Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

Guetä Morgä mitenand (Gähhhnnn!!)

Ja, ich han geschter no ä richtig bequemi heifahrt gha, isch halt scho öppis tolls, so ä heizig im Auto :biggrin: wobi, das han i brucht als wiederguetmachig für eui dummi Sprüch, hihihi

@ Ospot, Slang und Seehund: Schön das ihr det gsi sind... freu mi scho uf ä usfahrt (ok, dä Ospot hät glaub eh gli öppis anders im chopf, mit sine bevorstehende Reis)

@ Fabrice: Dir wünsch i uf kei Fall schöni Ferie, nei, Blödsinn, klar wünsch ich dir schöni Ferie! Gnüsseds...

@ Pat, Alessandro: Cool das ihr au debi gsi sind, wobi so zwei schwarzi Type i eusem Kreis, hmmm :cool:

@ Madmax: Danke für dä Gruess, chunsch au am 21. mit? Gruess a d'Daniela

@ Corinne: Das häsch jetzt devo, eifach det uftauche, nöd hoi säge und dänn klage das scho all weg gsi sind? Nei, nei, Meitschi... aber will eso sympathisch bisch, isch der verziehe, chunsch no 1 Chance über und als Straff gasch jetzt grad is eggli dich go 3 Minute lang schäme... :biggrin::biggrin::biggrin: (öhm, das isch jetzt glaubs wieder ä Ghirnblähig vo mer gsi, hihihi)

@ Speedtriple.ch: wiä gahts dä Bänder? Gahsch nach NY für so lang? Cooool. Viel Spass falls mer eus nüme ghöred...

@ all andere: Gruess

Mauro

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben (bearbeitet)
Also das mit dene Biblätter zum Shark Topf müend ihr mir aber nomal erkläre:

Ich han die Kreditkarte, was bruch i jetzt no und wo chum i das über? :boozed:

@Merlin

Hoi

Min T-Händlerkolleg hät mir am afang ned amol das "Kreditkärtle"för min Shark geh könna.

Er hät zerscht gmeint das E-Zeicha uf em Topf degi langa.

(Ka jo scho so si im Öschtrich, döt woni mis Moped jo kauft han :wink: )

Aber i han das Kärtli einfach zur Sicherheit ha wella.

Nochdem mir dr Pat sis Kärtli zeigt hät :blush: .

Dia Italo Papier hend mir denn no zuasätzlich vo dr Firma Fechter z Dütschland agforderet.

Das sind Unterlaga wia im D dia mit TÜV.Aber halt NUR uf Italienisch :angry: .Das bedütet dia Unterlaga vo Fechter kond o us Italien.

Ka zwor ka italienisch aber mir isches einfach darum ganga, dass wenn i mol dr Töff uf dMFK gi zeiga go muas (mit em Shark) das i betzle me i dr Hand ha als nur das Kärtle.

Min Shark werd i worschinlich o nia legal iträga lo könna :unsure: .

Weil mini Speedy LEIDER scho an Kat-Endtopf hät.

Und dr Shark hät jo bekanntlich kein Kat drin.

Zumindest der vo mir :wink: .

@Mauro

Wo am 21.-a.

I ha do glob epis abezle verschlofa (dr Winter kunnt) :smile: .

Kunnt aber denn o ufs Wetter drufa.

Ha ned unbedingt dr Drang zum Duscha uf em Töff :laugh::laugh::laugh: .

@all

Grüass us em Kt. Liechtenstein :laugh::laugh::laugh::flowers:

Bearbeitet von Madmax
Geschrieben

hoi zäme

isch würkli cool gsi geschter im isebähnli. han eifach echli s'härzchlopfe becho woni im heifahre d'rennleitig au no han muesse aluege bim verbi fahre :boozed:

@allessandro

i gib mer auso mueh, aber leider sitz i nöd de ganz tag vor em pc (wie gwüssi anderi sehr aktivi nutzer, gäll slang :shifty: )

da mit em 21. tönt sowit eigentli rächt guet für mich, i schribs uf all fäll emol i

@alli

wünsch oich es wonderschöns weekend, vel sunne, vel kilometer und bis bald emol

Geschrieben

Also nochmals für alle Blinde und Schwehrhörige :glasses::mellow: :

Der Ausflug und Treffen findet nach provisorischer Abmachung die am 11. September beim Isebändli in Trimmbach getroffen worden ist :shifty: , am

Sonntag den 21. September 2003 auf dem Glaubenberg

Alles klar??? :wink::wink:

Gruss Alessandro595

Geschrieben

@all

race morn ziemlech sicher im bärneroberland umgäbig thun ume, es isch dört no en climbing alass.

