Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

@mauro:

du hesch poscht öbercho...

greez

fabrice

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

speedtriple.ch
Geschrieben

@ mauro: het niemer gseit müesisch hinder mier si, wenn i mini speedy alane! :laugh: au ned ernscht nä, gäll?

@ fabrice: danke fürd :flowers: wäg em topf, dini tönt aber ömel ned vil andersch...

@ alessandro595: welcome to the club!

triplegrüess & unfallfreis weekend!

und ned vergässe: immer schön am kabel zie! spanned das ding! loooooos! :wackout:

Geschrieben

Hello

Am Sunnti isch bi mir leider nüt mit gross bike, gange gah brätle a ne See mit äs paarne Biker. Vo mir deheime bis derthäre wird mini Speedy nid mau richtig warm! :daft: Isch grad fasch bi mir ume Egge. Aber für z bike ischs am Sunnti eh äuä z warm, bi 31° im Gore Tex? Iiiiiiih :wink:

@Alessandro, härzlech willkomme, bi gar nid so wyt wäg vo dir. Bi z Bärn deheime. Viellech chöi mer ja mau zämä äs Rundeli gah dräihe? Kenne i mire nöchere Umgäbig no ke Triumph-Fahrer. :biggrin:

@Mauro, ar Rennleitig bi ig nid begägnet! :devil: Mini Speedy müesstisch gar nid als Büschli tarne, sie gseht ja scho us wie eis. Smile. Geschter si vo mine Kollege mega viu Sprüch cho i dere Richtig... So vo wäge zieht dini Speedy keni Schnägge u Insekte ah? Tsssss! :boozed:

Äs schöns Weekend öich aune,

Grüessli

Corinne

Geschrieben (bearbeitet)

@ Allesandro: Wilkomme im Schwizer Triumph-Verein! :ninja: :evil::biggrin:

@ Mischa: Gueti Besserig! :flowers: Kes Problem, mit de Blinker, bis jetzt isch es ja au guet gange mit de alte, da chunts uf es paar Täg meh oder weniger au nöd drufa! Ich chum wahrschinlich bis am Mittwuch eh nöd dezue zum mini Daytona usfahre!

Ahja, wo sind eigentlich die restliche Bilder vo Eusem Träffe? :whistle: Han i da öppis verpasst? :daft:

@all: Ich wünsch Eu es schöns Weekend und dra dänke: Immer im Sattel blibe und nöd vo mine Kollege verwütsche la! :whistle::biggrin:

Bearbeitet von Merlin
Geschrieben

@all

Jetzt bi ich wider umme,ha probs mit em Pc gha..... :sad::sad:

He do wird jo kräftig gschribe........ :biggrin::biggrin::biggrin:

@Fabrice

näggschte Donnschtig ha ich wider Zyt fir Trimmbach........ :biggrin::biggrin:

Triple grüsse Pat

Geschrieben

Hallo zämä

Wie heit dirs mit dä "southern days of speed" ändi Ouguscht im Schwarzwald? Würd mi ja irgendwie schono reize, dert häre z gah..! Hmm... grübel grübel und studier... :laugh:

@Pat, we z Wätter guet isch, bi ig sicher nächschte Donnschti ou wieder z Trimbach ahzträffe!

@Mischa, ups ha ersch itze gseh, das du nid so zwäg bisch! Gueti Besserig! :flowers:

Grüessli

Corinne

Geschrieben

Man glaubt es kaum, äs existiere ändlech Föteli vo mire Speedy u mir. Diä si grad vo hüt am Abe, wo mer üs grad vom brätle ufe Heiwäg gmacht hei. Si scho nid so bsunders toll, aber wichtig isch ja dr Töff, u nid ig! :biggrin: Probiere i nächschter Zyt mau schlaueri z mache, hihi.

Hie dr Link:

http://de.photos.yahoo.com/nimara80

Geschrieben

@ Nimara:

Lah der nüt vormache vom Andy, was verlangsch vo öpperem, wo ä silbrigi Maschine fahrt *duck* :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Nei, gseht heiss us, ok, über diä grüen Nabe und die grüne Bremschiibehalter vorne chamer ja no striite, aber was hani gseh??? DÄ ORIGINALI TOPF ISCH JA NO DRAAAHHH!

und übrigens, häsch guet gmacht, ändli die Bilder z'schüsse...

