Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

hola zäme

wird am friitig au bim stefan iitrudle u de chönmer wiedermol es paar bierle saufen.

gruss

serge

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

chome am fritig au (mini lady vellech defintiv go verabschede :cry: )

@slang: weder nor das eine em chopf :cheers::booze::wine:

greeetz

Geschrieben

uiiiii..... Bierle saufe :cheers: tönt guet :whistle:

denn mues ich ja mit em Zug uf Züri cho suscht het de Andi :cop: kei freud

und hüt alli schön brav bliebe und es Sprüchli lehre es chund de :santa:

:laugh:

bis am Fritig

Geschrieben (bearbeitet)

Also mini Arbeitsstätte isch a de Fabrikstrasse 1. Das isch bi de Tramhaltistelle Quellenstrasse, mit em 13 oder 4-er z'erreiche. Zwüsched em Limmatplatz und em Escher Wyss-Platz. Und es so gsehts Gebäude us:

wache_industrie.ParagraphContainerList.ParagraphContainer0.ParagraphList.0001.Ime.gif

Ich hoffe immerno, dass es de bi blibt, dass i nöd uf Gass muess am Friitig! :unsure: Also ihr müend vo mir kei Angst ha, wenn ihr eso :booze: hei fahred :scooter::plane: Bi mir gits aber nur Mineral oder Kaffi! :laugh:

E guti Wuche a all! :flowers:

Bearbeitet von Merlin
Geschrieben

Ciao mitenand.

Bin au no daaaa :laugh:

Cha leider am Sa nöd debie sii. :sad:

Wünsche eu trotzdem en schööne abig und PROSCHT :top:

Also bis bald

Gruess Raff

@Merlin schaff nöd zviel :whistle:

Geschrieben

uiuiui :confused:

läse mueni halt scho chli besser. :laugh:

gell serge :rolleyes:

ok ii lueg das ich gliich no ie trudle cha bim ernes

Weiss aber ziit nonig.

gruess Raffi

Geschrieben

hei jungs

hat spass gemacht gestern beim ernes. wir sehen uns auf der ersten frühlingsauffahrt! oder vieleicht schon mal zu einer schnee-ausfahrt im ZÜRCHER oberland (gell alessandro :wink: )

gruss

noé

Geschrieben

Morgen

Sorry das ich mich für das Treffen beim Ernes ned abgemeldet hab :shy: .

Hoffe ihr hattet trotzdem nen geilen Abend :laugh: .

Wünsche allen eine gute 51. Woche :flowers: .

Geschrieben

Morgen

Sorry das ich mich für das Treffen beim Ernes ned abgemeldet hab :shy: .

Ja, wo zum Geier wars du?? :laugh:

Häb ou e gueti woche, gäll.... :top:

Geschrieben

hoi alessandro

sag mal, du warst doch in thailand, oder? kannst du da etwas empfehlen (hotel/ort/tauchschule?).

merci und gruss,

funman (oli)

Geschrieben

meine letzte fahrt :sad:

habe meine st jetzt in den winterschlaf gebracht.

man war das sch.. kalt und dann noch diesen nebel :angry:

@alessandro

willkommen zurück in der kalten schweiz

wünsch euch noch schöne zeit :xmascap:

Geschrieben (bearbeitet)

@aeschbi

:top: Das Du Dein Bike ENDLICH in den wohlverdienten :wink: Winterschlaf entlässt.

Musst es ja wirklich ned übertreiben gell :disapproval: .

Wünsche Dir auch eine schöne, warme, gemütliche :xmastree: -Zeit.

Bearbeitet von MadMax
Geschrieben

Ach übrigens wünsche ich natürlich auch allen anderen Stammtisch-CH lesern eine schöne, frohe :xmastree: - Zeit :alert:

Geschrieben

Danke MadMax und auch von mir an dich und alle eine schöne Tannenbaum-Zeit *g*

Geschrieben

An alle aus dem CH Stammtisch :switzerland: wünsche ich frohe Festtagen und viel Glück

(keine Stürze :stretcher: , kein Radar :captain: , keine Busse :contract: ) im neuen Jahr....