öper luscht??? :wink::laugh:

gruss

Geschrieben
Also nochmals für alle Blinde und Schwehrhörige :glasses:  :mellow: :

Der Ausflug und Treffen findet nach provisorischer Abmachung die am 11. September beim Isebändli in Trimmbach getroffen worden ist :shifty: , am

Sonntag den 21. September 2003 auf dem Glaubenberg

Do i ned bi Euerna Treffa bim Isabähnle z Trimbach dabei si ka(wo isch das eigentlich :unsure: )

hani das met em Glaubenberg o ned ghört.

Und zum zrockblättera bini zful gse :whistle: .

Jetzt muas mir nur no eppert säga wo den der GläubigeBerg dra isch :blush: !

Geschrieben

@madmax

de glaubebärg isch i de innerschwiiz, gosch vo sarne ufe und chasch en rund tour über panoramastross (sörebärg) mache und und und :blush:

gruss

slang

Geschrieben

Hallo zämä

Jaaaaaaa Mauro gib mer's, gib mer's !!! :biggrin: Ha mi hüt brav i Egge gstellt, u drü Minute lang gschämt! Isch das guet? Wie chani das bloss wieder guet mache...? :rolleyes::biggrin:

@slang

Schad chani morn nid, wär gärn mitcho. Derfür gangi de am Sunnti i diä Richtig, gnau gno Interlaken. Triffe mi mit äs paarne zum gah töffle. Evt. Richtig Wallis, isch aber no nid sicher. Wär wott mitcho, Träffpunkt isch 9.30 im Restaurant Des Alpes in Interlaken. Si aui härzlech willkomme.

@Alessandro

um weli Zyt würde mir üs de ufem Gloubebärg träffe? Bi dert scho ewigs nümme gsi, hoffe dasi de dr Wäg finde. (weni überhoupt cha cho...)

Grussilein

Corinne

Geschrieben

@all

Wegen der Zeit auf dem Glaubenberg am Sonntag, ich habe so gedacht ca. 13.30 - 14.30 uhr.

Was denkt ihr?

Gruss Alessandro595

Geschrieben

@ Alessandro:

Leider bin i am 21. am schaffe, bisch also scho wieder mit Dinere Daytona allei unter de viele Speedy's! Sorry! :blush:

@all neue: Willkomme am Stammtisch vo de T5-Net-Schwizerfraktion! :biggrin:

@all: Ich glaubs nöd, da wär am Sunntig mal einigermasse schön und ich hätt eigentlich frei, muess aber in Extradienst wege dene blöde Fuessballfans vo Basel und Zürich! :angry::invalid: Schöns Weekend allne!

Geschrieben

Wünsch Eu allna a schös Weekend.

I gang jetzt met der "Chefin" as Knabaschüssa z'Zürich.

Geschrieben (bearbeitet)

@Allesandro

Isch das nit echli spoot? Ich muess zwar sowieso luege ob ich frei bechom...

@Mauro

Hesch jetzt wider mol normali Klamotte agha? :biggrin::biggrin:

@ Madmax

Hesch scho buechet? :biggrin:

@O-spot

Lueg in minere signatur,do hets e paar föteli vo Fighter träffe :biggrin::devil::biggrin::evil:

Triple Grüsse Pat

Bearbeitet von Manowar
Geschrieben

@ Corinne: Häsch scho lang wieder guet gmacht :biggrin::biggrin::biggrin:

@ Manowar: Ich has geschter wieder nöd chöne lah, bin wieder mit em Strick um dä Hals umeglofe :blush:

Also, 13.30 oder 14.30 am Sunntig? Muen no gnau luege wie ich det ue chume. Chönnder no en gnaue Treffpunkt ah geh?

Jungs und Mädel, c u,

Mauro (däwomornwiedermitemStrickumelaufewird)

Geschrieben

Hey Mauro :biggrin:

Pass denn morn uf das niana met dim Strick henga bliebsch gell :laugh: .

