Nimara Geschrieben 16. Oktober 2003 report Geschrieben 16. Oktober 2003 @Raffi Das si Ufnäiher, u ig finge si gseh superguet us. Wobi das immer Gschmackssach isch, aber mir gfaut dr Ufnäiher würkli guet. Ha zwöi Stück für mi bhaute u eine mim Kolleg (Speedy-Fahrer leider ohni Internet) gschänkt. Z Thema fingsch übrigens hie im Forum unger "biete Zubehör". Hie no z Bild: Grussilein Corinne Zitieren
Merlin Geschrieben 16. Oktober 2003 Autor report Geschrieben 16. Oktober 2003 (Speedy-Fahrer leider ohni Internet) Wo gits das denn no? Zitieren
Nimara Geschrieben 16. Oktober 2003 report Geschrieben 16. Oktober 2003 @Merlin Im Aargau! Ha ne scho versuecht z bearbeite, ä Compi z choufe, scho elei wägem T5net, aber irgendwie wott är nid so richtig. Tja, säuber tschuld, verpasst öppis. Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 @ 3-Zylinder, soweit ich des no in Errinnerung hab...wollte der Madmax nach Löwenstein kommen.Weiss aber leider nicht ob des no aktuell isch Zitieren
Ducischreck Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 he... tschou zäme i bes geschter weder mou z'trembach gsi. es het secher 10 töff gha... supper. de grill-stand het scho zue gmacht ond es esch verdammi frösch worde. jedoch hets definitiv kei rennleitig gha ond i be mis baby vo basler site här recht go ploge auso i muess säge... trotz chaute stross.. die brückensteine BT020 hebe rächt guet. @corinne de ufneiher gseht wörkli ned schlächt us. aber öberall won i chönnt en ufneiher ad jagge neihe esch es dainese logo drof. ond bem höum chom i met de nodle so schlächt döre. hesch dis töpfli scho öbercho? ghörsch jetz ou zu dene wo im tunnel de pat chönne verstumme loo? du.... was söu eigentlech das dräckige lache nach em "im aargau"? han i de gar ned gärn @pat ou sorry.... du besch ou do... ? hesch du dini ufneiher scho becho? @raffi und marco löwenstein tönt eigentlech guet, esch mer jedoch es betzeli z'wit. i go wahrschinlech es haubtagestürli i schwarzwaud go mache. @mauro wie gsehts jetz eigentlech be der am samschti us? wotsch din föhn weder mou go usruesse? oder besch en schwöschter? faus du das jo nömme chas läse hesch jo mini telnr. big rrrrrrööööööööööhhhring gretz fabrice Zitieren
Mädi955 Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 @ 3-Zylinder,soweit ich des no in Errinnerung hab...wollte der Madmax nach Löwenstein kommen.Weiss aber leider nicht ob des no aktuell isch Hallo Leutz Melde mich auch wieder mal. Komme doch nicht mit nach Löwenstein. Hab mein Moped anfang Woche abgemeldet. Ist recht kalt geworden in letzter Zeit. Und die Zeit zum Biken hat ich auch ned so richtig. Also Sorry, aber denen die doch gehen wünsch isch mega viel Spass auf dem Hügel dort. Zitieren
cutf Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 Guete Morge zäme @ Fabrice: Isch rächt chalt gsi hüt am morge und ich glaube nöd, dass es morn besser wird. Ich glaub, mir verschiebets uf es nächschts mal.... ja, ja, ich ghörs schreie, das mit Schwöschter, Warmduscher, Chinderbeckiplanscher, Beckerandschwümmer, Chindergeburtstagsfiirer und alles anderi bösi Allne andere: Es schöns Wuchenend Mauro Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 @ cutf, hast noch vergessen... Blümchenpflücker,Schattenparker,Kurvenfrühbremser @Madmax wie kann man nur sein Moped abmelden...tztztztztz ....auf jeden Fall werden Wir Spass haben Zitieren
Ducischreck Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 flugzeuglandeklatscher, kreisellinksblinker, schiffswinker, limoncellitrenker.... mer gönd jo ou ned am morge am 7ni. i hätt so dänkt ume mettag a de gränze... aber esch scho guet.. es kristallisiert sech eifach use. du wotsch gar nömme met mer go fahre... @martin istelle??? do säg i sgliche wie de marco...tztztztz!! grütz fabrice Zitieren
cutf Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 @ Fabrice: Mooooommääännnt, das lan ich mir nöd gfalle... um dä Mittag ume tönt scho besser... mal luege wiä's Wätter wird und dänn telefoniered mir morn am Morge, so gäg diä 11i? Mauro Zitieren
Manowar Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 @Fabrice Morge...... Nai ich ha bis jetzt no keini Ufnäher becho Ich ha Ihm e mail gschiggt und ha ihm gsait das s gäld am 24. sept überwise worde isch vo ere Bank im Dütsche.... Er het gsait er luegi nomol noche...... Ich hoff es klappt jetzt.... Triple grüsse Pat Zitieren
Ducischreck Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 @mauro !!! !! !! grutz fabrice Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 @fabrice & mauro: hmm, wieso samschtig und nid sunntig? am samschtig bini im berner oberland, allerdings mit em auto... aber viellicht ergit sich ja ändlich wieder mal en glägeheit - mis rechte handglänk macht scho ganz komischi zuckige! jedefalls bliebt mis wiesse bläch s'ganz jahr a mim töff (@pat: tstststssss...). grüess us de "schönschte stadt vo de schwiiz", mischa Zitieren
