Merlin Geschrieben 22. Oktober 2003 Autor report Geschrieben 22. Oktober 2003 He Lüt, also wenn ihr am Samstig bim Stefan sind, chum i viellicht au schnell verbi, bin aber i de Arbetskluft. Chönd ihr mir säge, wenn ihr öppe det sind, schaffe ja grad um de Egge! Bin ab de 1230 h uf em Streife und da han i sicher schnell Ziit zum ineluege! Gruess Andi Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 22. Oktober 2003 report Geschrieben 22. Oktober 2003 Sali Zäme... ehm Stefan isch das dä ernes????? Wenn ja würdimi au iilade und wenns wetter stimmt chumeni au no rasch verbie...so chani mal es paar vu eui au persönli kennelerne gruess Raffi Zitieren
Ducischreck Geschrieben 23. Oktober 2003 report Geschrieben 23. Oktober 2003 Tschou zäme @all wo am samschti wänd cho genau, es esch de ernes stefean in zh. und de serge, de mauro ond i händ ca. ume mettag abgmacht. i brenge mis baby i service. wär cool wenn so vel wörde cho käfele @mauro boxring? aber e grosse gäu... met derne schnörene wo der zwöi schwenget bis samschti greetz fabrice Zitieren
slang Geschrieben 23. Oktober 2003 report Geschrieben 23. Oktober 2003 @fabrice isch ok am samstig s'wätter sött jo au no einigermasse si, so dass ihr ned im schneesturm müend fahre be dämfall so am albi-viertelvor zwölfi dört. ok? gruss serge Zitieren
Ducischreck Geschrieben 23. Oktober 2003 report Geschrieben 23. Oktober 2003 @serge haubi - viertuvor zwöufi tönt guet henders alli ghört? ääääh gläse? greetz fabrice Zitieren
slang Geschrieben 23. Oktober 2003 report Geschrieben 23. Oktober 2003 gelle, vellecht gits jo de bim stefan no es kafi guets tägli gruss Zitieren
cutf Geschrieben 23. Oktober 2003 report Geschrieben 23. Oktober 2003 @ Fabrice: Ich? Ich ä grossi Schnurre? Jetzt häsch es vergäh... @ Corinne: Hiermit stell ich schriftlich dä Aatrag, dass s'Biitrittsgsuech vom Fabrice für is Eggli abglähnt wird (nöd nur, mir tüe dänn beid zäme dä Aatrag no so richtig vernichte, gäll Corinne? ) häsch ja gseh wiäs mit em Slang use cho isch.... hmm, sölled mer ihn au grad wieder userüehre? Hät mer eifach nöd eso passt, dass er bim Eile mit Weile gunne hät Bis spötischtens am Samschtig... Mauro Zitieren
slang Geschrieben 23. Oktober 2003 report Geschrieben 23. Oktober 2003 @mauro ts ts ts findi aber ned so flott, mech eifach so us z'schlüsse bis am samstig gruss serge Zitieren
Ducischreck Geschrieben 23. Oktober 2003 report Geschrieben 23. Oktober 2003 @corinne han i der eigentlech scho mou gseit, dass du ganz es liebs besch? @mauro hesch du ned emmer s'gfüehl müessisch pfiife wenn dor ne töre loufsch? weisch, s' muul werd denn es betzeli schmäler nei, ned scho weder schlooo freue me so vel am samschti weder mol zgseh.. falls i no us de ouge gseh ond si ned so agschwolle send vom mauro sine schläg greetz fabrice Zitieren
cutf Geschrieben 23. Oktober 2003 report Geschrieben 23. Oktober 2003 @ Fabrice: Schleimer.... elände.... @ Serge: Ich han di gwarnt gha.... Mauro Chumm Corinne, uf so lüüt simmer nöd agwiise... Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 23. Oktober 2003 report Geschrieben 23. Oktober 2003 Hmm, Kafi tönt guet! Wenn's nid grad haglet, chönnt's sehr guet sii, dass ich au no rasch bim Erne's uftauche... Es isch ja scho es Zytli her sit em letschte Träffe. Grüess a alli, Mischa Zitieren
Merlin Geschrieben 23. Oktober 2003 Autor report Geschrieben 23. Oktober 2003 Also bi mir würds öppe 1245 h werde, bis uftauche! Sind ihr dänn no deht oder scho wieder weg? Zitieren
slang Geschrieben 23. Oktober 2003 report Geschrieben 23. Oktober 2003 @merlin wahrschinlech simmer scho no dört, wenn mer de am schwätze gohts meistens länger gruss Zitieren
Manowar Geschrieben 23. Oktober 2003 report Geschrieben 23. Oktober 2003 @all Man isch das e hässlichs Wätter Us luter Fruscht ha ich e LSL Dragbar Länker montiert( in Pächschwarz ) Es isch voll geil zum fahre..... Jeah Me sitz viel Agressiver/Vorderrradorientierter uff em Bike..... Es het jetzt ändligg klappt wäge de Speedy Ufnäher,si sin unterwägs.... @Madmax Hesch Du scho e Prisvorschtellig becho wäge de Rahmeheck? Triple grüsse Pat Zitieren
ospot Geschrieben 23. Oktober 2003 report Geschrieben 23. Oktober 2003 hallo ihr frierenden ... ggg woensche allne vell spass am samschtig ond bem toeffli istelle @ slang, seehond hoffe be euch au alles klar. esch cool do ... oder besser heiss ... hehe mehr infos spoeter greetz an all os de karibik ps no triumph around here only jap crap Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 24. Oktober 2003 report Geschrieben 24. Oktober 2003 (bearbeitet) Gaht morn (usser em Fabrice, dem arme Kerli) effektiv no öpper anders mit em Töff zum Erne's? Ich wett mich ja nid als Weichei oute, aber es isch scho echli fescht chalt, oder nid? Weiss öpper vo üch wie mer d' Chetti am beschte über de Hinterfinke bringt? Liebi Grüess, speedfreeze.ch Bearbeitet 24. Oktober 2003 von speedfreak.ch Zitieren
