Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

@ospot

hesch rächt isch mer ebe au grad :sick::sick::sick: worde und han mer nini gedanke gmacht :whistle::whistle:

han mini speedy jetzt au iigstellt und am letschte mäntig im seehund sini au no, dä isch nach cuba abghaue........

gueti ziit us de chalte schwiiz

gruss

serge

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben (bearbeitet)

@all old riders......... :biggrin::biggrin:

Isch jo nur e Idee gsi wiä mini würd usgseh...... :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: Ihr kennet mi jo..... :biggrin::biggrin: Ich Freu mi scho uff das Wucheänd,do gohts an Fighterama in Düsseldorf :devil::evil::biggrin: Jeahhhh,

do kasch drugge....

Triple grüsse Pat

Bearbeitet von Manowar
Geschrieben

@ Pat:

Happy Birthday!!!!!

Alles Gueti zum Burtseltag! Bisch ja scho früeh uf gsi hüt am morge, häsch es nöd chöne erwarte, gäll! :whistle::biggrin:

Geschrieben

Hey Pat du alter Fighter

Alles gute zum Geburtstag. :flowers::flowers::flowers:

Na ja, es soll dir nicht besser gehen als mir, ich werde auch nur noch älter... :tongue::tongue::tongue:

Lieber Gruss Alessandro

p.s. Gib mir deine private E-mail Adresse, ich habe dir etwas zum Mailen....

Geschrieben

@lonesome black rider

i will dr sage dü... alles gueti zum gebori.. :flowers:

Geschrieben (bearbeitet)

@MANOWAR

HEEEEEEEEEEY DU ALTER SÜD-SCHWEDE :flowers:

HAHAHAHAH

BISCH SCHO WEDER A JÖHRLE ÄLTER WORDA DU ALTA SIECH .

I WÜNSCH DIR O VOM LÄNDLE US ALLES GUATE ZU DIM GEBURTZLTAG.

UND AM SAMSTIG WÖRT DENN UF DIN GEBURI AGSTOSSA GELL.DENN WÖRT DENN GFIERET.

Bin übrigens schon am Freitag abend dort :devil::devil: .

Konnte es nicht erwarten so schnell wie möglich dort zu sein :whistle: .

Drum hab ich unser Zimmer grad auch noch von Freitag auf Samstag gemietet .

Bearbeitet von Madmax
Geschrieben

@all

Merci für d Glückwünsch :biggrin::biggrin: Jo me wird älter.... :biggrin: ( und immer wiä unvernünftiger...hehehehe :biggrin: )

@Merlin

ha laider Nachtdienscht gha...... :biggrin:

@Madmax

So guet,am Fritig scho dört..........cool :biggrin::biggrin: Ich nimm di bim Wort mit em Aschtosse und Feschte :biggrin::biggrin:

Ich wünsch Euch au e scheene Daag wiä iic eine wird ha.... ( zobe gang ich den no an FCB - Match.. :biggrin::biggrin:

Triple grüsse Pat

Geschrieben (bearbeitet)
@Madmax

So guet,am Fritig scho dört..........cool :biggrin:  :biggrin: Ich nimm di bim Wort mit em Aschtosse und Feschte :biggrin:  :biggrin:

Do kasch Gift druf ne Pat :biggrin: !

Skelett.gifSaeufer.gif

Bearbeitet von Madmax
Geschrieben

Jaaaa, au vo mir a däre Stell nomal alles gueti zum Geburtstag.... obwohl, Type wo so ä schöni alti Speedy so versieche würdet, hmmmmm..... ok, usnahmswiis, wills du bisch...

Häbbi Börsdeiiiiii

Mauro

Geschrieben (bearbeitet)

Hey Pat

HAPPY BIRTHDAY!

AUES AUES GUETI ZU DIM BURZELTACH!

:flowers::flowers::flowers:

Bearbeitet von Nimara
Geschrieben (bearbeitet)

Glei gots ab zur

FIGTHERAMA

jupi jupi jupi

Windel_Winni_Kondi.gif

Bearbeitet von MadMax
Geschrieben

Hey ig wünsche aune wo göh

Viu Spass ar Fighterama!

Wär ou gärn derbi gsi, aber ig ha angers Programm, ig gange uf Monza morn! :biggrin: Fürs tättowiere. *freu*

Machets guet u gniessets!

Geschrieben

@all

wieder einisch öpis inne schriebe :careful: me merkt dass s'saison langsam aber sicher verbii isch, han mini speedy doch au gäge es brätt tuschet :shifty:

wünsche allne en guete wuchestart.

