Alessandro595 Geschrieben 1. November 2005 report Geschrieben 1. November 2005 Hallo Mauro Gut hast du das Schweigen gebrochen.... War wirklich langsam unheimlich.... Klar bin ich beim Stefan dabei. Können ja noch funken vorher. Wie geht es mit dem Haus? Gehts vorwärts?? Gruss Alessandro Zitieren
cutf Geschrieben 2. November 2005 report Geschrieben 2. November 2005 Ciao Ale Also, dänn brich i hüt grad wieder s'Schwiige Find i guet dass mitchunnsch, chönnd ja es paar Tag vorher phone. Reschte isch au awesend?? Slang? Ospot? Merlin? Raffi? und all andere?? Mit em traute Heim simmer scho fliisig am Zeichnige studiere, dä Architekt hät scho en sackstarke Erschtvorschlag gmacht, jetzt simmer no am optimiere vo eusne Wünsch. Aber mir merkeds scho jetzt, chasch nöd immer a) alles ha und b) a dä beschte Position. Aber chunnd scho guet! Wer weiss, villicht wird ich di inere Panikattacke no bsueche und dis Hüüsli mit dä Auge scanne!! Schöns Tägli allne Mauro Zitieren
Merlin Geschrieben 2. November 2005 Autor report Geschrieben 2. November 2005 Also wägem 2.12. weiss ichs nonig. Viellicht lueg i mal ine. Zitieren
Mädi955 Geschrieben 3. November 2005 report Geschrieben 3. November 2005 Also wägem 2.12. weiss ichs nonig. Viellicht lueg i mal ine. <{POST_SNAPBACK}> Dito Zitieren
Mädi955 Geschrieben 6. November 2005 report Geschrieben 6. November 2005 (bearbeitet) @Manowar Hoi Pat Solltest Du Dich noch hier im T5net aufhalten, wünsche ich Dir auf diesem Wege alles Gute zu Deinem Geburtstag. Eventuell bist Du ja die Tage wieder an der Fighterama. Mir gings dieses Jahr aus DIESEM Grund nicht aus hinzufahren . Meld Dich doch mal wieder. Bearbeitet 6. November 2005 von MadMax Zitieren
Mädi955 Geschrieben 8. November 2005 report Geschrieben 8. November 2005 (bearbeitet) @ALL Habe eben mit Pat telefoniert. Seine Black Speedy ist fast fertig. Er hat(te) dieses Jahr aber auch viel anderes um die Ohren (Schule, etc.). Deshalb hatte er sich nicht so oft hier aufgehalten. Er hat mir aber versprochen wieder etwas mehr reinzuschauen . Bearbeitet 8. November 2005 von MadMax Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 8. November 2005 report Geschrieben 8. November 2005 Der böse böse Pat hat uns einfach im Stich gelassen... Zitieren
Funman Geschrieben 11. November 2005 report Geschrieben 11. November 2005 Hallo zusammen Meine "alte" 2001er 955i Speedy ist jetzt verkauft. Möge der Käufer damit auch so glücklich werden, wie ich es war! Meine neue Speedy ist im Keller in der Garage schön brav zugedeckt und hat bereits die Augen geschlossen für den Winterschlaf. Freue mich schon auf den nächsten Saisonstart im 2006 und hoffe ein paar von Euch mal in Echt zu treffen! Grüsse, Oli Zitieren
Black Angel Geschrieben 16. November 2005 report Geschrieben 16. November 2005 So meine ist auch zu 99% verkauft. Der Umbau geht auch langsam vorwärts. Neuer Lenker mit Blinker ist montiert. Heckabdeckung mit Nummerschildhalter und Blinker sind auch fertig. Fehlt nur noch die neue Maske und Schutzblech vorne, gibt Lieferschwierigkeiten mit dem Ländle, sollte aber in den nächsten paar Tagen eintreffen. Danach wird alles noch neu Lackiert Calypso Blue grüssli Roger Zitieren
