Alessandro595 Geschrieben 16. November 2003 report Geschrieben 16. November 2003 @All Hallo Zusammen So, nun bin ich auch bei den User Pix aufgenommen worden. Danke an Kazhal. Was sind die User Pix? Guckst du hier! Gruss Alessandro Zitieren
Nimara Geschrieben 16. November 2003 report Geschrieben 16. November 2003 Wow Alessandro, was für ein Foto! Respekt, sieht gut aus! Zitieren
Mädi955 Geschrieben 17. November 2003 report Geschrieben 17. November 2003 Hallo Leute Melde mich auch wieder mal hier zu Wort. Hier seht ihr ein paar Bilder der Figtherama (und ihrer Besucher) gell Pat . @Alessandro Ähm Ja, mal ne andere Art sich im t5Net Mitgliedsbilderforum vorzustellen . Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 17. November 2003 report Geschrieben 17. November 2003 @MadMax @Corinne Ich hab gedacht ein Foto im Anzug wäre auch nicht so passend hier im Forum. Gruss Alessandro Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 17. November 2003 report Geschrieben 17. November 2003 Ich durfte den Beitrag Nr. 955. schreiben!! Ist das nicht ein gutes Jubiläum?? Gruss Alessandro Zitieren
Mädi955 Geschrieben 17. November 2003 report Geschrieben 17. November 2003 @Alessandro Betreffend Deiner PM. Hab ich was ernstgenommen ? Zitieren
Manowar Geschrieben 17. November 2003 report Geschrieben 17. November 2003 (bearbeitet) @Madmax He tip top die Föteli......Unseri Föteli sin au online Fighterama Föteli es git nochhär no meh Föteli...... Triple Grüsse Pat Bearbeitet 17. November 2003 von Manowar Zitieren
Mädi955 Geschrieben 17. November 2003 report Geschrieben 17. November 2003 @MadmaxHe tip top die Föteli......Unseri Föteli sin au online Fighterama Föteli es git nochhär no meh Föteli...... Heyyyyyyy Ihr hend aber o sauberi Foti gmacht Zitieren
slang Geschrieben 18. November 2003 report Geschrieben 18. November 2003 @pat und madmax händ cooli föteli gmacht pat gsehsch aber chli abekämpft us..... gruss serge Zitieren
Mädi955 Geschrieben 18. November 2003 report Geschrieben 18. November 2003 @pat und madmaxhänd cooli föteli gmacht pat gsehsch aber chli abekämpft us..... @Serge Sally Has ned säga traut aber i ha sgliche wia Du, bim aluaga vo da Pix denkt . Zitieren
cutf Geschrieben 18. November 2003 report Geschrieben 18. November 2003 Hoi zäme Mälde mich au wieder emal... bi allne alles OK? @ Alessandro: Isch ja das Föteli wo scho mal zeiget häsch, macht sich definitiv besser als mit em Azug, susch wirsch dänn no blöd azündt, chan us Erfahrig redä, gäll Pat? Hey, was macht din Uspuff, tuesch immer no alti Ömis verschreckä und umwerfä? @ MadMax: Hey, Junge, wiä gaht's? Häsch cooli Föteli gschosse, und häsch rächt, dä Pat gseht abkämpft us, ja, ja, s'Alter, he? @ Pat: Hey, du alte Chrieger, häsch jetzt son es Heck bschtellt oder nöd? @ Fabrice: Wo bisch dänn du bliibe, gits di au no? Oder hät dir d'Barbara verbote mit dem Pack usem Forum z'redä (@All: Mir müend ufpasse das d'Ghirnwösch vo dä Duc-Fahrer bim Fabrice nöd afangt griffe, ich bruch ja schliesslich dä Fabrice als Verstärkig um dä Pat dra z'erinnere wiä en Triple muen töne ) @ Corinne: Bim nächschte Blinddate bitte vorher vom Kandidat Name, Adrässe, Bild, AHV-Nr., Kontostand, Stammbaum und alles anderi eus vorab liefere damit mer ihn chönnd beguetachte