! Ich wünsch allne e guti Wuche und bliebed uf em Töff! Bearbeitet 5. Oktober 2004 von Merlin Zitieren
Petra Geschrieben 5. Oktober 2004 report Geschrieben 5. Oktober 2004 @MadMax Fährst du mit dem Auto nach schaffhausen?? Wenn du am Abend wieder heim fährst, würde ich gern mitkommen! LG Petra Zitieren
cutf Geschrieben 6. Oktober 2004 report Geschrieben 6. Oktober 2004 @mauroesch im fau mega gsi am samschti im schwarzwaud. ploget hemmer si.. die gömis do hets es paar bmw-fahrer gha... ts ts ts... die send fasch us de korve gheit wo mer hend dra gsi send. hend sech liecht ghetzt gfüehut naja... mer hend si denn lo läbe... ...falls du sie nöd vo usse i dä Churve, mit abghobenem Vorderrag und no ä Hand i dä Luft gha häsch bim überhole, wunderets mi bi dir nümme!!!! Zitieren
cutf Geschrieben 6. Oktober 2004 report Geschrieben 6. Oktober 2004 2. Usserdem hät de Gregor (Mech bim Erne) en Töffunfall gah und lieht mit Beckebruch im Spital! Guti Besserig vo mir! Ich han mit em Streifekolleg an Unfall müesse usrucke. Wo mir an Unfallplatz anecho sind, isch e alti schwarze Speedy am Bode gläge und die hät nüme so gsund usgseh. Wo i dänn de Gregi gseh ha, isch es mir grad chalt de Rugge abeglofe. Mir mached so Unfäll eigentlich nüt us, aber wenn öpper involviert isch wo mer kännt, dänn gsehts grad anderst us! SUPER!!!!! Dä Stefan hät ja das Jahr es brutals Glück, z'erscht hät im Früehlig dä Beat (Mech vom Erne's) mit eme Aprilia-Roller en Unfall gha und s'Bei broche, dänn hät de Ersatzmech bimene Supermoto-Ränne en tödliche Unfall gha und jetzt hät dä Gre no s'Becki broche?!?!?! Fröged mich emal öb ich zum Stefan würd go schaffe??? Echt Super!!! Wenigschtens hät ers ja überläbt.... Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 6. Oktober 2004 report Geschrieben 6. Oktober 2004 Dä Stefan hät ja das Jahr es brutals Glück, z'erscht hät im Früehlig dä Beat (Mech vom Erne's) mit eme Aprilia-Roller en Unfall gha und s'Bei broche, dänn hät de Ersatzmech bimene Supermoto-Ränne en tödliche Unfall gha und jetzt hät dä Gre no s'Becki broche?!?!?! Fröged mich emal öb ich zum Stefan würd go schaffe???Echt Super!!! Wenigschtens hät ers ja überläbt.... Der Stefan hat es in Anneau du Rhin auch auf die Fresse geschlagen. Ich habe es selber gesehen... Zum Glück hat es ihm auch nichts gemacht. Aber die Speed Four war nicht mehr einsatzfähig..... Gruss Alessandro Zitieren
Merlin Geschrieben 6. Oktober 2004 Autor report Geschrieben 6. Oktober 2004 (bearbeitet) 2. Usserdem hät de Gregor (Mech bim Erne) en Töffunfall gah und lieht mit Beckebruch im Spital! Guti Besserig vo mir! Ich han mit em Streifekolleg an Unfall müesse usrucke. Wo mir an Unfallplatz anecho sind, isch e alti schwarze Speedy am Bode gläge und die hät nüme so gsund usgseh. Wo i dänn de Gregi gseh ha, isch es mir grad chalt de Rugge abeglofe. Mir mached so Unfäll eigentlich nüt us, aber wenn öpper involviert isch wo mer kännt, dänn gsehts grad anderst us! SUPER!!!!! Dä Stefan hät ja das Jahr es brutals Glück, z'erscht hät im