Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben (bearbeitet)

hey fabrice!

WUENSCHE DIER ALLES GUETI ZUM GEBURTSTAG! :flowers:

gruess us new york city

robin

Bearbeitet von speedtriple.ch
  • Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

@ Fabrice: Au vo mir es HAPPY BIRTHDAY und alles Gueti!

@ Robin: He Du alte Chrieger! Wie isch s'Wätter in NY? En Kolleg isch letscht Wuche däne gsi und hät gmeint, dass es dört meh Schnee hät als i de Schwiz! :biggrin:

@Mischa: Ich hoffe bisch wieder uf em Damm. :flowers:

@Alessandro: Schön, dass dini Daytona endlich rännt! Ich muess mini eidütig im Früehlig mal uf de Prüefstand stelle. Ich hoffe eifach, dass i nöd verschrecke. Obwohl i eigentlich s'Gfühl han, dass sie gnueg Leistig hät. :whistle:

Ich wünsch allne en schöne Abig! :cool: Ich mach jetzt Fiirabig! :tongue:

Gruess

Andi

Geschrieben
...

@MadMax

:whistle:  :happy:

Das ganze isch haut scho sytem Oktober buechet gsi, hätts aber gärn g'änderet wenn ig das no hätt chönne... :blush: Hett mi mega greizt z Winterthur Töss (vo dert si d Houptcare gfahre) eifach i anger Bus wo mit ..... (du weisch scho, hihi) isch agschriebe gsi izstige. :innocent: Ah ja, das isch so, mini beschti Fründin u ig, mir göh au Jahr drü Täg zämä uf München a Christkindlmarkt. Vom Markt gseh mir aber meischtens nid so viu, smile. Git i dere Stadt ja no so allerhand z gseh, u z probiere. :laugh:

Liebi Grüessli

Corinne

:biggrin: Du bisch mir ani du. :wink::laugh:

Geschrieben (bearbeitet)

@andi: s'waetter da isch zimli chalt und am weekend hets gschneit wie bloed. het definitiv meh schnee gha als i de schwiiz :daft: aber isch scho fascht alles wider waeg, bis uf tonnewis pflotsch :angry: ...und ier schwiizer lueged bitte, dass es ueber wiehnacht neujahr gnueg schnee het demit mer astaendig cha go snowboarde, gaell! :biggrin: chume naemli rasch fuer zwei wuche hei zum boarde :wackout::wackout::wackout:

greetz

robin

Bearbeitet von speedtriple.ch
Geschrieben

@Martin

:whistle::innocent::biggrin:

hihi....

Geschrieben (bearbeitet)

*M*

Bearbeitet von Triple Fighter
Geschrieben (bearbeitet)
ALLES WIRD GUT... :laugh:

So ists richtig! Kopf hoch! :flowers:

Du darfst dich gerne zwischendurch im Schweizer Stammtisch mal melden! Vielleicht kriegen wir es hin, dass wir dich noch vor dem Frühling mal besuchen kommen! Und das Treffen (wenn wieder Mopedzeit ist) findet definitv statt! :biggrin: Ich wünsche Dir auch eine besinnliche Zeit und nicht zu viel Stress in deiner Bar!

Ansonsten wünsche ich auch allen eine schöne Beschehrung!! :whistle::tongue::wackout::biggrin:

Gruess

Andi

Schliess mich da ganz Andi an.

Das Treffen nächstes Jahr bei Dir kommt definitiv.

Vielleicht gelingt es uns ja sogar Jan./Feb. 04 was zu organisieren.

Ich wünsch Dir auf alle Fälle auch ein frohes und besinnliches Weinachtsfest. :flowers:

Und einen guten Rutsch ins 04 grad noch dazu :laugh: .

(Hab mir erlaubt diesen Thread, vom Benzingerede, auch hierher in den CH-Stammtisch zu kopieren :whistle::blush: )

Bearbeitet von MadMax
Geschrieben

@madmax.....danke martin.... :flowers:

das treffen kriegen wir irgendwie hin....muss...!!! :devil:

ach übrigens die tr1 behalt ich...habe jemanden gefunden der sich sogar mit dem motor auskennt.....*jetztschraubengeht*.... :evil:

@all....giftzwergchengrüssemitengelsflügelundBdavor

Geschrieben

@Andi: Danke, es geht wieder, bin ausge-:sick: und ausgesch.....!

Bis hoffentlich bald mal wieder, wäre am letzten Freitag liebend gern mit dabei gewesen.

:santa:-Grüsse aus Zug, Mischa

Geschrieben

YO ZÄME

sind ihr scho alli i de :santa: -ferie???

isch jo richtig still do..... :devil:

wünsche alllne es guets weekend

gruss

serge

Geschrieben

@All

so wie es aussieht stellt sich "der toten Hosen Winter" bei uns im CH Stammtisch ein. :unsure::careful:

Trotz der Stille :sad: ein Gruss an Allen :flowers:

Alessandro

Geschrieben

Tja, ich dänke es paar Lüt händ dehei kei Internet oder eifach wichtigers ztue als surfe! Z.B. Gschänkli poste! :biggrin::biggrin:

Gruess an alli

Geschrieben

Oder au am PACKE :happy:

@alessandro hesch dä Ring scho verbout??(nur so ä frag)

Gruess Raffi

Geschrieben

@Raffi

Ja danke nochmal vielmals :flowers::flowers: , ich habe ihn verbaut, und es ging gewiss gut, das Assägen und Fielen... :skeptic:

Passen tut es super jetzt. :laugh:

Ich konnte leider noch nicht fahren :mellow: , denn im Moment steht die Lady auf 2 Böcke weil ich die Räder ausgebaut habe, so das ich diese polieren kann (ist schon lange ein Wunsch von mir) :innocent: .

