Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
@ David: Komisch, das Problem hät sie bi mir nie gha! :skeptic: Doch, eimal! :whistle: De Stefan hät dänn aber de CO-Wert neu igstellt. Dänn isch aber wieder guet gsi. Viellicht liehts au am Shark, oder häsch wieder de Original-Topf dra? Ich han irgendwie s'Gfühl gha, dass sich de CO-Wert mit de Ziit sälber verstellt, ich cha mich aber au tüsche. Han suscht kei Ahnig zu dem Problem. :skeptic:

Nei nei, dä Shark bliibt wo-n-er isch! Und s CO häntz grad a aafang neu iigstellt, zäme mit eme neu uufgschpillte tune...

THX!

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

speedtriple.ch
Geschrieben

hallo jungs

also zersch mal: forza azzurri! :italy:

zum thema prüfstand. sinnvoll isch sowieso nur vorher-nachher, bspw. mit und ohni powercommander. oder zum zwei bikes vergliche. eifachmässige und das mit der herstelleragab vergliche bringt ned vil. chunnsch vo prüfstand zu prüfstand verschiedeni ergäbnis über, wil viles halt grächnet wird, wie z.b. d ps-zahl a de kupplig. det wird ja ned effektiv gmässe, sondern de prüfstand rächnet bim uslaufe nachemne lauf d verlustleistig vom atrieb und rächnet denn de gmässni wert am hinterrad um. das wird nie und nimmer uf zwei verschiedene prüfständ identisch si. also kopf hoch, wenn eui beide bikes nöch binenand ligged, denn chasch devo usgah, dass die in ordnig sind. ier werded chum per zuefall zwei tomate becho ha.

zum thema abstärbe a de ample. het de erne's e drosselklappesync gmacht? und susch halt zu de bixe :wink:

zum thema eierchocher... fahr mal 675er im stop and go... auäääää wir andersch warm, ich säg ders...

triplegrüess

robin

Geschrieben (bearbeitet)

drosselklappen sychronisierung geprüft ??????

yep :top:

Drosselklappenpotentiometer oder (wahrscheinlicher) den Leerlaufschrittmotor

yep :top:

Problem besteht weiterhin :sad:

edit:

Dä Biitrag isch 1:1 copy/paste us em Techno Forum.

@ robin: thx

wie 675 andersch warm im stop and go ?

Bearbeitet von bad boy
speedtriple.ch
Geschrieben

@bad boy: chan ja mal de mech kolleg frage, villicht het er en idee.

wäge "andersch warm" :smile: isch sonen usdruck da bi üs... sell heisse, wäg em underseat uspuff wirds zimli "eierchöchelig" im stop&go mit de 675er. au de heckrahme wird zimli warm bis heiss... aber isch au ned gmacht für stadtvercher, das arme ding. und bevor jetzt alli mötzle, das beziehts sich uf de zubehörtopf vo T, dänk aber ned, dass de original andersch isch. vorallem d abstrahlig vom chrümmer isch zimli deftig. aber chum hets chli fahrtwind, isch alles paletti. würd ja au nie öppis schlächts über die chli säge :love:

triplegrüess

robin

Geschrieben

@ alessandro

Häppi Bösdey tu juh :flowers::flowers::flowers:

Alles Gute, stets unfallfreie Fahrt, viel Erfolg bei allen Deinen Projekten, Glück in der Liebe hast Du schon...

Eifach: Bliib so wie Du bisch!

Geschrieben

:horn::happybirthday::happybirthday::horn:

@Alessandro

au vo mer alles gueti zum geburtstag

:horn::happybirthday::happybirthday::happybirthday::horn:

i hoffe mer gsänd üs bald wiedermol

gnüss de tag

gruss

serge

Geschrieben

Hoi Alessandro :flowers:

alles guade von mir zu deim Burzeldach

lass dich ordentlich verwöhnen :love::whistle:

und hoffentlich sieht man sich mal wieder :wink:

Geschrieben

Hoi Alessandro,

auch von mir alles Liebe und Gute zum Ehrentag!"!!

:flowers::flowers::flowers::flowers::flowers::flowers::flowers:

Wird Zeit, daß man sich mal wieder trifft! :devil::devil:

Alessandro595
Geschrieben

Vielen Dank für eure Gratulationen. :flowers:

binsehrgerührt :glow::snivel::snivel:

für 27 Jahre sehe ich doch noch ganz gut aus oder?? :laugh::laugh::laugh:

img25940gv.th.jpg]

Wird Zeit, daß man sich mal wieder trifft

@Fallinger

@Mutsch

Ich habe gehofft, ihr seid bei den southren Days of Speed in ADR dabei. :devil::devil: Aber leider wart ihr nicht dabei :sad::sad:

Dann müssen wir halt wieder was organisieren. :gossip:

Ich denke doch der MadMax wollte dieses Jahr was organisieren :unsure::unsure:

Danke nochmals

Gruss Alessandro

Geschrieben (bearbeitet)

Uiuiuiuiiiii, fascht verpasst!!!!

