Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

moorrggääää :cool::boozed::biggrin::wackout:

sind gester im Schwarzwald gsi, chan nur säge bommbastisch :wackout:

@fabrice

isch schad gsi dass mer ned gschaft händ sind ebe scho am nüni am morge los düüst, aber sicher es anders mal wenn du wieder retour und i au wieder zrügg bin.

@mauro

am weekend isch sicher schön :tongue: wird wieder summer

@seehund

easy chöne natürlech au in luzärn abmache :whistle:

@all

wär sich denn am donnstig im iisebähnli? die wuche muess mer gnüsse :wink:

gruss

serge

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

@pat

Hallo, es freut mich auch das dein Topf jetzt geprüft ist. :evil::evil:

Ist jetzt 11.30 für den Frühaufsteher gut :cool: ?

@All

Wenn keine Einwände mehr kommen, setzen wir der Zeitpunkt des Treffs am

11.30 uhr

Alles klar? :glasses:

Geschrieben

vo mehr us isch 11.30 ok

wo denn?

i de beiz dört obe oder ganz obe uf em chiessparkplatz?

gruss

Geschrieben

Treffpunkt:

Ganz oben auf dem Asphalt-Parkplatz wo die grösser Beiz ist.

Geschrieben

@all

allen klar wo??? :blush:

süsch chönemer jo am donnstig im iisebähnli no gnau abmache :cool:

isch jo en richtigi bikerwuche be dämm wätter :wackout:

muess leider schaffe :sick:

gelle ospot :whistle: (richtig gschriebe :whistle: )

Geschrieben

Donnerstag im Isebähnli hmmm :dry::dry:

Ich würde so gern kommen, aber mein Hinterreifen ist nach der mörderischen Tour am Wochenende ins Südtirol (925 Km und 17 Pässe) :wackout::wackout::wackout: so flach und sieht aus wie eine Kilbibratwurst. :ninja:

Somit kann ich am Donnerstag nicht kommen :sad::sad:, denn der Pneuwechsel Temrin ist erst am Freitag am Nachmittag. :laugh:

Aber wenn das Wetter klappt, ja am Sonntag und ich denke mal ich bin der einzige, der von der Entlebuch Seite hinauf fährt zum Glaubenberg.

Wenn es sonst jemand dort durch machen will, melden und zusammenfahren.... :cool::cool:

Gruss Alessandro595

Geschrieben

Salut genossen,

ehm ii weari dabii am sunntig, am 11.30, chume au vo dae siite vo entlebuch ue...

starte vo zueristadt use, gitts susch no oeppert wo vo zueri chunnt..??

Weiss aber dae weg nuemm so genau :glasses:

:blush:

aloha

Geschrieben

@all

Ich vergesse immer, das ich noch eine 9er im Keller habe, :evil::evil: keine Daytona aber älter als manchen die da im Forum schreiben... :shifty:

Wenn es geht kann ich ja nach Trimmbach diesen Donnerstag mit meiner Kawa Z1 jg. 73 kommen :laugh: .

Mal schauen ob ich mich so weit wieder traue. :whistle:

Bei der Kawa sind nähmlich die Pneus noch gut. Die warme Donnerstage sind wirklich gezählt :smile: , und da sollte man wirklich noch profitieren und nochmals alle gehen :wackout: .

Also wenn alles klappt nicht mit der Daytona (Black Beauty) :wackout::wackout: sonder mit dem Kawa :ninja: .

Gruss Alessandro595

Geschrieben

@ Slang: Ja, ja, dä Summer chunnt wieder, darum han i jetzt wieder d'Shorts usegholt und laufe nur no i däne umenand (selbscht wänn i dä Strick um dä Hals han :biggrin::biggrin::biggrin: )

@ Fabrice: Ja, ja au dir, tuen du nur Öl is für güsse. Karibik! Wer wot scho det hi gah (ich,ich,ich,ich). Wägem Vorfüehre vo eusne zwei Töpf no ä churzi Frag, nimsch du oder söll ich d'Handschäle grad mitneh? Weisch, dänn chönnted mir grad dätig mit Fäll rundume neh, diä tüend nöd eso weh :biggrin::biggrin::biggrin:

En schöne Tag allne zäme

Mauro

Geschrieben

@all: weiss nonig ob ich am sunntig au debi sii chann. ich bin um de mittag ume no in züri am flughafe und mues luege, ob's denn no für es usfährtli richtig glaubeberg langet.

falls ich aber sett uftauche, ghöred ihr mich denn scho... :biggrin:

ich wünsche eu allne en schöne tag und gnueg grip!

triplegrüess, röhr-ich(?)

