Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

Sorry, chan leider au nöd am Friitg. Ich muess am Samstigmorge am 0530h wieder use! Aber de Winter bringed mir sicher emal en Termin ane, wo mir chönd go s' Giftzwergli bsuche! :blush:

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

Hallöchen

Soseli, hüt hanis ändlech gschafft mini Speedy i Winterschlaf z schicke, sniff. Batterie isch dusse (ohni Heckverchleidig abznäh, juhui! *grins*), früsch pützerlet, u vorem zuedecke hani mis Schätzi natürlech no chli gstrichelet u ihre guet zuegredt. :love: Isch mer scho chli schwärgfalle, se ändgültig stillzlege, aber diä nächschti Saison chunnt bestimmt! :devil:

No wäge dä Reife, ha mi entschiede mau dr Bridgestone BT020 drufztue. Blödi Frag, diä Agabe vo dä Dimensione (? oder wie heisst das gnau) si das immer diä glyche wo im Benutzerhandbuech stöh? Nei bi nid blond, hihi, aber bi dertdüre würklech chli äs Greenhorn. :blush: Sorry.

Grussilein

Corinne

Geschrieben (bearbeitet)

ich weiss ja net wie des bei Euch in CH is,aber bei uns in DE ist nur zulässig was im Fahrzeugschein steht oder Du hast eine Reifenfreigabe wo dann mehrere Reifenpaarungen drinstehen.

Bei mir steht nur eine Reifengrösse im Schein...120/70ZR 17 und 190/50ZR17 und die Reifenmarke(n)

Was im Handbuch steht..weiss ich net,da es bei uns nicht von bedeutung ist.

Allerdings in der Reifenfreigabe(gibts beim freundlichen Triumphhändler)stehen da drei Reifenbreiten für hinten drin..vorne ist´s immer die gleiche Grösse

Hinten z.b. 180/55....190/50...200/50...,alles aber Marken und Modell gebunden...

Kannst ja mal hier nachschaun..vieleicht hilfts Dir ja.

Wenn das bei Euch anders ist,müssen Dich deine Kollegen aufklären

Bearbeitet von Triple Fighter
Geschrieben

@Fabrice: Ich han de Witz mit de Halschetti gar nid schlecht gfunde. :biggrin: Und gern gscheh natürlich - wenn wieder mal öppis bruchsch (Kettespray, Öl oder so), denn chasch mer's gern säge. Das gilt natürlich au für die andere...

@Robin: Jä lueg au da! Ghört mer wenigschtens im Forum wieder mal öppis vo Dir... :innocent::rolleyes: (isch nid ernscht gmeint, würkli nid!) Jaja, go Riesschüssle miete, die hämmer gern! Was würdisch Du devo halte, wenn ich Dini Speedy uf Luzern de Japaner würd go vermiete? Tststs...!

@Alli: Isle of man wär würkli no cool, aber de Wäg det hi... Alles Autobahn! :sick:

Naja, isch ja nonig grad aktuell, oder?

Ich wünsche allne es schöns Wuchenend!

Triplegrüess, Mischa

Geschrieben

@Mischa

ne ne isch noni grad aktuell :biggrin: sind eifach mol am vorsondiere wieviel as luscht hätte, da dört alles ame scho gli us buechet isch.

würde natürlech ned alles bahnfahre :whistle: sondern gnuet ziit iirächne :wink:

gruss

serge

Geschrieben

tschou zäme

ha geschter grad mini speedi vom stefan abghout. lääck.. 2 stond han i gha bes zöri... die chöbublöde autofahrer hends weder mou gschaft, 4 onfäll of korzer distanz z'produziere. aber esch cool gsi bem heifahre. ned so chaut ond no spassig met em neue kurzhubgasgriff. ha de grad no es chlises rönne gha met emene sportwage. er het wörkli s'gfüehl gha er chöm mer devo... :devil: eigentlech hett i ne söue rächts öberhole... de jetsch för weni gäud en sportwage chönne im occasionsmärt choufe. ond es hetti ei speedi weniger of em occmärt... :biggrin:

@mischa ond serge

wie lang fahrsch denn eigentlech bes of eil of män? wievöu km send das?

@mischa

danke för die ufmonternde wort...

@all

i gang henech ou ned zum geftzwärgli. esch mer es betzeli wit so nor för chorz.

sorry carmen :sad:

greeeetz

fabrice

Geschrieben

@fabrice

nach routeplaner sind's 1275km in 19h da isch aber inkl. de fähre und em eurotunnel, isch en rächti strecki wo mer glaub i zwe, drü etappe düset.