Früehlig dä Beat (Mech vom Erne's) mit eme Aprilia-Roller en Unfall gha und s'Bei broche, dänn hät de Ersatzmech bimene Supermoto-Ränne en tödliche Unfall gha und jetzt hät dä Gre no s'Becki broche?!?!?! Fröged mich emal öb ich zum Stefan würd go schaffe??? Echt Super!!! Wenigschtens hät ers ja überläbt.... Tja, nach em Unfall han i mit em Stefan no gredet. Er hät gmeint, dass er jetzt 7 Jahr nüt gha hät und das Jahr scho de vierti Unfall vo sine Lüt seg! Zum Glück isch das Jahr gli verbi! Naja, wenn zwüsche 2 Tram chunsch mit em Töff, dänn isch en Beckebruch grad no erträgbar. Es het viel schlimmer chöne usgah, dass chan ich dir säge! De Gregi muess meh als ein Schutzängel uf de Speedy gha ha! Da es Föteli vo de Speedy: De Topf isch no dra, er isch am Heck abgrisse und dänn häts de Krümmer verboge, drum lueget er jetzt vorne use! Bearbeitet 6. Oktober 2004 von Merlin Zitieren
Petra Geschrieben 6. Oktober 2004 report Geschrieben 6. Oktober 2004 Zum Glück isch das Jahr gli verbi! @All DAS FINDEN WIR AUCH! Dieses Schaltjahr hat uns auch nur Pech gebracht! Außer unser Event in Warth natürlich! Wolfi kauft sich nächste Saison die neue Speedy! Die sieht unerwartet gut aus. Gute Besserung, Gregor!! Bye Petra Zitieren
kane Geschrieben 6. Oktober 2004 report Geschrieben 6. Oktober 2004 (bearbeitet) Naja, wenn zwüsche 2 Tram chunsch mit em Töff, dänn isch en Beckebruch grad no erträgbar. Es het viel schlimmer chöne usgah, dass chan ich dir säge! De Gregi muess meh als ein Schutzängel uf de Speedy gha ha! Da es Föteli vo de Speedy: De Topf isch no dra, er isch am Heck abgrisse und dänn häts de Krümmer verboge, drum lueget er jetzt vorne use! wie kommt man zwischen zwei trams? läuft echt scheisse für ernes dieses jahr. ich komme mir in letzter zeit richtig blöd vor, wenn ich wieder mal wegen was banalem zu ihm gehe, und seine leute werden so gebeutelt (vor allem natürlich der tödliche unfall). Bearbeitet 6. Oktober 2004 von kane Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 7. Oktober 2004 report Geschrieben 7. Oktober 2004 Das Wetter sieht ziehmlich Sch.... aus für den Sonntag.... Zitieren
fallinger Geschrieben 7. Oktober 2004 report Geschrieben 7. Oktober 2004 hoi zäme ja so wie es aussieht wird des wohl nix ! so ein mist mit dem wetter aber die nächste saison kommt bestimmt oder mann sieht sich im schnee Zitieren
Mädi955 Geschrieben 7. Oktober 2004 report Geschrieben 7. Oktober 2004 hoi zämeja so wie es aussieht wird des wohl nix ! so ein mist mit dem wetter aber die nächste saison kommt bestimmt oder mann sieht sich im schnee @Claus Skifoooooaaaaahn ! Zitieren
Mädi955 Geschrieben 7. Oktober 2004 report Geschrieben 7. Oktober 2004 @Petra Gratuliere !!! Wolfi macht das richtig. Die neue Speedy ist echt ne Wucht . Bin scho etwas neidisch . Übrigens wegen den SH -Treffen: So wies aussieht spielt das Wetter leider nicht mit. Sollte ich wiedererwarten doch mit dem Auto hinfahren, verbinde ich das Ganze mit ner Wasserfall-Tour. Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.