bad boy Geschrieben 16. Mai 2006 report Geschrieben 16. Mai 2006 Merci Martin! Wie häsch das gmacht? Zitieren
BasTard Geschrieben 17. Mai 2006 report Geschrieben 17. Mai 2006 zum töfftreff ist noch was kleines zu erwähnen; wenn im zelt übernachte tuesch ufem gländ, unbedingt ohrestöpsel mitnäh süsch tuesch keis aug zue, userd du füllsch dir d'lampe bis dir eh alles glich isch. darum hanis anders gmacht und han im dorf echli userhalb es hotelzimmer für die drü tag buechet. aber das ganze lohnt sich, wahnsinn was da alles gsesch. Gruss BasTard Zitieren
bad boy Geschrieben 17. Mai 2006 report Geschrieben 17. Mai 2006 (bearbeitet) THX! Ich ha im tenü grüen sovill zältet, dass ich das nüme muess ha! Und wahrschinli chume-n-ich au nume für ein Tag. Hanget au n vom Wätter ab. Bearbeitet 17. Mai 2006 von bad boy Zitieren
BasTard Geschrieben 17. Mai 2006 report Geschrieben 17. Mai 2006 Hallo Bad Boy also wenn nume ein tag chunsch den unbedingt am samschtig, da louft am meischte. Gruss BasTard Zitieren
bad boy Geschrieben 17. Mai 2006 report Geschrieben 17. Mai 2006 Wer chunnt? Alessandro? Kneegrinder? Nimara? Das sind emal die mit Heimvorteil...die mir grad spontan in Sinn cho sind u di angere, nid Bärner? [fremdspachmodus aus] Würd mi freue, emal d Lüüt persönlich z'gsee! Ich ha da emal i de Homepage gschneugget [MadMax thx] - en Mega event, mit w-w-x (Wein, Weib + Xang) Zitieren
BasTard Geschrieben 17. Mai 2006 report Geschrieben 17. Mai 2006 i bi vom friitig bis em sunntig dört. Gruss BasTard Zitieren
Mädi955 Geschrieben 17. Mai 2006 report Geschrieben 17. Mai 2006 Bin eventuell auch dort anzutreffen. Wenns irgend wie geht vom Samstag bis Sonntag. Die erste Voraussetzung ist aber: SCHÖNES WETTER Zitieren
bad boy Geschrieben 17. Mai 2006 report Geschrieben 17. Mai 2006 Bin eventuell auch dort anzutreffen.Wenns irgend wie geht vom Samstag bis Sonntag. Die erste Voraussetzung ist aber: SCHÖNES WETTER i Claro que si ! Gleichfalls! Zitieren
WhiteWolf Geschrieben 17. Mai 2006 report Geschrieben 17. Mai 2006 ouso i wirde mini speedy zimmlech sicher ou wieder uf sumiswald tribe. isch ja schliesslech mi heimatort u de muessi luege was so geit dert @badboy: bi auso ou no e bärnergring @nimara: nämer dasmau es paar heringe zviu mit ? faus dr mättu wieder wot es sunnedach boue Zitieren
bad boy Geschrieben 17. Mai 2006 report Geschrieben 17. Mai 2006 (bearbeitet) wölfli, wölfli, Dich känn ich ja no gar nöd! So guet, es wärdet immer meh! hey, die Signatur! Ich hätti da e Variante: Lieber im Sitz rasen als im Rasen sitzen @ Merlin: Und Du? Chunnsch au? [edit: @ alle wo mich sueched: Bi bis am Sa abig weg. Nei, nöd go Töff fahre... Bearbeitet 17. Mai 2006 von bad boy Zitieren
Merlin Geschrieben 18. Mai 2006 Autor report Geschrieben 18. Mai 2006 @ Merlin: Und Du? Chunnsch au? Gsehs nöd so, muess nämli schaffe und ich glaub nöd, dass dört mit minere BMW willkomme bin. Zitieren
MR1050 Geschrieben 18. Mai 2006 report Geschrieben 18. Mai 2006 ...Ihr könntet ja auch zu den "Lakescooters" gehen..wär das nicht was? http://www.lakescooters.de/pfingstrun_infos.html Zitieren
aeschbi Geschrieben 19. Mai 2006 report Geschrieben 19. Mai 2006 @cutf alles gute zum geburtstag mauro Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 19. Mai 2006 report Geschrieben 19. Mai 2006 Ja de Mauro her Geburi: Tanti Auguri Liebe Grüsse Alessandro Zitieren
Merlin Geschrieben 19. Mai 2006 Autor report Geschrieben 19. Mai 2006 (bearbeitet) @ Mauro: Au vo mir alles Gueti zum Burtseltag! Bearbeitet 19. Mai 2006 von Merlin Zitieren
