Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

@Andi

Tja bi üs hends eba o a personal Problem. Und drum gitz (leider) o do derigi Arbeitszita :sad: .

@Mauro

Nei , häsch scho richtig verstanda. Bi scho länger am nochstudiera zu da Fründ und Helfer z go.

@robin

Isch jo krass.

Verlauf die den ned vor luter , döt und do :devil::wink: .

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

tschou zäme

@all wo interesse am cornu (to)-kurs hend.

i ha grad de cornu (to) dra gha. i müesst mi sehr rasch entscheide för en kurs dorda, dass sie schnäu usbuechet send.

mi vorschlag: 27.april 2004

wer het jetz definitif interesse? i mäude höt oder morn no a. koschtepunkt 390.--

der chönd mer ou es sms schenke, die wo mini natelnommere hend.

greetz

fabrice

Geschrieben

@Fabrice

Hallo Fabrice, ich sollte veilleicht noch ein bisschen mehr Details haben:

Ist es nur ein Tag

Was beeinhaltet es alles

Welche Strecke und wo

usw.

Vielen Dank für im Voraus für die Antwort

Gruss Alessandro

Geschrieben

tschou zäme

@all

strecke: anneau du rhin im elsass

dauer: 1 tag

beinhaltet: kurs (bremsen mit erhöhter geschwindigkeit, ausweichmanöver, slalom mit erhöhter geschwindigkeit, freies fahren usw usw.) instruktoren, mittagessen.

kosten: sfr. 390.--

ein kollege war april dieses jahres dabei und war begeistert.

grussi

fabrice

Geschrieben
tschou zäme

@all

strecke: anneau du rhin im elsass

dauer: 1 tag

beinhaltet: kurs (bremsen mit erhöhter geschwindigkeit, ausweichmanöver, slalom mit erhöhter geschwindigkeit, freies fahren usw usw.) instruktoren, mittagessen.

kosten: sfr. 390.--

ein kollege war april dieses jahres dabei und war begeistert.

grussi

fabrice

400.- franka find i o no gnuag.

För a Mittagessa und bez hinter amana herfahra :boozed: .

Geschrieben
400.- franka find i o no gnuag.

För a Mittagessa und bez hinter amana herfahra  :boozed: .

Ich finde es auch genug für 1 Tag... :daft:

Geschrieben

Viellicht git's ja no en "Grosibatze" vom :santa: ...

Naja, billig isch es nid, aber de Cornu(to) mues ja au vo öppis läbe! Anderersiets choschtet 1 Fahrstund sicher au scho um die 90.- Franke - und denn dörfsch im Abigverchehr umeschlieche. :sad:

Aber gsehn ich das richtig Fabrice, dass Du en Zyschtig vorschlahsch? Wär en Fritig oder en Mäntig nid fascht besser? Denn chönnt mer das je nach dem grad mit emne Usflug verbinde oder so. Nur so als Idee...

En liebe Gruess us em Zugerland,

Mischa

Geschrieben

tschou zäme

@mischa

du gsehsch das rechtig. leider cha mer s'datum ned wähle. die kürs send fix. ond wie du rechtig seisch. 390.-- esch zwar scho no rächt vel aber ebe.... fahrtraining met profis, situatione wo ned autag chöme oder wenn sie chöme, wärde si brätzlig, ond denn no es betzeli rönnstreckefeeling.

grutzli

fabritzli

Geschrieben

Hoi zäme

Be au no am schaffe ond leider mega im Stress.

De Priis för sone Tageskors ufem Anneau du Rhin goht scho i Ornig. Schliesslech choschted d'Mieti vo de Strecki au no öpis ond de hets Streckepöschte ond en Ambulanz etc.

Ech wönsche öbrigens aune schöni ond gruehsami Fäschttäg on e guete Rotsch is neui Johr! :flowers:

Gruess Ed

Geschrieben

@an Alle die nach Anneau du Rhin gehen möchten :devil:

Ich habe nochmals das Agebot von Erne's aungeschaut vom Juli für sFr 450

Guggst du hier :wackout:

Hoffentlich macht er diesen Event auch im 2004. Das würde mich brennend interessieren :evil::evil: und im Juli kleben die Pneus auch besser als im März :blush:

Was meint ihr?

Gruss Alessandro

Geschrieben

@mauro: jaja, ich weiss, schoggiläbe, gell. ha mers aber au müese verdiene... und ich tue denn schaffe da in new york, gäll! aber zentralamerika, das wird denn umepläuschle, sind aber alles ufgsparti ferie... du gsehsch: robin = :innocent:

@mad max: gib mer müe... sell mer ächt es GPS poschte? :wink:

@fabrice/speedfreak.ch: chämt gern mit an cornu kurs, cha aber ned chum bin i dihei scho wider freineh... susch flippt de mauro no us :whistle:

triplegrüess

robin

Geschrieben

Hoi zämä

Hurra, äs geit mir wieder tiptop! No chli Schnupfe aber schüsch geits! :wackout: Mit Dokter wird auso nüt, hihi. Zum Glück, bi nämlech dertdüre ä richtige Höseler. :blush:

