kane Geschrieben 31. Dezember 2003 report Geschrieben 31. Dezember 2003 hallo alle ich wünsche allen einen guten rutsch und ein rutsch- und unfallfreies töffjahr 04 mit viel spass und einem sommer wie den letzten grüsse kane Zitieren
Nimara Geschrieben 31. Dezember 2003 report Geschrieben 31. Dezember 2003 Hello zämä Uff, Wiehnachte isch zum Glück verbi, heieiei das isch wieder ä Frässerei gsi. Am 24. hetts Fondue chinoise gäh, u am 25. de no Bärner Platte. Natürlech no ging mit riese Desserts. *puh* Itz isch bi mir mau chli Diät agseit. Ah ja: Wünsche euch vo Härze ä guete Rutsch u nume z beschte für z neue Jahr ! Hoffentlech faht d Saison gly wieder ah, ha scho Entzugserschinige. @Andy Ig dänke de diä Nacht ou chli a di! Liebi Grüessli Corinne Zitieren
Manowar Geschrieben 1. Januar 2004 report Geschrieben 1. Januar 2004 @all Ich wünsch au Allene e scheens guets neuis..... ( und gli wider Töff Wätter ) :) Triple Grüsse Pat Zitieren
Nimara Geschrieben 3. Januar 2004 report Geschrieben 3. Januar 2004 Hallöchen So syt dir aui guet überegrütscht? Hoffes doch. Hey äs geit gar nümme so lang u de faht d Töffsaison wieder ah! Zitieren
slang Geschrieben 5. Januar 2004 report Geschrieben 5. Januar 2004 HALLO ZÄME i wünsche allne en guete arbetsstart im 2004 hoffe mer doch dass es glii chli wärmer und troche wird gruss serge Zitieren
cutf Geschrieben 5. Januar 2004 report Geschrieben 5. Januar 2004 Ja, Hallo a alli und au vo mir en guete Arbetsstart is 2004... mann, isch scho wieder so wiit Mauro Zitieren
ospot Geschrieben 5. Januar 2004 report Geschrieben 5. Januar 2004 wönsche es guets neus ond en guete start em 2004 \m/ wieso eigentli arbetsstart?!? greetz Zitieren
Merlin Geschrieben 6. Januar 2004 Autor report Geschrieben 6. Januar 2004 wieso eigentli arbetsstart?!? Das frög i mich au. Aber es git halt Lüt wo Ferie gah händ! Ferie? Was isch das? Ich hoffe ihr sind guet übergrutscht. Also am Silvester isch grad echli öppis los gsi i de Stadt. So no 2 Stund und dänn chan i endlich hei go ligge! Ich wünsch eu en schöne Tag! Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 7. Januar 2004 report Geschrieben 7. Januar 2004 Hallo Zäme Sind eingentlich nicht alle ins Neue Jahr angekommen?? Mann hört so nichts..... An alle die Angekommen sind ein lieber Gruss ins neue Jahr vom Alessandro Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 7. Januar 2004 report Geschrieben 7. Januar 2004 sodeli, bi au wider am schaffe am da in new york. ha ja rasch "muese" uf ischgl/at und sedrun/ch chli go snowboarde ueber wiehnacht/neujahr. @mauro: tja, de dumm spruch chunnt denn so mitti maerz, wenn i fuer 6-7 wuche uf zentralamerika gang z.b. chli uf guatemala go surfe, z honduras am strand ligge oder susch so langwiligi sache. @all: alles gueti im 2004! greetz robin Zitieren
