speedfreak.ch Geschrieben 9. Oktober 2003 report Geschrieben 9. Oktober 2003 @Fabrice: Ciao und willkomme zrugg! Ich bin am Wuchenend ziemlich sicher im Engadin (hoffentlich mit Winterpneu am Auto ). Wenn ich aber da bin, würdi scho gern no einisch go kable - es chönnt ja scho glii s'letschte Mal sii... Zum Album 91: Naja, es isch halt en Gschmackssach! Mir persönlich gfallt's überhaupt nid - immerhin isch s' Heck vo de "alte" Speedy ja öppis vom Schönschte. Das isch jedefalls mini Meinig, aber über Gschmäcker chamer sich immer schtriete. Zudem würd ich mir mit dem Gäld wo de für de Umbau usgeh het glaub eher en zweite Töff oder suscht öppis chaufe. @Mauro: Ich chauf mer glaub en Schneetöff - bisch au debi? Gruess us de Heimat vom Boris Becker, mim "Übermieter", Mischa Zitieren
Ducischreck Geschrieben 9. Oktober 2003 report Geschrieben 9. Oktober 2003 @mischa engadina.... si wönd jo weder chli wärmer förs wochenend. 18grad!! optimal för ofe hobu!! leider send gloub die meischte päss scho schneebedeckt aber velech gohts rechtig jura ond de frankrich oder sogar schwarzwaud. mou gogge @mauro "neueritalienischerrechtschreibmodus on" "neueritalienischerrechtschreibmodus off" @all mer gönd zu 90% am sonnti. big röööhring greetz fabrice Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 12. Oktober 2003 report Geschrieben 12. Oktober 2003 Hallöle zäme, so wie`s usgseht isch glaubs die goss winter-pause kho , und eusi Bäre-Maschine werdet langsam zum tüüfschlaf gschickt . Aber es sött nöd heisse das mer erscht im frühelig wieder uf T5net.de gaht go luege oder??? Mal so ä frag wer gitt NR:ab. Ich noed denn es gitt no einigi schöni trocheni Täg wo ich mini Lady cha usführe au wenns nur churz isch . In diesem sinne en guete wuchestart und uf viel Themene ufem CH-Stamm-Tisch . ALOHA Raffi Zitieren
Nimara Geschrieben 12. Oktober 2003 report Geschrieben 12. Oktober 2003 Hoi zämä Ja ig läbe no! Bi mit mim Rössli äs paar Täg im Jura gsi, ha dert wunderschöni Ferie verbracht. Trotz em schlächte Wätter isches eifach genial gsi! U dert hani haut ke Compi gha, drum ha mi so lang nid gmäudet. Mini Speedy isch gäng no nid igwinteret, mueses de diä Wuche öppe mache. Tuet mir auso scho chli weh. Aber wes so chalt isch dusse, reizts mi haut ou nid würklech gah z fahre. Hoffentlech chunnt dr nächscht Früehlig gly!!! Weiss gar nid wie ig dä Winter ohni z töffle söu überstah. @Alessandro Sorry das ig mi nid gmäudet ha, aber während mine Ferie isch dummerwys mis Natel deheime blybe! Woni geschter bi heicho hani natürlech dini viele Arüef druffe gha. Gib mir doch mau dini E-Mail Adrässe, de chöi mer das so regle wäge "mim" Uspuff! I nächschter Zyt chumi nid guet zum telefoniere, ha ab morn wieder ä Job, zwar nume 60%, aber besser als nüt, oder? U am Abe bi ig meischtens ufem Ross. Guet, tel. wäri ca. so ab dä nüni am abe erreichbar. Auso ig hoffe dir syt no nid grad aui im Winterschlaf u schriebet fliessig hie ine! Liebi Grüessli Corinne Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 13. Oktober 2003 report Geschrieben 13. Oktober 2003 @Corinne Hallo Ich habe deine Nachricht gelesen. Der Auspuff habe ich sauber geputz und er hat lange auf dich gewartet . Gestern hat er mich angefleht "schraub mich wieder an" Ich habe gesagt "OK, weil es Sonntag ist, aber dann du weisst, gehörst Corinne" Also, hier miene E-mail Adresse: coribello@tiscali.ch Melde dich, "dein" Auspuff verlangt nach dir!! @ Alle Gruss vom Alessandro Zitieren
cutf Geschrieben 14. Oktober 2003 report Geschrieben 14. Oktober 2003 Bon jour Messieurs et Mademoiselle Corinne! @ Nimara: Hey, häsch en Job gfunde? Cooool, was machsch jetzt neu? @ Alessandro (mit eim L und zwei S, ihr wüssed wer ich demit arede, gället?) Häsch du nöd gnau dä Nummerschildhalter gha wo mich interessiert hät? Und bruchsch dänn du dä jetzt no wo dini Krawalltüte montiert häsch? Wänn nei, würd ich ihn dir abchaufe, Priis? Wänn ja, kei Problem, Ersatzplan 74b isch scho parat. Übrigens, würd mi nöd wundere wännd das Teil trotzdem behalte wotsch, chönnt mir guet vorstelle dass bim ene Rückbau es wieder bruche chönsch.... Also, schöne Tag allne zäme (he, wo isch eigentli dä BaslermöchtegernJunkHeckTyp?) Zitieren
