slang Geschrieben 18. Oktober 2003 report Geschrieben 18. Oktober 2003 @mauro büüü isch aber langwillig im eggeli sind doch gueti temperature zum töffle, chasch nümm i schloffe wenn so zitterisch bin also scho no de bi be usfahrte, han kei mühe chli me a ziehe....... gruss serge Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 18. Oktober 2003 report Geschrieben 18. Oktober 2003 @All Hallo zusammen Ja, meine Daytona musste zum Töfflidoktor , es scheint, dass mein Stottern doch von der Zündung aus kam . Ich hoffe der Töfflidoktor kan sie heilen. Sie liegt mir schon am Herzen , und gerne möchte ich mein Kunstwerk noch fertig bauen (Auspuff, neue Scheibe, Felgen polieren...) aber wenn sie wirklich nicht laufen will... Heute war die Neueröffnung von den Streetfighters in Interlaken , und wer treffe ich da? Der Martin (Madmax) ! Kommt doch der von dem tiefen Graubünden zu mir ins Berner Oberland . Das mach doch dem Stammtisch Mitglied Freude . @Martin War cool dich und deine Freundin hier bei uns zu treffen . Die (Triumph) Welt ist klein. Gruss an Allen von Alessandro Zitieren
Nimara Geschrieben 18. Oktober 2003 report Geschrieben 18. Oktober 2003 (bearbeitet) Halli Hallo Hallöchen @Slang Auso würklech, du wagsch dir das hie so öppis z schriebe? Tststs! Hopp, hopp, ab mit dir zu üs is Eggeli. Ähm, wär hett gseit, dases i däm Eggeli längwilig isch?!?!?! Gäu Mauro, mir wüsse üs scho z beschäftige..! No wäge dr Batterie, luege mir de das mau ah next Week. Längt das würklech nume dr Minuspol abzhänke? D Garage isch nid gheizt, u sie isch offe. Würd mi drum de ahgurke, weni d Batterie wieder ahänke u nüt geit. D Batterie vom Monster hani drum ging usegnoh u ir Wohnig glageret & ufglade. Grüsschen Corinne Bearbeitet 18. Oktober 2003 von Nimara Zitieren
cutf Geschrieben 19. Oktober 2003 report Geschrieben 19. Oktober 2003 @ Corinne: Pssssttt!!! Susch chömeds no druf das mir eigentli nur druf wartet is Eggli z'gah Wieso meined diä susch wieso mir da immer so dummi Sprüch ablöhnt Also, Du nimsch s'Raclette-Öfeli mit, ich nimms Eile mit Weile mit und dä Slang, dä söll dä Chäs mitneh... Schöne Sunntig (Gopf, wo isch dä Fabrice, chume langsam Ruggeweh vo däre chrumme Haltig über ) Mauro Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 20. Oktober 2003 report Geschrieben 20. Oktober 2003 (bearbeitet) Tachchen, ich kann Euch sagen...Das Abschlusstreffen(Löwensteiner Platte/DE)Ihr habt echt was verpasst. Des war Hammermässig Bearbeitet 13. Juli 2005 von Triple Fighter Zitieren
Mädi955 Geschrieben 20. Oktober 2003 report Geschrieben 20. Oktober 2003 Heute war die Neueröffnung von den Streetfighters in Interlaken , und wer treffe ich da? Der Martin (Madmax) !Kommt doch der von dem tiefen Graubünden zu mir ins Berner Oberland . Das mach doch dem Stammtisch Mitglied Freude . @Martin War cool dich und deine Freundin hier bei uns zu treffen . Die (Triumph) Welt ist klein. @Alessandro Die Welt ist wirklich klein Das haben wir auch gesagt. Soo ein Zufall. War echt toll Dich bei Streetfighters getroffen zu haben . Und übrigens, Deine '71-er Kawa ist schon n'echtes Sahnestückchen. Der sieht man an das ihr Besitzer 1.sehr genau arbeitet und 2.auch Spass daran hat. Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 20. Oktober 2003 report Geschrieben 20. Oktober 2003 Ich war auch ganz kurz bei den "Streetfighters" in Interlaken, allerdings mit dem Auto und eher zufällig. Allerdings habe ich da leider nur Reisbecher gesehen und zu allem Überfluss auch noch diese hässliche Motorex-Farbe überall...! Naja, ansonsten war's ganz ok! Gruss aus Zug, speedfreak.ch Zitieren
