Mädi955 Geschrieben 29. August 2003 report Geschrieben 29. August 2003 (bearbeitet) Ganz nebenbei und es hat auch nix mit Triumph zu tun: Am kommenden Sonntag 31.August ist es wieder soweit. 16. Super Corvette Sunday 50 Years Corvette, in Buchs bei Aarau von 9-17 Uhr Für die, dies noch nicht wissen : Ist das grösste Chevi Corvette - Treffen Europas Anfahrtsweg: Autobahn A1, Bern - Zürich, Ausfahrt Aarau - Ost, Wynecenter Also mich findet ihr dort. Und das bei jedem Wetter ! Aber es sucht mich ja ehhh kein Schw... . Bearbeitet 29. August 2003 von Madmax Zitieren
Manowar Geschrieben 31. August 2003 report Geschrieben 31. August 2003 @all So do bi ich wider,d ferie sin laider verbi aber es isch genial gsi Z erschst bi de Wille Weller im Westerwald,den im Bündnerland und das Wucheänd in Egliswil.. ( s isch guet gsi aber sehr schlammig ) Ich ha jetzt die Radnabeabdeckige druffe wo me am Furkajochträff het könne bschtelle..... s seht guet us @Mauro Dr Nummererahme wartet uff e blaui Speedy.... Triple grüsse Pat Zitieren
slang Geschrieben 1. September 2003 report Geschrieben 1. September 2003 @all so hämmer da weekend d'speedy au mol als schluchboot chöne probe es schwimmt ned schlächt allne en guete wuchestart gruss slang Zitieren
Mädi955 Geschrieben 1. September 2003 report Geschrieben 1. September 2003 (bearbeitet) Hoi alli metanand I wünsch allna an guata Wohastart. Übrignes für dia wos interessiert. Am 16. Corvette Treffa häts 523 Vettes zum bestauna geh. Das isch trotz dem unsehara Wetter a stadtlichi Zahl. Normalerwis häts jedes Johr zwöscha 7+800 Corvette's uf em Areal . Bearbeitet 1. September 2003 von Madmax Zitieren
Manowar Geschrieben 1. September 2003 report Geschrieben 1. September 2003 (bearbeitet) Sali Martin he do isch jo richtig öbbis los gsi...... Schaad hän mir uns verpasst.... Triple grüsse Pat Bearbeitet 1. September 2003 von Manowar Zitieren
Mädi955 Geschrieben 1. September 2003 report Geschrieben 1. September 2003 Hoi Pat Jo säg nüt isch mega guat gse. Bi met minera Corvette aber ned döt gse. S wetter isch mir z unsicher gse. Und dia Putzerei + Poliererei han i mir geschtert obed ned no atu wella. Zitieren
cutf Geschrieben 1. September 2003 report Geschrieben 1. September 2003 Hoi Pat, Danke vielmals.... ich freu mi scho, obwohl wänn ich a dä Umbau dänke... @ all: Isch öpper am Dunschtig in Trimbach? Bin gschäftlich wieder emal i dä Gägend und chönnt verbii luege Grüessli, Mauro Zitieren
Merlin Geschrieben 1. September 2003 Autor report Geschrieben 1. September 2003 @ Mauro: Leider chan i am Donnschtig nöd uf Trimbach cho. Ich muess für de Handballclub a de Schwamendinger-Chilbi go hälfe s'Zält ufstelle! Han mi nöd emal freiwillig gmäldet! Ich wünsch allne en schöne Abig! Zitieren
Nimara Geschrieben 1. September 2003 report Geschrieben 1. September 2003 Hoi zämä Cha mir würklech niemer öppis säge zum "tickere" vo minere Speedy, öb das normal isch oder nid? Wie gseit, das tickere chunnt vo links vore (Motor) u isch je nach Gas u Temperatur vom Motor lüter oder lisliger. @Mauro Ig cha no nid säge öb ig am Donnschti uf Trimbach chume, mues mau luege. Tue ders uf au Fäu no säge. Liebi Grüessli Corinne Zitieren
slang Geschrieben 2. September 2003 report Geschrieben 2. September 2003 @mauro mer sind ziehmlech sicher im iisebähnli am donnstig, gsehsch üs den scho ur-speedy gruss serge Zitieren
Manowar Geschrieben 4. September 2003 report Geschrieben 4. September 2003 @all Sali zäme,ka hüt leider nit cho... aber näggschte Donschtigg klappts sicher Triple Grüsse Pat Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 4. September 2003 report Geschrieben 4. September 2003 @Pat Hallo Pat, ihr habt da etwas von Nabenabdeckungen geschrieben nach dem Furkajoch Treffen? Kannst du mich ins Bild setzen? Gruss Alessandro595 Zitieren
slang Geschrieben 5. September 2003 report Geschrieben 5. September 2003 hmmmm han leider gester niemmer troffe im iisebähnli, het extrem viel lüüt gha. hoffe es klapt di saison no einisch schöns tägli allne gruss Zitieren
cutf Geschrieben 5. September 2003 report Geschrieben 5. September 2003 Ja, han geschter mini letschte zwei Termine chöne zäme legge und bin darum scho am vieri fertig gsi, bin dänn au nach Trimbach gfahre, han aber kei luscht gha äso lang det z'warte, bin dänn am foifi/halbi sächsi wieder heimwärts gfahre... villicht s'nächscht mal Gruess, Mauro Zitieren