Natürli au vo mir:

Happy Birthday!!!

:band::band::appetite::appetite::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::clown::clown::clown::horn::horn::rooster::rooster:

Mauro

Bearbeitet von cutf
Geschrieben

ich hoffe, dass dies niemand aus unserem Forum war:

2 Töff-Fahrer tödlich verunglückt

Quelle: www.blick.ch, 10.07.2006 | 15:26:47

THUN – Der Fahrer und der Beifahrer eines Motorrads sind in der Nacht auf heute bei einem Selbstunfall in Thun ums Leben gekommen. Der Töff mit den beiden Männern im Alter von 20 und 22 Jahren war kurz nach 2 Uhr in einer Rechtskurve auf die linke Strassenseite geraten und hatte dort den Trottoirrand gestreift. Das Motorrad kippte und die beiden jungen Männer wurden an einen Hydranten, respektive an einen Baum geschleudert. Dabei verletzten sie sich so schwer, dass sie trotz längerer Reanimation durch Passanten, Polizei und Rettungsteams noch auf der Unfallstelle verstarben.

:cry:

Geschrieben
ich hoffe, dass dies niemand aus unserem Forum war:

2 Töff-Fahrer tödlich verunglückt

Quelle: www.blick.ch, 10.07.2006 | 15:26:47

THUN – Der Fahrer und der Beifahrer eines Motorrads sind in der Nacht auf heute bei einem Selbstunfall in Thun ums Leben gekommen. Der Töff mit den beiden Männern im Alter von 20 und 22 Jahren war kurz nach 2 Uhr in einer Rechtskurve auf die linke Strassenseite geraten und hatte dort den Trottoirrand gestreift. Das Motorrad kippte und die beiden jungen Männer wurden an einen Hydranten, respektive an einen Baum geschleudert. Dabei verletzten sie sich so schwer, dass sie trotz längerer Reanimation durch Passanten, Polizei und Rettungsteams noch auf der Unfallstelle verstarben.

:cry:

Ich habe es auch gelesen und bin sehr betroffen :sad: denn es ist sehr nach wo ich wohne.

Ich kann mir zwar überhaupt nicht vorstellen, was die beiden gemacht haben, denn dort ist es Innerorts und 50...

Sehr traurig...tut mir seh leid....

Geschrieben

schlimm. hydrant und baum getroffen, viel pech..

letzte woche kam ich auf dem furka an einer schrecklichen unfallstelle vorbei, heute in der nähe von zürich..

hebed eu sorg!

Geschrieben

Lüüt passed uuf!

Ich bi am Samschtig 0600 uf de Autobahn am ene Uufffahrunfall verbii cho. Für mich unerklärlichi Situation: Leeri Strass, Sportwage mit demolierte Front, ca. 400 m wiiter Familie-SUV mit demoliertem Heck und verdatterete Frau, wo grad s Pannedrüeck uufstellt. Kei Bräms- oder Schlüüderspuure. Völlig unerklärlich!

Geschter lis ich i de Ziitig, dä Typ sig mit Volldampf uf läärer Autobahn i si inetunneret, wil är si nöd gse hebi. Drogetest positiv, Füererschii uf de Stell wäg.

Schluck...

speedtriple.ch
Geschrieben

zuedröönt... säg ich nur :fuckyou: sonen vollidiot.

ufpasse, aber gäg so type chasch ned vil mache... truurig...

Geschrieben

grüetzi

weiss öper vo euch wiemer das schwarze zügs wo bem splitte of de strosse als onderlag/klebstoff benutzt wird :angry::sick::sad: , am beschte weder vom töff abbechonnt? mini arm bonnie ... :sad:

greetz

Geschrieben
grüetzi

weiss öper vo euch wiemer das schwarze zügs wo bem splitte of de strosse als onderlag/klebstoff benutzt wird :angry::sick::sad: , am beschte weder vom töff abbechonnt? mini arm bonnie ... :sad:

greetz

holà chico, lueg emal wer sich da wieder mäldet?? :top:

Das dürfti ja wohl frische Bitume sii???? Versuechs mal mit WD40, söt chlappe...