und es eventuells OK gäh, schliesslich gämmer euses T5-Meitli nöd i irgendwelchi händ ab Und tuesch ihn grad vorab warne, falls er komischi Sache vor hät, mir sind nämli mittlerwile ä starchi Truppe mit Polizischte, Sanitäter, PK-Profis, Dräcksussedienschtler (hmm?) Marketing-Fritze, Isebähnler, Gratis-Schmiermittel-Verteiler usw.... chönnti gföhrlich werdä So, Jungs und Mädel, han d'Boxhänsche agleit und bin parat für euri Antworte En schöne Tag (wohowww... wieso dreit sich alles, ich glaub, ich sötts mit dä Droge am Morge früeh doch lah ) Mauro Zitieren
Mädi955 Geschrieben 18. November 2003 report Geschrieben 18. November 2003 @ MadMax: Hey, Junge, wiä gaht's? Häsch cooli Föteli gschosse, und häsch rächt, dä Pat gseht abkämpft us, ja, ja, s'Alter, he?@ Pat: Hey, du alte Chrieger, häsch jetzt son es Heck bschtellt oder nöd? @ Fabrice: Wo bisch dänn du bliibe, gits di au no? Oder hät dir d'Barbara verbote mit dem Pack usem Forum z'redä (@All: Mir müend ufpasse das d'Ghirnwösch vo dä Duc-Fahrer bim Fabrice nöd afangt griffe, ich bruch ja schliesslich dä Fabrice als Verstärkig um dä Pat dra z'erinnere wiä en Triple muen töne ) MOMOL mir gots guat.Sisch alles senkrecht . Der Pat isch gedanklich uf dena Bilder no der obet davor am verschaffa. Figther-Party+Billard spela, gell Pat . Vom Fabrice hani o scho länger nüt me glesa. Isch worschinlich scho igschneit . Zitieren
slang Geschrieben 18. November 2003 report Geschrieben 18. November 2003 @cutf es isch alles klar usser dass s'risse nach de speedy scho wieder enorm isch und i glaub gli wieder zum erne's muess si usem winterschlof gohole. denn a'wätter wär jo ned so schlächt........ gruss serge Zitieren
Ducischreck Geschrieben 18. November 2003 report Geschrieben 18. November 2003 ho ho ho tschou zäme ja ja.. i weiss... scho lang nömme gschrebe. be mega im stress set vel woche. aber lieber das als dümlidreie oder? @martin & pat wörkli ned schlächt die pics wo der gschosse hend. das met em ischneie het noni glängt. @mauro & serge i gloub, momentan bin i no der einzig wo am pat zeigt, wie en speedi muess töne oder? be grad weder letzscht wochenend droff ghocket. es esch ou no rächt warm. 10-12 grad esch eigentlech no rächt optimal för s'baby echli z'bewege. nöchscht weeki rit i si scho weder... wenns wäter stemmt natürli. aber wies jetz tönt hend si weder 12 grad gmäudet. apropos ghirnwösch vo de duc-fahrer.... schpennsch jetz?? meinsch i wott es massebike? nö nö du... ich bleib bei meiner engländerin... "fanatischbin" ond übrigens... be derne temperature louft si wiene bännesou... ond töne tuet si....brontal... so... muess weder mou echli ad säck.. i neme mou a, dass me sech schpötischtens weder am 5. dez gseht oder? cu there. fabrice Zitieren
cutf Geschrieben 19. November 2003 report Geschrieben 19. November 2003 @ Slang & Fabrice: Frage: Händ ihr Froschtschutz i dä Adere, oder wiä machet ihr das? Oder liits eifach dra, dass ich als Südländer eifach nöd für diä Temperature gmacht bin? En schöne Tag... Mauro Zitieren
slang Geschrieben 19. November 2003 report Geschrieben 19. November 2003 @mauro hesch den du ned gnueg Frostschutz (Limoncello-Pegel im Blut)???? gruss serge Zitieren
