Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

Hallo zämä

Merci viumau für eui Antworte!

Ig hätt ja näbscht em Roof ou no ä Shoei, ä absolut geniale Helm was dr Tragkomfort abelangt. Grüscharm u absolut bequem. Nume naja, z Design passt nümme so zur Speedy, gäu Triple Fighter? :biggrin: Ha ne eigentlech nume uf lange Toure anne gha u wett dä itz verchoufe. We auso öpper Inträsse hätt... *grins*

@Alessandro

ououou, itz hesch mir ä Floh is Ohr gsetzt - definitiv. Ha nämlech dr Bandit Alien hüt ou grad agluegt u dran umegstudiert! Dä isch ja prüeft im Gägesatz zum Bandit XX, woni dir ou mues rächt gäh, dä hett diä absolut geilschti Optik. Auso tueni mir itz ou ä Bandit Alien zueche! :devil: Hättsch mir ou grad eine chönne bstelle. :wink: Chani bi dene eifach verbigah u diä Bstellig ufgäh? Müesst äuä 2 Grössene vorsichtshalber ha.. Bi mir nid sicher was genau für ne Grössi ig müesst ha. Hesch ne scho chönne aprobiere oder so? U wieviu choschtet är?

Uiui, bi ganz närvös! *habenwill* :devil::pirate::shuriken::biggrin:

Grussilein

Geschrieben (bearbeitet)

*M*

Bearbeitet von Triple Fighter
Geschrieben

@Corinne

Die haben schon recht viele in der Auswahl. Gerade meinen hatten sie nicht (schwarz glanz, grösse L :evil: ) und deshalb hat er wieder einige bestellt.

Von der Grösse her haben sie meistens alle Modelle von der Farbe her, bin ich mir nicht so sicher :mellow: . Aber probieren musst du schon selber. Die haben noch viel mehr Zubehör und so... :devil:

@Triple Fighter

Wir haben fast nur die grosse Motorrad-Messe in Zürich und die ist irgendwann im Februar. Ob da Chancen sind :sad: bezweifle ich. Aber "Probieren geht über Studieren"....

Liebe weihnachtlichen Grüssen an Allen und ein fröhliches Neues Jahr wünscht euch

Alessandro

Geschrieben

Bei der 2Rad in Zürich kriegt man keine Chance auf Rabatt. Man kann dort in der Regel auch nicht kaufen. Die verweisen einen auf die Filialen...

@ Fabrice: Sorry, tuen mi usklinke für Anneau du Rhin... zu früh und dadurch zu teuer... Ende April immer schlächti Erfahrige mit em Wätter gmacht :sad:

Allne no ä schöni Wiähnachte

Mauro

Geschrieben

:santa: Ich wünsche Euch allen frohe Festtage und viel Glück und Gesundheit im neuen Jahr! :santa:

Ich werde wohl ein paar Tage im Bündnerland verbringen, dann wieder ein bisschen Öl verkaufen und in Melchsee-Frutt "rutschen".

Bis demnächst also, take care!

Triplegrüsse, Mischa

Geschrieben

@Alessandro

Merci für d Infos. Möcht äbe ou eine in schwarz glanz. Natürlech ou mit verspiegletem Visier. :devil: Nach de Feschttage wirdeni mau z Interlaken gah verbiluege, probiere u viellech grad choufe. :wackout: De chönnti de nämlech mi Roof ändlech entsorge.

Schöni Wiehnachte!

:santa::santa::santa:

Geschrieben (bearbeitet)

*M*

Bearbeitet von Triple Fighter
Geschrieben

@Marco

Das wär doch was! :biggrin::biggrin::biggrin:

Geschrieben

@ All

So, habt ihr alle eure Päckli ausgepackt? Unter dem Baum gelegen und Weihnachtslieder gesungen?

Ich meinerseits war heute das erste mal auf den Ski. Es war fast kein Mensch da...

Cool... :devil::devil::devil:

Gruss Alessandro

Geschrieben

Guete Morge mitenand...

Mann, isch das da ruhig worde, so hämmer eu wieder gern, chumm sind es paar Fäschttägli ume, laht sich niemerd meh blicke... na ja, ich bin glaubs lieber ruhig :happy::happy::happy:

So, all d'Wiähnachte guet überstande? Ja, ja, ich au, nur das i no dä Bachstei im Mage vom Wiähnachtsässe bi minere Tante no am verdaue bin... so wiän ich's iischetze wird's wohl no drü-vier Tag gah :biggrin::biggrin::biggrin:

Wünsche en schöne Tag

Mauro

Geschrieben

@Mauro: Immer am zünde, hä? Die hämmer gern! Bisch nid de einzig, wo no im Büro hocket und sich s'neue Jahr hert muess verdiene... :innocent:

Ich bin au no am verdaue, ich han glaub öppe drü Rinder, ein Sau und en halbi Chue gässe über d' Fäschttäg... :sick: Naja, viellicht übertriebi jetzt au es bitzli - es isch nume en drittel Chue gsii! :biggrin:

Rutsched alli guet (das dörf mer i dem Forum au nur vor Silveschter wünsche :whistle: ) und bis morn oder denn halt erscht im 2004!

