bad boy Geschrieben 27. Februar 2006 report Geschrieben 27. Februar 2006 Bin bis jetzt einfach um lange Diskusionen mit den Gesetzeshütern (gell Andy;-)) herumgekommen weil ich auch oft im Ösiland unterwegs bin. @ Martin: Waaaaseli was isch da gnau gmeint? Häsch jetz mit em Andy diskutiert oder hat Andy mit Kollegen diskutiert /müssen/? Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 27. Februar 2006 report Geschrieben 27. Februar 2006 hihi.... andy = alles klar? Zitieren
bad boy Geschrieben 27. Februar 2006 report Geschrieben 27. Februar 2006 (bearbeitet) hihi.... andy = alles klar? Weiss i dänk! Ich weiss nöd nume sini Bankverbindig, sini gheimi Tel Nr, ich weiss sogar wo sini konschpirativi Wonig isch Drum tuet är jetz zügle! Ich ha sogar scho sini Chleider a ghaa - und ab em Früelig fahre-n-ich au no sin (ex)Töff!!! @ Speedtriple Hoi Dani (oder?) Deine Schweinwerfer sind voll krass; ich überlege schon die ganze Zeit, wie ich den Mandelaugen der Daytona mehr Leuchtkraft entlocken kann. War gedanklich schon bei der Firebolt (Bixe macht's schon möglich...) Wänn gseet me dänn Dich emal - Nachbar? Der Typ aus Ennetsee Bearbeitet 27. Februar 2006 von bad boy Zitieren
Mädi955 Geschrieben 28. Februar 2006 report Geschrieben 28. Februar 2006 (bearbeitet) @ Martin:Waaaaseli was isch da gnau gmeint? Häsch jetz mit em Andy diskutiert oder hat Andy mit Kollegen diskutiert /müssen/? Hoi David Meinte mit meiner Aussage nur, das ich bis jetzt , was meine Speedy angeht, mit den Gesetzteshütern noch nix zu tun hatte. @All Also nochmal zum aktuellen Thema: ZITAT(bad boy @ 27.02.2006, 08:42) Ab Juli müssen alle Nachrüsttöpfe mit Kat sein, falls der Original-Topf mit Kat war. Gilt die nun auch z.B für ältere Modelle wie meine 03er Speedy Bearbeitet 28. Februar 2006 von MadMax Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 28. Februar 2006 report Geschrieben 28. Februar 2006 @ SpeedtripleHoi Dani (oder?) Deine Schweinwerfer sind voll krass; ich überlege schon die ganze Zeit, wie ich den Mandelaugen der Daytona mehr Leuchtkraft entlocken kann. War gedanklich schon bei der Firebolt (Bixe macht's schon möglich...) Wänn gseet me dänn Dich emal - Nachbar? Der Typ aus Ennetsee öhm nei robin, aber kolleg vom dani (wo bi de bixe schaffet, wenn denn de dani meinsch) mini chline funzle? meinsch du die da?. choscht ned alli wält, gsehsch aber ned de huufe im dunkle (guet han au es tönts visier ). ha die dinger vo de bixe. negscht weekend isch ja usstellig bi de bixe (harley & buell). bin sicher mal det. aber du hesch ja de dani gsuecht :) greets robin Zitieren
Dani Geschrieben 28. Februar 2006 report Geschrieben 28. Februar 2006 (bearbeitet) Also nochmal zum aktuellen Thema: Gilt die nun auch z.B für ältere Modelle wie meine 03er Speedy Hai zusammen Da ich mir gerade auch eine Shark gegönnt habe, habe ich in St.Gallen-Winkeln nachgefragt was denn Rechtlich gefordert wird. Also ich habe die Auskunft erhalten, dass nur ab 2006 in verkehr gesetzt Motorräder einen Austausch Auspuff mit Kat benötigen. Aslo ältere Modelle keinen brauchen! Aber ich habe diese Aussage nicht schriftlich sondern nur Telefonisch erhalten. Ich abe ein solches Gutachten: http://www.stva.sg.ch/home/strassenverkehr...puff%202004.pdf Bearbeitet 28. Februar 2006 von Dani Zitieren
