Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

@mauro

büüü isch aber langwillig im eggeli :unsure::unsure:

sind doch gueti temperature zum töffle, chasch nümm i schloffe wenn so zitterisch :whistle:

bin also scho no de bi be usfahrte, han kei mühe chli me a ziehe.......

gruss serge

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

@All

Hallo zusammen

Ja, meine Daytona musste zum Töfflidoktor :sad::sad: , es scheint, dass mein Stottern doch von der Zündung aus kam :boozed: . Ich hoffe der Töfflidoktor kan sie heilen. :careful: Sie liegt mir schon am Herzen :unsure: , und gerne möchte ich mein Kunstwerk noch fertig bauen (Auspuff, neue Scheibe, Felgen polieren...) aber wenn sie wirklich nicht laufen will... :sleep:

Heute war die Neueröffnung von den Streetfighters in Interlaken :devil: , und wer treffe ich da? Der Martin (Madmax) :biggrin::biggrin: !

Kommt doch der von dem tiefen Graubünden zu mir ins Berner Oberland :flowers: . Das mach doch dem Stammtisch Mitglied Freude :smile: .

@Martin

War cool :cool: dich und deine Freundin hier bei uns zu treffen :rolleyes: . Die (Triumph) Welt ist klein.

Gruss an Allen von Alessandro

Geschrieben (bearbeitet)

Halli Hallo Hallöchen

@Slang

Auso würklech, du wagsch dir das hie so öppis z schriebe? Tststs! Hopp, hopp, ab mit dir zu üs is Eggeli. :devil: Ähm, wär hett gseit, dases i däm Eggeli längwilig isch?!?!?!

Gäu Mauro, mir wüsse üs scho z beschäftige..! :whistle::innocent::biggrin:

No wäge dr Batterie, luege mir de das mau ah next Week. Längt das würklech nume dr Minuspol abzhänke? D Garage isch nid gheizt, u sie isch offe. Würd mi drum de ahgurke, weni d Batterie wieder ahänke u nüt geit. D Batterie vom Monster hani drum ging usegnoh u ir Wohnig glageret & ufglade.

Grüsschen

Corinne

Bearbeitet von Nimara
Geschrieben

@ Corinne: Pssssttt!!! Susch chömeds no druf das mir eigentli nur druf wartet is Eggli z'gah :innocent::whistle::biggrin: Wieso meined diä susch wieso mir da immer so dummi Sprüch ablöhnt :biggrin::biggrin: Also, Du nimsch s'Raclette-Öfeli mit, ich nimms Eile mit Weile mit und dä Slang, dä söll dä Chäs mitneh...

Schöne Sunntig

(Gopf, wo isch dä Fabrice, chume langsam Ruggeweh vo däre chrumme Haltig über :boozed: )

Mauro

Geschrieben (bearbeitet)

Tachchen,

ich kann Euch sagen...Das Abschlusstreffen(Löwensteiner Platte/DE)Ihr habt echt was verpasst.

Des war Hammermässig :wackout::wackout::wackout:

Bearbeitet von Triple Fighter
Geschrieben
Heute war die Neueröffnung von den Streetfighters in Interlaken :devil: , und wer treffe ich da? Der Martin (Madmax) :biggrin:  :biggrin: !

Kommt doch der von dem tiefen Graubünden zu mir ins Berner Oberland :flowers: . Das mach doch dem Stammtisch Mitglied Freude :smile: .

@Martin

War cool :cool:  dich und deine Freundin hier bei uns zu treffen :rolleyes: . Die (Triumph) Welt ist klein.

@Alessandro

:biggrin: Die Welt ist wirklich klein :biggrin:

Das haben wir auch gesagt.

Soo ein Zufall.

War echt toll Dich bei Streetfighters getroffen zu haben :flowers: .

Und übrigens, Deine '71-er Kawa ist schon n'echtes Sahnestückchen.

Der sieht man an das ihr Besitzer 1.sehr genau arbeitet und 2.auch Spass daran hat.