:wackout: aber sicher cool.......brummmmbrummmm :devil:

hesch jo schwein gha mit em wätter wo bisch speedy go hole :rolleyes:

gruss und nice weekend

serge

Geschrieben

Guets Tägli

@Marco

merci viumau für d Infos. Blicke aber immer no nid ganz düre. Im Handbuech steit bi mir folgendes:

Bridgestone BT56

vorne: 120/70/17

hinten: 190/50/17

Äs hett no ä angeri Agab drinne füre Michelin Hi-Sport, aber dä interessiert mi nid gross. Wie isches itz weni dr Bridgestone BT020 druf wett tue? Si das diä glyche Grösseagabe? Ig gange äbe nid zum Triumphändler, weil zu teuer u ig ha no ke Mech i mire Nöchi gfunde wo mir passt. Cha Pneu äbe günschtig inezieh, u dr Kolleg montiert mir se de.

Grüssli

Corinne

Geschrieben

@nimara

i han be mer en bt020 drufe isch zwar en t300 und de mech het gmeint de bt010 isch no chli besser.....

gruss

serge

Geschrieben

@corinne

auso i ha be mer en BT020 droffe - hende 180er. esch wonderbar dreifreudig. muesch nome dra dänke dass de wotsch id korve legge ond.... hoppla scho dren.

kei ahnig öb erloubt oder ned. gloube aber ned, dass d'schmier wäge de dimensione kontrolle möche. klar... wenn de en 240er hende drof hesch... :whistle:

grussi

fabrice

ps: @serge

wow... send grad chli kilometer... wie lang wotsch der denn zit irächne? i cha ned 15woche wäg si... :laugh:

Geschrieben

@Serge & Fabrice: Han mer's wieter vorgschtellt... Das schafft mer ja locker i 6 Stund! :devil:

Geschrieben

Noch was zum Thema Reifendimensionen!

Bei uns in der Schweiz besteht definitiv keine Reifen-Bindung!!

Unsere Babys haben hinten eine 6 Zoll Felge, und das ist Massgebend:

denn darauf dürfen 180/55, 190/50 und sogar 200/50 montiert sein!

Völlig legal!

Einfach der Geschwindigkeits-Bereich sowie Traglast müssen stimmen.

Persönlicher Tip: 190/50 passt bestens! 180er gelangen in grossen Schräglagen

schnell auf die "Kante", was relativ unangenehm werden kann!

Gruss Roli

Geschrieben

Stimmt absolut was dä Roli schriibt. I dä Schwiiz dörf mer jedes Modell vo jedem Härsteller montiere. Zwingend wichtig sind Tragfähigkeit (isch bi Speedys eh keis Thema) und Gschwindigkeitsindex (dito) Einzig dä Radumfang dörf nöd meh als 8% abwiche... n.b. 8% sind wälte, und en gwüsse Abstand zu feschte Teili muess gwährleischtet sii. Das isch aber sogar mit em 200er keis Thema bi dä Speedy.

Dä 180er bringt meh Handlichkeit bi es bitzli weniger Grip, aber würkli nur es bitzli... das mit dä Kante isch keis richtigs Thema, schliesslich han ich mal mit em Chrümmer am Bode ufgsetzt, trotz 180er! Mer isch scho viil, viil schneller uf dä Kante, aber da häts immer no meh als gnüegend Grip. Aber au da: Mini Empfehlig, natürli nach mim persönliche Gschmack: 190er!!!! Büütet eifach es satteres Gfühl, dä 180er isch mer es bitzli zu nervös gsi...

En schöne Abig, resp. Wuchenendi

Mauro

Geschrieben

Stimmt alles, was de Mauro und de Roli gschribe händ!

Also ich han d'Empfelig übercho, dass de 180-er besser isch, bzw. handlicher. Ich chan dazue eigentlich nüt säge. Bin bis jetzt nur 180-er gfahre und wenn mer de BT10 montiert hät, dänn kläbed au de 180-er wie die Sau! :biggrin: En Kolleg vo mir, wo e Speedy 2002 fahrt, hät original de 190-er druf gha. Wo de dänn dure gsi isch, hät er en 180-er montiert und er hät gmeint, dass er kein 190-er meh wird neh. Er hät gseit, dass de Hobel viel handlicher worde isch!