Ducischreck Geschrieben 20. Oktober 2003 report Geschrieben 20. Oktober 2003 tschou zäme @mauro du söusch nome roggeweh becho du...nei seich.. chasch im fau weder ufstoh. mer send ou ned gsi. be ussetemperature vo 2grad hemmer de sgfühl gha: d'mammut händsche send nor zom boarde. d'barbara esch zdavos gsi... sonne ond 14grad. @raffi sorry raffi dass i nömme gschrebe ha. aber ha dehei kei kompi ond cha somet ned ofs inet. i ha der am friti no es mail mit minnere natelnommere döregloh gha. hesch es i dem fau ned gseh. guet ebe... mer send jo eh ned gange. "frust" big freeezing greetz vom aargauer wo ned mou en pc het (gäu corinne) fabrice Zitieren
Ducischreck Geschrieben 20. Oktober 2003 report Geschrieben 20. Oktober 2003 apropos @mischa besch du no gsi? oder hesch es ou grad losi? Zitieren
slang Geschrieben 20. Oktober 2003 report Geschrieben 20. Oktober 2003 @Ducischreck bin gester nomi schnäll es usfährtli go mache, isch scho no chühel gsi brrrrrrrrr aber ebe hauptsach drive, hoffe doch schwär dass mer no einisch chli chöne go fahre bevor de schnee chunt....... gruss serge Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 20. Oktober 2003 report Geschrieben 20. Oktober 2003 @Fabrice: Obwohl mir in Ägeri z' schönschte Wätter gha händ, bini nume ganz, ganz churz de Töff go wäsche und en bim Robin go "iwintere". Naja, viellicht git's ja noeinisch en Sunnetag mit meh als 12 Grad - ich han d' Hoffnig allerdings scho fascht ufgeh... Liebi Grüess, Mischa Zitieren
Nimara Geschrieben 20. Oktober 2003 report Geschrieben 20. Oktober 2003 (bearbeitet) Hallo zämä Ig weiss, mir hei das Thema sicher scho x Mau gha, aber cha mir öpper säge, weli Pneu für uf d Speedy diä beschte si? Sött so ne Tourepneu si, nid wieder so ne Rennreife wo ig itz druffe ha! Merci für eui schnäue Antworte, ha drum öpper ar "Angle" wo mir billig Pneu's chönnt beschaffe. @Mauro okay, okay, ig säge nüt meh, wie schön's i üsem Eggeli isch...! @Fabrice Liebi Grüessli Corinne Bearbeitet 20. Oktober 2003 von Nimara Zitieren
Manowar Geschrieben 20. Oktober 2003 report Geschrieben 20. Oktober 2003 @all Ich ha laider am Wucheänd müese schaffe und ha nit könne uf Interlake go,aber mie Liebs fraueli het mir e Pächschwarze LSL Dragbar Länker mitbrocht wo ich am Mittwuch druff mach...... Triple grüsse Pat Zitieren
cutf Geschrieben 20. Oktober 2003 report Geschrieben 20. Oktober 2003 @ Corinne: Ganz schnälli Antwort: Bridgestone BT-020 oder Michelin Pilot Road, das sind zwei Sport-Tourepneu wo richtig guet hebet und doch no aständigi Kilometerleischtige erlauben... Dä Farbrice hät mit beidne erfahrig... FFFAAAAAAAAAABBBBBRRIIIIICCCEEEE!!!!!!!!! Schöne abig zäme... Mauro Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 20. Oktober 2003 report Geschrieben 20. Oktober 2003 Halli Hallo Gemeinde.. ja ja es wird immer chälter.Aber es wird sicher es paar taeg gäh wo`s sicher über 12 grad C wird oder . @Fabrice ehm hans Mail ersch am sunnti abig gseh sorry aber wie gseit es isch ä sou chälti gsie aber NR: isch im Handy drin jetzt @corinne ehm ii han uf mini alt T509 Michelin Pilot road druffe kha und muen säge ii bi sehr zfridae gsie (bi sogar uf Annea Du Rhin gsie mit dem finke((rennstrecke)) er hett ä langi laufziit ii würder dae empfehle. Aber au anderi meinige würdi in betracht neh gruess Raffi Zitieren
