Mädi955 Geschrieben 19. Dezember 2003 report Geschrieben 19. Dezember 2003 @Nimara I wünsch Dir o a guati Besserig . Und los dirs im Bett ned zlangwilig werda gell . Zitieren
Mädi955 Geschrieben 19. Dezember 2003 report Geschrieben 19. Dezember 2003 @ Martin: Was wotsch dänn mit ere Einarmschwinge und emene Hinterrad in silber? Bausch dini Maschine um? Allne e schöni Ziit! Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 19. Dezember 2003 report Geschrieben 19. Dezember 2003 @Pat Ich glaube ich habe deine Mobil Nr. falsch eingegeben. Ich wollte dich anrufen und mitteilen, dass ich morgen in Lörrach beim Polo bin. Wenn du mich treffen möchtest kannst du mir entweder mir deine Nr. mitteilen oder mich anrufen. OK? Gruss Alessandro Zitieren
cutf Geschrieben 20. Dezember 2003 report Geschrieben 20. Dezember 2003 @ Corinne: Au vo mir gueti Besserig .... wiä immer, schnall ich das erscht es bitzli spöter als alli andere @ Raffi + Huck: Wer vo eu zwei hät no so en Ring für s'Churzgas? Has ändli gschafft mal nah z'luege, ich han nur eis Gaskabel Gruess und schöns Weekend Mauro Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 20. Dezember 2003 report Geschrieben 20. Dezember 2003 Ciao Mauro, ii han no so eis Ringli umeligge,allerdings isches us Stahl und muesch no aapassige mache(churzgseit...sägele,fiele(nute fürs gaskabel)) Dae Alessandro hett au eis vu mir ueberkho. Wenn doch eis wotsch schickmer es mail mit dini adresse und ich schickters per GELBER RIESE Choschte hmmm (isch WIEHNACHTE) Gruess RAFFI derbaldnachargentiniengeht @all andere en gruess @Nimara gueti besserig Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 20. Dezember 2003 report Geschrieben 20. Dezember 2003 No rasch dae 100i biitrag *schind* :ninja: Zitieren
cutf Geschrieben 22. Dezember 2003 report Geschrieben 22. Dezember 2003 Saletti zäme.... @ Raffi: Häsch Email übercho @ Marc: @ Alessandro: Steffisburg isch ja aber scho es bitzli ä truurigi Gägend, hmm? Isch es es bitzli dä Vorort vo Thun? Schick mer mal dini Handy Nummer, da chan der aalüte wänn i wieder i dä Gägend bin... Guet, muen ja sälber nüt säge... sch... Zürcher @ Misch: Besserwüsser!!! @ Pat: Wiä gahts dim Tacho eigentli? Schemas scho übercho? @ Fabrice: hee, was söll das, eifach so ä Frag platziere und dänn dich nüme mälde? Muen i di wieder emal z'rächt stutze? @ Corinne: Immer no am umesüüche? Lueg, da, nimms ruhig, da häsch nomal es Portiönli "Gueti Besserig" @ Seehung & Slang: Ähm, wäg däm Samschtig döt nach däm Friitig, ähm, na ja, ihr wüssed scho.... hät sich dänn eso entwicklet gha wiän i dänkt han, na ja, ehm, churz gseit, öhm, kei Ziit gha zum verbii cho. SORRY!!! Schöni Fäschttag allne zäme Mauro Zitieren
slang Geschrieben 22. Dezember 2003 report Geschrieben 22. Dezember 2003 HALLO ZÄME muess leider no schaffe wünsche allne schöni festtäg und en guete rutsch is 04.... gruss serge Zitieren
Ducischreck Geschrieben 22. Dezember 2003 report Geschrieben 22. Dezember 2003 tschou tsäme @all danke für die welcome-back-grüsse. @all newcomers big welcome from fabrice @mauro joooo.. tue mi z'rächt stutze.... los...(aber nor wenn de met de folgeschäde chasch läbe).. das met monza esch jo no rächt wit wäg. aber be eus esches eigentlech figs dass mer gönd. natürli nor be einigermasse schön wätter. @all apropos monza.... völlig öppis anders... i gang im april an e cornu fahrkurs of anneau du rhin. het öpper loscht allefalls metzcho? das esch keis rönnstrecke-training. das esch en fahrkurs zor vorbereitung för rönnstrecketrainings. do üebsch slalomfahrte met höchere gschwendigkeite, optimal-linie fahre, bremse mit höchere gschwendigkeite, abeschalte mit höchere gschwendigkeite und und und... auso der höbschinne ond höbsche big greetz fabfreeze Zitieren
