Alessandro595 Geschrieben 23. November 2003 report Geschrieben 23. November 2003 Hallo CorinneIch habe gehört, dass in der Nähe von Bern einer ist der sehr empfehlenswert ist: ERNST UHLMANN AG Dorfstrasse 49 3257 Grossaffoltern Der soll wirklich für Triumph gut sein. Die Kosten kenn ich nicht, aber ich wurde mit 800.- bis 1'000.- rechnen. Gruss Alessandro @Corinne Wegen deine Anfrage betreffend Händler, ich habe letzte Woche mal mit dem Uhlmann telefoniert, auch wegen meine Lady die immer noch nicht geflickt ist. *binimmernochstinksauer* Der Uhlmann hat mir das Gefühl gegeben ein Mech mit einem Triumph Herz zu sein!! So wie er es geschildert hat, ist er selber ein grosser Triumph fan und fahrt selber eine Daytona (und nicht eine Speedy, endlich, denn die Daytona Fahrer sind ja so selten geworden). Am Feierabend nehmen Sie ihre eigene Bikes raus und basteln daran was es geht: Felgen polieren, Rahmen polieren, Motor polieren (!!) Streetfighter bauten...usw Er hat mich wärmstens eingeladen meine Lady mal vorbei zu bringen und zu zeigen. Ich denke bei so einem bist du in guten Händen mit dem Service. Ich hätte dir das an der Party in Zürich erzählt, aber wie es immer ist, du kommst mal wieder nicht! Der "Schämiegge" ist schon bereit... Ob Weissbier trinken und Weisswurstessen besser wäre als mit uns Typen vom Stammtisch rumzuhägen, he??? Viel Spass in München und Gruss vom Alessandro Zitieren
Manowar Geschrieben 23. November 2003 report Geschrieben 23. November 2003 @Huck jo dä Turbo wär doch au geil zum öbbis krasses drus mache.... hehehehe @Nimara Merci fürs Komplimänt..... Ha zerscht im Fighterama e Maske agluegt für 582 Euro....! Aber si het vo der site nit so guet usgseh wil si Xenon Liechter dinne kha het ( D Maske het e z grosse abstand zur Gable gha ) Jetzt kunnt wohrschinlig au der Original Tacho wäg und derfür e klaine Velo Tacho @Alessandro Sorry das ich dini Föteli vergässe ha.... jetzt sin si bi mir uff dr Homepage... Do hets e scheeni Daytona.... @Mauro Was mainsch, git das e Krassi Party am 5 Dez.oder eher gemässigt? Wenns krass wird näme mir(ich und mi Fraueli) dängg irgendwo e Zimmer Triple Grüsse Pat Zitieren
cutf Geschrieben 23. November 2003 report Geschrieben 23. November 2003 @ Pat: Mir und krass? Hmm, mir döch nöd, mir sind doch alles Chorknabe (ehm, Momänt, Limoncello-Fläsche versteckä)... kei Ahnig, im Prinzip häsch ja du vo Basel us öppe ä halb Stund bis uf Züri... aber wännd für di und dis Schätzli es Hotelzimmer bruchsch, chan i susch für di umelose, aber i dä Stadt Züri wird's nöd günschtig... wart, es hät es hotel i dä nöchi vom Stefan, Hotel Montana a dä Konradstrass 01 271 69 00, isch 200 m vom Stefan äweg, und öppe 100 m vom Isebahngleis, da wird's dir sicher heimelig vorcho Ähm, no ä frag, wieso farsch du Speedy wänn son es Gschoss wiä dä Turbo i dä Garasch häsch???? @ Corinne: Schäm di, gibs zue, du wotsch din guete Ruef nöd in Gfahr bringe i däm di mit däm Pack da zeigsch chumm, ab is Eggli, aber dasmal ohni Fernseh und Radio, und s'Sofa tüemer au weg stellä hmmm, muen wohl au wieder emal öppis astelle, weiss scho gar nüme wie's det usgseht.... @ Marcel: He, verzell mal meh, was würd son es Teili choschte wännd au eis für mi würsch mache? Schiesst mi aa, das im Dütsche z'bschtelle... isch dä Unterschied würkli so spürbar? Lohnt's sich? @ Alessandro: Lässig dass chunsch!!! Han no dini Antwort zum Tread vom Tom_44 bim User-Pix-Tread gläse, han richtig müese schmunzle, super pariert!!! Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 23. November 2003 report Geschrieben 23. November 2003 @Marcel wegen dem Gasgriff, schliesse mich Cutf (Mauro) an. So ein Teil hätte ich auch gerne, aber wir können ja dies an der Party noch besprechen. Du kommst auch gell?? Gruss an Alle Alessandro Zitieren
Mädi955 Geschrieben 24. November 2003 report Geschrieben 24. November 2003 (bearbeitet) Jetzt nur no d halterige absäge und e Velotacho druff.. Triple Grüsse Pat Heeeeeeeeeeeyyyyy Pat Jetzt wirds geil Dein Teil Seeeehr schön. Deine Speedy wird ja doch noch richtig SCHARF . Die schwarzen Lampenhalter, geil. Ähhmm, aber was ist mit dem blauen Turbo da im Hintergrund? Blau ist doch nur deine Farbe am abend ? Bearbeitet 24. November 2003 von MadMax Zitieren
