Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

sälü zäme

esch jo mega, vievel dass mettlerwile chöme. cool!! hey pat... besch zfrede mit dim topf? i ha underdesse mine ou öbercho. tönt geil ond lut.

chlini frog: i be ned grad de hersch im mechanische. ha letschthen a minere speedi ghört, dass öpis chläfelet. jetz han i feschtgschtellt, dass mini chetti echli gar logg esch. esch da e grossi sach zum nocheschpanne? wenn nei, cha mer öpper es paar tips gä? es esch emmer so schad, wenn der topf ghörsch ond zwöschedöre d'chetti wo chläfelet. :daft:

danke scho mou im vorus.

grussi

fabrice

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

hey fabrice

spann das ding so schnell wie möglich na, susch gaht d chetti, ritzel und chetterad in a****. s nachespanne isch sovil i weiss im handbuech beschribe, isch kei grossi sach. chasch aber au rasch zu dim t-dealer go, wenn er en guete isch, hends sicher rasch die 5 minute (länger goht das definitiv ned) zit dier das richtig izstelle.

triplegrüess und wahrschinlich bis am 6te!

Bearbeitet von speedtriple.ch
Geschrieben

hey... danke der robin.

werde mou im handbuch nocheläse.

röhrende grüsse

fabrice

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)
röhrende grüsse

fabrice

HLRC?!? :devil:

triplegruess

Geschrieben

shark racing, alu poliert.... :devil::evil::shuriken:

Geschrieben

Sali Fabrice,

Jo ich bi zfride mit mim Sound( tönt echli Dumpfer als dr Originali :biggrin: ) aber sicher net so lut wiä dini....

Ha au e so e komischs Grüsch wenn ich im 1. afahre..... es isch wie e tiggere...( ich bi letschti e randstei durab und ha mit em verbindigsrohr noch em Krümmer echli ufsgsetzt :boozed: )

@cutf arggg e vernichtends Urteil :amazed::amazed:

:biggrin::biggrin: nei isch Ok ab 4000 Toure tönt si e bitz besser.... :biggrin::biggrin:

Grüsse Pat

Geschrieben

guete morge zäme

Hey Robin...Danke nomou. I ha geschter no mini chetti noche gspannt. Es isch tatsächlech im Manual beschrebe gsi ond relativ eifach zum mache. Super!! Kes chläfele me. :wink:

röhrende Grüsse

Fabrice

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

morge zäme

@fabrice: kes problem, gern gscheh! gedige das s chlefele weg isch, passt nämli ned zu de speedy :biggrin:

triplegrüess

Geschrieben

@ Manowar: isch nöd bös gmeint gsii, jede fangt emal chlii aa (hihihi).

Nei, bis froh, dass er nöd allzu lut isch, es isch nöd luschtig wänn bi verbii fahrendi chinder und ömis musch angscht ha das diä einte afanged brüele und diä andere vor schreck umgeihet. Han i nämli mit minere Honda frühner gha und möchts nöd nomal...

Mauro

Geschrieben

hey pat..

i be geschter grad vo minere fröndin zämegschesse worde, i söu mini speedi ned emmer so ufrisse wenn i mi topf no länger wöu dranne lo. er seg mega lut. gsesch..... sogar vo de eigete fröndin chonsch dronder.. :invalid:

of ne art het si jo scho rächt. es get ned wörkli e turezahl wo die flöte annähernd so lislig wie der original-topf esch. ond glich esch es geil :devil:

weisch jetz eigentlech woher dis komische afahrgrüsch chonnt?

besch dä donnschti of em houestei wenns wätter einigermasse esch?

wer chonnt sösch no as töffträffe am donnschti?

roling thunder grüsse

fabrice

Geschrieben

@ Fabrice

:biggrin::biggrin::biggrin: immer die Fraue...............hehehe :biggrin::biggrin: irgendwie het si scho rächt,aber offeni Töpf töne halt scho geil............. Ich ka leider nit mit offene ume fahre do ich Schicht schaff und am 04.00 am morge au scho in d Kontrolle cho bi.... do bisch e gfundes Frässe fir d Schugger :boozed::boozed:

Am Donschtig ka ich dismol nit cho...