@ Fabrice:

Bisch glaubs nöd am Sunntig go fahre, oder? Wär ja au schwei... Heiss gsii, hihihi

Grüessli, Mauro

Geschrieben

Hallo zämä

Auso mir gfaut sie so wie sie isch! Nämlech! :tongue:

@Mauro,

ja dr Originaltopf isch no dranne, dä wird de nächschts Jahr gwächslet. Itz si grad mau angeri Sache wichtiger aus dr Topf. :rolleyes: U das choschtet äbe aues Gäld, seufz. Meh cha nid aues ufs Mau ha.

Liebi Grüessli

Corinne

Geschrieben

@all:

sääälüüü zäme. hend er aui es tolls wochenend gha? so rechtig sonnebröuewätter gsi.. heiss... z'heiss zom lang am kabu go z'risse. :cool::glasses:

@pat + corinne:

donnschti emmer... wenns schön wätter esch. cu there. aber gänd sorg. dordas, dass s'letschte mou en onfall passiert esch, werd wahrschinlech d'rennleitig geftig ome si :angry:

@mauro

be tatsächlech nor am morge schnäu 1.5 std gsi. deför am samschti öppe 4 std. wörkli echli heiss gsi. mou luege wis nöchscht weekend usgseht.

jojoo... emmer schön dra bliibe

röööhring greetz

fabrice

Geschrieben

@corinne

los geb ems... dem mauro dem.... :invalid::invalid:

:wink:

fabrice

Geschrieben

Hallo Corinne

Ich hätte ev. noch einen Racing Carbon Topf Triumph orig., aber low level zu verkaufen. :smile:

Tönt absolut cool!! :wackout::wackout: In den Tunnels tönt es geil :ninja: :pirate::evil: !!

Das sagen zumindest meine R1 Kollegen die ab und zu hinter mir fahren :boozed::cool: !

Der Grund das ich ihn ev. verkaufe ist, ich habe eine Underseat Anlage für meine Lady aus den Staaten bestellt, die ungefähr in einem Monat (wenn alles gut läuft) auch montiert sein wird :smile: (schaue under T5 Tipps-> Zubehör -> Auspuff -> PowerMax).

Wenn du mir deine E-mail Adresse gibst kann ich dir ein paar Fotos mit der Lady senden wo der oben genannten "Renn Topf" noch dran ist :wink: .

Grüsse Alessandro595

p.s. Du kannst der Topf auch in Winter noch kaufen.... :santa:

Geschrieben

@Fabrice

so wie's usgseht isch ja am Donnschti guet Wätter. De bini uf au Fäu dert, fahre am Nami wieder zur Kollegin uf Wangen u de chöme mer sicher so gäge diä siebni uf Trimbach. Hoffentlech ohni Rennleitig! :evil:

Mis Weekend isch supi gsi, Samschti bädele (ohni Töff, da z heiss), u am Sunnti bädele u brätle! :cool: Zum Glück hani für zum Brätliplatz nume füf Minute gha vo mir deheime us. Aui Klamotte hei scho i dere churze Zyt kläbt, igitt, das chani nid usstah. :rolleyes::biggrin:

@Alessandro, dä Topf würd mi auso scho brönnend interessiere, dr Originalsound isch scho chli längwilig. Da hett ja mis Monsterli mit Originaltopf no besser tönt! :wink: Für wieviel würdsch de dä Topf verchoufe? Im Momänt liegts leider grad nid drinne, aber de viellech im Winter. :santa:

Geschrieben

@Alessandro, schick mer doch diä Föteli mau, mini E-Mail-Adrässe isch: monsterli@gmx.ch

Geschrieben

@all:

Fertig :sick: und wieder am Kabel spanne...

Merci für d' Besserigswünsch! :flowers:

@alessandro:

Ich heisse Dich au verspötet herzlich Willkomme i üsere Rundi!

