Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

@all

i wönsche aune e schöni ziit. i be ab sofort nömme ofem netz bes ca. am 6. oktober. be i de ferie. :glasses::cool:

donnschti de 2. oktober ben i wahrschinlech (wenn s'wätter stemmt) ofem houestei. :devil:

möchet keini unfäll, tüend mer ned grosis verschrecke ond bliibet suber

big rrrrööööööööööööööhhhhring greetz

fabrice

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

@Manowar

Betreffend FIGHTERAMA 7.-9.Nov.:

Ich habe jetzt auch im Hotel Dorfkrug :daft: ein Zimmer von Sa. auf So. reserviert.

Übrigens SAUGUAT, dass Du mit Deinem Shark durch die MFK gekommen bist :devil: .

Hut ab :zorro: .

@giftzergle,Merlin ...

Noch einmal Thanks für die Polizeikontrollen Information.

@ducschreck

Schöne Ferien :flowers:

@All

Grüsse

Geschrieben (bearbeitet)

@all

Hüt ka ich leider nit cho........ :amazed::amazed: aber ich freu mi scho uff e sunntig..... :biggrin::biggrin: 11.30 isch tip top :biggrin::biggrin:

@Alessandro

Ich kumm au übers Entlebuch :biggrin::biggrin: wo wännmir uns träffe? in Entlebuch oder in Finsterwald so ca. uf diä 11.00..? was mainsch..............

@Madmax

He super das de buecht hesch.....das wird voll geil :biggrin::biggrin: Weiss dr Dani scho meh?

@Fabrice

Ich wünsch dir au no scheeni Ferie :biggrin::biggrin:

Triple grüsse Pat

Bearbeitet von Manowar
Geschrieben

@pat

Komme heute Abend nach Trimmbach. Wir können dann von dort aus abmachen. OK?

Gruss Alessandro595

Geschrieben

Wenns irgendwia got versuach i o am Sunntig uf di 11.30 uf da Glaubenberg zko.

Geschrieben

@fabrice:

ich wünsche dir bzw. eu ganz schöni und erholsami ferie. chömed gsund wieder hei!

gruess, mischa

Geschrieben

Hello

@Fabrice

wünsche euch ganz schöni Ferie, u gniessets chli für üs mit! :cool:

Dene wo uf Trimbach göh hüt viu Vergnüege, cha leider ou nid derbi si. Aber viellech nächscht Wuche wieder, je nach Wätter und Terminkaländer! :boozed:

Grüsschen vore arg Muskelkater-Geplagte

Corinne

Geschrieben

@All

Wo zum Geier wart ihr? :skeptic:

Ich Depp, nehme extra meine liebe Frau mit nach Trimbach und sage: "Schau Schatz jetzt werden alle vom Forum auftauchen"! :rolleyes:

Und was passiert? Nichts!! :sad::sad: Keine Sau kommt.

Wenn am schluss nicht die beide Jungs mit den T300 gekommen wäre, :flowers: denke ich, hätte meine Frau geglaubt, den Forum habe ich erfunden :careful:. Danke Jungs ihr habt meine Triumph Glaubwürdigkeit gerettet! :flowers:

Na ja, hoffen wir, dass es am Sonntag besser läuft.

@Pat

Ruf mich doch an für am Sonntag 079 254 05 19

Gruss Alessandro595

Geschrieben

@ alessandro

no problem :biggrin: wir halten die fahnen hoch ... huah, huah :devil:

esch denn no en gälbi t300 cho ... no ned mängisch gseh, looks very nice :cool:

greetz & cheers @ all

bes am sonntig

Geschrieben

yo zäme

de ospot und i händ dänkt dass mer am sunntig bevor mer uf de glaubebärg chöme no en tour mach :cool:

zwar vo züri->Suste->Brünig und de diräkt uf de glaubebärg oder über panoramastross :whistle:

wenn öper luscht het chan er sich easy üs a hänke :wackout:

eifach mälde do inne :laugh:

gruss

serge

Geschrieben

@kampfzwoggl....hmmmm...hab ichs mir doch fast gedacht.... :biggrin:

also ich hoffe das alles vorschriftsmässig klappt...und ich da mit meinem eigenen moped auftauchen kann...(fahrprüfung...*bibber*)

aber wird wohl keine lady... :daft: ...

mal sehen...hat ja dann genug speedys da.....*michdaranergötzenwerde*

Geschrieben

Hallo zäme!

Ich han hüt mal Föteli gmacht vo minere Lady:

Klickt mich!!!

Ich wäre so gern debi am Sunntig! :sad:

Also macheds guet und dänked dra: Obe bliebe!