Manowar Geschrieben 24. November 2003 report Geschrieben 24. November 2003 Was händ Ihr au mit däm Turbo.... Isch laider nit mine das scharfe Teil.... Triple Grüsse Pat Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 24. November 2003 report Geschrieben 24. November 2003 Tschau zemma! I melda mi au wieder mol - bin eba grad no a Wucha im Engadin gsii und han grad nochher au no uf Hamburg dörfa... Aber jetzt bini zrugg und haissa au alli Neua willkomma! Viellicht also bis am 05. Dezember bim Erne's... As schöns Tägli und liabi Grüass, Dr Mungg Zitieren
Mädi955 Geschrieben 24. November 2003 report Geschrieben 24. November 2003 Hoi Dr Mungg Guat bisch gsund und munter weder unter da T-ler . Zitieren
Mädi955 Geschrieben 24. November 2003 report Geschrieben 24. November 2003 Was händ Ihr au mit däm Turbo.... Isch laider nit mine das scharfe Teil.... Triple Grüsse Pat I ha das insgeheim sco denkt das der geile blaue ned di kört. Der wär nämlig eh glei schwarz worda wenn du der koft hetisch . Zitieren
Giftzwergchen Geschrieben 24. November 2003 report Geschrieben 24. November 2003 tjo....wär ja mega gärn cho am 5. dezember...aber ebä... muess i schaffe..... sodele jetzt schick i allne no en liebe gruess us em GL...und dänket chli a mich... Zitieren
Nimara Geschrieben 24. November 2003 report Geschrieben 24. November 2003 Halli Hallo Hallöchen Na ig gah dänk uf München ä flotte Münchner gah ufgable! Was dänket de dir... *lach* Nei Seich, ig wär würkli u gärn cho am 5.12., aber äbe, uf München u sini verlockende Sache chani fasch nid verzichte! @Alessandro Aha, tönt guet wägem Uhlmann. De gangi sicher dert mau gah achlopfe. Grossaffolteren isch ja vo mir nid sehr wyt wäg. Mues mau gah verbiluege. Was isch de mit dinere Lady??? Hani öppis verpasst? @Pat So Streetfighter-Maskene hani ou scho agluet... Gseh zum Teil huere geil us, so öppis chönnti mir ou no vorstelle a dr Speedy. Aber äbe, d Priise si ächt happig. U de das ganze no unlackiert. Naja, so tröimi haut no äs Wyli dervo. Liebi Grüessli Corinne Zitieren
Huck Geschrieben 24. November 2003 report Geschrieben 24. November 2003 @ Mauro & Alessandro also das mit em Gasgriff, mal luege was mer chönd mache ich weis nid Mauro hed dini Speedy scho 2 Gaskabel? Mer müest den de Usschnitt im Ring echli grösser mache, isch aber kei problem, mer chönd den das ganzi jo am 5te bim Stefan bespreche. Zum funktioniere vo dem ganze; mer het den eifach statt 90° nur no ca. 70° Drehwinkel vo 0 bis Vollgas, mer mues also zum Schub gäh nüme so verrängkige mache oder nochefasse ich han mi schnell dra gwöhnt gha, und s dosiere vom gas isch au keis problem, wenn nid de hiksi hesch oder sonscht irgendwelchi motorische Störige allne no e churzi Wuche Marcel Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 25. November 2003 report Geschrieben 25. November 2003 @Marcel Ja, das tönt gut. Mal schauen... Aber ich hoffe doch, du kommst auch nach Zürich zur Party? Ein bisschen Zusammen-Sein, Fachsimpeln, "Plagieren und so hat noch niemandem geschadet. Sonst wenn du nicht kommst, melde ich mich bei dir, OK? Gruss Alessandro Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 25. November 2003 report Geschrieben 25. November 2003 @Alessandro und Marcel: Au s' Hueschte isch mit emne Churzgasgriff heikel... Ich han's mittlerwiele aber in Griff becho und chann's jedem nur empfähle. @Martin: Danka für d' Bluama! I fühla mi halt i da Berga immer no dahai, aber eba: ma kann jo nit alles ha... Liabi Grüass, Mischa Zitieren
