Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
Hi Schweizer,

bin morgen passend zum Spiel in Bern. Wo ist da die richtige WM-Party oder ist überall was los ?

Bin im Bellevue Palace, also ziemlich zentral untergebracht und wollte das Spiel bei ein paar Erfrischungsgetränken geniessen :wink:

Grüsse

Dirk

recht toll muss es im stade de suisse (ex wankdorf) sein. ist das neu gebaute schweizer "nationalstadion": mehr infos hier.. bin aber zürcher, die berner hier wissen sicher besser bescheid :wink:

gruss

kane

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben
@ alle Zentralschweizer /OT/

Ich habe mir für meine Töff Ferien ein grosses Auto (MB Sprinter Kastenwagen Lang Hoch) gekauft und suche einen Einstellplatz, gedeckt und abschliessbar. Schön wär mit Stromanschluss, aber nicht Bedingung.

In normale Tiefgaragen komme ich nicht rein, da Höhe 2,60 m ! Und Länge 5,75...

Wer wüsste da was?

@ All:

en schöne Tag mit leere Strasse /isch hüt ächt wider es Schpiil?/

Korrigiere: Länge 6,60 m ...

Höhe: > 2,60 m so 2-3 cm Spatzig wäre nicht schlecht :unsure:

Geschrieben
...

Also ich persönlich überlege ernsthaft meine MV im Herbst gegen eine 675er einzutauschen :love:

Wie bitte :questionmark:

Ich glaub ich traue meine Augen nicht was ich da lese.

Mensch Padi behalte um himmelswillen die MV.

Es gibt keine schönere wie die, die Du Dein eigen nennst.

Geschrieben

nein, nein Padi

MV behalten, aber Daytona dazu kaufen.... :laugh::laugh:

Gruss Alessandro

Geschrieben (bearbeitet)

@Aeschbi, Asche über mein Haupt, im Nachnachnachhinein au no vo mir es

häbbi börsdei!!!

@Badboy: Danke für's Föteli, isch doch immer wieder schön ä wahri Schönheit z'gseh, au wänn's halt es bitzli z'grüen, resp. z'wenig blau isch :wink: ...und zu dim Kaschtewage, sorry, kei Idee :mellow:

@Padi: Schäm di, dini MV weg wölle z'gäh, da git's nur eis, das wo dä Alessandro scho gseit hät!! :whistle: Millionär söt mer sii :dry:

Schöns Tägli no

Mauro

Bearbeitet von cutf
Geschrieben (bearbeitet)
@Badboy: Danke für's Föteli, isch doch immer wieder schön ä wahri Schönheit z'gseh, au wänn's halt es bitzli z'grüen, resp. z'wenig blau isch :wink: ...und zu dim Kaschtewage, sorry, kei Idee :mellow:

1. Blau isch kei Farb, sondern...?

Und usert dem lan-ich jetzt grad en Fiberglas /wichtig!/ Helm passend zum Töff roulett green schprütze. De 'Meier' Autolackierer in Mereschwand AG chunnt da druus und hätt 30 Jahr Erfahrig.

2. Ich suech scho bi eus i de Gägend, drum isch das @ Zentralschweizer adressirt xi...

Allne au en schöne Abig

...nüme so vil heiss, bitte

@ Merlin oder susch eine wo druuschunnt

Wie chan-ich i mine Biiträg öppis anderes verlinke, six us-e-me andere /främde/ forum oder mini eigeni Bilder, wo uf mim Compi sind?

Bearbeitet von bad boy
Geschrieben

Habs zwar schon im Veranstaltungsteil gepostet, aber hier scheints mir noch etwas sinnvoller zu sein :whistle: .

Heute bis am Sonntag ist wieder das alljährliche Hillclimbing Obersaxen im Bündnerland.

Also 16. -18.6.

Wens interessiert hier der Link dazu:

http://www.hillclimbing.ch/

Werde höchstwahrscheinlich am Sonntag auch wieder dort sein.

Geschrieben
Wie bitte :questionmark:

Ich glaub ich traue meine Augen nicht was ich da lese.

Mensch Padi behalte um himmelswillen die MV.

Es gibt keine schönere wie die, die Du Dein eigen nennst.