Der Mech und ich wollten auch die Kettenkranz Abdeckung auf der linke Seite des Bikes abnehmen, aber die Mutter hat so schweine hart gehabt, wir haben alles versucht, mit Verlängerungen, mit Hebeln, die Mutter erwärmt, aber alles vergebens... :daft::boozed:

Im Moment sind die Felgen am Abbeizen, dannach sende ich sie zum Polieren nach Deutschland (guggst du hier)

Ende nächste Woche sollte die neue Verkleidungsscheibe ankommen (Rauchgrau) und dann lass ich meine Brülltüte (Powermax Auspuff) :devil::devil: leiser machen.

Dann noch ein bisschen kleine Dekorarbeiten (neuer Thankpad, andere Teile polieren, usw...) und dann ist die Lady bereit fürs Frühlingstreffen mit euch allen irgendwo :biggrin::biggrin: .

Gruss Alessandro

Geschrieben (bearbeitet)

@Alessandro

Da bin ich aber gespannt wie Dein Bike im Frühjahr daher kommt :flowers: .

Schaust aber schon das vor lauter polieren noch ein bischen was schwarzes übrig bleibt gell :laugh::laugh::laugh::wink: .

Ich hab übrigens auch so nen Alu-Ring gemäss Dr.Feinbein's Anleitung montiert.

Im Stand funktionierts.

Mal schauen wie's im Frühling beim fahren aussieht.

Ich hoff mich haut's beim ersten mal aufdrehen ned grad gleich schon auf die Schnauze :devil: .

@Andi und Raffi

Weihnachten ist immer stressig.

Diese Geschenkekauferei nervt :blush: .

Bearbeitet von MadMax
Geschrieben (bearbeitet)
@Alessandro

Da bin ich aber gespannt wie Dein Bike im Frühjahr daher kommt  :flowers: .

Schaust aber schon das vor lauter polieren noch ein bischen was schwarzes übrig bleibt gell :laugh:  :laugh:  :laugh:  :wink: .

Ich hab übrigens auch so nen Alu-Ring gemäss Dr.Feinbein's Anleitung montiert.

Im Stand funktionierts.

Mal schauen wie's im Frühling beim fahren aussieht.

Ich hoff mich haut's beim ersten mal aufdrehen ned grad gleich schon auf die Schnauze :devil: .

@Andi und Raffi

Weihnachten ist immer stressig.

Diese Geschenkekauferei nervt :blush: .

@ MadMax

kannst da ganz beruhigt sein.So Extrem isses dann au wieder net,was den Alu-Ring betrifft.Trotzdem eine feine Sache :biggrin::wackout:

Geschrieben

Hallöchen

Bi ou no da, aber chli "stille Mitläser", wöui immer chli im Stress bi. :happy:

So churz vor Wiehnachte isch no grad mis Outo ufbroche worde, u dr Outoradio isch klauet worde. :angry: Bi üs im Quartier isch äuä ä Bande am Wärk, mir si hüt z vierte höch bir Polizei gsi, aui mit Peugeots... :rolleyes: Naja, itz bechumi ä neui Tür, isch ou nid schlächt, da ir itzige ä mega Büle isch, wöu mir mau so ne Schafse...l id Türe gschuttet hett. :blush:

Zum Glück isch dr Lady nüt passiert. Dänke grad ärnschthaft drüber nache, öb ig se bimene Mech oder so cha istelle, bis ig da wäg züglet bi... Nid das de da ou no dran ume gfingerlet wird. :dry:

@Alessandro

wei mer nach dä Feschttäg mau öppis abmache wägem Töpfli? :cool:

Grüsschen

Geschrieben

no schnäu dr 200scht Bitrag schriebe...

*schind*

:biggrin::biggrin::biggrin:

Geschrieben

@Corinne

z'töpli wartet auf dich. :biggrin:

Nach den Festtagen ist OK. :smile:

Ein Gruss und ein bisschen weniger Pech :flowers::flowers: wünscht dir Alessandro

Geschrieben

@Corinne

@All

Ich habe auch gerade den 200ten Beitrag geschrieben heute :tongue::tongue::tongue:

Gruss Alessandro

Geschrieben
...

Zum Glück isch dr Lady nüt passiert. Dänke grad ärnschthaft drüber nache, öb ig se bimene Mech oder so cha istelle, bis ig da wäg züglet bi... Nid das de da ou no dran ume gfingerlet wird. :dry:

...

@Corinne

Hey Corinne

Geh auf Nummer sicher und stell Deine Speedy irgendwo ein bis Du ne eigene Garage hast.

Du würdest Dich grau und schwarz Ärgern wenn Sie nen Kratzer oder sowas abkriegen würde.

Aber das hat Dir der aus ...burg bestimmt auch schon geraten :whistle: .

Geschrieben (bearbeitet)

*M*

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...