Triple Fighter Geschrieben 27. Oktober 2003 report Geschrieben 27. Oktober 2003 (bearbeitet) *M* Bearbeitet 13. Juli 2005 von Triple Fighter Zitieren
cutf Geschrieben 27. Oktober 2003 report Geschrieben 27. Oktober 2003 Heee, wer isch ev. am Friitig Abig abkömmlich? Drüfache-Fight bim Giftzwergli staht aa... Drü Lampe, ja,ja, aber nöd diä grosse... mal luege was dä Winter so bringt (hee, Wiehnachtsmaa, häsch ghööhöört?) En nächschte Termin wär ja au Friitig Abig dä 5. Dezämber bim Stefan, Präsentation vo dä schwarze Speedys mit Musig und so.. (he, Pat, das wär doch öppis für di!!!) Auso (in Bärnerisch) me liist sich... Mauro Zitieren
slang Geschrieben 27. Oktober 2003 report Geschrieben 27. Oktober 2003 @Ducischreck wär scho no öpis di neu speedy, aber di alti schönheit chame ebe ned trumpfe...... han mer de 5.dez scho dicke a gstriche also bin hüt mit de speedy go schaffe brrrrrrrrrrr chan i nume säge gruss serge Zitieren
Ducischreck Geschrieben 27. Oktober 2003 report Geschrieben 27. Oktober 2003 @mauro wär scho no öppis he am friti. muess mou d'regierig froge ob me scho öppis los hend. es esch eifach huere wit för me. de chan i grad so guet of davos go öbernachte nächhär. @serge du besch eifach e welde siech du... met em töff go schaffe be -vievel grad? gritzli fabrice Zitieren
slang Geschrieben 27. Oktober 2003 report Geschrieben 27. Oktober 2003 @Ducischreck isch glaub öpis mit -3° gsi, scho chli chalt.................. be mer wirds glaub nüt mit am friitig, wott am weekend id bärge....... gruss serge Zitieren
Giftzwergchen Geschrieben 27. Oktober 2003 report Geschrieben 27. Oktober 2003 also ich sollte wohl auch mal wieder was reinschreibseln da der herr marco so wunderschön die werbetrommel rührt. nach dreiwöchiger umbauarbeiten...habe ich es nun endlich geschafft und die engelbar in oberurnen im glarnerland erstrahlt in neuem glanz. deshalb habe ich auch das treffen beim stefan verpasst... ... kam in der letzten zeit einfach net dazu was reinzuschreiben...ja nicht mal zum lesen. aber es gibt noch andere neuigkeiten...habe endlich meinen führerschein.... nochmal zurück zur bar...es wäre doch toll wenn wir auf nächsten sommer eventuell ein triumph treffen organisieren könnten...ich glaube es wären viele dabei...die nachfrage ist jedenfalls schon da...mal sehen was das nächste jahr bringt. jedenfalls am nächsten freitag ist es sicher dass es eine grusel-nacht gibt...auch beim giftzwergchen...: Freitag 31. oktober ...HALLOWEEN Party in der engelbar ab 16°°...uhr. würde mich freuen ein paar von euch in der bar willkommen zu heissen...und für die die es am freitag nicht schaffen....auf ein ander mal... liebe gruess an alli....carmen ps. dürft ausnahmsweise auch mit dem auto kommen.... Zitieren
slang Geschrieben 27. Oktober 2003 report Geschrieben 27. Oktober 2003 @all de oli (ospot) und i händ ev. im sinn nögst johr uf isle of man z'goh , hät ächt no öper inträsse au z'cho???? so en bandi wäri scho no cool gruss serge Zitieren
Ducischreck Geschrieben 27. Oktober 2003 report Geschrieben 27. Oktober 2003 guete obe zäme mou total öppis anders.... aber wörkli total öppis anders... aber wörkli e kolleg verchouft si töff... wenn öpper öpper öpper kennt wo öpper kennt...(wöu üsereis fahrt jo en töff wo me jo ned verchouft!!) ducati monster 900 ies schwarz, jg mai 2001, alles im orig. zuestand mit carbon (halt s-version), neue pneus und ab service. km 8'000.preis 12'900. optional sind no carbon uspüff. @mauro ond so... nei es esch ned de barbara ere @all nomou öppis anders.... wenn öpper öpper weder öpper kennt wo en job suecht als technischer berater inere firma wo luxuschochine ond chochizuebehör vertribt, ev. mit technischem chochibouer-bäckground... i hett öppis z'vergäh i de firma whitehous in härkingen be egerkingen... ab sofort. onder www.whitehouse.ch xänd er es betzeli meh vom sortiment. auso... c ya all gritz fabrice Zitieren
