Merlin Geschrieben 25. November 2003 Autor report Geschrieben 25. November 2003 (bearbeitet) Also ich vorussichtlich debi am 5. Dez.! Ich hoffe es chunt mer nüt dezwüsche. Au wänn mers schwer fallt mini neu "Flame" allei zlah! Ich muess aber bis am 1815 h schaffe. Usserdem muess i am Morge wieder am 530 h ufstah. Viellicht chan i aber am Samstigmorge frei näh, mal luege! Da ich die Wuche Kurs han, bin i hüt mit minere Lady go schaffe. Sie isch sogar ohne Problem aglofe und das nach so langer Standziit! Isch ebe scho guet so e Triumph! Isch nöd emal so chalt gsi. Normalerwis gang i mit em Auto go schaffe. Da i Schicht schaffe isch es mit em Verkehr nie es Problem. Jetzt wo i Kurs ha, muess i am 0800 h i de Stadt si. Da's um die Ziit Verkehr wie blöd hät, han i dänkt, dass i mit de Daytona gang, so chan i am morge nochli länger schlafe! @ All Neue: Willkomme im T5-Net und em Schwiizer Stammtisch! Bearbeitet 25. November 2003 von Merlin Zitieren
cutf Geschrieben 26. November 2003 report Geschrieben 26. November 2003 (bearbeitet) Buon giorno! @ Kane: Natürli au vo mir es herzlichs Willkomme!!!! Lässig, mir werdet immer grösser.... @ Huck: Das mit em Gaskabel, öb 1 oder 2 muen i no aluege @ 3-Zylinder: Wär mal Ziit dass di zeigsch @ Slang: Muen i mi au no offiziell amälde? Guet, ähem, *räusper*, "Hiermit verkünde ich offiziell, dass ich am 5. Dezember teilnehmen werde!!!!" Hey, gisch eifach en Uhrziit a und vor allem gasch dä Seehund go hole, nöd das er wieder verpennt!!!! (Mann, wird ja langsam richtig asträngend) @ Pat: Ja, ja, irgendwiä funkts immer bi mir ähm, gseht wiä RJ45 us, bin mir aber nöd sicher, chönsch du nöd no es Bild vom Stecker (und nöd vo dä Steckdose) zeige? @ All andere, samt dem wo sich nöd chan entscheide öb er söll Bärnere oder Argauere : Wünsche en schöne Tag und freu mi uf dä 5.12. hmmm, chunnt dä Ed au? EEEEEeeeeedddddd????? Mauro Bearbeitet 26. November 2003 von cutf Zitieren
Ed_72 Geschrieben 26. November 2003 report Geschrieben 26. November 2003 (bearbeitet) Ciao Mauro Vermessisch mi? Jo ech weiss, ech ha mech scho lang nöm do im Forum gmäudet. Tue aber emmer öppe flissig läse was so goht. A dere Stell, au vo mer es härzlechs Welkomm a alli "Neue". Ech wär scho au weder mou för nes Träffe z'ha. Am 5.12. chani aber ebe ned. De het es Familie-Gebortstagsfäscht Priorität. Oebrigens, cha mer öpper säge, won ech i de Schwyz am gönschtigschte zomene BOS Oval Carbon för mis Baby chome? Gruess Ed Bearbeitet 26. November 2003 von Ed_72 Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 26. November 2003 report Geschrieben 26. November 2003 Hallo Ed so viel ich weiss, hat Gall Rolf Superbikes AG in Bützberg Bos Anlagen und er schwört drauf. Diesen Herbst hatte er sogar noch eine Speedy Occ. mit eine Bos. Vielleicht hilft dir das. Gruss Alessandro Zitieren
Manowar Geschrieben 26. November 2003 report Geschrieben 26. November 2003 (bearbeitet) @Mauro Ich mach den änds Wuche e Föteli und häng das mol ine..... ( Ha der Töff bim Kolleg ) gits sunscht ägscht no ähnlichi Stecker? Im notfall müesst me der kompletti Stecker ustusche..... So öbbis ka ich aber nit löte, müest ich bi mene Spezialischt mache... @Ed72 He sali, scho lang nüt me ghört vo Dir.. Schaad kasch am 5.12. nitcho Triple Grüsse Pat Bearbeitet 26. November 2003 von Manowar Zitieren
Ducischreck Geschrieben 26. November 2003 report Geschrieben 26. November 2003 tschou zäme @kane härzlech wöukomme ou vo mer. @mauro du muesch öppis säge vo wäge komischem dialäkt... wart nome du .. i neme d'barbara met... de chasch öppis erläbe du...(michgernhinterbarbaraversteck) @serge üs chasch ou of d'vip-liste setze. üs heisst d'barbara ond me. @ed härzlech wöukomme... ou nei sorry... du besch es jo... säälüü ed! schön besch ou weder mou do @mischa besch den du e mormelifegger? mit dem dialekt kasch nur vo de hübscha berga oba kho. grüsse an alle fabrice Zitieren