Geschrieben

@3-zylinder

i bin no us züri, chöne also guet öpis abmache :shifty:

de ospot und seehund chöme unterumstände au vo da.

schrieb eifach mol inne :whistle:

gruss

serge

Geschrieben

@slang cool wegem sunnti sagter no bscheid ok so choemmer oeppis abmache :cool:

@die ganz schwiizer fraktion (vieleicht schoen informiert)

Die Polizei macht Freitag den 19.9.03 ne gross kontrolle mit allem drum um dran(MFK)

:pirate: mit Armee unterstützung.

Also an alle die irgendwie nicht ganz zahm unterwegs sind VORSICHT!! :sick:

salut

PS:komme vieleicht auch mal auf trimmbach :rolleyes:

Geschrieben

@3-zylinder

chum doch au morn is iisebähnli :biggrin:

de chöne mer dört abmache.......

gruss

Geschrieben

@schwiizer-fraktion

beträffend grosskontrolle vom friitig :devil::innocent:

Falls Ihr am Freitag mit dem Auto unterwegs seit, Achtung Grosskontroll-Tag

der Polizei (siehe unten).

Anbei die Standorte, an welchen die Grosskontrolle am 19. September 2003

durchgeführt wird. Während der Grosskontrolle werden zusätzliche 253 zivile

Polizeistreifen auf den Autobahnen unterwegs sein. Bei der technischen

Grosskontrolle

werden Armeeeinheiten des Inf Bat 29 als Hilfspersonal (Blutentnahme

angetrunkene

Fahrer / Drogentests) eingesetzt.

Zürcher Nordring, Höhe Seebach und Zürich-Seebach (2. Standorte), ab 06.00

Uhr Radarkontrolle in beiden Richtungen

Tunnel Gubrist Fahrtrichtung Zürich, ab 19.00 Uhr, technische

Fahrzeugkontrolle

und Fahrerüberprüfung (Alkohol & Drogen), einspurige Verkehrführung

Tunnel Baregg, Fahrtrichtung Bern/Basel, ab 19.00 Uhr, technische

Fahrzeugkontrolle

und Fahrerüberprüfung (Alkohol & Drogen), einspurige Verkehrführung

Autobahn Verzweigung Birrfeld, beide Richtungen Radarkontrolle, ab 06.00

Uhr, zusätzlich ab 19.00 Uhr, technische Fahrzeugkontrolle und

Fahrerüberprüfung

(Alkohol & Drogen), einspurige Verkehrführung

Autobahnkreuz Egerkingen, Richtung Bern, Basel und Zürich, Radarkontrolle,

ab 06.00 Uhr, ab 09.00 zusätzliche Kontrolle alles Bussen und LKW?s

Winterthur-Wülflingen, Höhe Ausfahrt/Einfahrt, beide Richtungen

Radarkontrolle,

ab 06.00 Uhr, zusätzlich ab 19.00 Uhr, technische Fahrzeugkontrolle und

Fahrerüberprüfung

(Alkohol & Drogen), einspurige Verkehrführung, ab 21.00 Uhr Alkoholkontrolle

Bern-Wankdorf, Totalsperrung Autobahn ab 12.00 Uhr, einspurige

Verkehrführung,

Verkehr wird über die Ausfahrt umgeleitet und wieder rückgeführt, ab 21.00

Uhr Alkoholkontrolle

St. Gallen, Kreuzbleiche, Totalsperrung Autobahn ab 12.00 Uhr, einspurige

Verkehrführung, Verkehr wird über die Ausfahrt umgeleitet und wieder

rückgeführt,

ab 21.00 Uhr Alkoholkontrolle

Luzern, Emmen-Süd, Totalsperrung Autobahn ab 12.00 Uhr, einspurige

Verkehrführung,

Verkehr wird über die Ausfahrt umgeleitet und wieder rückgeführt, ab 21.00

Uhr Alkoholkontrolle

Autobahn Bern-Freiburg, Höhe Düdingen, Höhe Ausfahrt/Einfahrt, beide

Richtungen

Radarkontrolle, ab 06.00 Uhr, Totalsperrung Autobahn ab 12.00 Uhr,

einspurige

Verkehrführung, Verkehr wird über die Ausfahrt umgeleitet und wieder

rückgeführt,

ab 21.00 Uhr Alkoholkontrolle

Autobahn A13, Höhe Landquart, Höhe Ausfahrt/Einfahrt, beide Richtungen

Radarkontrolle,

ab 12.00 Uhr, Totalsperrung Autobahn ab 16.00 Uhr, einspurige Verkehrführung

Geschrieben

Hi zäme!