Mädi955 Geschrieben 28. Februar 2006 report Geschrieben 28. Februar 2006 Danke Dani. Deine Aussage beruhigt mich ungemein Zitieren
bad boy Geschrieben 28. Februar 2006 report Geschrieben 28. Februar 2006 öhm nei robin, aber kolleg vom dani (wo bi de bixe schaffet, wenn denn de dani meinsch)mini chline funzle? meinsch du die da?. choscht ned alli wält, gsehsch aber ned de huufe im dunkle (guet han au es tönts visier ). ha die dinger vo de bixe. negscht weekend isch ja usstellig bi de bixe (harley & buell). bin sicher mal det. aber du hesch ja de dani gsuecht :) greets robin hoi robin jää, scho wider ä verwäxlig.... aber jetz isch es gschpiichered. bis jetz känn ich nume de philipp schaerli vo de bixe. und ad uustellig wott ich scho gaa, aber erscht am sunntig. bi guete strasseverhältnis bin ich am samschtig ebe scho z'Gänf am autosalon. immer die tüüre uusstellige... also de iitritt isch gratis, es git gratis sandwich und mineral, aber was me dänn a gäld laat ligge! Zitieren
Mädi955 Geschrieben 28. Februar 2006 report Geschrieben 28. Februar 2006 hoi robinjää, scho wider ä verwäxlig.... ... Jojo David... ... oder häsch abez Fasnächtler halt Zitieren
bad boy Geschrieben 28. Februar 2006 report Geschrieben 28. Februar 2006 Nüt eso! 1. Känn ich de Robin nonig persönlich - wie Dich au nonig (bi Dir isches eifach z'merkä: MArtin MAdMAx) 2. das Glesli Rote vom geschtrige Z'nacht isch scho lang zu Wasser und i de Kanalisation 3. hütt usser 2 Espresso und 3 Glesli Hahnewasser nüt trunke 4. wär ich en Fasnächtler, wär i sicher nöd am Compi, sondern a de Fasnacht Zitieren
Merlin Geschrieben 28. Februar 2006 Autor report Geschrieben 28. Februar 2006 (bearbeitet) Ich glaub de Früehlig chunt langsam zrugg, wänn i gseh, dass da so viel gschriebe wird. Wänn i zwar useluege, glaub i nöd dra Bearbeitet 28. Februar 2006 von Merlin Zitieren
bad boy Geschrieben 1. März 2006 report Geschrieben 1. März 2006 Lueg emal JETZ use Ich ha fasch no Chette müesse montiere! Nei, nöd am Töff ... Zitieren
bad boy Geschrieben 5. März 2006 report Geschrieben 5. März 2006 Läck, das Wätter. Bi am Samschtig z'Gänf am Autosalon gsi, nüt schlimms tänkt, hätt ja 'nume' gschiffet, aber uf em Heiwäg ab Bärn aafange schneie und ab em Grauholz nu noch im Schritt-Tämpo gschliche, wänn überhaupt. Bi fäng am morge 0330 dihei gsii. Anderi händ de Göppel im Schneetriibe la staa und i de Tankstelle (?) und Rasthüüser übernachtet. So öppis ha-n-i no nie erläbt. Zum Glück im volltankte Auto ghockt und nöd uf em Töff! Aber 60 km (Wiggertal - Rotchrüz) drifte uf völlig verschneite und fascht lääre Autobahn, e so-n-e Glägeheit hat me susch au nie! Anderi gönd uf Skandinavie für das... @ Alessandro: Nomol vile Dank und C U soon! @Robin: Ich bi so fix und foxi gsii und am Sunntig bis am 1430 Schnee gschuuflet, ha nöd au no uf Ägeri möge. Sorry! @ alli: So, jetz hämmer's öppe gsee! Gnueg Schnee und Salz! Uf en baldige Früelig. Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 6. März 2006 report Geschrieben 6. März 2006 Meldung: Die Daytona ist weg Das Wilbers-Federbein ist weg Das Werkstatthandbuch ist weg Die PowerMax Underseat Auspuffanlage ist auch weg. Ich möchte mich hiermit nochmals bei den Abnehmern bedanken für die prompte Zahlung und wünsche Ihnen viel Spass mit den Teilen und eine unfallfreie Saison . Gruss Alessandro Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 7. März 2006 report Geschrieben 7. März 2006 @Robin: Ich bi so fix und foxi gsii und am Sunntig bis am 1430 Schnee gschuuflet, ha nöd au no uf Ägeri möge. Sorry! won i am samschtig morge useglueget han isch klar gsi das nüt isch mit babytona fahre janu triumph usstellig wär eh in malters gsi, vo dem her egal. am sunntig bin eh uf em snowboard gsi... aber s git sicher no seasonopening demnächscht... triplegruess robin Zitieren
aeschbi Geschrieben 13. März 2006 report Geschrieben 13. März 2006 saison eröffnet miner erschte kilometer uf där sita vo de chugle isch as bitz früsch wott mee Zitieren
bad boy Geschrieben 13. März 2006 report Geschrieben 13. März 2006 Ganzneidischbin! Nach 4 Tagen Grippe-bedingter Bettlägerigkeit knapp wieder am täglich Brot... Zitieren
Rerinhard Geschrieben 15. März 2006 report Geschrieben 15. März 2006 Hallo Hätte noch eine Lederjacke halbes Jahr alt, 4 mal getragen zu verkaufen oginal Triumph Retro Jacke Grösse 54 Ist wie neu Peis sfr. 390.- Gruss Reinhard Zitieren
Mädi955 Geschrieben 16. März 2006 report Geschrieben 16. März 2006 @Rerinhard Hast du ev. ein Foto Deiner Jacke Zitieren
Rerinhard Geschrieben 17. März 2006 report Geschrieben 17. März 2006 Hallo Bin am räumen Hätte noch einen schönen Original Triumph Carbon Auspuff für Speed Triple 2004 sehr schöner Sound 1000km gefahren Preis 150.- sfr Gruss Reinhard Zitieren
bad boy Geschrieben 20. März 2006 report Geschrieben 20. März 2006 Der 20.3. Frühlingsanfang! Und auch das Wetterscheint sich dran zu halten. War am Samstag kurz Einspritzsystem durchblasen und Auspuff entrussen; war aber Arxxxkalt; die Füsse habe ich erst eine Stunde nachher wieder gespürt... Und dann kam heute /endlich!/ Torque - The Magazine Of The Triumph Riders Association. Schönes Heftli, und die Vorfreude wird immer grösser Hey boys and girls - auf bald 1:1 live Hebed Eu sorg! D'Autofahrer händ mich z.T. aglueget wie-n-es UFO. Vil händ über de Winter vergässe, dass es Töff git - und vor allem, dass mir schnäller sind, als vili tänked Zitieren
bad boy Geschrieben 20. März 2006 report Geschrieben 20. März 2006 Übrigens - ich wett en alte Helm neu sprütze: Roulette green! Wer weiss, wie-n-ich s Material vom Helm non destruktiv uf Zämesetzig (was für en Kunststoff) analysiere, zum die richtigi Farb näh? Zitieren
bad boy Geschrieben 20. März 2006 report Geschrieben 20. März 2006 De Gerry hätt mir gschribe, alli Farbe uf Wasserbasis siged unbedänklich. Was meined Ihr? Alli Helmhersteller warned uusdrücklich vor Farbe und sogar vor Uufchläber?!? En intakti Bire (jaja, spotted Ihr nume) im Falle eines Falles isch mir immer no wichtiger als en popige Schprutz! Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 21. März 2006 report Geschrieben 21. März 2006 es git vo shoei helm, wos lackiere mit bestimmte farbe usdrücklich erlaubt isch. wenn vo dim helm das ned sicher weisch, würd ich persönlich das blibe lah. wie du richtig seisch, lieber e ganzi bire. triplegruess Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.