Auso ig finge 390.- nid überrisse für dä Kurs bim Cornu. Ha ja bi ihm das Jahr zwöi Kürs gmacht, eine hett ou 390.- koschtet, u dr anger (z Crossfahre) sogar 410.-. Ig finge äs isch z Gäld absolut wärt gsi, ha viu chönne dervo profitiere u es hett mega Spass gmacht. Si scho gueti Kürs bi ihm. Uf d Rennstrecki wetti äbe de ou no mau, aber äbe, zersch muesi ä Job ha. :blush:

@Alessandro

Du hesch mau gschriebe gha hie, das du bi Streetfighter Interlaken ä Helm hesch bstellt, richtig? Was hesch dir für eine bstellt? Ha dert mau dr Bandit (auso dr günschtigscht wo sie im Agebot hei gha) agluegt, aber dä isch nid ECE prüeft. Cha diä Frag mau i d Rundi wärfe, isch das tragisch? Isch dr Helm dür das weniger guet oder wie? D Optik vo däm Helm isch eifach a.... geil. :devil: Dr Craft hani ou scho agluegt, isch aber ziemli tür.

Kennt schüsch no öpper ä geile Helm mit böser Optik? Mit mim Roof (wo ja ou geil usgseht) bi ig gar nid z friede, wöu är mir so drückt.

Grüsschen!

Geschrieben (bearbeitet)

@nimara:

ich persönlich würd ned mit emene helm umefahre wo ned ece prüeft isch. für das isch mer min toggel z wichtig :happy: bi helmtescht gsehsch immer wider, das es himmelwiti unterschid git i de stossdämpfig/bruchverhalte/etc. heisst also ned zwingend, das de helm mues schlächt si und de ece tescht ned würd bestah. aber s isch leider guet möglich, dass er sicherheitstechnisch en völlige sch**** isch. drum mini meinig: finger weg.

weiss aber ned, wie das versicherigstechnisch usgseht, ob das verlangt wird. cha der aber dini versicherig sicher säge.

uf jedefall gits nix müesamers als en helm wo druckt. isch sicher alte kafi, das wo jetzt chunnt, aber trotzdem: de helm mindestens en viertel stund a ha bevor en chaufsch, oder no besser go probefahre. isch aber leider ned überall möglich.

triplegruess

robin

Bearbeitet von speedtriple.ch
Geschrieben

Salutti mitenand,so es isch so wiit ii hau ab gahn c-definitv id waermi :cool:

und zwar nach ARGENTINA für es ziitli.. :love:

Wünsche eu alli da im STammtisch schöni festtaeg und en guete RUTSCH is neue

jahr :biggrin:

Werde mal brichte wenni es internet-kafi soett finde :mellow:

@Mauro din Ring isch unterwegs :biggrin:

@alli andere en gruess

PS:Anneau Du Rhin isch ä cooli strecki :pirate:

>und noch zur Einstimmung auf Weihnachten.....etwas kleines :laugh:

>When the snow falls wunderbar And the children happy are, When the Glatteis

>on the street, And we all a Glühwein need, Then you know, es ist soweit:

>She is here, the Weihnachtszeit

>

>Every Parkhaus ist besetzt, Weil die people fahren jetzt All to Kaufhof,

>Mediamarkt, Kriegen nearly Herzinfarkt. Shopping hirnverbrannte things And

>the Christmasglocke rings.

>

>Merry Christmas, merry Christmas, Hear the music, see the lights, Frohe

>Weihnacht, Frohe Weihnacht, Merry Christmas allerseits...

>

>Mother in the kitchen bakes Schoko-, Nuss- and Mandelkeks Daddy in the

>Nebenraum Schmücks a Riesen-Weihnachtsbaum He is hanging auf the balls,

>Then he from the Leiter falls...

>

>Finally the Kinderlein To the Zimmer kommen rein And es sings the family

>Schauerlich: "Oh, Chistmastree!" And the jeder in the house Is packing die

>Geschenke aus.

>

>

>Mama finds unter the Tanne Eine brandnew Teflon-Pfanne, Papa gets a Schlips

>and Socken, Everybody does frohlocken. President speaks in TV, All around

>is Harmonie,

>

>Bis mother in the kitchen runs: Im Ofen burns the Weihnachtsgans.

>

>And so comes die Feuerwehr With Tatü, tata daher, And they bring a long,

>long Schlauch An a long, long Leiter auch. And they schrei - "Wasser

>marsch!", Christmas is now am A........

>

Gruess RAFFI

Geschrieben

@ Raffi: Danke vielmals, dä Ring isch acho...

@ Fabrice: Isch nöd wenig, aber ich dänke es wird scho stimme... würd's mir gern no bis morn überlege, liits drin?

@ Robin: Hä! ANGSCHTHAAS....hehehe

@ Corinne: Schlüsse mi am Robin ah... und a dim Chopf, han eimal en Helm gha wo druckt hät, isch en fertige seich... ich leg mir nächscht Jahr au en neue zue, nach ganze 7 Jahr... villich bin i es Mimöseli, aber diä Arai Helm händs mir scho atueh... eifach liislig, super Passform, geniale Stoff und.... leider Schweinetüür!!!!