slang Geschrieben 22. Oktober 2003 report Geschrieben 22. Oktober 2003 brrrrrrrrrr isch hüt aber schweine chalt, hät speedy glaub chöne i de garage lo....... Zitieren
Ducischreck Geschrieben 22. Oktober 2003 report Geschrieben 22. Oktober 2003 @serge du besch gopf e welde cheib du. besch go schaffe met em baby? auso so met em näbu esch es mer eifach ned gmüetlech oder agressiv gnueg. de loni mis baby lieber i de garag. i hoffe am samschti esch besser wätter. muess denn nämli of züri zum triple doctore go de service mache. @corinne de michelin pilot road esch mega. de mech het mer gseit gha er hebi ca. 7000km. i ha ne de gwächslet nach ca. 11000km. ok... guet... er het definitiv kei profil me dra gha. aber wörkli kei. auso heisst da, ca 8000 - 10000km chasch fahre of de normale stross. kei strecki. chläbeffekt esch supper. vom BT020 chan i bes jetz nor säge das er guet chläbt. ou be 10grad. klar, be ned grad so gfahre wie be 30grad aber doch rächt zögig. loufleischtig het mer de mech öppe s'gliche gseit wie de michelin. mau de eis gogge... @mauro & corinne öppis degäge wenn i ou mou is eggeli chome? kenns zwar ned, aber mech euch bedne... big frosti gretz fabrice Zitieren
slang Geschrieben 22. Oktober 2003 report Geschrieben 22. Oktober 2003 @fabrice chunsch doch uf es käfeli verbi wenn am samstig bim stefan bisch...... hüt am nomi wär no guet zum töffle im näbel fahre isch no cool vorallem wenns dunke isch gruss serge Zitieren
Ducischreck Geschrieben 22. Oktober 2003 report Geschrieben 22. Oktober 2003 käfeli tönt guet... wo besch denn grad? i ha öppe ume mettag met em abgmacht. grutz fabrice Zitieren
slang Geschrieben 22. Oktober 2003 report Geschrieben 22. Oktober 2003 @fabrice han dr es pm gschickt..... gruss Zitieren
cutf Geschrieben 22. Oktober 2003 report Geschrieben 22. Oktober 2003 @ Slang & Fabrice Hey, dörf ich mich mit ilade? Wänn und wo gönder öppis go zie? Wär ja susch au bim Stefan möglich.... Mauro Zitieren
Ducischreck Geschrieben 22. Oktober 2003 report Geschrieben 22. Oktober 2003 @mauro i be öppe ume mittag bem stefan. de serge chonnt ou. und du? d'barbara chonnt ou. de chonsch ou... i weiss es wär cool mauro gretz fabritz Zitieren
seehund Geschrieben 22. Oktober 2003 report Geschrieben 22. Oktober 2003 salut zäme, noch längerer abstinenz, im forum (leider nöd bim trinke ) back in biznez. hoffe ihr händ's alli guet ond no kei abgfrorni finger. schlüsse mi gärn a bim käffele am samstig, sozäge en ustrinkete will's langsam würkli verdammt chalt isch of oisne beautys. uf all fäll allne e wunderbari ziit ond hoff bis gli emol. @mauro häsch das bild mit de fläsche im a.... au becho, so hett s öppe usgseh, du weisch wani main Zitieren
cutf Geschrieben 22. Oktober 2003 report Geschrieben 22. Oktober 2003 @ Seehund: Ja, ja, han a din Notfallisatz müese dänke won i das gseh han @ Fabrice: Ja wänns eso isch dass d'Barbara mitchunnt, dänn muen i no am Stefan säge, er söll grad dä Boxring ufstelle, hihihi. Apropos, seisch ihre dänn, dass Lüüt mit em Ducati-Logo uf dä Chleidig dusse warte müend Also, bis am Samschtig... Mauro Zitieren
Nimara Geschrieben 22. Oktober 2003 report Geschrieben 22. Oktober 2003 Hoi zämä Merci viumau für euri Antworte betr. Pneu! Tönt interessant! Jääääää ig weiss de nid, Fabrice, öb du eifach so chasch i üses Eggeli cho! Mauro was meinsch du da derzue, hm...? Grüsschen & guet Nacht Corinne Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.