Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

@ Triple Fighter: Wusst ich's doch, da hatte ich keine Zweifel :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

@ keks......mit schokoüberzug...(milchschoggi)...... :wackout::rolleyes: ...vergisst nur eins net....hahaha...musst dann zum "umbauten einfliessen" lassen immer von DE in meine Garage kommen...... :tongue:

@mauro...jajaja....jungs....haltet nur zusammen..... :happy::cool: übrigens: frau auch net schlecht is im schrauben... :evil::happy::evil:

Geschrieben (bearbeitet)

*M*

Bearbeitet von Triple Fighter
Geschrieben

Hallo zämä

Auso ig chume hinech uf Trimbach, z Wätter gseht guet us. Ufhellige u troche am Nami, bzw. gäge Abe. Diä wo mi no nid kenne, erkenne mi sicher, giftgrüeni Speedy, eventuell no miteme hässleche Gepäckträger dranne, aber viellech nimeni dä no ab dä Nami, weni derzue chume. :biggrin:

C U dert. Würd mi freue weni äs paar vo öich dert würd aträffe.

Grussilein

Corinne

Geschrieben

Auso dr hässlech Gepäckträger isch drab, u d Speedy früsch putzt! :biggrin:

Freue mi uf hinech! Bis später

Geschrieben

Hallo zäme!

Chuma grad vo 2 Täg Europa-Park zrugg! Das hätt ja Volk gha wie blöd! Ich glaube, ganz Frankrich isch det gsi! :angry: Bi vöölig uf de Schnurre! Drum wirds hüt Abig nüt mit Trimbach, obwohl i gern cho wär!

Wägem Träffe: Also de 14. gaht mir besser. Am 21. muess i leider schaffe! Aber viellicht chan i frei mache, isch aber nonig sicher!

Ich wünsch Eu es schöns Weekend!

Geschrieben

Salut @all

also bi mir spielts kei rolle ob dae 14ti oder dae 21 bi mir gaht beides!!

Und glauben berg isch super....bi letscht samschti dette gsie....wow. :devil::innocent:

greetz

Geschrieben

Hallo 3 Zylinder

Ich war letzten Samstag auch auf den Glaubenberg. :biggrin::biggrin: Wenn ich recht nachdenke, sollten wir uns gekreuzt haben auf Sarner-Seite :shifty: .

Ich sah zumindest eine rote Speedy so ca. um 16.30 :ninja: .

Warst du das? Ich war mit der schwarze Daytona unterwegs :evil::evil: und habe heftig gewunken in der Freude eine Triumph zu sehen :wackout::wackout: .

@ All

Ich wäre allzugerne heute Abend auch nach Trimmbach gekommen, aber 38,5° Fieber haben mich anders beraten. Scheis....... :sick::sad:

Für mich ob es Samstag ist oder Sonntag am Glaubenberg ist egal.

Wäre cool wenn viele kommen :cool::cool: .

Ich hoffe ihr hattet es gut in Trimmbach. :careful::careful:

Gruss Alessandro595

Geschrieben

Hallo zämä

Hey isch cool gsi hüt in Trimbach, hett mi gfreut äs paar vo üs z träffe! :wackout:

Auso wägem Träffe, 14.9. geit mir ou besser als dr 21.9.

@Alessandro

oje du Arme, da hetts di aber rächt verwütscht! Hesch z viu blüttlet? :wink:

Nei im ärnscht, wünsche dir gueti Besserig u hoffe das bald wieder uf dä Bei bisch! :flowers:

Liebi Grüessli

Corinne

Geschrieben

Ah ja, was säget dir zu däm Bild? Cool, oder? Das isch am Sunnti uf dr Outobahn vo Chur ewäg entstande. Bi 120km/h! Dr Kolleg diä Wildsou hett üs mitem Töff ufem Pannestreife gfötelet. :devil: Gseht doch geil us, oder?

Bild%20063.jpg

Geschrieben

guet tach zäme

isch cool gsi mol es paar vom forum z'träffe in trimbach, de 14. isch für me au am beste :cool:

und glaubebärg tönt au guet obwohl i dört schlächti erinnrige han :sick: (armee)

schöns tägli zäme

gruss

serge

Geschrieben

tschou zäme

jaja.... mer speedi-fahrer übernähme langsam e chlini füehrig in trembach. dordas, dass mer trembach scho fasch echli aus treffponkt vom t5net-forum ernennt hend, hets gloub scho meh speedis aus ducis.

geschter weder es paar me vom schwizer stammtesch gha... gäu serge ond oli (oli gäu.. be mer nömme ganz secher, sorry)

ond de räscht esch jo scho bau autbekannt... corinne, pat und co.

de mauro hets weder mou ned gschafft.

@mauro

besch weder i de badi gsi??!! :tongue:

@andi

ou i wünsch der gueti besserig ond velech nöchscht donnschti.