Ducischreck Geschrieben 19. November 2003 report Geschrieben 19. November 2003 @mauro genau... limoncello sötti jo ned so schnäu gfrüüre oder?? @serge wärsch am sonnti bemene usfährtli debi? falls dis baby weder wördsch hole? @alessandro was hesch denn du för komischi büüle a dim körper? grussi fabrice Zitieren
slang Geschrieben 19. November 2003 report Geschrieben 19. November 2003 @fabrice wenn d'speedy fertig isch hol i si hüt no und de bini scho debi am sunntig es usfährtli cho mache, leider gseht s'wätter eher nach snowboarde als töfffahre us... gruss serge Zitieren
cutf Geschrieben 19. November 2003 report Geschrieben 19. November 2003 hesch den du ned gnueg Frostschutz (Limoncello-Pegel im Blut)???? Dä verhinderet scho das i im Stand nöd igfrüüre, wänn i no meh müsst inäh, het ich glaubs früener oder spöter es Glichgwichtsproblem, ich weiss, ich weiss, mehr söt mit em Töff ja nöd nur gradus fahre, aber ebe, chönnti dänn doch nö gföhrlich werdä Mauro Zitieren
cutf Geschrieben 19. November 2003 report Geschrieben 19. November 2003 Ups, han no gschwind en Gump uf 400 müese mache Zitieren
slang Geschrieben 19. November 2003 report Geschrieben 19. November 2003 @fabrice wird nüt mit fahre, han grad mit em stefan tel. mini gabelbrugg isch bim eloxiere und de wirds no schwirig........ schad......... gruss serge Zitieren
Nimara Geschrieben 19. November 2003 report Geschrieben 19. November 2003 Hoi zämä Mann ig bi stinksauer!!!!!! Chumeni doch hüt i üsi Garage abe (leider ä offnigi, wo jede Schw...hund Zuetritt hett) luege id Richtig wo mini Speedy steit, u dänke, was ist hier falsch??? Ha drü Mal müesse luege, bis ig checket ha, das mini Speedy abdeckt dasteit. Hett mir doch so nä Dräcksack (sorry) mini Abdeckplane klauet! Has chuum chönne gloube. Bi natürlech sofort zur Speedy grennt u ha mit Erliechterig festgstellt, das mire Schönheit schüsch nüt fählt. *uff* Das isch scho huere dreist, ächt. Naja, zum Glück isch nid d Speedy furt. Itz gits haut morn äs Lintuech, mau luege wie lang das druffe bliebt. *grrr* *immernochkochevorwut* @Mauro Hihi, ig wirde das ab sofort befolge, u di sofort informiere, weni wieder äs Blinddate ha, u nähr natürlech aui Date vom "Bewärber" düregäh! Liebi Grüessli Corinne (diä itz versuecht, wieder obenabe z cho...) Zitieren
slang Geschrieben 19. November 2003 report Geschrieben 19. November 2003 @all wo zum erne's chöme wämmer vorhär no öpis go foode in züri? turbinebräu oder so..... isch da en idee und de chöne mer de stefan überfalle..... gruss serge Zitieren
Ducischreck Geschrieben 19. November 2003 report Geschrieben 19. November 2003 @serge wär cool jo. foood mampf fress... ha s'wetter nomou agluegt för am sonnti... gshet wörkli ned so toll us. naja.. mal sehen. @corinne he... echt scheisse so öppis. do ben i froh, han i e separati box för mis baby won i cha abschlüsse. muesch haut es fixi druftue wo de sowieso wotsch entsorge... velech esch es de jo ou wäg... @mauro du besch so ne blöffer 400!! he nei auso... auso der paar wo do no zwöschine inelueget... big greetz fabrice Zitieren
slang Geschrieben 19. November 2003 report Geschrieben 19. November 2003 @fabrice hoffe mer doch mol dass sich no es paar a'schlüsse gelle mauro und de mache mer am 5. es richtigs gelage gruss serge Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.