Gruss Alessandro

Geschrieben

@ALL

Ein frohes Weihnachtsfest und einen feuchtfröhlichen Rutsch ins Jahr 2005 wünschen euch allen von Herzen

Wolfi & Petra

:rolleyes::smile:

Geschrieben

Sälü zäme,

ou vo mi aues guete zur Liechtlizyt!

:xmastree:

Obwou für mi das ganze nid so wichtig isch, hei doch di meischte frei u hei so e chli meh Zyt!

:tablefun::cheers::booze:

Auso heit e hiube Abe, esset guet u immer gnue mit Läbeswasser desinfiziere!

:rudolph:

Geschrieben

Ich wünsch au allene scheeni Feschtdääg und e guete Rutsch ins 2005 :cheers::booze:

Triple Grüsse Pat

Geschrieben

Hallöle !!!

Hui, hier ist's aber still geworden...! :shocked:

Mit motorradfahren ist bei mir schon länger Schluss, bin ein Weichei und mag's lieber bei warmen Temperaturen. :laugh: So schläft mein Lady in der Garage unter ihrer Decke und träumt vom kommenden Frühling.

Wünsche euch einen guten Rutsch und alles Liebe für's 2005!

:booze:

Grüsse

Corinne

Geschrieben

ech hoffe es send all guet ond onfallfrei es 2005 öbere cho. ech ha of jede fall kei problem gha. :top:

cha mer öper säge wo ech e de schwiiz för en 98er t595 uspoffalage met zuelassig öber chome? ech chamer ned vorstelle, dass es eifach esch en uspoffalag os em dütsche met tüv guetachte e de schwiiz itreid öber zcho.

danke för euchi tipps.

Geschrieben
ech chamer ned vorstelle, dass es eifach esch en uspoffalag os em dütsche met tüv guetachte e de schwiiz itreid öber zcho.

danke för euchi tipps.

Ig ha mi Uspuff über mi Händler kouft. Ha när vom Importeur (Pichard Racing) so ne Fötzu übercho. Wie das dä usgseht chasch hie luege: Funman`s Zertifikat

Ig nimme mau a, dass so ziemli aui Uspüff ou ir Schwyz überchummsch, sicher türer. Geit haut eifach um das Zertifikat mit diner Fahrgschteunummere. Cha si dass di übers Dütsche aber ou überchummsch!

@all

Wünsche ou aune es guets Nöis u aues Guete im Neue. :top:

Bi grad für es paar Tag im Berner Oberland gsi. Wätter isch zwar Donnschtig u Frytig guet gsi, aber viu zweni Schnee! Ha miner früsch gflickte Beläg a de Ski scho wieder versouet! :angry:

Auso Zwösme/Saanemöser/Schönried sehr mangelhaft u Adelboen/Länk eher schwach gnüegend! Z`Adelbode isch itz ou no dr Lavey Sässeler am Arsch, isch auso so müehsam z`ganze Gebiet z`nütze! :sad:

Cha auso üses schöne Oberland zum Schile im Moment grad nid empfehle, mir bruche eidütig öppe no e haube Meter Schnee! :alert:

Wie gseht`s angerne Orte us? :questionmark:

Geschrieben

Hallöle

So ig hoffe dir syt aui guet im nöie Jahr acho...? Ohni Chopfweh u so? :laugh:

@Peak

Ig ha a mire Lady ä Scorpion high up carbon montiert, ig bi düre Funman uf dä Uspuff cho! (a dere Stell nomau merci! :flowers: ) Gseht super us, u dr Sound isch ou nid schlächt. (mit db-Killer) Vorhär hani ä LLRC (low level race can) vo Triumph montiert gha, Hammersound u äbe genau so illegal...leider! Nachdäm mi d Polizei verwütscht hett gha, hani de schnäu uf öppis legals gwächslet. Ig ha dr Scorpion wo zueglah isch über mi Mech bezoge. Frag mau bi dim Triumph-Mech, dä cha dir sicher wyterhäufe u di berate.

Grüesslis

Corinne

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...