Ducischreck Geschrieben 14. Oktober 2003 report Geschrieben 14. Oktober 2003 guets mörgeli italienisch per fortgeschritene in de schul vo mauro maria de tortelloni. i nur könne emfele. hat mir bene gehelft. mer si am sonnti im schwarzwaud gsi. mächtig mächtig eventuell gon i nöchscht samschti nomou.... faus öpper wet metcho. natürli nor be schön wätter. rööööhrli fabrice Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 14. Oktober 2003 report Geschrieben 14. Oktober 2003 @Mauro Das Teil brauche ich leider, weil ich die "Krawalltüte" im Moment nicht dran habe. Ich habe die original Tüte wieder dran und somit auch das Teil. Es ist aber sehr leicht zum nachbauen und sollte für dich kein Problem sein. Wenn du in der Gegend bist, zeig ich es dir oder durch den Winter kann ich es dir borgen und du kanns es kopieren lassen, ist das eine Idee?? Ich habe meine Lady mal wieder beim Händler, deshalb habe ich alles wieder original montiert, für eine Grundeinstellung um ev. auch Fehler rauszufinden die nicht beim Tune oder beim Auspuff liegen. Ich denke bei mir muss was mit der Steuerung oder Einspritzung zu tun haben. Gestern als ich zum Händler gefahren bin, war es das reinste Rodeo und Eiertanz. Die hat so gestottert, dass es mich fast vom Bock geschlagen hat . Kein Spass... kann ich sagen... Ich hoffe nun wirklich ich kann wieder normal fahren, ansonsten sehe ich schwarz für meine Triumph Karriere... Gruss Alessandro Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 14. Oktober 2003 report Geschrieben 14. Oktober 2003 @3-Zylinder: Ich gibe d'Nummere nid ab - lohnt sich nid würkli, zumindescht für mich nid... @all: Weiss öpper, wo mer gueti Winterpneu oder sogar Schneechettene für de Töff bechunnt? 3 chalti Finger zum Gruess, Mischa Zitieren
cutf Geschrieben 14. Oktober 2003 report Geschrieben 14. Oktober 2003 @ Alessandro: Chume gern uf dis Agebot zrugg, falls Plan 74b veseit @ 3-Zylinder: Ich han ä Versicherig won i d'Nummere nöd muen z'rugg gäh, ich stelle aber trotzdem gli dä Töff i, wird mir langsam z'chalt @ Fabrice: Ich bhalts mal in Erinnerig für dä Samschtig, aber würkli nur wänns nöd z'chalt isch (ja,ja, ich ghöre scho eui Schrei wiä Warmduscher und ähnliches ) Gruess, Mauro Zitieren
Ducischreck Geschrieben 14. Oktober 2003 report Geschrieben 14. Oktober 2003 @mauro wär ganz nett met der nomou of nes türli zgo.... hoffe mer ofe föööhn röööhli fabrice Zitieren
cutf Geschrieben 14. Oktober 2003 report Geschrieben 14. Oktober 2003 @ Fabrice: Ja, ja, macht würkli Spass... Perfäkt isch es aber nur wänn dä Pat au mitchunnt und dänn gaaaaannzz Zuefällig no s'einte oder anderi Tunnel uf em Wäg liit Mauro Zitieren
Ducischreck Geschrieben 14. Oktober 2003 report Geschrieben 14. Oktober 2003 @mauro velech chonnt jo de pat wörkli met....rööööhrli fabricio Zitieren
Manowar Geschrieben 14. Oktober 2003 report Geschrieben 14. Oktober 2003 @all Ich mues laider dä samschtig wider afange schaffe Ich würd jo so gärn mit euch ko Tunnel fahre..... Triple grüsse Pat PS: Het au no öper die Speedy Ufnäher bschtellt? Ich ha si vor ca. 30 daag zahlt aber es isch immer no nüt cho... Das mit de T5net Abziehbildli het mit em Gert wunderbar klappet Zitieren
Ducischreck Geschrieben 14. Oktober 2003 report Geschrieben 14. Oktober 2003 @pat schaaad chasch ned metcho. ufneier han i keini bstellt. i ha sösch e geili jagge @mauro gäu.. du hesch dini spiidi bem stefan im service. ha ou letscht woche en termin abgmacht. gopf... ha scho 24t km. ungloublech!! vor genau emene johr kouft met 8500km @all es hend gloub scho mehreri erfahrige gmacht met de bridgestone bt20 oder? esch da wohr, dass de vorderpneu relativ gli mou stäge bechonnt? mini michelin send döre gsi ond er het grad bt20 am lager gha. han i haut settigi druf knallt. bes jetz eigentlech guete gripp trotz chautem bode... so... röööhring fabrice Zitieren