Geschrieben

Ich war auch ganz kurz bei den "Streetfighters" in Interlaken, allerdings mit dem Auto und eher zufällig. Allerdings habe ich da leider nur Reisbecher gesehen und zu allem Überfluss auch noch diese hässliche Motorex-Farbe überall...! :sick:

Naja, ansonsten war's ganz ok!

Gruss aus Zug,

speedfreak.ch

Geschrieben

tschou zäme

@mauro

du söusch nome roggeweh becho du...nei seich.. chasch im fau weder ufstoh. mer send ou ned gsi. be ussetemperature vo 2grad hemmer de sgfühl gha: d'mammut händsche send nor zom boarde. :santa:

d'barbara esch zdavos gsi... :cool: sonne ond 14grad. :angry:

@raffi

sorry raffi dass i nömme gschrebe ha. aber ha dehei kei kompi ond cha somet ned ofs inet. i ha der am friti no es mail mit minnere natelnommere döregloh gha. hesch es i dem fau ned gseh. guet ebe... mer send jo eh ned gange. "frust"

big freeezing greetz

vom aargauer wo ned mou en pc het (gäu corinne) :biggrin:

fabrice

Geschrieben

apropos

@mischa

besch du no gsi? oder hesch es ou grad losi?

Geschrieben

@Ducischreck

bin gester nomi schnäll es usfährtli go mache, isch scho no chühel gsi brrrrrrrrr :blush:

aber ebe hauptsach drive, hoffe doch schwär dass mer no einisch chli chöne go fahre bevor de schnee chunt.......

gruss

serge

Geschrieben

@Fabrice: Obwohl mir in Ägeri z' schönschte Wätter gha händ, bini nume ganz, ganz churz de Töff go wäsche und en bim Robin go "iwintere". Naja, viellicht git's ja noeinisch en Sunnetag mit meh als 12 Grad - ich han d' Hoffnig allerdings scho fascht ufgeh... :sad:

Liebi Grüess,

Mischa

Geschrieben (bearbeitet)

Hallo zämä

Ig weiss, mir hei das Thema sicher scho x Mau gha, aber cha mir öpper säge, weli Pneu für uf d Speedy diä beschte si? Sött so ne Tourepneu si, nid wieder so ne Rennreife wo ig itz druffe ha! :boozed: Merci für eui schnäue Antworte, ha drum öpper ar "Angle" wo mir billig Pneu's chönnt beschaffe. :biggrin:

@Mauro

okay, okay, ig säge nüt meh, wie schön's i üsem Eggeli isch...! :whistle::happy:

@Fabrice

:biggrin::biggrin::biggrin:

Liebi Grüessli

Corinne

Bearbeitet von Nimara
Geschrieben

@all

Ich ha laider am Wucheänd müese schaffe und ha nit könne uf Interlake go,aber mie Liebs fraueli het mir e Pächschwarze LSL Dragbar Länker mitbrocht wo ich am Mittwuch druff mach...... :biggrin::biggrin::biggrin:

Triple grüsse Pat

Geschrieben

@ Corinne: Ganz schnälli Antwort: Bridgestone BT-020 oder Michelin Pilot Road, das sind zwei Sport-Tourepneu wo richtig guet hebet und doch no aständigi Kilometerleischtige erlauben... Dä Farbrice hät mit beidne erfahrig... FFFAAAAAAAAAABBBBBRRIIIIICCCEEEE!!!!!!!!!

Schöne abig zäme...

Mauro

Geschrieben

Halli Hallo Gemeinde..

ja ja es wird immer chälter.Aber es wird sicher es paar taeg gäh wo`s sicher über 12 grad C wird oder :daft: .