Grüessli @ all

Andi

Geschrieben

Ohhhh, Jungs, nun ist es wieder passiert.... ich hab für am Sonntag eine Einladung gekriegt, ich kann sie nicht ausschlagen, sie haben mit der Kündigung der Freundschaft gedroht und planten schon diverse Terrorattacken!!!!! :evil:

Ich kann am Sonntag nicht mitkommen :sad::sad::sad: tut mir extrem leid.

Grüessli, Mauro (dersichindienächsteeckefürdienächstestundesetzt)

Geschrieben

Zäme

Hatte gestern abend auf dem Schallenberg eine (Erst)-Begegnung der sehr sympathischen Art: Ich traf Alessandro. Wir kamen im Laufe des Gesprächs natürlich bald einmal aufs T5net zu reden, ist ja klar, nicht?

Hab dabei vom Glaubenberg erfahren. Wie es momentan aussieht, reicht es mir aber leider nicht zum Sprung zu Euch hinauf.

War total nett, Alessandro! Deine Daisy tönt so schön wie sie aussieht :biggrin:

Gruss and keep the rubber down

Schneedy

PS: Was machste denn mit der HLRC? Schon vergeben? :happy:

Geschrieben

@cutf

Schaad............. das mues aber ganz e härzigs Fraueli si das uns hogge losch.... :biggrin::biggrin::biggrin:

Triple grüsse Pat

Geschrieben

@ cutf

das heisst übrigens "stell dich in die ecke...nix da mit sitzen" :devil:

@ all

het vo euch scho öper so es t5net t-shört bstellt? wenn jo, was choschte die ond wie lang goht's bes do send?

fendi das jo en gueti idee ond schön, aber das ".de" müesst vo mer us ned onbedengt drof si...gg

bes morn

cheers

Geschrieben

@ ospsot:

Ich han mal 2 Stuck bstellt, aber das Ganze isch ja erscht i de Alaufphase. Mal luege wie lang das no gaht!

Geschrieben

Hallo Schneedy

Ja es war nett jemandem aus dem Forum kennen zu lernen und zu treffen per Zufall.

Ja unsere Gemeinde wächst und wächst....

Wegen dem Topf, der ist schon an Nimara vergeben. Sobald ich meinen neuen dran habe und der Tune passt ist er weg.

Aber Merlin hat noch eine und sogar im Forum unter Bieten ausgschrieben. Melde dich bei ihm, der Preis sollte auch stimmen....

Gruss Alessandro595

Geschrieben

Hallo zämä

Wünsche euch morn ganz viu Vergnüege, u äs supertolls Türli. Z Wätter macht ja ou mit! Bi morn ab 06.30 (*gähn*) ungerwägs Richtig Vogesen. Bi gspannt wie's wird. :cool:

@Schneedy

ja das "Sahnestück" isch haut scho für mi reserviert. :love::biggrin:

@ospot

Ig gibe itz de mini Bstellig für 2 T-Shirts ou düre, allerdings wotti mi Nickname nid druffe. Bi gspannt was das für Grössine si... wie gross usgmässe... Bstelle äuä vorsichtshalber mau äs S und äs M...

@Mauro

Mir chöi üs ja de zämä i nes Eggeli stelle u üs schäme. :rolleyes:

Liebi Grüessli u häbet Sorg morn

Corinne

Geschrieben

@Schneedy:

Wie gseit, het i au no e LLRC zverchaufe, aber ich glaub, bzw. ich weiss, dass die nöd a ne Speedy 2002 passt. Han das mal bim Kolleg sinere Speedy usprobiert! :skeptic:

@ all: Ich wott dänn Bilder gseh vo euem Träffe hüt uf em Glaubeberg! :biggrin:

Geschrieben

@all

hey, all die wo hüt nöd gsi sind, aso uf em glaubeberg, die händ definitiv öppis verpasst. isch sensationell gsi :laugh::rolleyes::tongue:

@pat

auso finger use ond pix is netz gäu

@alessandro

bin im fall extrem nidisch uf dini töpf, wenn scho illegal dänn eso. ond i han emfall nöd glueget, du weisch wohäre ( aso guet, schnäll scho, aber nume schnäll :innocent: )

hoffentli bis bald weder emol, isch voll geil gsi, muess es nomol säge

Geschrieben

@all

isch bomastischs töffwätter gsi hüt, nur het's chli wenig speedys gha uf em glaubebärg :wink: isch aber mega gmüetlich gsi.

hoffe mer chöne das mol mit no es paarne me düre gä. :wackout:

@allesandro

dini maschine tönt mega :cool: bin gspannt denn uf din neu topf :ninja:

gruss

serge

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...