Allne es schöns Weekend! :evil:

Geschrieben

@all

Morge...... :biggrin: Hüt und Morn isch in Bern d Swissperformance, s het e vieli " zwäggmachti" Bikes dörte ( zwar merheitlig Harleys)Ich gang mir das mol go aluege... ( Streetfighters Interlake isch au dört :biggrin::biggrin: )Do gits infos:Swissperformance

Triple Grüsse Pat

Geschrieben (bearbeitet)

Wen ich e alti Speedy hät,würd si so usgseh.......

tripple05.jpg

tripple01.jpg

tripple02.jpg

Triple Grüsse Pat :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::devil:

PS:An die 3 Fahrer vo de "Alte Speedys",dörf ich no mit Euch fahre..... :biggrin:

Bearbeitet von Manowar
Geschrieben

Hallo zämä

Merci viumau für euri Hilf, wäge dä Pneu! :flowers: Ig ha bis itz ä 190er druffe gha, aber mir spielts eigentlech ke Rolle ob 180er oder 190er. Auso we ig itz ä Bridgestone BT020 wett druftue, de chani diä Agabe vo dr Grössi vo mim Handbuech übernäh? 190/50/17 u 120/70/17, oder wie isch das gnau? Sorry für diä blödi Fragerei.. :blush:

Bi grad ar Swissperformance gsi, isch nid schlächt gsi, aber hett mi ou nid grad us dä Socke ghoue. Viu Kollege woni scho lang nümme gseh ha hani troffe, u so ischs no gmüetlech gsi. Sogar dr Pat isch mer no hurti übere Wäg gloffe! Hett mi gfreut di hurti z gseh, Pat.

Auso machets guet,

Liebi Grüessli

Corinne

Geschrieben

Ah ja, diä Föteli vo dr "alte" Speedy si mega heiss! :devil: So öppis würd mir auso ou gfaue! *schwärm*

Geschrieben

Nimara............

jep, 190/50/17 hinten und 120/70/17 vorne passt!

Gruss Roli

Geschrieben

@ Pat: Also vo vorne gseht die alt Speedy bächtig möse us! :biggrin: aber ab em Tank nach hine fin ich sie piep.gif57.gif:boozed:

Geschrieben

@pat

grummel, grummel wi chame nur so en schöni maschine so verhundse :careful:

gruss

serge

Geschrieben

@Pat

I finds a geiiiiiiiili Keschta.!

So richtig parat zum ruachla :cool: .

Geschrieben

tja...dass ist halt ein a...geiler umbau....nicht jedermans sache....aber absolut mein ding.... :evil::evil::evil:

@keks...werden wohl diesen winter mal etwas basteln.... :devil:

@nimara....sorry...dass i am sunntig eifach weg gsi bin...aber mini blöd chischte hett amig sooooooo lang zum wieder starte...bin denn halt is bett...aber mir gsehnd üs sicher wieder... :biggrin: ...oder denn mal in der bar....!

@ all...also würklich...das isch scho grad e schwachi leistig gsi vo üch :happy: ....sit i de marco kenne ...sind ebä schwiizer distanze nümme würklich...wiit... :innocent: ...und d'halloween party isch echt goil gsi.... :invalid: ...aber i freu mi natürlich au snöchstcht mal wenn ihr mal chömmed...spötischtens s'nöchscht jahr...am triumph-träffe.... :wackout:

apropos umbau...kriege eine yamaha TR1 geschenkt.....halt ein japaner...aber mit liebhaberwert...und schon bald oldtimer.... :daft: ...und die wird vielleicht auch mal so aussehen wie die "alte" triple...falls sie noch läuft.... :biggrin: ...falls irgendjemand das moped kennt...oder tips bereit hat...bitte möööölden...ps. und irgendwann gibts ne lady..... :devil::devil::devil:

Geschrieben

Hallöchen

Hey das isch ja wieder still worde da inne, syter aui scho im Winterschlaf? :skeptic::wink:

@Giftzwergchen

Macht doch nüt! Ha ou mega Problem gha mit mim Compi, bi mir isch aues blybe hange! :angry: Hett mi aber u gfreut mit dir z plöiderle, viellech träffe mir üs ja wieder einisch dert. U das mi DE mache mer mau, gelle? :wink: U zu dir id Bar chumeni natürlech ou mau sehr gärn.

Grussilein

Corinne

Geschrieben

@ pat ond alli andere wo die foeteli schoen fendet

goht's eigentli no :angry::angry::angry:

das chamer met t5 mache, aber sowas, das ist ja, also, nee du ... ich find das ... mir fehlen die worte ... da laeuft mir ja sogar in der karibik ein kalter schauer den ruecken runter ... mir fehlen echt die worte :sick::sad::sick: buaehh, wuaehh, kotzspeiuebel, diaroehrerreger oder so ... echt superschlimm, wie chammer nor

@ slang

send soettigi gschmacksverehrige aech asteckend? ich glaub ich choende e dem forum :devil:

trotzdem greetz an all os de waermi

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...