Manowar Geschrieben 27. November 2003 report Geschrieben 27. November 2003 @Serge Mi und mis Fraueli kasch au uff dLischte näh..... evtl. kunnt no e Kolleg mit aber das isch nonig sicher ( Bi emene so e grosse Tisch spielt das den wohrschinligg au kai Rolle meh) @all Weiss öber wo me es "Schaltschema" vom Tacho (jg2002) härbechunt oder het öbber e so öbbis? Im Tacho isch laider nur Elektronik dine und me seht nit was zb. S Benzinlämpli oder s Motorlämpli isch..... Triple Grüsse Pat Zitieren
cutf Geschrieben 27. November 2003 report Geschrieben 27. November 2003 @ Pat: Das han i scho fascht dänkt gha, vermuetli wirsch es au nöd schaffe, diä ganz Zentrale z'entfernä. Diä Lämpli werdet vomene Prozässer agschtüret (isch bi dä Alte au so gsi) es frögt sich nur, wo dä sitzt. Bi dä Alte isch es nöd im Cockpit gsi. Bi dä neue wäri das möglich, will du nur mit 8 Leitige s'Cockpit mit em Reschtä vo dä Elektronik verbindsch. Wännd jetzt Dateleitige nimmsch, wärdet vermuetli 2 oder 4 Leitige für d'Komunikation wiä Gschwindigkeit oder Drähzahl sii (RXhi, RXlo, und evtl. TXhi und TXlo), dezue no 2 für Spannig und scho bisch bi vier bis sächs vo acht Leitige. Für d'Lämpli bruchsch aber es paar meh. Ich han ebe z'erscht gmeint gha, diä acht Verbindige seget nur für d'Lämpli, aber ebe.... Mach doch es Bild vo dä Elektronik und setzes da ie... Schaltschemas chunsch bi jedem Mech über, frög sich aber öbs nur vom Cockpit überchunsch, da ja das als Ganzes ersetzt wird.... Sorry für diä ufmunternde Wort.... Mauro Zitieren
slang Geschrieben 27. November 2003 report Geschrieben 27. November 2003 hallo zäme, wägem 5.dez. bis jetzt simmer nün stück...... pat u frou fabrice u frou seehund serge alessandro merlin mauro i reserviere so am mäntig, wenn no mer chöme bidde mälde gruss serge Zitieren
Manowar Geschrieben 27. November 2003 report Geschrieben 27. November 2003 @Serge Das wird jo sicher go, wenn evtl. kurzfrischtig no öbber mitchunnt oder? Triple Grüsse Pat Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 28. November 2003 report Geschrieben 28. November 2003 Morge morge, han no in minere langwiligi nachtschicht no es paar Gasgriff-verkürzige drülled (Ringe D41 breite 7mm)allerdings s`Material isch Stahl, und nöd Alu oder PVC han au nüd andersch gfunde i dä grümpel chischte. :ninja: Wenn denn Alu ume ligge sött und ziit, macheni denn no es paar Hett also 4-5stk.zum vergäh wer eis wott.. e-mail a mir (dä schneller isch dä gschwinder) Hoffe nöd das jetzt dä Töff uf die anderi siite kippt, wege däne paar grämmli meh uf die link siite oder @cutf ii werd mi scho zeige kei angscht denn chömmer denn mal vu limoncello rede Am 5.Dez. gsehts guet us, bim ernes. Allerdings wirds echli spöter ,muen bis am 21 00 worke aber vum Gschäft zum Stefan isches nur 5min. Also bis denn,denn ich ha scho wucheandi.ätschi bätschi Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 28. November 2003 report Geschrieben 28. November 2003 Ich chume gern au am 05. Dezember (wenn ich dörf... ). Wo wär denn s' Ässe überhaupt? Es schöns Wuchenend und bis glii, spitzfritz.ch Zitieren
slang Geschrieben 28. November 2003 report Geschrieben 28. November 2003 @speedfreak.ch cool, voruusichtlich im limmathuus, gibe denn am männtig no gnauers dure.... gruss serge Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 28. November 2003 report Geschrieben 28. November 2003 ...KORREKTUR... Ehm rechts....das gas isch ja rechts Isch morge frühe gsie Zitieren