Makuti Geschrieben 16. November 2005 report Geschrieben 16. November 2005 Danke, ihr lieben Schweizer! Ihr habt uns heute viel Ärger bei der WM 2006 erspart! Nochmals vielen Dank! Klick Grüße vom München-Thread Markus Zitieren
Merlin Geschrieben 16. November 2005 Autor report Geschrieben 16. November 2005 @ Makuti: Gern geschehen! http://www.tschepe.info/t5net/forum/index....showtopic=23060 Zitieren
Mädi955 Geschrieben 17. November 2005 report Geschrieben 17. November 2005 @ Makuti: Gern geschehen! http://www.tschepe.info/t5net/forum/index....showtopic=23060 <{POST_SNAPBACK}> Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 21. November 2005 report Geschrieben 21. November 2005 Für die die nur diesen Fred lesen Mein neues Motorrad Gruss Alessandro Zitieren
kneegrinder Geschrieben 27. November 2005 report Geschrieben 27. November 2005 Sälü zäme! So bi ou mau wieder ir Schwyz! Bi grad 4 Wuche z`Kuba uf Montage gsi. Hei versuecht e nöi Druckerei für Schulbuecher u e Tageszytig ufzboue. Nid ganz eifach, die si sech nome Maschine mit 30Jahr plus gwahnet, hei e chli Müeh mit dr nöiere Technik. Zwöitens überchums ou nüt dert, hät nome 2 T- Stück 3/8" brucht. Nach 4 Tag immer no nüt. Ha mer när us Rohr e Verteiler zämeglötet. Das isch nome eis Bispiu, hät no me. Vo de Lüt här na ja, hei ja nid viu. Isch aber glich ke Grund aui Touri`s uf z`Brutale abzocke.Si ja aui nät, we chli lenger dert bisch weisch wurum. He nu so de, isch e Erfahrig meh. Isch ja ou schön warm gsi, besser aus hie. Für Ferie sicher ou agnehmer, de muesch kener Projekt fertig mache! Varadero söu ja ganz nätt si. Bi de glich wieder gern hei, so nach 4 Wuche Reis u Huhn au Tag, hüt afa Mutti`s Kuchi gnosse! Alles Scheisse, ausser Mutti Cha ja itz no e Wuche Schwyz gniesse, när uf Texas. Giele, es zieht a, ds Gschäft louft wie blöd! Für e Töff ischteue hets mer vorher nid glängt, itz isch z`kaut! Wird mi hüete bi dene Temperatue go dr Töff mit Wasser z`wäsche, steit ja när vorusse (Holzbaracke). Ha ja no mini Speedy wöue ufrüschte, so mit Powercommander u so. Haut für d`Rennstrecki. Dr Händler het gmeint ig söu doch lieber e Supersportler choufe, dert sig mis Gäud besser agleit. Irgendwelchi Vorschläg? Wet eine für d`Rennstrecki u ou für kürzeri Toure hie ume! Auso Strassetouglech. Weiss no ned ob 600er oder 1000er. Pris öppe um di 10`000 sFr. Vorschläg? E hiube Reto Zitieren
Merlin Geschrieben 27. November 2005 Autor report Geschrieben 27. November 2005 Hi Reto! Welcome back! Ha fast nüt verstande i dim Text! Chan dir leider bi dinere Entscheidig nöd hälfe. @ all: Mini Daytona isch verchauft! Mal luege was im Frühlig neus git. Bin am Friitig öppe am 6i bim Stefan um de Chaufvertrag mit em neue Bsitzer usztusche! Dänn gits au no schnäll es Bierli! Wer chunt au am Friitig? E guti Wuche a all! Zitieren
cutf Geschrieben 28. November 2005 report Geschrieben 28. November 2005 Hoi Zäme Mäld mi au wieder emal @ Kneegrinder: Han aso scho schuurig müese ufpasse bim läse... ...händs dänn dämfall au versuecht dich ab z'zocke?? Dini Erfahrige händ grad es bitzeli Erinnerige a mini Projektleiterziite International erinneret... so quasi isch mir ä voll usgrüschteti Wärkstatt in Dubai versproche worde und was han i döt gfunde: En kaputte Schruuberzieher, ä verroschteti Wasserpumpizange und das innere offene Lagerhalle bi 45° im Schatte!!!!!!! @ Erne's-Bsuecher am Friitig: Ich hoff, ich schaffs no verbii z'cho. Bin im Momänt extrem viel gschäfftlich unterwägs... wänn i no irgendwiä Schnuuf han, chumm i au. Jungs, schöns Tägli no Mauro Zitieren