@madmax und pat

hoffe sind wieder guet zrugg cho :whistle:

gruss

serge

Geschrieben

tschou zäme

läck... send er alli i de ferie? alli bem oli i de karibik? :cool:

i wönsch allne en tolle taag

@serge

be natürli am 5 dez ou debi....klaro oder?

greeetz

fabrice

Geschrieben

@fabrice

klar doch isch scho dick azeichnet i de agända :biggrin:

han au scho dänkt öb do alli a de wärmi hocke :whistle:

gruss

serge

Geschrieben (bearbeitet)

Hallo Leutz

Ich habe GerT ein paar Fotos der Figtherama zum veröffentlichen geschickt.

Ich hoff er stellt die Fotos hier irgendwo rein.

Unter anderem ist darauf auch die zur Verlosung gestandene SpeedFour aus verschiedenen Blickwinkeln und die neue Speedy mit schwarzem Rahmen zu sehen.

Bearbeitet von MadMax
Geschrieben

@corinne

Hallo Corinne

Wann möchtest du den Topf montiert haben? :wink:

Gruss Alessandro

Geschrieben

Hallo zusammen

Bin zur Zeit mächtig im Stress, uff! Deshalb nur kurz was von mir.

@Alessandro

Ich hab mir überlegt, ob es wirklich so sinvoll ist, den Topf jetzt zu montieren, wo doch die Speedy am überwintern ist. (wg. Feuchtigkeit und so) Wollen wir das nicht Anfangs nächstes Jahr machen? Anfang März wird die Speedy sowieso Richtung Thun gebracht, für neue Reifen. :smile: Dann könnte man das ja ev. verbinden. Oder was meinst du? Das Geld kann ich dir aber auch schon vorher geben, wenn du möchtest. Nicht das du plötzlich denkst, das ich den Topf nicht will. Natürlich will ich ihn!!! Haben, Haben, Haben! :biggrin::biggrin::biggrin: Freu mich schon jetzt auf den Klang! :love: Ach ja übrigens noch was, wohin bringst du deine Daytona in den Service? Suche immer noch nen guten Mech. Für gute Arbeit fahr ich gerne auch ein bisschen weiter...

Liebe Grüsse!

Geschrieben

@Corinne

Ist ok mit dem Topf. Im Frühling ist es schon gut. Aber Bitte ruf mich noch deswegen an, ich habe ein neues Handy (keine neue Nummer) und habe glaub deine Nr. verloren beim übertragen.

Ich bringe meine Daytona zum Hostettler in Wolhusen (Entlenbuch), der kommt "druus". Er hat die Vertretung zwar abgegeben, aber ist immer noch up to date. Ich war beim Ryter (Reichenbach), hatte aber das Gehfühl dass es nicht so klappt....

Der Hess in Bern ist mir zu "snobbisch" und zu teuer.

Ich glaub in Ins (Meyer Motos) gibt es auch einer der gut ist, kenne ich aber nicht.

Also Corinne melde dich fürs "Töpfli"....

Gruss Alessandro

Geschrieben

Halli Hallo Hallöchen

Wieso ha ig neuerdings hochdütsch gschriebe!?! *verwirrtbin* :boozed:

@Alessandro

Schicke dir äs Mail mit mim Natelnummero, ok? Uiiiii dr Hess isch ou absolut nid mi Fall! :sick: Ha äbe gseh, dases no eine z Ins hett, ig gloube ig luege dert mau einisch verbi. Isch ja nid so furchtbar wyt. Nächschts Jahr steit nämlech no dr 20'000er Service ah. Mit wieviu Chöschte muesi da ungefähr rächne?

Grüsschen

Geschrieben

Hallo Corinne

Ich habe gehört, dass in der Nähe von Bern einer ist der sehr empfehlenswert ist:

ERNST UHLMANN AG

Dorfstrasse 49

3257 Grossaffoltern

Der soll wirklich für Triumph gut sein.

Die Kosten kenn ich nicht, aber ich wurde mit 800.- bis 1'000.- rechnen.

Gruss Alessandro

Geschrieben

Ja vom Uhlmann hani ou scho ghört, aber dä isch natürlech nid grad so nöch wie Ins. :biggrin: Mues viellech mau bi beidne gah ineluege, u mir äs Bild mache. Kenne leider niemer vo Bärn, wo ou Triumph fahrt.

Uii, so tür isch dr 20'000er Service... :daft: Da muesi ja itz scho afah spare, uiui. :blush: Das git äs türs Jahr, afangs Jahr muesi ja no neui Reife ha, zum Glück hani da wenigschtens Rabatt.

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...