Ja, ja ich weiss war am Mittwoch mal so ein Gedanke. Ich behalte die MV und überlege mir irgendwie einen guten Vorwand, um Bike Nr. 3 anzuschaffen. :devil::love::flowers:

Wie sag ich's nur meiner Frau? :wink::sad::skeptic:

nein, nein Padi

MV behalten, aber Daytona dazu kaufen.... :laugh::laugh:

Gruss Alessandro

Ja genau und später die 1250er Daytona mit 190PS und 140Nm Drehmoment auch noch dazu :laugh:

Habs zwar schon im Veranstaltungsteil gepostet, aber hier scheints mir noch etwas sinnvoller zu sein :whistle: .

Heute bis am Sonntag ist wieder das alljährliche Hillclimbing Obersaxen im Bündnerland.

Also 16. -18.6.

Wens interessiert hier der Link dazu:

http://www.hillclimbing.ch/

Werde höchstwahrscheinlich am Sonntag auch wieder dort sein.

Und in Hockenheim sind am 17. und 18. Juli die Strassenrennen zur Schweizermeisterschaft. Ich werde am Sonntag da sein und unseren R1 Piloten Rico Steinemann anfeuern :top:

Geschrieben (bearbeitet)

@ bad boy:

Bilder müend uf emene Server liege und nöd uf dim PC! Dänn chasch es eifach verlinke. URL vom Bild kopiere und zwüsched [*img] URL vom Bild [/img] (ohni de *) stelle oder eifach d' URL in Biitrag kopiere und markiere (schwarz mache) und dänn das Bildli image.gif aklicke und scho isch es bereit um azeigt zwerde.

Bim verlinke vo Biträg us andere Foren oder Homepages isch es fascht glich nur det klicksch uf das hyperlink.gif Bildli und füegsch im Popup-Fänster din Link i.

Isch jetzt viellicht echli kompliziert gsi, isch aber kei Sach, wänn mer echli pröblet hät. :top:

Bearbeitet von Merlin
Geschrieben
@ bad boy:

Bilder müend uf emene Server liege und nöd uf dim PC! Dänn chasch es eifach verlinke. URL vom Bild kopiere und zwüsched [*img] URL vom Bild [/img] (ohni de *) stelle oder eifach d' URL in Biitrag kopiere und markiere (schwarz mache) und dänn das Bildli image.gif aklicke und scho isch es bereit um azeigt zwerde.

Bim verlinke vo Biträg us andere Foren oder Homepages isch es fascht glich nur det klicksch uf das hyperlink.gif Bildli und füegsch im Popup-Fänster din Link i.

Isch jetzt viellicht echli kompliziert gsi, isch aber kei Sach, wänn mer echli pröblet hät. :top:

Aha, einiges klarer jetz.

Nögschti Frag: Wo find-n-ich en Server, wo mini Biltli tuet zwüschelagere?

Geschrieben
Aha, einiges klarer jetz.

Nögschti Frag: Wo find-n-ich en Server, wo mini Biltli tuet zwüschelagere?

be imitschhäck

imageshack

tuet absolut super

Geschrieben (bearbeitet)
be imitschhäck

imageshack

tuet absolut super

@ Aeschbi

merci!

Tue-n-i grad hüt z'abig uusprobiere. oder isch ächt en match? will dänn gan ich go fahre!

Ich liebe Fussball!

Da hat man viel mehr Entfaltungsmöglichkeiten auf der Strasse!

Bearbeitet von bad boy
Geschrieben
Ich liebe Fussball!

Da hat man viel mehr Entfaltungsmöglichkeiten auf der Strasse!

Tja, ich bi au uf de Strass hüt Abig, aber im Schlumpf-Kostüm! :bluelight::smurf::bluelight: Find suscht d'WM eigentlich guet, endlich mal wieder Fuessball wo mer luege cha, aber wenn i is :smurf:-Kostüm muess, hass i so Verastaltige! :thug::bash:

Geschrieben

@ Merlin

En ruhige Abig

@ alli andre

en spannende Abig

So wie das dusse tuet, gang ich nöd zum Huus us! Die beide Ladies händ Huusarrescht - aber sie sind nöd nachtragend und schtönd schön friedlich näbedenand i de Garage.

Wieso nume han ich immer de komischi Iidruck, en Töff sig besser als e Frau? Und en zweite Töff besser als e zweiti Frau??? komisch komisch ...

Geschrieben

@ alle, wo mir geschter de Tuume truckt händ. Vile Dank, but:

Nach ausgedehnter Trockenübung und eingehender Besprechung sind der Fahrlehrer und ich zum Schluss gekommen, die Prüfung zu verschieben.

Mein Nichtvermögen, den Kurzschwungslalom zu fahren zeige, dass ich das Fz nicht beherrsche...

Und das 30' vor dem Termin...und nach über 7'000 Unfall- und Zwischenfall freien Kilometern...