Mädi955 Geschrieben 28. November 2005 report Geschrieben 28. November 2005 ...@ all: Mini Daytona isch verchauft! Mal luege was im Frühlig neus git. Bin am Friitig öppe am 6i bim Stefan um de Chaufvertrag mit em neue Bsitzer usztusche! Dänn gits au no schnäll es Bierli! Wer chunt au am Friitig? E guti Wuche a all! <{POST_SNAPBACK}> Hoi Andi. Habs eben gelesen (Drück) das Du Deine Silberne an bad boy verkaufst oder verkauft hast. Eigentlich schade, denn sie ist die einzige, die mir wirklich gefallen hat. Zitieren
bad boy Geschrieben 28. November 2005 report Geschrieben 28. November 2005 Hoi zäme wird mich freue, am Friitig emal meh vo Eu känne z'lerne Bi ab em 6i ume T rulez David aka bb Zitieren
kane Geschrieben 29. November 2005 report Geschrieben 29. November 2005 hoi zämä wollte am freitag unbedingt kommen, um das grausige wetter mit mit bezinreden erträglicher zu machen muss aber am freitagabend nach thun arbeiten gehen und bin darum nicht dabei. gruss und viel spass allen, die gehen, kane Zitieren
Mädi955 Geschrieben 29. November 2005 report Geschrieben 29. November 2005 Gehen von Freîtag bis Sonntag nach Scoul Wellnessen. Deshalb bin auch ich am Freitag abend beim Erne's ned dabei. Zitieren
kneegrinder Geschrieben 29. November 2005 report Geschrieben 29. November 2005 Han aso scho schuurig müese ufpasse bim läse... Ha fast nüt verstande i dim Text! Ig probiere haut mis Bärndütsch so guet wie möglech i di gschriebni Sprach um z`setze! @cutf ...händs dänn dämfall au versuecht dich ab z'zocke?? He jo, wird bi de meischte Usländer dert so gmacht. Isch di beschti Gäud Innahme Quelle. Wurum eigentlech ou? Ou scho di Erfahrig gmacht? @Erne`s Bsuecher Ig cha ou nid, hei es Raclette Wiehnachtsesse unger de Monteure! Mau e Glägeheit, wo mer unger üs chöi jammere! Wet ig nid misse! Zwöitens weiss ig nid, öb die mi Züri würde verschtah!?! Zitieren
bad boy Geschrieben 29. November 2005 report Geschrieben 29. November 2005 ... weiss ig nid, öb die mi Züri würde verschtah!?! Wänn gaaanz laaanxam retsch, ääuuwä schoo Greetz bb Zitieren
cutf Geschrieben 30. November 2005 report Geschrieben 30. November 2005 @cutfWurum eigentlech ou? Ou scho di Erfahrig gmacht? <{POST_SNAPBACK}> Vo Schlitzohre? Nei, eigentli überhaupt nöd, sälbscht dänn, wänn i gmeint han, dass es gföhrli chönnd werdä. Aber das hät vermuetli au es bitzli demit z'tue, dass ich im Usland meischtens mit Lüüt vo dä Polizei oder Inneministerie z'tue gha han... Nei, han eher a diä "übliche" Überraschige dänkt, will 1) chunnds eh andersch 2) als du dänkt häsch ;-) Grüessli, Mauro Zitieren
bad boy Geschrieben 1. Dezember 2005 report Geschrieben 1. Dezember 2005 Find i guet dass mitchunnsch, chönnd ja es paar Tag vorher phone. Reschte isch au awesend?? Slang? Ospot? Merlin? Raffi? und all andere??Mauro <{POST_SNAPBACK}> Ciao Mauro chunnsch wenigschtens Du? Alli säget am laufende Band ab... Guet ha-n-ich mit em Merlin abg'macht, wägem Kaufvertrag, susch wär er am Änd au nöd cho A propos Merlin: Jetz weisch au de Grund, wiso ich zwei Aazeige wetti C U T rulez David aka bb Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.