@andi:

D'Blinker sind hüt uf Poscht - müessted also glii bi Dir sii...

@ed:

Han vernoh, dass Du am Mittwuch in Ägeri bisch. Cool! Mer müend denn scho no churz go s'Kabel zieh, oder?

Ich wünsche Eu allne en schöne Tag, kabled fliessig... :wackout:

Gruess, Mischa

Geschrieben

@ Mischa

Jo klar tüemer de nochli am Kabu zieh. Muess jo de luege öbs werklech länger worde esch. :laugh:

Gruess Ed

Geschrieben

@ all: Also ich hät irgendwänn au no en Racing-Topf (LLRC) zverchaufe! Muess aber zerscht luege was i für en Shark-High-Up in Titan :devil: mues anelege! De Mech hätt gmeint um die 800.- Eier! :boozed: Dänn chani wieder in aller Ruhe uf Strasse ohni Angst zha! :blush:

@Mischa: Ich warte! :wackout::flowers:

Geschrieben

Huhu zämä

Ig has doch hüt tatsächlech gschafft mini Speedy anezlege! *grrrrr* Bi mit Kollege bire Beiz zuechegfahre, u ha im Schrittttempo d Kurve zum parkiere z äng gno, u derbi z Glychgwicht verlore! *nomehgrrrr*. Ha wie ä Wildi kämpft, das mim Schätzi nüt passiert, u ha se mit mim rächte Bei chönne abgfange. *autsch* Dert druffe isch sie blybe bis mir dr Kolleg isch cho häufe ufstelle. Passiert isch zum Glück nid viu, "nume" ä verchratzte Spoiler *nerv*, u äs blaus Bei bi mir. Uuh i rege mi itz no uf ab mire Dummheit. Zum Glück hett nume dr Spoiler chli glitte, aber äs närvt glych. :angry::angry::angry:

Hoffe dir heit äs bessers Tägli gha aus ig.

@Merlin, ha dis Thema gläse, u bi auso scho grad chli gschockt gsi!! :amazed:

Machets guet u häbet Sorg!

Liebs Grüessli

Corinne

Geschrieben

@ Corinne:

Uff! Shit happens! :invalid: Aber zum Glück isch Dinere Triple nöd so viel passiert und Dir gahts bis uf es paar blaui Fläcke au guet, das isch doch d'Hauptsach, oder?

Klar isch es ärgerlich, aber lieber so, als die Fall vom Triumphinchen! :invalid:

Gueti Besserig! :flowers:

Geschrieben

@corinne:

heieiei, was machsch au wieder für sache? :sick: dumm gange, aber das chann passiere...

guet, dass dinere speedy und vor allem dir nid meh passiert isch!

ich wünsche üch beidne jedefalls gueti besserig! :invalid::flowers:

es liebs grüessli, mischa

speedtriple.ch
Geschrieben

@corinne: autsch! :invalid: zum glück isch ned meh passiert, het ja tümmer chönne usgah. wünsche dier und dinere speedy gueti besserig! :flowers:

liebe gruess us de zentralschwiiz

robin

Geschrieben

Hallo Corinne

Das tut weh : :sick: boozed: !!

Das Bein aber vor allem die Speedy :amazed::angry: !!

Zum Trost kann ich dir sagen, mit eiener Vollverschalung wärst du schlechter davon gekommen :blush: .

Aber der Spoiler wirst du wohl wieder hinkriegen, (hoffe ich) und dein Bein wird auch bald heilen :flowers: .

Es tut mir leid für dich :sad: .

Aber Kopf hoch, es gibt schlimmeres :wink: .

Lieber Gruss

Alessandro595

p.s. Hast du die Fotos von meiner Lady mit dem Topf bekommen? Wenn ja, was denkst du zu meinem Vorschlag?

Geschrieben (bearbeitet)

@Corrine

Oh jeh, :sad::sad: zem glück isch nüt schlimmers passiert.....Dr Spoiler isch jo gli wider gmacht......

@Fabrice

wenns nit grad in Schtrömme rägnet bi ich hüt in Trimmbach

Triple Grüsse Pat

Bearbeitet von Manowar

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...