Liebi Grüess, Mischa

Geschrieben

tschou zäme

jaja.. ou i muess min sylvester hert verdiene. am schaffe bes mettwoch nomi. wiehnachte esch relativ glempflech verbi. einisch go ässe ond de hets sechs gha. ond de ned wüescht gässe. rendsfilet nedergare... mmhh

@mischa

verwonderisch di dass de mauro emmer am zönde esch? me kennt ne jo ned andersch oder?

@mauro

:tongue:

allne en guete rotsch oder bes morn

greetz

fabrice

Geschrieben

Hola Chicos y chicas que tal???

Io mucho bien :biggrin:

So so alli am mampfe ueber die taeg so mit Rindsfilet und so...

jedefalls da in Argentinie schmeissets ae ganzi chue ufem grill #feini#

fascht echli uebertriebe egal isch eso da.

Mir hennd im moment 30-35°C da in MENDOZA(blick auf die Anden) :daft:

Wuensche allne en guet rutsch is neui johr bis dann

gruess Raffi

Geschrieben

IHR ZWEI.... IIIIHHHHHRRRRR ZWEI werdets scho no gschpüre z'becho :wink::wink:

...und du det us dä warme Gägend (schriibd mer das eso? Warm? Es isch ebe scho so lang her won i richtig warm gha han, dass i scho vergässe han wie mer das schriibt) wags nöd nomal d'Temperatur-Werte dure z'geh, gäll? Momänt, en Usnahm isch der gstattet, und zwar nur Wert wo es Minuszeiche vorne drah händ, hihihi.... hmmm, argentinisches Fleisch, schleck, mampf...

...hmmm, wenigschtens muen i jetzt nöd au no en gschiide Spruch vom Robin ghöre, z'NY isch es ja zum Glück ja au chalt, hehehe

So, gan jetzt no d'Axt go hole, muen gschwind Richtig Innerschwiiz und dänn no gschwind bi dä Argauer mit em Möchtegärnbärnerunddochnödrichtigalsosprichwederfischnovogeldialekt verbii :evil::evil::evil:

Grüessli :biggrin:

Mauro

Geschrieben

hola zäme

do liesst mer wieder sache vo wärmi und so ts,ts,ts

händ ihr alli schoni wiehnacht gha und scho trniert für de silvester?

:whistle::devil::innocent:

gruss

serge

Geschrieben

@all

Griessli us em verschneite Arosa.... Mir hän laider sit e paar Daag nit so guets Wätter..... :(

Triple Grüsse Pat

Geschrieben

tschou zäme

auso.... jetz wönsch i aune en super rotsch is 2004!!

freue mi scho of der erscht usflog met euch aune.

i schaffe no morn am morge ond de esch fürobe.

big frozen greetz

fabrice

Geschrieben

@All

Mol kurz iha gluagat und allna Hallo gseht.

Wünsch allna an guata Rotsch is neue Johr 2004.

@Pat

Am Sa. denn di guata Schua alega bim Schlettla gell. Denn heisst nämlich dr schneller gwinnt a Bierle :devil: .

Geschrieben

Tschau zäme!

Also ich wünsch eu allne au en guete Rutsch is neue Jahr!

Leider muess ich vom 1830-0630h schaffe! :angry:

Also dänket e chli a mich, wänn ihr am 0000h astossed!

Me gseht sich im neue Jahr bestimmt! :biggrin:

Geschrieben

@ Andi: Ja, wird es bitzli a di dänke bim astosse :wink: hoffentli nöd allzuviel z'tue mit däne bsoffene i dä Stadt...

Ich wünsche eu allne au no en super Rutsch is 2004 und freu mi au uf diä nächschte Usflüg...

Ich verdünnisier mich hüt Namittag für diä nächschte zwei Tag nach Sedrun in ä Jugendhärbärg, wänn das blos guet chunnt, hihihi

Also, d'Ohre stiif halte und nöd z'flüssig übererutsche

Mauro

Geschrieben

@All

Ich wünsche an allen vom CH Stammtisch einen guten Rutsch :cool: , viel Glück ins neue Jahr :flowers: und vor allem eine unfallfreie Saison :careful: , die hoffentlich bald wieder anfäng!

*kannnichtmehrwarten* :devil::devil:

Liebe Neujahrsgrüsse vom

Alessandro

Geschrieben

salü schweizer stammtisch :flowers::flowers::flowers::flowers:

einen guten rutsch an die netten eidgenossen

ein unfallfreies 2004 aus old germany

wünscht euch

Geschrieben

:biggrin::biggrin::biggrin:

I WÜNSCHE ALLNE EN GUETE RUTSCH IS 2004 :wackout::wackout::wackout:

UND HOFFE AU DASS STROSSE GLI WIEDER TROCHE SIND :wink:

GRUSS

SERGE

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...