slang Geschrieben 22. Dezember 2003 report Geschrieben 22. Dezember 2003 @fabrice tönt guet mit em kürsli, de seehund, oli u i wötte au so öpis mache im frühelig. kuck mer mal wär no cool es paar zäme. gruss serge Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 22. Dezember 2003 report Geschrieben 22. Dezember 2003 @Fabrice Das tönt nicht schlecht. Wir können uns ja einmal darüber unterhalten. Ruf mal an, wenn du mehr weisst. Gruss Alessandro Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 22. Dezember 2003 report Geschrieben 22. Dezember 2003 @Mauro: Eh was isch dine Problem, Mann?! @Fabrice: Eso es Training mit em Jacques Cornu(to) tönt nid schlecht. Wenn's vom Termin her passt, bini au debi! @All: Wer vo Eu isch eigentlich au no am Schaffe? En liebe Gruess, speed .ch Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 22. Dezember 2003 report Geschrieben 22. Dezember 2003 Ig bi immer am schaffe, schaffe schaffe wie nä more... Gruss Alessandro Zitieren
Mädi955 Geschrieben 22. Dezember 2003 report Geschrieben 22. Dezember 2003 I bi o am kröpla . Leider, und dabei hets jetzt endlich abez Schneeeeeeeeeeeeeeeeee zum Skifahra ge. Zitieren
Merlin Geschrieben 22. Dezember 2003 Autor report Geschrieben 22. Dezember 2003 (bearbeitet) Ich säg eu jetzt mal wie mini Arbetsziit über d'Festtäg usgsend: 22. u. 23.12. FREI 24. 1230-1830 Uhr 25. FREI 26. 0630-1230 u. 1830-0630 Uhr 27. u. 28. FREI 29. 1230-1830 Uhr 30. 1230-1830 Uhr 31. 0630-1230 u. 1830-0630 Uhr 1. u. 2. FREI 3. 1230-1830 Uhr 4. 0630-1830 Uhr 5. 0630-1230 u. 1830-0630 Uhr Also münd ihr nöd jammere! Apropos Anneau du rhin, de TCS organisiert scho sit mehrere Jahre de Summer dur so Trainings. Am Morge isch mer am Strecki kännelerne uf em "chline" Kurs, Kurvebremse, Idealliniefahre, Hochgschwindigkeitsbremse. Am Namitag gaht mer uf de grossi Kurs go fahre und ab 1500 Uhr isch freis Fahre i de Gruppe agseit. Bi jetzt scho 3 Mal det gsi. Isch voll geil. Nur das Jahr isch es eidütig z'Heiss gsi. Nächst Jahr wämer au gah, aber nur für die wo scho mehrmals gsi sind. Das isch dänn en spezielle Kurs, dört chamer echli länger uf de Piste frei bolze! Das isch d' HP vo Anneau Du Rhin Ich wünsche allne schöne Wiehnacht und en gute Rutsch is neue Jahr. Und lueged, dass ihr in Zürich am Silvester kei Lämpe mached, suscht chömeders viellicht mit mir ztue über und dänn bin i nüme so en liebe Siech! Bearbeitet 22. Dezember 2003 von Merlin Zitieren
Nimara Geschrieben 22. Dezember 2003 report Geschrieben 22. Dezember 2003 Hallo zämä Ig läbe no - ämu so halbwägs.. Am Frytig hani doch tatsächlech 40,2 Grad Fieber gha! Ha somit z Weekend nume mit schlafe, u Medis ässe verbracht. Itz geits wieder langsam chli chli besser, Fieber isch furt, derfür hani itz so nes komisches stäche u chirbele ir Lunge... hmmm. Wäge däm verzichteni sogar uf z rouke, ou wenn's schwär fallt. Mau abwarte, wes de nid besser wird muesi de zum Dokter. Wünsche euch vo Härze ganz schöni Wiehnachte! Liebi Grüess usem Chrankebett, Corinne Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 22. Dezember 2003 report Geschrieben 22. Dezember 2003 (bearbeitet) *M* Bearbeitet 13. Juli 2005 von Triple Fighter Zitieren
