Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

Hallo zämä

@giftzwergchen

Ig gange nid i Schwarzwald, bi denn a dr Easyrider-Party in Egliswil ahzträffe. Schad isch "dini" Speedy verchouft, aber du fingsch sicher wieder eini. Bi mir isches ä mega Zuefall (oder Schicksal?) gsi, das ig mim Schätzi übere Wäg bi gloffe. :love: Hesch scho unger www.motorradhandel.ch gluegt? Dert hetts äs paari dinne.

@ospot

Leider no nie gsi, ha aber schwär vor, das ou mau z mache! :biggrin:

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben (bearbeitet)

*M*

Bearbeitet von Triple Fighter
Geschrieben

Hallöchien Leute

Na seit ihr alle fit im Schritt? :rolleyes:

Sind noch alle drei Zylinder am grollen? :angry:

Das Werkstadtbuch das ich als PDF habe sind nicht nur die 955i beschrieben, sonder auch die 509er. :shifty:

Also Jungs und Mädels bleibt jung und frisch :wackout:

Gruss Kruemel

Geschrieben

@giftzwergchen

bim erne's in züri hets no speedy occasione....... :wackout:

muesch mol go kucke

gruss slang

Geschrieben
@giftzwergchen

bim erne's in züri hets no speedy occasione....... :wackout:

muesch mol go kucke

gruss slang

Bin hüt det gsi! Soviel ich weiss, hät er nur no ei Speedy:

TRIUMPH Speed Triple 955 I.E.

silber

04.2003

10000 km

20 Monate Garantie

Zustand gut

CHF 12'800.00

Bin scho mit dem Teil gfahren, die hät en hydraulische Magura-Kuppligszug! :biggrin:

So eine muss i au ha! Geil! :love:

De Erne's hät hüt no e orange T509 gha, aber wo i mit meiner Lady wegdüst bi, hät sich grad en Intressent zeiget. Vermutlich hät er sie grad kauft! :skeptic:

Geschrieben

Diä silbrig Speedy hät er glaub's scho verchauft gha, susch wär er am Sunntig demit cho (er hät glaubs ä so öppis atönt gha)

Diä Schwarz Ur-Speedy wo er det debi gha hät isch au zum verchaufe, hät nur 8-9000 km uf der uhr. Aber ich glaube d'Carmen staht me uf di neuer, gäll?

Jetzt isch es no passiert, han geschter erfahre, dass i am Sunntig dä 14.9. schaffe muen, mir händ en Usstellig :sad: , also wär no dä 21.9. no eventuell äs Thema...

En schöne Tag allne zäme

Mauro

Geschrieben

tschou zäme,

thanx for the welcome ond i probier mou ob i au so flissig chan biträg leischte zo dem forum

han zom tiel haut nöd eso vel ziit wie de ospot oder de slang :cool::whistle::tongue:

nice driving i wish

muess jetzt grad öppis go schäffele

Geschrieben

tschou zäme

@seehund

ou vo mer es big welcome!

@carmen

im "biete" gibts ne schwarze speedi zu verkaufen... schäu schnäu schnäu :evil:

@mauro

schaaaaaaaad chasch denn ned metcho.

@marco

bin das weeki in berlin.... int. funkausstellung...sorry

also dann

big rööööhring greetz

fabrice

Geschrieben

sodele...auch wieder mal hier zum schreiben.... :biggrin:

@seehund....auch von mir ein herzliches hallloooooo :flowers::flowers::flowers:

@slang...danke dir...ich weiss...war bei ihm... :rolleyes: ich finde die ur-speedys übrigens auch schööön... :cool: und lieber nicht zu schnell.... :innocent:

@corinne...ich weiss schon...meine war halt einfach noch net dabei.... :happy:

@merlin...die silberne hab ich gesehen...aber eben...bin immer irgendwie zu späht...und ehrlich gesagt...orange is net grad meine farbe :ninja: :sick:

@mauro...naja...muss net gerade die neue sein...ist eh zu viel geld...da gefallen mir die alten besser... :rolleyes:

@fabrice...tja...hab sie mir angekuckt...ist mir halt auch zu teuer...und irgendwie hab ich es gar nicht mehr so eilig..ich weiss irgendwo wartet sie...meine lady...yep :love:

@keks...hmmm...überleg mir grad ob ich hier jeden persönlich anschreiben soll...und ned einen sammelbeitrag... :devil::pirate: :ninja: :evil::whistle::tongue:

@all...danke...ihr seid echte schätze dass ihr mir hier die augen offen haltet...werde schauen dass ich ans treffen kommen kann...halt net mit einer lady...aber mit sicherheit hat es nur 2 räder... :laugh:

Geschrieben

@Seeehund

welcome to the club......... :))

@all

Griessli us mine scheene Ferie im Bündnerland :) Mir sin hüt übere Julierpass und e Albula,s isch wunderbar gsi :) Do hets überall sehr gueti Töffsteckene...Yeah

Geschtert sin mir s erscht mol in Liechtestai gsi :)) mit em Madmax/Martin go znacht ässe......:) Das Wucheänd gang ich uff Egliswil.........

( ha dr 10000.km leider während em fahre verpasst.. :(

Triple Grüsse Pat

Geschrieben

@All

Hallo an Alle

Ein lieber Gruss aus der Algarve (Portugal) moechte ich noch alle mitgeben :laugh: .

Trotz dem bleibe ich am Forum treu :flowers: !

@Seehund

Welcome to the club :flowers: !

@Giftzwergchen

Kauf dir doch lieber eine Daytona, das sagt sogar meine Frau :smile::smile: !!