Manowar Geschrieben 27. Oktober 2003 report Geschrieben 27. Oktober 2003 @Mauro Jo ich luegs emol a wie ich schaffe am 5Dez. wär scho cool ...... Ich ha sowieso vorgha mol mit em Stefan z rede. Er het mi eigentlig am Stilfserjoch überzügt als Händler und Er isch glaub schwer ok,dorum wird ich glaub mi Schätzeli au zu Ihm bringe für Service und so..... ( evtl. Itusch gege e Schwarzi... ,nai nai ich ha mi Schätzeli jo gärn.. ) Triple Grüsse @ all Pat Zitieren
Nimara Geschrieben 27. Oktober 2003 report Geschrieben 27. Oktober 2003 Halli Hallo Hallöchen So ig mäude mi ou zrügg us dr Versänkig. Ha grad chli viu um d Ohre gha diä letschte Tage, u bi nid mau richtig derzue cho is Internet z luege. Tststs. Hoffe äs chöme itz wieder chli ruhigeri Zyte. Auso für nes Träffe im Winter (Usgang o.ä.) wär ig uf jede Fall mau z ha, aber je nachdäm wo das stattfindet müessti ä Übernachtigsmüglechkeit ha... Diä Date wo dir vorgschlage heit, göh mir leider nid, am Frytig hani äs Date ( ) und am 5.Dezämber bi ig z München! Jupiii. Aber äs angers mau gärn. @Carmen ig gratuliere dir ganz härzlech zu dire Bar, finde's supi, das du so öppis ufzoge hesch! *chapeau* Wünsche dir vo Härze viu Erfolg! Viellech schaffenis ou mau bis zu dir ufe, wohne ja leider nid grad ume Egge... @Seehund hmmmmm.... soso... das muesi aber zersch no intensiv mitem Mauro bespräche, öb du zu üs is Eggeli darfsch cho oder nid. @Mauro ig gloube mir müesse itz de ä *Ufnahmetescht* mache, u zwar ä schwierige, da das Eggeli ja schinbar immer wie beliebter wird! Machets guet, u bis gly Grüssli Corinne Zitieren
slang Geschrieben 28. Oktober 2003 report Geschrieben 28. Oktober 2003 jetzt het mer eine hüt morge d'entscheidig öb i d'speedy söll iistelle abgnoh, dä sack isch mer i di schön speedy gfahre und s'schutzbläch isch grad in fätze gfloge jetzt muess si halt jetzt scho zu stefan und de lo i si grad dört......... sniffffffffff d.h. mini saison isch leider abgschlosse...... schöns tägli gruss serge Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 28. Oktober 2003 report Geschrieben 28. Oktober 2003 @slang: Mis Beileid! Das isch sehr schmerzhaft, mir fehled die richtige Wort... Zitieren
Ducischreck Geschrieben 28. Oktober 2003 report Geschrieben 28. Oktober 2003 @serge du suechsch doch nor e grond zom wächsle oder? nei im ärnscht.... cha mi nor am mischa aschlüsse... mir...mir fähle d'wort. eil of män wär schon no cool... mou luege. @carmen gratuliere ond vöu erfolg. mer chöme velech bereits dä friti zu der.... aus triplehäxe @mischa danke nomou för de chettispray (han i das ned scho mou ghört... dejavu?...jänu..) d'barbara louft jetz ganz nervös im züg ome... ha eri haus-chetti igschpreit... (ok.. schlächte wetz gsi... aber i probiers emmer weder)(i geb ned uf)(nei!!) @mauro wördsch de du dis froueli am friti metnäh? oder wörd das es speedtriple-usgang gä? greeetz fabrice PS: schriibet ned so lut is forum... sösch wecke mer de seehond Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 28. Oktober 2003 report Geschrieben 28. Oktober 2003 @Slang Mein Beileid!! So ein Pech. Hoffentlich ist es nichts schlimmes. Aber wenn du raus gehst.... es ist ja wirklich Schweine kalt. Zeit zum Einstellen.... Gruss Alessandro Zitieren
Giftzwergchen Geschrieben 28. Oktober 2003 report Geschrieben 28. Oktober 2003 danke euch allen vielmals für eure glückwünsche....echt lieb von euch würde mich wahnsinnig freuen euch mal in meiner bescheidenen bar zu begrüssen...mit oder ohne ladys...! wär toll wenns ihrs schaffen würdet auf freitag...aber ihr seit natürlich auch sonst jederzeit willkommen.... Zitieren
slang Geschrieben 28. Oktober 2003 report Geschrieben 28. Oktober 2003 @all dank für üches mitgfühl........ es isch aber zum glück ned so tragisch, nach em erste blick mit em mech......hoffe nur dass es dr gable nüt gmacht het so isch es komischs gfühl mit em wüsse dass speedy ihren winterschlof macht @ducischreck han dini speedy hüt voll nackt gseh....... iles of man wär würklech mol öpis, schriebe mol no mit em oli......wärsch denn au debi??? gruss serge Zitieren