Geschrieben

ciao david

mit was hesch de wölle d'prüefig mache?

we di fahrlehrer meind du sigsch nit riff defür, de het är eppis fautsch gmacht!

fahrtrenig, cornu, isch a super sach

da lersch genau das was du a de prüefig bruch!!

Geschrieben
ciao david

mit was hesch de wölle d'prüefig mache?

Hoi Aeschbi

mit de Speed Triple, die liebi Daytona isch vil zu störrisch, gäll Andi?

Merci für de Tipp vom Cornu. Tönt guet!

Geschrieben
Hoi Aeschbi

mit de Speed Triple, die liebi Daytona isch vil zu störrisch, gäll Andi?

Merci für de Tipp vom Cornu. Tönt guet!

Tja, für en kurze Slalom isch d'Daytona würklich nöd gmacht! :laugh:

Dänn muesch vermutlich nochli üebe! Schad, ich hets dir möge gönne, wänn d'Prüefig bestande hetsch. :sad:

Geschrieben
Tja, für en kurze Slalom isch d'Daytona würklich nöd gmacht! :laugh:

Dänn muesch vermutlich nochli üebe! Schad, ich hets dir möge gönne, wänn d'Prüefig bestande hetsch. :sad:

@ merlin:

:flowers::flowers::flowers:

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

@bad boy: sorry das z ghöre wäg de prüfig... aber klappt sicher no!!! :top:

und vo wäge störrisch... nach 500km babytona bini wieder mal mit de speedy go fahre, has sie müese go vorfüehre. läck isch das ding rieeesig ;) und denn de breit länker... ha mi also grad chli müese umgwöhne, kein seich. aber druck het das ding, isch herrlich :smile: und das trotz vorfüehrhalber montiertem originaltopf. gott, tönt nach überhaupt gad gar nüt. anyway, d speedy isch durecho, ha nur d nummere chli müese abebüge (aso guet, zimli fescht müese abebüge) und unterschriebe dass i no en rückstrahler dramache. ups, scho vergässe. und s guetachte für mini chline funzle vorne het er ned welle gseh. guet, het au keis gha ;) und d kellermänner sind ja au nur hinde zuglah, het s e-zeiche gseh und so näbebi gmeint, die siged wohl als blinkazeiger (cockpit) zueglah und ned als blinker sälber. nachdem er no schräg glueget hed, dass de brämshebel im stand bis an länker chasch zie und er gseit het, er gäng go fahre, hanem denn gseit, lieber nur mit zwei finger brämse, langet locker. und ähhhh übrigens, churzgas, gäll! denn het er no bim alah de ständerkillschalter checkt (orgrlorgelorgel) und denn isch em d speedy fascht abgsoffe. di arm lady... aber anyway, sehr sehr fründlich gsi de herr, würkli super. guet, er und sin kolleg hend sich sowieso einiges meh für die superherzig blondi dame interessiert, wo glichzitig hinder mier iri honda isch go zeige. komisch, cha mer ned erchläre. danke dir unbekannte schönheit nomal die luschtig underhaltig. wieso weiss ich eigentlich ned mal wie du heissisch? :cry:

sodeli, gang jetzt mal go pfuse, schliesslich isch morn ja fritig und denn mues mer am abig ja fit si!

guet n8

robin

Bearbeitet von speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

@ Merlin:

Hoi Andi

im Benzingschwafel wetti dä armi 'kanuflo' im Biitrag vom 23.6.06 wüsse, öb i de Schwiiz d'Buesse nöd nach Iikomme bemässe werdet.

Egal wie das würkli berächnet wird, ich glaub, er macht sich da falschi Hoffnige...

Gib im doch bitte e fundierti Antwort. Sit mich da letschtens eine zämegschisse hätt, ich stelli Stammtischmeinige und erscht no falschi ine, getraui mi ohni abgschlossenes Jura Studium nöd eso rächt!