@robin

hoppla he... de hets rächt verwötscht met dine bänder. scheisse... aber gschiter uskuriere aus öppis erzwinge. d'bänder wärdes der im nachhinein danke.

@corinne

cools föteli... mou us ere andere perspektive.

@all

sonnti de 14. september goht mer ou am beschte för es usfährtli. wohäre esch eigentlech egal. houptsach id böge

so...

big rööööhring greeetz

fabrice

Geschrieben

TÄÄÄÄTTTTSCH, BUMMM, WWWÜÜHHÜÜÜRRGGG, AAAUUUÄÄÄÄÄÄÄÄ, CHRÜÜÜMMM, RRRRGGGGGGHHHHH, NNNEEEIIIII, NNNÖÖÖÖÖDDDD SSS'OOOOHHHHRRRR, NNEEEIIIII, NÖÖÖÖÖÖDDDDD, DAS TUUEETTT WWEEEEHHHHHH, CCCHHHLLLÖÖÖÖPPFFFF!!!!! Moooommmeent Fabrice, jetzt isch gnueg, häsch mer's deftig gnueg gäh.... ich han ja würkli wellä cho, has dänn aber nümme gschafft. Schad, würkli! Aber s'nechscht mal villicht :biggrin: nei, ich schwöre besserig....

Hoffentli händer's luschtig gha.

Bis bald

Mauro (wogradmitvirtuelleblaueFläckedankemFabriceumenandlauft)

Geschrieben (bearbeitet)

hei das het ja au forme agnoh i de stammstisch! wenn mal en tag nümm bisch go luege muesch grad wieder en tag frei neh um all die neue biträg z'läse... :skeptic:

aber das isch ja au guet eso, mer müend alli viel, viel meh... lömmer das! :biggrin:

@fabrice: ich mues scho wieder passe, sorry! ich bin morn a de "chrysler jeep roadshow" in bern, aber merci für's sms!

@robin: au us em forum wieterhin gueti besserig, alte "bänderrisser"!

@corinne: cools foti! aber wieso bisch du im rückspiegel z'gseh? isch das en fotimontage? :whistle:

@alli neue (es werded ja vo tag zu tag meh): herzlich willkomme! :flowers:

ich wünsche eu allne es schöns und unfallfreis wuchenend! ziehnd schön a dem kabel!

cheers, mischa

Bearbeitet von speedfreak.ch
Geschrieben

Hopp

Seht mal unter Stammtisch nach. Betrifft Fotos, Grimsel und Furkajoch Treffen 2

Geschrieben (bearbeitet)

Guete Morge *grins*

Äs isch 02:35 u ig bi grad mit dr Speedy heicho. Brrr, früsch isches gsi. Ha aber äs herrlechs Usfährtli gmacht mit viu Kürveli, has wieder emau nötig gha, nachem ewige Outobahn fahre. :daft:

Ha grad gseh, dasi am Weekend 12.9. - 14.9. öppis los hätt, shit. Aber viellech sägeni dert ab, mues aber luege ob das überhoupt no geit. Ig u mini Terminkollisione, furchtbar. :rolleyes:

@Mischa

nei das isch ke Fotimontage. :whistle: Mir si ä grössere Konvoi gsi u ig ha mi müesse ahpasse, ou we mir das schwär gfaue isch. Hei ä 125er derbi gha wo nid meh aus 110 km/h gloffe isch. Zytewys isch das ganz schön müehsam gsi. Aber ig has irgendwie überläbt, obwohl mir fasch z Gsicht igschlafe isch. :biggrin:

Grüsschen

Corinne

Bearbeitet von Nimara
Geschrieben

und scho weder en wiitere schwizer wo sich en traumhafti maschine inezoge het. i gruesse all, ond hoff i gseh de eint oder ander mol uf de stross. :pirate:

Geschrieben

Hey itz löht dir aber nah! :amazed: I dä letschte Täg hett meh chuum nachemöge mit läse u itz isch wieder fasch Funktstille. Auso nei. :rolleyes::biggrin:

@seehund

Härzlech willkomme! :flowers: Vo wo bisch de du?

Geschrieben

uuups sorry, ha grad i dim Portrait gseh vo wo das chunnsch. Bi fangs chli müed. :blush:

Geschrieben

ähmm...no öpis!

het öper vo euch scho mol erfahrige met ernere reis zo de tt renne of de isle of man gmacht?

mer send am öberlege mol en usflog det he z'mache.

any info welcome :wackout:

Geschrieben

hallo mitenand....

hätte da mal ne frage...fährt eigentlich auch jemand von den eidgenossen das nächste weekend in den schwarzwald ans triple treffen? :mellow::mellow::happy:

oh ja noch was.... :sad: falls irgendjemand ein gutes angebot hört von einer speedy die verkauft werden soll...bitte weitersagen...vorallem an mich...denn die lady die ich kaufen wollte...ist jetzt schon verkauft :sad::sad::sad: ...und das wegen einer BMW...! :daft::boozed::sad::evil: ...

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...