Nimara Geschrieben 28. November 2003 report Geschrieben 28. November 2003 (bearbeitet) Hallo zämä Zerschtmau äs Härzlechs Willkomme kane! Hey diä "Vorbereitige" füre 5.Dezämber loufe ja uf Hochtuure... Schad chani denn nid derbi si... sniff.. Aber äbe, München hett ja ou so sini Vorzüg! Und uf diä freueni mi mega...hihihi Grüsschen Bearbeitet 28. November 2003 von Nimara Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 28. November 2003 report Geschrieben 28. November 2003 3-Zylinder Hallo, ich hätte sehr interesse an ein Gasgriff "Ring". Wenn es geht nimm einer mit, denn ich brauche nur einen: Daytona Jg 2000, ein Gaskabel. Wir können ja am Freitag 5. Dezember noch darüber reden, gäll? Gruss Alessandro Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 28. November 2003 report Geschrieben 28. November 2003 (bearbeitet) *M* Bearbeitet 13. Juli 2005 von Triple Fighter Zitieren
Nimara Geschrieben 28. November 2003 report Geschrieben 28. November 2003 (bearbeitet) @Triple Fighter Rückfahrt kann ich leider nicht selber planen, da wir mit dem Car unterwegs sind. Schade! Ludwigsburg kenn ich gut, dort hatte ich mal mit meinem Ex von FN eine Motorradpanne und wir mussten mit dem Zug zurück nach FN. Bearbeitet 28. November 2003 von Nimara Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 28. November 2003 report Geschrieben 28. November 2003 (bearbeitet) *M* Bearbeitet 13. Juli 2005 von Triple Fighter Zitieren
Nimara Geschrieben 28. November 2003 report Geschrieben 28. November 2003 @Triple Fighter Ach neeee, Pannen sind nicht schön! Da fahr ich doch lieber sonst mal nach Ludwigsburg. Gefällt mir dort ziemlich gut, und eigentlich wollte ich ja dieses Jahr den Christkindlmarkt da besuchen... Aber als echter Bayern-Fan *grins* wirds schon wieder München sein, zum 3x bereits.. Zitieren
kane Geschrieben 29. November 2003 report Geschrieben 29. November 2003 hallo alle @slang: melde mich nun gerne auch definitiv an für den 5.! komme mit einem kollegen, ist der welcher die 03er tripple fährt. internet funktioniert beim mir zuhause momentan nicht, aber am montag werde ich sicher wieder mal reinschauen. bis dann, danke fürs organisieren und rutschfreie fahrt allen kane Zitieren
slang Geschrieben 1. Dezember 2003 report Geschrieben 1. Dezember 2003 HOLA Zäme han jetzt reserviert im limmathuus uf di halbi siebni für 12 bis 14 stück wer no gnaui koordinate bruch söll sich be mer mälde @alessandro am beste chunsch de z'erst be mer verbii........ schick dr di gnau adrässe no... gruss serge Zitieren
slang Geschrieben 1. Dezember 2003 report Geschrieben 1. Dezember 2003 han no vergässe wär de alles chunt pat u frou fabrice u frou seehund serge alessandro merlin mauro misch kane u kumpel madmax u frou (vellecht) he he he sind no es paar, wird sicher lustig Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 1. Dezember 2003 report Geschrieben 1. Dezember 2003 Super Slang Das wird sicher lustig. Ich freue mich.... Ich melde mich dann bei dir. OK? Gruss Alessandro Zitieren
Merlin Geschrieben 1. Dezember 2003 Autor report Geschrieben 1. Dezember 2003 (bearbeitet) Ich hoffe, das klapped. Min PC isch im Momänt bim Dökti und so muess i im Gschäft luege was da ine lauft. Ich hoffe ich chum dezue nebe de viele Arbeit. Leider han i am Samstigmorge nöd chöne frei neh! Aber en echte Triumphfahrer kännt kei Schmerz! Ich wünsch eu e gute Ziit und die wo chömed bis am Friitig! Bearbeitet 1. Dezember 2003 von Merlin Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.