(Chumme mir vor wiä dä Vater vo "My big fat greek wedding", für jedes Problem gits Windex :laugh: bi mir isch es halt WD40 :laugh::laugh::laugh: )

Gruess, Mauro

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

WD40 isch scho es genials Mitteli :) Susch chasch es au mit Teerlöser probiere, gits im Autozubehör. Aber ufpasse, isch evtl. ned so geignet für Kunststoff. <edit>Für Edelstahl und so absolut super, de Teerlöser. Hend letschin a üsem Pickup d Edelstahltöpf wieder suuber bracht eso...</edit>

Das chläbrige Züg heisst "Bitumen" und het bi Nässi en Ribwärt vo nahezue null. Merksch guet wenn i de Nässi über sonen streife fahrsch: rutscht no guet :pinch: Zum Glück bruchets das da i de CH (sowit ich gseh han) nur für Rissusbesserige und ned wie in D für grossflächigi Flickarbete. Het scho ganz wüeschti Unfäll geh weg dem Seich.

Obe bliibe!

Bearbeitet von speedtriple.ch
Geschrieben

vele dank för die schnelle antworte :flowers:

has met benzin au guet wägbecho, das bitumenschiessdräckzügs...so en seich! me muess jo gläb scho ned aneh, dass wenn so es "achtung splitt" scheld chonnt, meh nachher halbe e dem bitumenschiessdräckzügs schtecke bliebt, grrrr, aber ebe, es esch sommer, d'bouchnuschtis ...

cheers

Geschrieben
vele dank för die schnelle antworte :flowers:

has met benzin au guet wägbecho, das bitumenschiessdräckzügs...so en seich! me muess jo gläb scho ned aneh, dass wenn so es "achtung splitt" scheld chonnt, meh nachher halbe e dem bitumenschiessdräckzügs schtecke bliebt, grrrr, aber ebe, es esch sommer, d'bouchnuschtis ...

cheers

Mit Benzin solltest du das aber in Zukunft nicht mehr machen. Lösungsmittel reinigt zwar wunderbar aber die Kunststoffteile werden mit der Zeit spröde.

Nimm in Zukunft lieber ein im Handel erhältliches Teerentfernungsmittel (z.B. MIRGROS od. JUMBO)

Oder verwende etwas oeliges wie angesprochen WD40 oder mein Allerweltsmittel den Steinolspray welchen es extra kunststoffverträglich gibt.

Übrigens wusstet ihr, dass man Baumharz nicht mit Lösungsmittel sondern am besten mit normalem Speiseoel von den Fingern kriegt :smile:

Geschrieben
Mit Benzin solltest du das aber in Zukunft nicht mehr machen. Lösungsmittel reinigt zwar wunderbar aber die Kunststoffteile werden mit der Zeit spröde.

merci före tip. die alte bonnevilles send noni os plastik gsi :top:

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

Welcome to the Show!

:flowers::flowers::flowers:

<edit>

de bitrag isch antwort nummer 4000! :top:

</edit>

Triplegruess

Bearbeitet von speedtriple.ch
Geschrieben
Welcome to the Show!

:flowers::flowers::flowers:

<edit>

de bitrag isch antwort nummer 4000! :top:

</edit>

Triplegruess

Welcome Jörg :top:

...and by the way: Das isch Nr. 4001!!!! ...und dä Alessandro füehrt mit riesigem Vorsprung!!

Alessandro595 446

MadMax 300

cutf 294

Merlin 286

speedtriple.ch 233

Nimara 225

speedfreak.ch 218

slang 181

Manowar 181

Funman 154

Ducischreck 145

Darkstar 138

Triple Fighter 114

Petra 114

bad boy 113

aeschbi 104

ospot 101

3-Zylinder 84

kane 68

Peak 53

kneegrinder 50

Huck 46

Black Angel 43

Giftzwergchen 31

Ed_72 23

Padi #4 23

Mutsch 17

fallinger 16

Fröschli 16

WhiteWolf 15

seehund 12

Roli 11

Andy 10

FN 109 9

MR1050 9

SpeedyG. 8

dro 8

Dani 7

Gimli 7

rönschi62 7

niggi 7

spaccioso 7

Schneedy 5

wildboy 5

BernieT 3

asdf 3

Ron_H 3

BasTard 3

Tom_56 3

Marc 2

yellow wasp 2

Rerinhard 2

Mago 2

Kohlenklau 2

955i 2

tripledirk 2

kampfzwoggl 2

ScrewDiver 2

berniethebeast 2

RatterDiSchnatter 2

lausbub1066 1

BobMob 1

Rogi 1

Roni 1

Triplebub 1

PhilBanger 1

honk 1

GerT 1

DocSchokow 1

Bärtu 1

Kruemel 1

helvis 1

Heppe 1

SirGonflex 1

t-sprinter 1

sixkiller 1

jwshome 1

sprintst 1

Der Joe 1

Makuti 1

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...