Bearbeitet von bad boy
Geschrieben
@bad boy: sorry das z ghöre wäg de prüfig... aber klappt sicher no!!! :top:

und vo wäge störrisch... nach 500km babytona bini wieder mal mit de speedy go fahre, has sie müese go vorfüehre. läck isch das ding rieeesig ;) und denn de breit länker... ha mi also grad chli müese umgwöhne, kein seich. aber druck het das ding, isch herrlich :smile: und das trotz vorfüehrhalber montiertem originaltopf. gott, tönt nach überhaupt gad gar nüt. anyway, d speedy isch durecho, ha nur d nummere chli müese abebüge (aso guet, zimli fescht müese abebüge) und unterschriebe dass i no en rückstrahler dramache. ups, scho vergässe. und s guetachte für mini chline funzle vorne het er ned welle gseh. guet, het au keis gha ;) und d kellermänner sind ja au nur hinde zuglah, het s e-zeiche gseh und so näbebi gmeint, die siged wohl als blinkazeiger (cockpit) zueglah und ned als blinker sälber. nachdem er no schräg glueget hed, dass de brämshebel im stand bis an länker chasch zie und er gseit het, er gäng go fahre, hanem denn gseit, lieber nur mit zwei finger brämse, langet locker. und ähhhh übrigens, churzgas, gäll! denn het er no bim alah de ständerkillschalter checkt (orgrlorgelorgel) und denn isch em d speedy fascht abgsoffe. di arm lady... aber anyway, sehr sehr fründlich gsi de herr, würkli super. guet, er und sin kolleg hend sich sowieso einiges meh für die superherzig blondi dame interessiert, wo glichzitig hinder mier iri honda isch go zeige. komisch, cha mer ned erchläre. danke dir unbekannte schönheit nomal fürs füür und die luschtig underhaltig. wieso weiss ich eigentlich ned mal wie du heissisch? :cry:

sodeli, gang jetzt mal go pfuse, schliesslich isch morn ja fritig und denn mues mer am abig ja fit si!

guet n8

robin

...also, bis zu däm punkt mit dä blondine han i ständig dänkt "wiäviel hät er ihm zahlt??" :skeptic: .....aber nachher isch scho klar gsi wieso.. :smile:

BadBoy: nöd ernscht näh, es hät leider immer idiote unterwägs, au i däm Forum... d'Speedy isch würkli nüd gschiids zum slalomfahre, aber was für es gfühl häsch du debi?? Susch gahn dir doch eifach en andere töff go miete, 7000 km sind scho en rächte huufe, ich bin glaubs nach 1000-1500 a d'prüefig (hüt schiisst mi aa umschalttaschte z'bruche, merkt mers??)

Schöns Tägli no

Mauro

Geschrieben

@ cutf

hoi mauro

im tägliche gebruuch han ich de töff voll im griff, d'speedy isch da doch no einiges handlicher als d'tona. aber dä blödi chinderparcours im strassevercheersamt /erinneret mich a chind, wo mit chride uf em asfalt luschtigi strössli, brüggli, fuessgängerstreife maalet/ isch für d'speedy vill z'äng gsteckt - und mit de daytona chasch es grad vegässe :sad:

ich wird mir jetz irgendwo en superhandliche töff mit 50 ps sueche und mit däm das blöde züüg anelegge.

schiist mi zwar a, aber no meh schiisst mich das huere theater, wo die mached, aa :sick::sick::sick:

ps: ich glaube au ohni umschalttaschte cha mer's läse, oder?

Geschrieben

Sälü Badboy

Lueg doch mou für ne Kawasaki ER6-N mit ABS. Isch e superhandlichi 650er. Die chasch sicher miete. Vor allem het sie ABS. De hesch absolut kei Panik bir Vollbrämsig. :laugh:

Gruess, Oli

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

@bad boy: hend z steihuuse de parcours änger gsteckt? ha damals mit de speedy keis problem gha. (edit: ups, isch mitere gmietete 600er fazer gsi, ha damals no kei grossi gah. bi aber spöter mal us spass es paar mal dur de parcours gfahre will er grad "gesteckt" gsi isch und ha kein töggel abgrumet...) komisch, das... de trick isch ja ned zu langsam durezfahre, susch gahts würkli ned. aber das wird de fahrlehrer ja gseit ha? cha mer eifach ned vorstelle, dass de parcours ned sell gah mit de speedy. was selled denn lüt mitere duc 916 o.ä. mache?

drum nomal: nur via länkaschlag de slalom z fahre cha würkli knapp oder unmöglich si. wenn aber mit chli schräglag fahrsch, denn settis gah. de eifach wäg isch sich wie obe erwähnt en chlini grossi ;) z bsorge, aber besser wär scho, wenns mit dim töff chönntisch. mit dem fahrsch ja nachher au ume... was au gaht isch rasch amene abig d abständ vo de töggel go mässe (isch ja glaub izeichnet in steihuuse?) und ufmene platz es paar petfläschli ufstelle und üebe üebe üebe. ich bi überzügt dass das gaht!

triplegrüess

robin

Bearbeitet von speedtriple.ch

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...