Manowar Geschrieben 22. Dezember 2003 report Geschrieben 22. Dezember 2003 (bearbeitet) @all ha ferie bis am 5Jan. @Mauro Jo, has Schema vonm Stef prompt becho E suuberi Sach.... Jetzt muess ich bis ändi Jan. warte bis ich mic Alu-ghüs für mi tacho bekum.. Has im neue Polo-Katalog2004 gseh... @Madmax Hän mir scho gnug Schnee? @Alessandro Schaad hän mir uns verpasst am Samschtig mir sin öbbe uf die halber drey auno zum Polo gfahre.. Triple Grüsse Pat Bearbeitet 22. Dezember 2003 von Manowar Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 22. Dezember 2003 report Geschrieben 22. Dezember 2003 @Corinne Heb Sorg zu dim junge läbe.... Lieber Gruss Alessandro Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 22. Dezember 2003 report Geschrieben 22. Dezember 2003 (bearbeitet) @nimara: gueti besserig vo de andere siite vom teich, villicht hilfts @all: isch jetzt da bi euch s volle churzgas-fieber usbroche? ha ja scho immer gseit, dass mer das mues ha! @speedfreak.ch, fabrice & mauro: was isch los mit euch alte chrieger?! chum mal es paar wuche ned chönne am kabel zieh und scho simmer alli chli greizt, hä? merry christmas & a happy new year greetz from nyc robin Bearbeitet 22. Dezember 2003 von speedtriple.ch Zitieren
Mädi955 Geschrieben 22. Dezember 2003 report Geschrieben 22. Dezember 2003 @Merlin Dini Arbeitszita sind genau der Grund warum i immer noch am Überlega bin . @Manowar Jo jetzt wörfts lansam die wies Pracht hera. Arosa ruuuuuft . @Alessandro Bi ned so an Hirsch was PC's und so agot. Drum bruchst no bezle Zit bis mini Page halbwägs aluaga kasch . @Nimara Heee, gang jetzt aber endlich zum Doc Du ! Oder muas i do met em vo ...burg a wörtle reda ?! @All I wünsch Euch allna schöni, ruhigi und bsinnlichi Wiahnachta mit Euerna Lüt . Zitieren
Merlin Geschrieben 22. Dezember 2003 Autor report Geschrieben 22. Dezember 2003 @ Martin: Es schaffed nöd all wie d'Stapo Züri! Zitieren
cutf Geschrieben 22. Dezember 2003 report Geschrieben 22. Dezember 2003 ähm.... @Misch: Han eigentli din Artikel über Schwäfel im Benzin gmeint gha... würkli guet!!! (Trotzdem Besserwüsser ) @ Robin: Das häsch halt devo, eus ganz älei z'lah... dänn passieret genau so Sache He, alles guet det änne? Wänn chunsch wieder zu dä normale Lüüt zrugg? @ Martin: Häsch du wellä "Freund und Helfer" wärde, oder han ich wieder emal öppis falsch verstandä?!? @ Corinne: Da, nomal es Portiönli Gueti Besserig @ Alessandro: Danke, han dis Mail übercho... @ Andy: Isch ja ganz EASY, wohoww, häsch es paar 12-Stünder, hmm? @ Fabrice: Tönt guet mit em Cornu(to) hihihi.... @ Pat: Mäldisch di eifach wänns mit em Cockpit eso wiit isch, ok? en schöne zäme Mauro Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 22. Dezember 2003 report Geschrieben 22. Dezember 2003 (bearbeitet) @mauro jaaa ich weiss, ich weiss. isch aber ganz luschtig da in new york chume übermorn wider zrugg zu de "normale lüt" zwei wuche go snowboarde mues denn aber scho wider es paar täg d schwiiz verlah, ischgl rüeft denn gang i wider zrugg uf new york bis mitti märz. denn 1.5 mönet uf zentralamerika chli go umereise. aber endi april bin i pünklich zum saisonstart 'o4 wider zrugg i de guete alte schwiiz... greetz robin Bearbeitet 22. Dezember 2003 von speedtriple.ch Zitieren
cutf Geschrieben 23. Dezember 2003 report Geschrieben 23. Dezember 2003 ...und das verzellsch du eifach so, ohni rot azlaufe, als wäris s'normalschte uf därä Wält, als wärs grad emal so um dä Egge, als hetsch grad nüd gschiiders z'tue, überhaupt, als würdis no Lüt gäh wo das nöd täglich mached wie du, ja, stell dir vor, mir gönnd ja au gschwind nach Japan go Mittagässe und gschwind dänn uf Südafrika go bädele bevor mir z'abig wieder däheim vor em Fernseh hocke....................WAS SÖLL ICH DA BLOSS DEVO HAAALLLLTTTTTEEEE????? ICH SÄGS DIR GRAD:........ich au!!! Hey, gnüsses und ready für d'Saison '04!!!! Gruess, Mauro Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.