cutf Geschrieben 14. Oktober 2003 report Geschrieben 14. Oktober 2003 @ Fabrice: Ähm, öhm, das isch mir neu, dass mis Schätzli im Service gsi isch, heee, Schätzliiiii bisch wieder ohni Riiter go fahreeeee???? Na? Ehm, ja, isch glaubs en lange Tag gsi... wünsche allne en schöne abig... Gruess, Mauro Zitieren
Ducischreck Geschrieben 15. Oktober 2003 report Geschrieben 15. Oktober 2003 @mauro i ha ned gwösst, öb dis baby scho im service gsi esch. aber du hesch ne bem stefan kouft oder? wahrschinlech meched er mer grad no en khgg druf. cu. fabrice Zitieren
cutf Geschrieben 15. Oktober 2003 report Geschrieben 15. Oktober 2003 @ Fabrice ahaaaaaa! Ja, ja, ich han min Töff bim Stefan kauft und au scho det im Service gha... momol, er isch guet, er verchauft vermuetli nöd umesuscht am meischte Triumph i dä Schwiiz... isch es aber nöd es bitzli wiit für di? En schöne Tag Mauro Zitieren
Ducischreck Geschrieben 15. Oktober 2003 report Geschrieben 15. Oktober 2003 @mauro wiit esch es eigentlech ned. e haub stond ond de ben i be em. ond dor das, dass triumph en kultigi edelmarke esch hets ned so vel händler i der schwiz. auso han i chönne ussueche zwösche vonallmen un büren bei liestal, de städi in widnau, motoria in wohle (het mer e schlächte idruck hinterloh) ond em stefan. ond dor das, dass mer de stefan ofem furkajoch troffe hend..... wär eigentlech sösch no öpper am samschti debi? grutz fabrice Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 15. Oktober 2003 report Geschrieben 15. Oktober 2003 sali zäme, motoria hett vertretig au nid eso lang..... ii bring mini lady bim Moto-west in waltenschwil AG. Dae hett zwar kei T.Vertretig meh aber en Deal mit dae Motoria. Er isch würkli en suuupii mech. Zitieren
Merlin Geschrieben 15. Oktober 2003 Autor report Geschrieben 15. Oktober 2003 Also ich chan de Erne's Euromotos (Stefan) in Züri au nur empfehle. Han dört min Lady kauft und all mini Kollege wo e Triumph fahred gönnd zum Stefan in Service! Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 16. Oktober 2003 report Geschrieben 16. Oktober 2003 Ich chann eigentlich au mini Kollege Beat, Phips und Hänggi vo de BIXE in Unterägeri empfehle. Einzig wenn's um usgfallne Zuebehör gaht, duret's mängisch es Bitzli... Aber en Bsuech lohnt sich alleweil, zumal's au es paar schöni Streckene rund um Ägeri het. Ich wünsche allne en schöne Tag, früüred nid z'fescht! Gruess, Mischa Zitieren
Nimara Geschrieben 16. Oktober 2003 report Geschrieben 16. Oktober 2003 Hallo zämä Brrrr, isch das grusig u chalt! Cha leider das Jahr kes Türli mitmache, da wie scho gseit, mini Speedy igwinteret isch. Letscht Samschti hetts mi ja scho chli möge, da würkli genials Wätter isch gsi. Aber jä nu, diä nächschti Saison chunnt bestimmt. @Alessandro Mini Speedy wartet ou scho sehnsüchtig uf "ihres" Uspüffli! Ig schriebe dir hüt Abe äs Mail, okidoki? Das mer das chöi regle, freue mi ja scho meeeeega druf! @Mauro Ig schaffe momentan temporär 60% bi Swisscom Broadcast. Mache dört diä ganzi Kreditorenbuechhaltig. Leider isches haut befrischtet, wöu si öpper feschts für diä 60% wei. U fix so wenig schaffe chani eifach nid. Isch no schad. Naja, ig sueche wyters. Ah ja, dir schriebet da aui vo eune Meche, kennet dir ou eine wo ir Umgäbig Bärn guet isch? Bi ging no uf dr Suechi, u sött de öppe mau eine ha. Liebi Grüessli Corinne Zitieren
Nimara Geschrieben 16. Oktober 2003 report Geschrieben 16. Oktober 2003 @Pat Fasch vergässe, ig ha diä Ufnäiher ja bstellt gha, u wie du, ca. ä Monet lang nüt ghört. Da hani äs Mail gschriebe, u de isch plötzlech ä Reaktion cho, äs sige statt 17 Euro nume 12 Euro acho. Irgendwie hett ärs äuä verpennt gha oder ig weiss doch ou nid. Ha de Druck gmacht u sie si de ou gschickt worde. Wöu si mer so gfaue hani grad no eine nachebstellt. Gseh würkli guet us. Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 16. Oktober 2003 report Geschrieben 16. Oktober 2003 Aloha zäme, gaht irgend-öppert uf d`platte in Löwestei D??? S`wetter soett ja mitmache. @Nimara ehm si das Sticker oder Ufnäher,und wa choschte sie??(bilder evt.) Salut Raffi Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.