Manowar Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 @O-Spot He merci.......... Wenns nit grad in ströme schifft kumm ich au.... Triple Grüsse Pat Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 @All Für mich wird es schwierig zu kommen, denn das Nummeroschild ist weg für eine neue Halterung wegen dem Topf. Das Tune ist nicht geladen für die neue Tüte, also ich weiss es noch nicht. Ja ich hätte noch den Kawa, aber da brauche ich auch ein Nummeroschild. Mal Schauen was sich machen lässt. Gerne käme ich schon und das Wetter sieht auch besser aus. Gruss Alessandro595 Zitieren
cutf Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 @ Manowar: Ohhhh, ddduuuuuuu, wart nur bis mer i d'queri chunsch, das gid no Raaaaccchhhhheeeeeee, hihihihi Mauro Zitieren
cutf Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 ...obwohl, dä isch ä so guet, het au vo mir chöne sii... Mauro (däwogradd'mässeramwetzeisch) Zitieren
Manowar Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 @Mauro Triple Grüsse ( däwovordemässerwägrennt ) Zitieren
Black Angel Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 (bearbeitet) Hallöööchen Gibt es niemanden der Lust und Zeit hat einen " Speedy-Club" zu Gründen??? Grüssli Roger Bearbeitet 24. September 2003 von Black Angel Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 HHmmm also den gibt schon..... Nur heisst er "Stammtisch" und nicht Speedy club. Wenn er allerdings neu "Speedy Club" heissen sollte, sehe ich schwierigkeiten für Merlin und mich (noch die lezten Mohikaner der Daytonas) . Dann wäre ich sehrwahrscheinlich nicht dabei , denn ich habe keine Speedy . @Merlin was sagst du, als Daytona Kumpel? Zitieren
Nimara Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 Hallo zämä Schöni Föteli, bsungeres z letschte isch obenus! @ospot & Pat ig gange morn sicher uf Trimbach, weiss aber no nid gnau wenn. Wätter isch ja guets gmäudet! Ab wenn syt dir ungefähr dört? @Alessandro supi, freue mi scho. Das wägem Tankrucksack; fählt dir das Klettteili, wo söttsch am Tank achläbe? Das isch nume äs chlises Teili, isch das würkli nid vorhande? Komisch, komisch... ohni das chasch dr Tankrucksack nämlech nid befeschtige. We das Teili hesch, zeigeni dir gärn wie das geit. Grüsschen Corinne Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 @corinne äbe, das Teili hani niid! Drum kani es ou nid amache. Du muesch mer zeige wi es usgseeht u de koufeni eis u kläbe es ou dert a vo ni mues. I weis aber o nid wo. Das sötti ja vo dir wüsse, drum sötsch eis i' Stadt cho! Nomal, de' Tank(f)rucksach isch nid neu, s'isch en occasion. Gruessli Alessandro595 Zitieren
Nimara Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 @Alessandro okay, alles klar... Cha scho mau hurti id Stadt cho u dir das zeige. D Frag isch bloss wenn? Diä Wuche bi ig so guet wie usbuechet. Gieng ersch nächscht Wuche wieder. Oder du chunnsch morn uf Trimbach, de chani dir das grad sofort zeige. Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 @corinne Wenn du mein Mail liest, siehts du, dass ich im Moment das Nummeroschild nicht anmachen kann. Ich käme so gern aber ich glaube es geht nicht. Für nächste Woche ist auch für mich gut. Melde dich nochmals. Danke im Voraus. Gruss Alessandro595 Zitieren
Nimara Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 @Alessandro sorry, has überläse. Schad chasch morn nid cho! Ja nächscht Wuche isch guet, seisch mer eifach, wenn de mau Zyt hesch. Bis itz geits bi mir gloub no grad jede Tag. Zitieren
Black Angel Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 @Alessandro sorry war nur ein Vorschlag, wusste das auch noch nicht bis jetzt. Was macht der Stammtisch so alles ... Gruss Roger Zitieren
Nimara Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 @Roger Chas si das mir üs kenne? Wenn ja, de hesch ja scho äs paari vo üsem Stammtisch z Trimbach gseh! Zitieren
ospot Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 @ corinne i dänke de seehond ond i werdet spöteschtens so ab de 6i det si greetz Zitieren
Black Angel Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 (bearbeitet) @Hoi Corinne ja wir kennen uns Gruss Roger @ Alessandro danke vielmals für den Typ Bearbeitet 24. September 2003 von Black Angel Zitieren
Nimara Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 @Roger hani mirs doch dänkt! Cool das itz hie ou mitschriebsch. @ospot auso de bis morn, ig chume mitere Kollegin so uf diä füfi uf Trimbach. See you! Zitieren
seehund Geschrieben 24. September 2003 report Geschrieben 24. September 2003 tschou zäme hoffe s'wird morn echli besser als hüt, swätter mein i, han aso fascht erfrührigserschinige übercho hüt uf em klause, aber isch trotzdem genial gsi. froi mi morn weder es paar vo oich zgseh im isebähnli. @ospot oli mer chönd au früehner go, muess jetzt doch keis bsüechli go mache. lüteder morn emol a. wünsche allne e gueti ziit ond hoffe bis morn dänn macheds guet Zitieren
cutf Geschrieben 25. September 2003 report Geschrieben 25. September 2003 Wunder geschehen! Ich han mi hüt am morge chöne überwinde und bin mit em Töff go schaffe, läk isch das chalt gsii das bedütet..... 8-ung, Trommelschlag und Wirbelwind, tatatataaaaa... wänn nüd schief lauft bin i hüt z'abig so ab dä 17.30-18.00 au z'Trimbach... und das mit em Töff!!!!!!!!! Bis spöter Mauro Zitieren
Manowar Geschrieben 25. September 2003 report Geschrieben 25. September 2003 @Mauro he sooo guet........... ( mues ich jetzt e schtichfeschti weschte mitnäh? ) @all Wenn alles klappt ka ich hüt uff die 17.00 in trimbach si......... Triple Grüsse Pat Zitieren
cutf Geschrieben 25. September 2003 report Geschrieben 25. September 2003 @ Manowar: Kei Chance, so wie ich d'Mässer gwetzt han hilft dir kei Weschte uf däre Wält Mauro (däwoen1.5mhoheRucksackufemRuggetreitumd'Mässerchönemitz'neh) Zitieren
Mädi955 Geschrieben 25. September 2003 report Geschrieben 25. September 2003 Ich hab da mal ne Frage : Wer von Euch ist auch am Samstag 18.10.2003 beim Abschlusstreffen auf dem Löwenstein dabei ? Den genauen Tread findet ihr hier im Forum unter Treffen und Veranstaltungen. Zitieren
Giftzwergchen Geschrieben 25. September 2003 report Geschrieben 25. September 2003 @madmax....na das giftzwergchen wird schon auf dem löwenstein sein.... Zitieren
fallinger Geschrieben 25. September 2003 report Geschrieben 25. September 2003 salü zu den eidgenossen ja das wär doch mal was länderübergreifendes wenn ihr euch auf der platte einfinden würdet ! Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 25. September 2003 report Geschrieben 25. September 2003 @pat Hier ist noch der Link http://www.skykingproducts.com/Merchant2/m...de=TR_DAY_97_01[/img] für das Teil. Ich hoffe du kannst es aufmachen. Hier ist noch die Site Skyking @all An alle die in Trimbach waren. Ich hoffe ihr seid gut nach Hause gekommen. Ich wünsche ein schönes Wochenende. Gruss Alessandro Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.