kane Geschrieben 25. November 2003 report Geschrieben 25. November 2003 (bearbeitet) hoi zämä! Alessandro595 hat mich in meiner erstern Wortmeldung in der Technik-Abteilluzng soeben auf den Schweizer Stammtisch aufmerksam gemacht! Schreiben tu ich weiterhin lieber schriftdeutsc .. na jedenfalls, hier nochmal die kruzversion: 23 wohne in zürich fahre speed tripple seit einem knappen halben jahr, vorher suzi gn 125 (jeder fängt klein an ), dann sv 650 n, sv1000s (die ich wegen anhaltenden rückenschmerzen leider wieder abgeben musst - gegen speedy getauscht und nie bereut. obwohl der v2 ne feine sache ist..). jetzt fahre ich also ne 2000er speed tripple jet black, gebraucht gekauft mit ca. 18'000 km, alles original ausser renegade untersattelauspuff (war schon dran beim kauf) sowie arrows blinker vorne & hinten. ich lese mich in den nächsten tagen hier mal ein bisschen ein, scheinbar viele schweizer hier im forum.. und sicher auch ein paar aus zürich, erne's lässt grüssen allzeit gute fahrt! kane Bearbeitet 25. November 2003 von kane Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 25. November 2003 report Geschrieben 25. November 2003 Hallo Kane und herzlich Willkommen hier im CH-Stammtisch! Bin aus dem Zugerland, d.h. dass wir uns im Frühling vielleicht mal zu einer gemeinsamen Ausfahrt treffen könnten. Oder was meint ihr (Fabrice, Mauro, Andy, Serge)? Übrigens gibt's nicht nur Erne's, auch BIXE in Ägeri ist mal einen Besuch wert! (Einer muss ja wohl mal ein bisschen Werbung machen... ). Gruss, Mischa Zitieren
slang Geschrieben 25. November 2003 report Geschrieben 25. November 2003 hallo kane wenn du jo us züri bisch, chunsch sicher au am 5.dez oder? @mischa klar doch uusfährtli sind immer guet gruss serge Zitieren
kane Geschrieben 25. November 2003 report Geschrieben 25. November 2003 hi! @mischa: aber sicher doch, wenns wieder mal frühling wird! @serge: bin nicht sicher ob ich am 5. kann, aber wenn ja dann komm ich sicher vorbei. muss übrigens noch dringend einem kollegen von mir die site empfehlen - er fährt ne 03er tripple. ich hab die seite übrigens schon vor meinem kauf entdeckt (als ich infos zur tripple suchte), aber der stammtisch blieb mir verborgen.. sonst hätte ich mich sicher früher hier gemeldet Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 25. November 2003 report Geschrieben 25. November 2003 Uusfährtli.....wenn...wie wooooo @kane bisch denn vo züri stadt??? Wege dä Gasgriffverkürzige, ii wird i nächschter ziit eh au eini für mii drülle(drehen)Materialzuerstbesorg... und so werd ii es paar meh mache... oder ?? Gitts da bezüglich unterschied bi dä Gasgriffverkürzungen bi dä entsprechende jg. ((ja ja ii weiss 2002 hett 2 gaszüg))ii meini wege dä durchmesser Und wenn doch nöd so chani denn eifach druff losdrülle Gruess Raffi Zitieren
Manowar Geschrieben 25. November 2003 report Geschrieben 25. November 2003 Hallo Kane Härzlig Willkomme bim Schwizer Stammtisch Triple Grüsse Pat Zitieren
kane Geschrieben 25. November 2003 report Geschrieben 25. November 2003 hoi raffi. ja, bin aus züri stadt. du in dem fall auch? hoi pat, merci für das nette willkommen! Zitieren
Manowar Geschrieben 25. November 2003 report Geschrieben 25. November 2003 @all Weis öbber vo Euch wo me velicht e so e Stecker härbechunt? Das isch d Hintersite vom Tacho..... ( Original müest me schins s ganze Gehäusse bschtelle.. ) Ich möcht e Velotacho montiere und sött nume d Kontrolllüchtkabel ab em Kabelbaum ( anderi Site vo Stecker ) fürezieh.... das wär e suberi Lösig.... Wenn me schpöter wider uff e Originaltacho wächsle will, ka me nur dr Alt wider ahhänge..... @Mauro Hesch du nit öbbis mit Elektronik oder Elektrisch am Huet? Triple Grüsse Pat Zitieren
slang Geschrieben 25. November 2003 report Geschrieben 25. November 2003 hola zäme bin hüt schnäll bim stefan (erne's) gsi. es isch also so..... es goht am siebni los und isch open end es giit no snack's und so. i würd meine dass mer doch zerst no öpis gönd go foode...... wär isch alles debi? sötz ungefähr wüsse wägem tisch reserviere isch halt züri do muess mer da wär scho no cool wenn mer so en bandi wäre...... gruss serge Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 25. November 2003 report Geschrieben 25. November 2003 @Slang ich wäre dabei fürs "foode" (Esssen ist immer gut.... ) Ich weiss nur nicht wenn ich kommen kann , denn ich habe am 16.00 Feierabend und muss dann noch rausfahren . Ich hoffe am 18.00 bin ich dort. Aber wir können ja kabeln. OK? Gruss Alessandro Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.