Nimara Geschrieben 28. Oktober 2003 report Geschrieben 28. Oktober 2003 (bearbeitet) Hoi zämä Isle of Man würd mi auso ou interessiere, weni aus Frou überhoupt eifach so dörft mitcho! Wenn findet das nächschts Jahr statt? @Serge Schöne Mischt, gueti Besserig a dini Speedy! Grüsschen Bearbeitet 28. Oktober 2003 von Nimara Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 28. Oktober 2003 report Geschrieben 28. Oktober 2003 (bearbeitet) hi everyone also da in new york bin i grad ohni jagge go schaffe hüt morge - töfffahre wär gar kes problem bis uf de vercher da. ich glaub da wär d kupplig schneller düre als de hinderfinke bi all dene quartermiles falls denn mal e quartermile würkli frei isch... speedy han i fang eini gseh - blau und en würkli hässliche underseat uspuff... aber all töff sind da sooooo schööööööööön luuuuuut drum gang i denn usserhalb manhattan mal go en töff miete. hend sicher nur so riisschüssle aber zur not cha mer bi dene ja en zündcherze useschruube also möcheds guet, grüessli us new york city robin Bearbeitet 28. Oktober 2003 von speedtriple.ch Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 28. Oktober 2003 report Geschrieben 28. Oktober 2003 sodeli, biitrag nummere 200 mues au no rasch si. *schind* Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 29. Oktober 2003 report Geschrieben 29. Oktober 2003 (bearbeitet) *M* Bearbeitet 13. Juli 2005 von Triple Fighter Zitieren
slang Geschrieben 29. Oktober 2003 report Geschrieben 29. Oktober 2003 @Nimara klar sind fraue au willkomme, spielt eh kei rolle hautsach es paar zäme....... isle of man isch vom 29.05 - 12.06.04 es nimmt langsam gestallt a das ganze gruss serge Zitieren
Mädi955 Geschrieben 29. Oktober 2003 report Geschrieben 29. Oktober 2003 (bearbeitet) Huhuu,wer kommt denn jetzt am Freitag in Giftzwergchens"Engelbar" Kommt überhaupt jemand Hoi Marco Ich kann am Freitag nicht zu giftZwergchens Halloween Party kommen. ABER aufgehoben is ned aufgeschoben (oder ging das umgekehrt? ) Übrigens weiss noch nix neues betreffend der GPZ Kawa. Bearbeitet 29. Oktober 2003 von Madmax Zitieren
slang Geschrieben 29. Oktober 2003 report Geschrieben 29. Oktober 2003 Etwas zum schmunzeln Ein Kosovo-Albaner kommt nach Zürich Aufgeregt hält er den ersten Passanten an:"Guten Tag, Herr Schweizer, danke mich aufnehmen in schönen euer Land, und..." Der Andere unterbricht ihn: "He, he, ich nix bin Schweizer, ich Marokkaner!" Der Kosovar geht weiter und spricht wenig später den Nächsten an: "Ah, danke ,Herr Schweizer, mich meine Famillie hierbringen..." Und wieder wird er unterbrochen: "Ey Mann, ich bin Jugo!" Der Kosovar geht seines Weges und spricht wieder jemanden an: "Herr Schweizer, ich Ihnen danke fur Gastfreundschaft...." "Aber mon ami, du nicht sehen dass ich bin schwarz? Ich bin Kongolese, nicht Schweizer." "Aber", fragt der Kosovar verzweifelt, "wo sind dann die Schweizer?" Der Kongolese deutet auf seine Uhr und antwortet: "Mann, die, die arbeiten bis 17h..." Zitieren
Nimara Geschrieben 29. Oktober 2003 report Geschrieben 29. Oktober 2003 Hoi zämä Isle of Man wär ja scho geil, aber ig cha das itz no nid entscheide, mues zersch luege wie's bi mir den jobmässig usgseht, weni nämlech bis ändi März nüt fixes ha, isch nix mit Ferie im Summer. Aber ig bi mau optimistisch. @Marco Ig cha am Frytig leider ou nid id Engelbar cho, ha scho öppis angers los. U äbe, isch ou nid grad ume Egge vo mir... Aber irgendwenn schaff igs ou no. @Serge Dä isch guet! Grüsschen Corinne Zitieren
cutf Geschrieben 30. Oktober 2003 report Geschrieben 30. Oktober 2003 Sorry Jungs, stehe momentan ziemlich unter Druck.... wird leider nichts mit dem Freitag Abend.... Maybe next time Mauro Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.