@All

Also, Glaubenberg am Wochenende vom 20. September, Samstag oder Sonntag, wer ist dabei :cool::cool: ?

Versuche vorher noch nach Trimmbach zu kommen am 11. September oder am 18. :evil: :ninja: :evil:

Vielleicht kann man dann noch ueber das Treffen mehr reden :shifty::rolleyes: .

Lieber Gruss Alessandro595

Geschrieben (bearbeitet)

do schiene jo einigi lüüt of egliswil zgo :biggrin:

esch denn scho öper am fritig det?

ond/oder dörfet ehr met de triumph öberhaupt a das fescht? :tongue:

greetz

Bearbeitet von ospot
Geschrieben

@ospot

es gseht be mer rächt schlächt us am samstig nach egliswil z'cho :boozed:

aber mal kucken :rolleyes:

gruss

Geschrieben (bearbeitet)

Hopp Speedi Riders

:laugh::tongue: Fotos vom Furkajoch sind da !!!!!

Unter www.fullpull.ch findets Ihr.

PS: Für alle Zauberer und andere, die nicht dabei waren;

Wir kommen wieder.

gruss rönschi62

Bearbeitet von rönschi62
Geschrieben (bearbeitet)

Guten Morgen an alle

Dachte mir ich müsse meinen Senf auch x wieder in die Runde schmeissen.

Pfizzig, Dufte, Toll, Sauguat, Geil, Genial

Ich bin auf alle Fälle 100%-ig dabei wenn's wieder heisst:

! ! ! ! :wackout::wackout::wackout: 2. Speed Triple Treffen :wackout::wackout::wackout: ! ! ! !

@manowar

Kommt noch gut von den Ferien nachhause.

Bearbeitet von Madmax
Geschrieben

i bin sicher au bim 2. träffe debi :tongue:

wird glaub nüt mit iisebähnli hüt, de räge chunt :boozed:

gruss an alle

Geschrieben

Hallo zämä

Bim nächste Speedy-Träffe bi ig natürlech ou derbi, wenn denn nid grad wieder z Fat Tire z Laax isch. Auso lueget wenn dir dä Termin machet. :biggrin::biggrin:

Ig gange - wes nid grad schiffet - am Samschtig uf Egliswil. U wes schiffet, de luegeni mau da bim Aargau Fescht ine. Diä hei ja ä rächti Sach ufgstellt dert.

Hinech bi ig öppe ou im Isebähnli, Räge hei si nume am Jura u i dä Bärge gmäudet. Aber ig troue dene Wätterprognose glych aube nid so. Entscheide de spontan am füfi, ob ig gah oder nid.

Liebi Grüessli

Corinne

Geschrieben

tschou zäme,

wär jo au u gärn uf trimmbach cho, aber min chef meint i muess nochli öppis tue :dry::boozed::angry:

ond do in zh fohts scho langsam a pisse, schöne scheiss.

aber alne wo gönd e gueti ziit und bimene 2.träffe wär i natürli au debi :tongue:

Geschrieben

Hoi zämä

Bi doch nid in Trimbach gsi hüt, u weni z Wätter itze so aluege bi üs, bini ou froh! Hei grad ä mega Gwittersturm, u dä hätti auso nid wöue drifahre ufem Heiwäg. :unsure:

Ha no ä Frag a d Speedy-Fahrer: "Tickeret" öii Speedy ou bim fahre? Je nach Gas ungerschiedlech. Ha das gmerkt, woni voletscht mau mi Roof Helm ha anne gha, u ha dänkt, hoppla, was isch das für nes luschtigs Grüsch. Bim Shoei hani drum meh oder weniger fasch keni Grüsch wahrgno. Isch das normal, oder abnormal? :blush:

Ig aus Triumph-Neuling ha no gar ke Erfahrig dertüre. :biggrin:

Liebi Grüessli

Corinne

Geschrieben

tschou zäme

@corinne

auso i be jo ou no so ne art triumph-neuling. ha das problem ou gha ond me do im t5 es betzeli omeglost. do gets horrorgschechte, do müesstisch am gschitischte dini speedi weder verchoufe..... es get aber ou no "normali" urspröng. mis baby, for example, het das komische tigge emmer relativ lut gha wen i abem gas be. d'kollege hend mer das bestätiget. d'chetti nochegspannt ond das tigge esch wäg gsi. aber vorsecht met chetti nochespanne... ned z'schtraff... chönnt schäde gä. im manual esch es rächt guet beschrebe. (danke robin) :biggrin:

@all

2.speedi-treffe? i wett ou weder chönne säge: ich war dabei!! :devil::evil:

uf egliswil chan i leider ned cho. be a der ifa in berlin

falls öpper das wochenend nüt los het... aarburg-rothrist-oftrige hets "das fest"! 200-johr aargau. die hei no e rächti sach ufbout. gueti konzert ond vel unterhaltig. leider ben i jo ned do.

auso denn....

big röööööhring greeetz

fabrice

Geschrieben

hallo zäme

mer händ gester zobe all di schönwätterfahrer im iisebähnli vermisst :wink:

es het fasch kei lüüt gha :boozed:

defür sind strosse fasch läär gsi :cool:

schöns tägli

slang

Geschrieben

@Fabrice

das "tickere" chunnt vom Motor us, vorne uf dr linke Syte. Je nach Gas ghört mehs meh oder gar nid. Ha scho gläse das chönn z Ventilspiel si!? Na, mues äuä mau amene Triumph-Händler alüte u frage. Merci glych.

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...