Ducischreck Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 @mauro & mischa samschti ond sonnti? @mischa wärsch am sonnti ou debi för i schwarzwaud? greetz fabrice Zitieren
cutf Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 ...tuet mir leid, kei Chance für am Sunntig Mauro Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 (bearbeitet) @fabrice: wenn's wätter stimmt am sunntig, wäri sicher defür z'ha. ich lüte dir am samschtig abig a oder mach der es sms, ok? @mauro: d'formel 1-saison isch fertig, ferrari isch wältmeischter - wieso muesch denn jetzt no deheime bliebe??? so long, cowboys! greets, mischa Bearbeitet 17. Oktober 2003 von speedfreak.ch Zitieren
cutf Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 ...ja, ja, sogar dä Valentino isch Wältmeischter worde und genau wäge däm bini ja am Sunntig nöd deheim und leider scho bsetzt... Schöns Weekend Mauro Zitieren
Nimara Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 Hallo zämä Hüt hani vor, mini Speedy winterfertig z mache, auso ou d Batterie uszboue. Itz mini Frag, mues ig diä ganzi Heckverchleidig abnäh, um d Batterie useznäh? Lut Handbuech isch das ja so. Närvt mi chli da ig das Jahr öppe scho drü Mau diä ganzi Verchleidig ha müesse abnäh! S längt äuä nid nume d Batterie abzhänke, oder? Speedy steit ire ungheizte Garage. Mues am Mauro zuestimme, isch doch z chalt zum töfffahre! Jaja ig weiss ig ghöre ou zu dä Schönwätterfahrer, Schatteparker, Gelbphasenbremser, Handbuchleser, Schlaglochbremser, Windschattenfahrer, Vorwärtseinparker, und, und, und! @Fabrice ig ha absolut nüt gäge Aargauer, hihi.... Grüsschen Corinne Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 Sali zäme, @Corinne danke vielmals für dìnfos für dä Ufnäher Tuen glaubs au eine bstelle. @martin iistelle ztztztztztz cha leider au nur das sege @ducischreck und co.und wohi würds gah... würd au mal gern mitspanne :ninja: Zitieren
Ducischreck Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 @raffi scharzwald?? wär secher no nett wenn wärsch debi? samschti oder sonnti? greeetz fabrice Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 17. Oktober 2003 report Geschrieben 17. Oktober 2003 Sali Fabrice, ehm am sunnti evt. Wie gsehts denn ziitlich us,und vo wo wuersch denn ane fahre bie ebe no nie im schwarzwald gsie . II bi vo Züri-stadt. gruess raffi Zitieren
Merlin Geschrieben 17. Oktober 2003 Autor report Geschrieben 17. Oktober 2003 @ Corinne: Also ich muess nur de Sitz abneh und chum a d'Battrie ane. Wieso muesch Du dänn Heckverkleidig abneh? Irgendwie schnall ichs nöd! Ich wünsch allne es schöns Weekend! Zitieren
Nimara Geschrieben 18. Oktober 2003 report Geschrieben 18. Oktober 2003 (bearbeitet) @Merlin Ig schnaues äbe ou nid, steit so i mim Handbuech. Aber mir rede scho vom Batterie usenäh, oder, nid nume vom Kabel ushänke! Bi geschter nid derzue cho das azluege, mues de nächscht Wuche mau güggsle. Bearbeitet 18. Oktober 2003 von Nimara Zitieren
slang Geschrieben 18. Oktober 2003 report Geschrieben 18. Oktober 2003 @all hallöölleee zäme bin wieder zrugg us de warme karibik isch so richtig bomastisch gsi. bin fasch chli erschrocke wie chalt dass es worde isch hier i de schwiiiz han de grad mol wölle d'speedy start hmmmmm isch ned a glaufe, erst öpe nachere höabstund i de gegend umeschiebe isch sie den cho . bin geschter es usfährtli go mache, isch aber no gange mit de chälti, hoffe s'wätter het no chli so dass mer seinte oder andere usfährtli no chan go mache. gruss an alle serge Zitieren
cutf Geschrieben 18. Oktober 2003 report Geschrieben 18. Oktober 2003 Haaaalllloooo zäme Sofern ich da no dörf mitschribe, nachdem ich am Fabrice für hüt abgseit han, nei 4-5° sind mir eifach öppe 10 zwenig... Dä Nachbar hät mi gfröget wieso ich i sonere bückte Haltig und schwer vermumt uselaufe, aber er kännt ja dä Fabrice nöd, dä wartet sicher hinterem Busch um es Attentat uf mich z'starte... @ Corinne: Du muesch nur dä Soziussitz wegneh, dänn diä zwei Schruube vom Fahrersitz löse (8er-Schlüssel) und dänn bisch scho bi dä Batterie. Wänn din Töff i dä Garage staht, muesch sie gar nöd usenäh, es langet wännd dä Minuspol abhänksch. Trotzdem, ich glaube au eso söt d'Batterie usecho, bin mer aber nöd ganz sicher... @ Slang: Und DU WAGSCH ES EUS AU NO Z'SÄGE DAS ES SCHÖN UND VOR ALLEM WARM GSI ISCH????? Hopp, husch, sofort in Eggä, Viertelstund, ohni Widerredä, VERSTANDE???? Und hier noch das Kleingedruckte: Falls der Weg zum "Eggä" nicht gefunden wird, ist dies noch lange kein Grund die Strafe nicht anzutreten. Es gibt genügend Hilfen (Corinne und Mauro fragen) um den Weg erklärt zu bekommen und gewissenhaft die Strafe anzutreten. Bei der ersten Sitzung ist das Mitbringen von irgendwelchen Ablenkungsmassnahmen wie Spiele untersagt. Dies wird erst aber der zweiten Sitzung erlaubt. Grüessli, Mauro (dämitemGsichtunterdäFüessvomFabrice) Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.