Triple Grüsse 2 all

Pat

Geschrieben

@speedtriple.ch: ja, ich gange definitiv - das dörf mer sich ja fascht nid lah entgah, oder?

@ed: sägemer zwüsche 9i und halb 10ni a de ok-coop tankstell in muri?

also bis demnächscht!

triple-grüess,

day-triple

speedtriple.ch
Geschrieben

@ day-triple: aso, gömmer, schiint sich würkli z lohne. aber denn am 5te ned so en abig wie geschter...

triplehicks

Geschrieben

@day-triple

Esch gebongt! Jetzt müemer nor no hoffe, dass es met em Wätter so wiiter gohd. Wobi, e betzli chüeler dörfts de scho si. :cool:

Greetz Ed

Geschrieben (bearbeitet)

@speedtriple.ch: han au nüt degäge, wenn's nid eso usechunnt wie am mittwuch, aber viellicht isch's gschieder wenn mer am 4te echli ufpassed...

@ed: ich wär für en sunnige tag mit temperature zwüsche 23-27° c - iverschtande?

:biggrin:

ich wünsche eu allne es schöns & unfallfreis wuchenend, bis demnächscht...

info: falls öpper gar nüt los ha sett am wuchenend, in ägeri isch's zentralschwizerische jodlerfäscht - isch beschtimmt luschtig, wenn au echli speziell!

uf es bodeschtändigs mitenand, day-triple

Bearbeitet von day-triple
speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

@all: zum jodlerfäscht ufs logo unde klicke...

logo.jpg

@day-triple: bis hüt abig. sicher kaputt. alü dete. vo däm her gseh...gäääääll...moooooool.

Geschrieben

Salute !!

Sorry Freunde, leider kann ich nächsten Sonntag nicht dabei sein :boozed:

Ich wünsche Euch einen tollen Tag und bin in Gedanken bei Euch.

Gruß Frank(FN 109)

Geschrieben

Hi Frank

Schade, schade, dass Du nicht dabei sein kannst, aber vielleicht klappt es ja ein anderes Mal! :sad:

Schöne Woche

Gruss Andi

Geschrieben

:amazed: Hi @ swiss-freunde...

und noch einer aus der schweiz

gruss raff :cool: raum ZH

speedfreak.ch
Geschrieben (bearbeitet)

Das hat doch ganz schön Spass gemacht gestern. Sollten wir unbedingt demnächst mal wiederholen - vielleicht aber eher in der Zentralschweiz, mir tut der A.... weh! :daft:

Wünsche allen einen schönen Tag!

Triplegruss,

day-triple

Bearbeitet von day-triple
Geschrieben

Ja hallo erstmal....ich hoffe es sind alle heil nach Hause gekommen.

Ja ja, unser erstes Treffen ist also vorbei. Ganz so schlecht wars nicht oder? Obwohl dass sehr viele so komische Motorräder, einer doch eher seltenen Marke, fuhren... Nein, schlagt mich nicht... bitte!! :invalid:

Hey Mauro... merkst Du etwas? Ich schreib heute auf Hauchdeutsch... ist das nicht nett? :flowers:

Also ich fand unser Treffen echt gelungen. Schade, dass wir unsere Bikes nicht länger und härter :devil: dran nehmen konnten. Naja..vielleicht klappts ja das nächste Mal.

röhrende Grüsse und denkt daran... immer schön dran bleiben :cool:

Fabrice

Geschrieben

Hey apropos... unter www.bikersweb.ch/events findet Ihr ein paar aktuelle Events der kommenden Monate. Vielleicht könnten wir uns mal an solch einem Event treffen?

Rööööhr

Fabrice

Geschrieben

Hey Fabrice, verleugne nicht deine Herkunft!!! :biggrin: Es fällt mir zwar schon leichter, nun deine Messages zu lesen, aber... ich hatte eine so schöne Gelegenheit Bärnerdütsch mit Aargauergmisch :boozed: chönne z'läse und jetzt sölls verbii sii????

En schöne Tag

Mauro

PS @ all: Wo sind d'Bilder?

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...