Geschrieben

@cutf

du chansch süsch mit em seehund, ostot und mir det ufe röschte.

chöme au wenn nüt de zwüsche sött cho.

gruss

serge

Geschrieben

@ MadMax: Das chan nüme passiere, Cravatte isch bi dä letschte drü mal e so kaputt gange dass sie jetzt nur no us dünne Streife bestaht :biggrin::biggrin::biggrin:

@ Slang: Tönt guet, hoffentli hebt s'Wätter

Grüess, Mauro

Geschrieben

He so guet ich ha frei am Sunntig!!!!!!! :biggrin::biggrin::biggrin::evil::biggrin::biggrin: Mir könne jo evtl. noime abmache und zäme anefahre..... aber friener wär besser....

Triple Grüsse Pat

Geschrieben

Hoi zämä

Bi leider nid derbi am Sunnti - gange definitiv ad Demofahrt id Vogesen. Ha mi geschter lah überschnurre, jaja. Nei Seich, hei das haut scho lang planet gha.

Geschter hani äs super Fährtli gmacht, übere Col du Pillon, Aigle, Yvorne, Corbeyrier, Luan, Lac de l'Hongrin.... Isch das schööööööön gsi. Wär das no nie hett gmacht, sött das unbedingt no mache. Aber Achtung, d Strass zum Lac de l'Hongrin (mit 46 Brügge, smile) ghört am Militär u isch nume Sa/So für d Zivilbevölkerig offe. :biggrin: Isch würklech empfählenswärt.

@Mauro

de bini ja scho froh! :biggrin::biggrin::biggrin:

Wünsche no äs schöns Tägli,

Liebi Grüessli

Corinne

Geschrieben (bearbeitet)

@all wo e Shark EG/ABE hän..... :biggrin::boozed:

Ich bi dure cho uff dr MFK!!!!! aber nur mit em Zertifikat vom Importeur/Händler ( ca.5 site uff Italienisch und 1 Site wo druff schtoht das dä uspuuf uff uff dä Typeschin vo minere Speedy passt.... )Das mient ihr am beschte bi eurem Händler wo ihr dr topf kauft hän verlange.....Er brucht eure Fahrzüguswis oder d typeschinnr. vo Eure Speedy.... Es klaine Kärtli längt nit :angry:

@21 sept.

wänn mir uns nit friener träffe....... no hän mir meh von Daag.... :biggrin::biggrin:

Triple Grüsse Pat

Bearbeitet von Manowar
Geschrieben

Hallo Pat

Mir ist es gleich ob wir schon um 12'00 uhr oder sogar um 11'00 uns dort treffen.

Ich weiss nicht wie es den anderen geht.

Ich bitte die Herren (Damen) Mitglieder dem Forum eine gute Zeit mitzuteilen um einen guten Kompromiss zu erreichen für unser Frühaufsteher Pat.

Gruss Alessandro595

Geschrieben

salve zäme

aso am 21. sind mir, d'old school speedy luusbuebe, anschinend au debi ond för mi tönt 11.30 phantastisch.

@slang

weis im fall no nöd öb i vo ZH starte oder öb i nöd scho in luzern am übernachte bin. wörd mi aber no mälde

froi mi uf oises chline triumph usfährtli :wackout::rolleyes::wackout:

Geschrieben

@all

tschou zäme

i be ou weder mou do!! :biggrin: i ha i der letzschte paar woche dermasse vöu z'tue gha, dass i ned emou dezue cho be mi z'mäude.

be mer esche jetz definitiv! i be am 21igschte ned debi. sorry!! be i de ferie (@mauro: be i de karibik!! :biggrin: )

der müend mi gar ned so abemache.. i kenn eine dä goht för vöu länger.... gäu oli?!! :pirate: kensch jo de föum "fluch der karibik" :daft:

@pat

cool besch dörecho. het i ned dänkt....

@mauro

müesste mer äch ou no go probiere? mer send jo nor echli lüter aus de pat.... :whistle:

@ur-speedis

schaad het sechs am sonnti ned ergä. mer send tatsächlech i jura ond denn rechtig frankrich. mou en anderi strecki gfahre. esch ou ned schlächt gsi.

@all

auso denn... i wönsche oune e tolli zit. sobaud i us de karibik (gäu mauro... karibik) zrogg be ond s'wätter stemmt, gets vo mer es sms.

c u all

big röööhring greetz

fabrice

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...