Mädi955 Geschrieben 19. Mai 2006 report Geschrieben 19. Mai 2006 M A U U U U U R O O O O O O O Alles Gute zum Geburtstag Zitieren
cutf Geschrieben 20. Mai 2006 report Geschrieben 20. Mai 2006 (bearbeitet) Jungs, danke vielmals ...chumme im Momänt nöd gross zu Töffle oder zum schriibe, bin ebe grad es bitzli beschäfftigt mit eusem chliine Projekt Bearbeitet 30. Mai 2006 von cutf Zitieren
bad boy Geschrieben 20. Mai 2006 report Geschrieben 20. Mai 2006 Hey Mauro unbekannterwiis und nachträglichalles Gueti zum Geburi (bi erscht grad vom Kongräss z'Lugano zruggcho - geschter 28°, bello Ticino, du Sunnestubeli mio) Und zum 'chline Projekt' druck ich Dir alli Tüüme - hätt so sini Tücke, das! Zitieren
bad boy Geschrieben 20. Mai 2006 report Geschrieben 20. Mai 2006 Gsehs nöd so, muess nämli schaffe und ich glaub nöd, dass dört mit minere BMW willkomme bin. Ich meine de MC Biker Treff in Sumis, söll alles vom Velosolex bis HD deet sii. S 'Übergwändli' allerdings würd i diheime laa Zitieren
Funman Geschrieben 22. Mai 2006 report Geschrieben 22. Mai 2006 Hallo! War jemand von euch am letzten Weekend auf dem Schallenberg an der T-Probefahrt? Falls ja, wie war es? Gute Veranstaltung? Viele Leute? Gruss, Oli Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 23. Mai 2006 report Geschrieben 23. Mai 2006 Hallo!War jemand von euch am letzten Weekend auf dem Schallenberg an der T-Probefahrt? Falls ja, wie war es? Gute Veranstaltung? Viele Leute? Gruss, Oli Klar war jemand da..... ich und sonst niemand vom CH Stammtisch..... Es ist mal wieder wie immer.... Ich ging, obwohl ich gar keine Triumph im Moment fahre. Es waren genug Leute. Die Veranstaltung war gut. Es hatte praktisch alle Modelle (zum Teil 2 Mal) und man konnte alles fahren. Super von Triumph. Gruss Alessandro Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 23. Mai 2006 report Geschrieben 23. Mai 2006 Jungs, danke vielmals ...chumme im Momänt nöd gross zu Töffle oder zum schriibe, bin ebe grad es bitzli beschäfftigt mit eusem chliine Projekt Hey Mauro Welche ist es denn, das im Rohbau oder noch die Parzelle? Wie läuft es sonst so? Alles OK? Liebe Grüsse Alessandro Zitieren
bad boy Geschrieben 24. Mai 2006 report Geschrieben 24. Mai 2006 Ich denke, es ist die Parzelle. Da bleibt noch viel zu tun...und noch mehr kann schieflaufen! Lueg däne Tüppe guet uf d'Finger! Fähler im Nachhinei uusgügle choschtet - Energie, Mehruufwand, Ziit und Gäld... Aber da müestisch Tag und Nacht debiisii, was au wider nöd eso guet gaht?!? 'Sei frohen Mutes und lächle, denn es könnte schlimmer kommen...' Zitieren
cutf Geschrieben 24. Mai 2006 report Geschrieben 24. Mai 2006 (bearbeitet) Welche ist es denn, das im Rohbau oder noch die Parzelle?Wie läuft es sonst so? Alles OK? Hoi Alessandro Tutto a posto, bi dir au? Isch dä Ospot no i dä Schwiiz oder wäg? Müend mal eis go trinke/ässe/wasauimmer Mir boued es DEFH, und mini Hälfti isch diä rächts (das Hüsli hinedure isch nöd eus), Bad Boy häts scho richtig gseh, mir händ erscht grad dä Ushueb gmacht. Hoffes au, dass nöd allzuviel schief gaht, aber mir händ äs megaprofessionells Boumanagement engagiert....und es liit bi mir uf em Heiwäg, also bin i praktisch jedä Tag det ...ich weiss, ich weiss, aber zum Attika häts eifach nümm glanget ...aber sag niemals nie Schöns Tägli no, und immer obe bliibe! Mauro Bearbeitet 30. Mai 2006 von cutf Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.