@Fabrice ehm hans Mail ersch am sunnti abig gseh sorry aber wie gseit es isch ä sou chälti gsie :sick::santa: aber NR: isch im Handy drin jetzt :biggrin:

@corinne ehm ii han uf mini alt T509 Michelin Pilot road druffe kha und muen säge ii bi sehr zfridae gsie (bi sogar uf Annea Du Rhin gsie mit dem finke((rennstrecke))

er hett ä langi laufziit ii würder dae empfehle.

Aber au anderi meinige würdi in betracht neh

gruess Raffi

Geschrieben

:santa::santa::santa:

brrrrrrrrrr isch hüt aber schweine chalt, hät speedy glaub chöne i de garage lo....... :dry::dry::dry:

Geschrieben

@serge

du besch gopf e welde cheib du. besch go schaffe met em baby?

auso so met em näbu esch es mer eifach ned gmüetlech oder agressiv gnueg. de loni mis baby lieber i de garag. i hoffe am samschti esch besser wätter. muess denn nämli of züri zum triple doctore go de service mache. :santa:

@corinne

de michelin pilot road esch mega. de mech het mer gseit gha er hebi ca. 7000km. i ha ne de gwächslet nach ca. 11000km. ok... guet... er het definitiv kei profil me dra gha. aber wörkli kei. auso heisst da, ca 8000 - 10000km chasch fahre of de normale stross. kei strecki. chläbeffekt esch supper. :devil:

vom BT020 chan i bes jetz nor säge das er guet chläbt. ou be 10grad. klar, be ned grad so gfahre wie be 30grad aber doch rächt zögig. loufleischtig het mer de mech öppe s'gliche gseit wie de michelin. mau de eis gogge... :biggrin:

@mauro & corinne

öppis degäge wenn i ou mou is eggeli chome? kenns zwar ned, aber mech euch bedne... :devil:

big frosti gretz

fabrice

Geschrieben

@fabrice

chunsch doch uf es käfeli verbi wenn am samstig bim stefan bisch......

hüt am nomi wär no guet zum töffle :biggrin::cool:

im näbel fahre isch no cool vorallem wenns dunke isch :tongue:

gruss

serge

Geschrieben

käfeli tönt guet... wo besch denn grad? i ha öppe ume mettag met em abgmacht.

grutz

fabrice

Geschrieben

@ Slang & Fabrice

Hey, dörf ich mich mit ilade? Wänn und wo gönder öppis go zie? Wär ja susch au bim Stefan möglich....

Mauro

Geschrieben

@mauro

i be öppe ume mittag bem stefan. de serge chonnt ou. und du? d'barbara chonnt ou. de chonsch ou... i weiss es :tongue:

wär cool mauro

gretz

fabritz

Geschrieben

salut zäme,

noch längerer abstinenz, im forum (leider nöd bim trinke :boozed: ) back in biznez.

hoffe ihr händ's alli guet ond no kei abgfrorni finger.

schlüsse mi gärn a bim käffele am samstig, sozäge en ustrinkete will's langsam würkli verdammt chalt isch of oisne beautys.

uf all fäll allne e wunderbari ziit ond hoff bis gli emol.

@mauro

häsch das bild mit de fläsche im a.... au becho, so hett s öppe usgseh, du weisch wani main :sick::invalid::wink:

Geschrieben

@ Seehund: Ja, ja, han a din Notfallisatz müese dänke won i das gseh han :biggrin::sick:

@ Fabrice: Ja wänns eso isch dass d'Barbara mitchunnt, dänn muen i no am Stefan säge, er söll grad dä Boxring ufstelle, hihihi. Apropos, seisch ihre dänn, dass Lüüt mit em Ducati-Logo uf dä Chleidig dusse warte müend :biggrin::biggrin::biggrin:

Also, bis am Samschtig...

Mauro

Geschrieben

Hoi zämä

Merci viumau für euri Antworte betr. Pneu! :biggrin: Tönt interessant!

Jääääää ig weiss de nid, Fabrice, öb du eifach so chasch i üses Eggeli cho! Mauro was meinsch du da derzue, hm...?

Grüsschen & guet Nacht

Corinne

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...