slang Geschrieben 24. Oktober 2003 report Geschrieben 24. Oktober 2003 @speedfreak.ch i entscheide me denn morn öb i mit de speedy oder em trämli chume chalt gits jo eigentlich ned nur richtigi klamotte gruss Zitieren
cutf Geschrieben 24. Oktober 2003 report Geschrieben 24. Oktober 2003 ...zum Vorwarne: Ich han eigentli planed mit em Auto z'cho... ja, ja, ich ghör eu scho all zäme wieder ...nei, isch mer z'chalt und z'blöd für nur uf Züri use z'fahre i dä ganze Montur... Bis morn Mauro Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 24. Oktober 2003 report Geschrieben 24. Oktober 2003 @slang: Es gaht mer eigentlich weniger drum, dass ich chönnt früre - aber de Grip isch scho nümm eso das Wahre... @mauro: Eso en Sitzheizig isch ebe scho nid z'verachte, gäll? Und denn die beruhigend Musig im Radio... jaja, mir werded älter! Bis morn also, wohl au eher mit 4 statt 2 Rädli und 4 statt 3 Zylinder... Mischa Zitieren
seehund Geschrieben 25. Oktober 2003 report Geschrieben 25. Oktober 2003 @all so gemein, jetzt han i verschlofe ond muess oich ghöre wie er so schön am sozialisiere sind bim ernes ond ich bin nöd debi, han glaub au emol en platz im eggli verdient, was meineder mauro ond corinne, het's no es plätzli? uf all fäll allne es schöns weekend ond hoffentli gseht me sich de winter au emol ohni oisi schönheite. gange churz im fidel uf havanna go hoi säge ond dänn wär i mol zha för es chlises umtrünkli. @ospot gsesch, bisch aso nöd de einzig wo echli wärmi verdient hät, chume bald i dini nöchi, wink der usem flugzüg macheds guet ond verfrüred nöd greez Zitieren
Merlin Geschrieben 25. Oktober 2003 Autor report Geschrieben 25. Oktober 2003 (bearbeitet) Hoi zäme! So sind ihr all wieder guet hei cho? Isch ja es riese Puff gsi hüt mit dem Verkehr i de Stadt! Au wänn i nur churz ine glueged han bim Stefan isch es doch wieder emal nett gsi eu zgseh und au mal anderi Gsichter kännezlerne! Wänn i nöd am schaffe gsi wär, dänn wär i sicher nochli länger blibe. @Mischa: Danke nomal für de Kettespray! Also macheds guet und es schöns Weekend, aja, vergässed nöd, dass eus die Nacht e Stund gschänkt wird (Umstellig uf Winterziit)! Es grüsst der Bulle von Zürich Andi Bearbeitet 25. Oktober 2003 von Merlin Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 27. Oktober 2003 report Geschrieben 27. Oktober 2003 (bearbeitet) *M* Bearbeitet 13. Juli 2005 von Triple Fighter Zitieren
slang Geschrieben 27. Oktober 2003 report Geschrieben 27. Oktober 2003 @all isch lustig gsi am samstig bim stefan, mer händ ne glaub chli überfalle . so chlini träffe chöne mer doch öfter mache zum de winter chli z'überbrücke wünsche allne en guete wuchestart. gruss serge Zitieren
cutf Geschrieben 27. Oktober 2003 report Geschrieben 27. Oktober 2003 Ja, isch cool gsi am Samschtig, hihihi. Dä Stefan hät ja scho es bitzeli komisch glueget. Erscht rächt, wo ich ihm dänn no gseit han, d'Polizei würd dänn au no verbii cho Am Giftzwergli ihri Bar isch ja überhaupt nöd wiit ewäg vo dä Autobahn, das wär ja würkli mal öppis für es Träffe... Hät öpper dänn am Seehund sini Telefonnummer, damit mer ihn 3-4 Stund vorher dänn chönd weckä, damit er wieder nöd verschlaft... @ Seehund: Jähhh, muen z'erscht mit dä Corinne bespräche öb mer di is Eggli lönnt... @ Ospot: Hoffentli häsch guet... lahn di wieder emal ghöre... @ Marco: Kennst ja die Strecke von dir bis zu Giftzwergchen mittlerweile sicher auswendig, he? Eine Frage, hat dein Töff den schon den Autopilot für diese Strecke? Meld dich doch einfach mal wenn du wieder in der Nähe bist, können dann ja mal in der Engelsbar abmachen... Wünsche allne no än schöne Tag... (au dir, Barbara, trotz däre Schnurre ... Fabrice?) Mauro Zitieren
Ducischreck Geschrieben 27. Oktober 2003 report Geschrieben 27. Oktober 2003 halli hallo hallöle jo fend i eigentlech ou. mer chönnte üs glägentlech mou träffe oder mou amene obe i usgang? @mischa i danke ou nomou för de chettispray. ebe... wie esch da gsi... das esch en trochespray gäu?? @andi d'barbara het ned schlächt gluegt wo plötzlech zwöi bulle ine ztrampe cho send...wa wänd jetz die bulle do?? bes si sech het möge erennere das ich ere das mou verzöut ha. @serge ond? hesch dini neui speedi scho bschtellt? falls du de vo dene 2 lampene eini abmechisch chasch si jo am mauro gä.. er wett jo 3 häre mache... dä grüsel dä... big fritzling gritz fabritz Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.