Mal öppis zu dere Grosskontrolle: Ich chan mir schlächt vorstelle, dass das Ganze stimme sött! Wie sölled die au so viel Lüt zämetrummle? Irgendwie muess ja de "reguläri" Dienst au no ufrächt erhalte werde. Usserdem, wenn mer a dene Standort d' Autobahn sperrt isch doch es Verkehrschaos vorprogrammiert. Ich han es Mail übercho, wos heisst, dass zuesätzlich 250 zivili Streifewäge uf de Autobahn unterwägs sind. Ich glaub d'Schwiz hät gar nöd so viel zivili Streifewäge! Und wie ja bekannt isch, hät keis Polizeikorps gnueg Lüt! :skeptic::boozed:

Ich han bi eus (Stapo ZH) mal umegfröged und da weiss niemer öppis. Ich chan aber mal no de Kolleg vo de Kapo ZH fröge! De isch ja meh uf de Autobahn unterwägs als ich! Ich meld mi wieder!

Oder ihr schrubed alles was nöd legal isch ab eure Maschine ab und fahred aständig ume! :biggrin:

Geschrieben

Also de Kolleg vo de Kapo ZH weiss au nüt. Aber eus seit mer ja au nöd alles! :blush:

S'Luschtige isch, dass de Mechaniker vomene andere Kolleg am Fritigmorge uf die 10i muess uf Hinwil mit em grüene Gwändli irucke und am Samstigmittag wieder entlah wird! :daft:

Es cha si, dass alles nur e Ente isch, oder dass glich irgend e Kontrolle stattfindet. Wenn die Kontrolle würklich stattfindet, vermuetlich nöd i dem grosse Usmass! Isch aber nur e Vermuetig minersits!

Allne e schöni Wuche!

Geschrieben

Hallo zämä

Uff - bi ig gschafft! Bi hüt am Slidingkurs vom Jacques Cornu gsi, läck hett das gfägt! Am Morge hei mer mit dä Trial-Maschine chönne ir Chiesgruebe üebe, u dr krönend Abschluss vom Morge isch ä supergeili u rasanti (Sliding-) Fahrt im Gländ gsi mit dä Cross-Maschine. Am Nami hei mir üs de a z richtige slide uf Sand ir Chiesgruebe gwagt. Stürz hetts natürlech ä paari gäh, ou ig bi einisch ufe Latz gfloge. :blush: Aber i däm weiche Sand hett sech niemer weh tah. Itz bi ig total kaputt, u dr Muskelkater mäudet sech scho. :biggrin: Dä Tag isch eifach GENIAL gsi. Isch mer schön komisch vorcho nähr wieder mit dr Speedy heizfahre, smile. Aber schön isches gsi, ä richtigi Wohltat. (bsungers für mis Hinterteil, hihi) Föteli sötts de ou no gäh, viellech steui de eis hie ine, mau luege.

Uf Trimbach chani morn leider nid cho, ha scho öppis angers los. Schad! :sad:

Liebi Grüessli vore total müede

Corinne

Geschrieben

@kampfzwoggl

ich würde die Pässe Brünig, Grimmsel, Nufenen, Lukmanier, Oberalppass dann bist Du in Andermatt am Fsse des Gotthard's.

Sollte eigentlich noch kein Schnee haben :whistle:

gruss

Geschrieben

@mauro: ui wider ewig gange mit minere antwort. de bänder gohts wider guet, alles io het de dökti gmeint. sodeli jetzt bin i no es paar täg do und denn hau ichs uf new york. aschlüssend nochli reisele. bi denn afangs mai wider do. wünsch dier und

@all: allne e gueti und unfallfreii ziit, möcheds guet. meld mi denn us nyc wider mol. die werded ja wohl internet ha det :laugh:

triplegrüess

robin

Geschrieben

@kampfzwoggel....

auch hessen sind hier willkommen :flowers: .... also von wegen schnee...seh ich noch keinen ...und ich wohne am fusse des klausenpasses.... :evil: ...slangs vorschlag klingt gut...übrigens bin ich am 18.09.03 auch auf der platte...wenn alles klappt.... :wackout::wackout:

Geschrieben

@all...also ich habs aus verlässlicher quelle....am 19.09.03...grosskontrolle mit zus. zivis....ab 06:00 morgens....aufpasssssssen!!!!!...ist keine ente!!! :boozed:

Geschrieben

@kampfzwoggl

einige von der schwiizerfraktion treffen sich am sonntag auf dem glaubenberg (innerschweiz) kommt doch auch wenn ihr lust und zeit habt. :biggrin:

gruss

slang

Geschrieben

@kampfzwoggl....ähhhh...meintest du das treffen am 18.10.03...??? auf der löwensteiner platte?...das abschlusstreffen?...ich habs auch falsch geschrieben bin erst ein monat später dort... :biggrin:...aber falls du das datum richtig geschrieben hast....pass auf am 19.09.03...grosskontrollen in der schweiz!!!...(müssen wohl wieder weihnachtsgeld reinholen) :evil::evil::evil:

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...