Manowar Geschrieben 6. September 2003 report Geschrieben 6. September 2003 @Allesandro595 Sali,ich ha bstellt gha bi dr Firma: KMC Kaufmann AG Mechanik CNC,Landstrasse178 in 5415 Nussbaumen.tel056 282 29 79 Herr M. Hottiger Er fahrt sälber e Speedy... es isch e schöni schmali abdeckig mit em RAT Logo druff für 130.- Franke..... ich lueg ob ich e föteli inehängge ka..... odercLüt Du Ihm emol a..... @all nägschte Donschtig bi ich den wider in Trimbach... Triple Grüsse Pat Zitieren
Nimara Geschrieben 7. September 2003 report Geschrieben 7. September 2003 Hallo zämä Mäude mi ou wieder mau! Ha chli Chrieg mit mim PC gha! Aber itz isch zu Glück wieder guet, funktioniert ämu wieder aues tadellos. Ha leider am letschte Donnschti ou nid is Isebähnli chönne cho, aber dä Donnschti hani fescht vor wieder einisch z gah. So wie's momentan usgseht söu's ja am Donnschti wieder bessers Wätter gäh, aber äbe, cha sech ja no viu ändere. Luege mer mau. Wünsche ä guete Wucheafang, Liebi Grüessli Corinne Zitieren
Giftzwergchen Geschrieben 7. September 2003 report Geschrieben 7. September 2003 @all ...wieder mal ineschriebe...und allne no en schöne sunntig abig wünsche... @madmax...sag mal...warst du heute auch in mollis am US-car meeting? Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 7. September 2003 report Geschrieben 7. September 2003 @Pat Hallo Pat, danke für deine Nachricht . Ich habe auch eine Abdeckung im Tun und wollte wissen ob deine ev. besser oder billiger ist. Mal schauen, danke anyway . Ich hoffe wenn ich nicht zu viel Termine nach meinen Urlaub habe, dass es am Donnerstag auch für Trimmbach längt . Gruss Alessandro595 Zitieren
Nimara Geschrieben 7. September 2003 report Geschrieben 7. September 2003 @Alessandro wie gseht's eigentlech mitem Uspuff us? Weisch scho wenn dä chasch abträte? Mini Kollege närve mi ging dermit das dr Sound vo mire Speedy längwilig isch! Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 7. September 2003 report Geschrieben 7. September 2003 Hallo Corinne Sorry nochmals für den Verschreiber (Tankruck..Tankfuck...) du weisst schon... OK, der Auspuff, das war ne Geschichte !! Wenn ich Donnerstag nach Trimmback kommen kann, hätte ich es dort erzählt: Mein Auspuff musste ich ja bei John King von Sky King Products bestellen und am Anfang hat alles gut getönt . Jedoch kam der Auspuff nicht und keine Nachricht von John . Da er denn Auspuff auch machen lässt von Power Max, gab es Lieferfristen. Die waren überstrichen ! Der Vater oder Urinhaber des Powermaxgeschäft ist kürzlich gestorben , ok das ist schlimm, aber noch nicht alles, in der gleiche Woche kratzt noch ein Arbeiter an einem Unfall ab !! So hat es ausgesehen, dass der Auspuff gar nie merh kommt . John hat mich um geduld gebeten....Ich ging in den Urlaub... Als ich zurückkam, Heute 07.09.2003 war ein E-Mail da, der Auspuff sei in San Diego fertig. Nun muss er nur noch in der Schweiz ankommen ( Ich denke 14 Tage oder so) und dann werde ich ihn montieren . Ich hoffe nur, das der Neue auch so gut tönt wie der, dass ich jetzt dran habe, also die die eigentlich du bekommen solltest . Dann sollte es kein Problem mehr geben und du kannst die versprochene Flöte haben . Natürlich werde ich sie noch auf Hochglanz putzen. Aber ich hoffe ich kann mit dir so verbleiben. Lieber Gruss Alessandro595 Ich werde morgen herausfinden ob ich nach Trimmbach kommen kann am Donnerstag und werde es dir melden, OK? Zitieren
Merlin Geschrieben 7. September 2003 Autor report Geschrieben 7. September 2003 Also ich hett suscht au no e LLRC z'verkaufe! Ich wünsch allne e schöni Wuche, mues jetzt no schaffe bis am 0630 h! Zitieren
Manowar Geschrieben 8. September 2003 report Geschrieben 8. September 2003 @Merlin Passt dini LLRC au uff mini Speedy 2002 ? Triple Grüsse Pat Zitieren
Nimara Geschrieben 8. September 2003 report Geschrieben 8. September 2003 Halli Hallo Hallöchen @Alessandro Dä mitem Tankfucksack isch natürlech z viu gsi. Ha schön müesse lache woni das gläse ha. So Verschrieber chöi mängisch ganz schön amüsant si, hihi. Das wägem Uspuff isch supi so, verbliebe mir so. Freue mi ämu scho itz druf! Wär cool we meh öpper z Trimbach würd gseh am Donnschti! Liebi Grüessli Corinne Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 8. September 2003 report Geschrieben 8. September 2003 @All Hallo Ich habe, in Anbetracht des Wetters, Donnerstag Nachmittag frei genommen . Also ich sollte in Trimmbach zu antreffen sein. Ich hoffe, die die ich kenne kommen auch . Gruss Alessandro595 Zitieren
Nimara Geschrieben 8. September 2003 report Geschrieben 8. September 2003 @Alessandro ja de chumeni natürlech definitiv uf Trimbach, we scho so guets Wätter gmäudet isch! Wenn bisch de du ungefähr dert? Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.