Mauro

Geschrieben

Tschau zäme!

Zu Anneau:

Also das Geld isch es Wert. Wenn ihr Instruktore händ und am Schluss sälber no chli chönd Gas geh isch das scho guet! Ich han ghört de Kurs vom Erne isch nur race, ohni Instruktore und das was i ghört han, werded bim Erne d'Streckerekörd broche! :biggrin::biggrin: Also chamer bim Cornu oder bim TCS viel profitiere! Dert gahts ja au um Fahrsicherheit.

Helm:

Ich han en Arai Replika und de wird jetzt dänn au 7i. Ich han vor 2 Jahr mal s'Baggepolster ersetzt. Aber irgendwie dunkt mi de uh luut. Ich lueg im neue Jahr mal en (nöd schlah jetzt!) BMW-Helm a. Die sölled sehr Grüscharm und erst no günstig si. En Kolleg fahrt mit emene Schubert-Helm ume. De isch am Hals schön abgschlosse und hät sogar e Sunnebländi integriert womer chan abeklappe. :evil:

Schöni Fesstäg und Ferie (die wo händ und weg gönd) allne! :flowers:

Geschrieben

@Corinne

Schön bist du wieder gesund. :biggrin:

Ich habe einen Bandit Alien Bestellt (natürlich schwarz :evil::evil: ) der ist geprüft. Dazu noch ein verchromtes Visier. :devil:

Der Bandit XX ist nicht geprüft hat aber die geilste Optik :devil::evil: .

Der ist eine Kopie des Simpsons RX aber wegen des eingeschränkten Blickfelds nicht so empfehlenswert :pirate: .

Mir passt er zum Glück auch nicht auf den Kopf :daft: denn ich habe es schwehr gehabt den nicht zu kaufen. Der sieht einfach so geil aus :laugh: .

Ich habe noch einen Simpson Bandit aber der ist so alt (Jg 1984) und 2 mal schon neu lackiert. Der sollte nichts mehr wert sein in Bezug auf Schutz und auf Sicherheit :ninja:

Mein Shoei hat auch seinen Dienst getan, der war zuerst schwarz, dann rot-braun, wie der Kawa-Zephir das ich hatte und jetzt wieder schwarz, und der hat auch schon viele Jahre auf dem Buckel :sad: .

Mein Bandit sollte jeden Tag kommen, denn ich habe ihn vor mehr als eine Woche bestellt.

Du solltest nicht mehr mit einem Helm der druckt herumfahren. Das beeinträchtig deine Reaktion, aber vor allem den Spass am Fahren. Ich kenne das. Der Simpson hat auch am Schluss gedruckt wie ein Schwein :pirate: .

Also, meine Empfehlung, wenn er passt... Bandit Alien :wackout::wackout: .

Natürlich schwarz....

Gruss Alessandro

(der Schwarze Ritter :evil: )

Geschrieben (bearbeitet)

*M*

Bearbeitet von Triple Fighter
Geschrieben
@Corinne :wink:

der hier wär zu Zeit im Angebot ab 200Euro.Müsstest mal fragen wie des mit dem Versand aussieht :boozed:

@Triple Fighter

@Corinne

Der Versand ist eben so 'ne Sache für uns Schweizer. Da kommen die hohe Versandgebühren, dann Zoll und noch Mehrwertsteuer.

Der ist dann teurer als hier in der CH. :pirate:

Deshalb habe ihn bei den Streetfighters bestellt. Die kenne ich schon lange, denn ich komme ursprünglich ja auch aus Interlaken.

Beim Craft habe ich immer das Gefühl, das der wegen dem anderem Visier und wegen der Schriftzug auf der Stirnseite ein bisschen bieder aussieht. :skeptic:

Aber eben...dies ist nur meine Meinung. :smile:

Was ich noch mit meinem neuen Alien gerne machen würde, ist der Helm lackieren Guggst du hier :devil::devil:

Gruss Alessandro

Geschrieben
@Corinne :wink:

der hier wär zu Zeit im Angebot ab 200Euro.Müsstest mal fragen wie des mit dem Versand aussieht :boozed:

@Triple Fighter

@Corinne

Der Versand ist eben so 'ne Sache für uns Schweizer. Da kommen die hohe Versandgebühren, dann Zoll und noch Mehrwertsteuer.

Der ist dann teurer als hier in der CH. :pirate:

Deshalb habe ihn bei den Streetfighters bestellt. Die kenne ich schon lange, denn ich komme ursprünglich ja auch aus Interlaken.

Beim Craft habe ich immer das Gefühl, das der wegen dem anderem Visier und wegen des Schriftzugs auf der Stirnseite, ein bisschen bieder aussieht. :skeptic:

Aber eben...dies ist nur meine Meinung. :smile:

Was ich noch mit meinem neuen Alien gerne machen würde, ist der Helm lackieren Guggst du hier :devil::devil:

Gruss Alessandro

Geschrieben

@Alessandro595,..

aber wohl doch net in der Farbe :sick: na is ja Geschmackssache :biggrin: ..dann lieber so :ninja: :shuriken::evil:

brush.jpg

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...