Mädi955 Geschrieben 8. Januar 2004 report Geschrieben 8. Januar 2004 (bearbeitet) sodeli, bi au wider am schaffe am da in new york. ha ja rasch "muese" uf ischgl/at und sedrun/ch chli go snowboarde ueber wiehnacht/neujahr. @mauro: tja, de dumm spruch chunnt denn so mitti maerz, wenn i fuer 6-7 wuche uf zentralamerika gang z.b. chli uf guatemala go surfe, z honduras am strand ligge oder susch so langwiligi sache. @all: alles gueti im 2004! greetz robin Hoi Robin, Du gemeina Siach Du! Kasches jo no genauer i allna einzelheite beschrieba . I well o *neid* @Pat Isch mega toll gse z Arosa. Aber an neue Schletta kof i trotzdem ned . I bruch mini Kohle för dia 3 speziella Wurfstern . Ha alles gad kpl. bestellt . @All An guata Arbeitstart is neue Johr. Bearbeitet 8. Januar 2004 von MadMax Zitieren
cutf Geschrieben 8. Januar 2004 report Geschrieben 8. Januar 2004 Guets Mörgeli mitenand... He, Robin, säg bloss, du bisch über s'Neujahr au in Sedrun gsi.... Gruess, Mauro Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 8. Januar 2004 report Geschrieben 8. Januar 2004 So @Martin Bring e chli me einzelheite wägem Wurfstärn... Bi gschpannt! Wi gsehts us mit dem Heck? Gruss Alessandro Zitieren
Manowar Geschrieben 8. Januar 2004 report Geschrieben 8. Januar 2004 (bearbeitet) @Madmax/Schlittelmaischter He das isch e super nomidaag gsi in Arosa.. Mir hän den zobe no kräftig gfeschtet Was für Wurfstärn?Ha ich öbbis verpasst? Triple Grüsse Pat Bearbeitet 8. Januar 2004 von Manowar Zitieren
Mädi955 Geschrieben 8. Januar 2004 report Geschrieben 8. Januar 2004 (bearbeitet) So @MartinBring e chli me einzelheite wägem Wurfstärn... Bi gschpannt! Wi gsehts us mit dem Heck? Gruss Alessandro Hoi Alessandro, hoi Patrik (HighTech-Schlitten Spezialist ) Hier nochmal meine Wurfsterne die ich bestellt habe. Zwei komplette, vordere Bremsscheiben inkl. Beläge und eine hintere Scheibe inkl. Belag bekommt mein Baby verpasst. Obwohl sich die originalen Stopper auch erst 4'000Km gedreht haben . (Die sind im übrigen jetzt für die Hälfte des Neupreises zum Kauf ausgeschrieben) Das Heck, welches du Alessandro ansprichst hab ich abgehackt. Und zwar weil die verwendeten LED's kein "E"-Prüfzeichen besitzen . Der Preis von über 450.-Fr. ist mir ganz einfach für ein nicht vorführbares Heck zu hoch. Bearbeitet 8. Januar 2004 von MadMax Zitieren
Manowar Geschrieben 8. Januar 2004 report Geschrieben 8. Januar 2004 @Madmax/Schlitterguru Ah joh.... Das hesch jo gsait gha.......Wow sehn Edel us die Wurfstärn... Triple Grüsse Pat Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 8. Januar 2004 report Geschrieben 8. Januar 2004 (bearbeitet) @madmax: soooooooooooooorrrrryyyyyyy @mauro: du öppe au?! wo bisch gsi? mier zersch go ässe, denn zum mäc id bar und nachher id disco bi de talstation hinde bis am morge am 6i... kennsch öppe es paar lüt det hinde? wenn ja, wer? triplegruess robin Bearbeitet 8. Januar 2004 von speedtriple.ch Zitieren
cutf Geschrieben 9. Januar 2004 report Geschrieben 9. Januar 2004 @ Robin: Hey, mach mi nöd fertig!!! Nei, ich känn niemerd döte, bin mit em Kolleg det glande will mer nüd gschiiders gfunde händ. Gschlafe hämmer imene Jugendhotel igangs dorf (ja, das wo vor zwei Jahr no es Asylantewohnheim gsi isch, so häts au gschmöckt ) sind dänn is Hotel Mira go ässe, dänn au id Disco bi dä Talstation anegfahre, ue glofe und durchs Fänschter s'Durchschnittsalter usgrächnet und mich i däm Momänt gfröget, wo ich grad mit Laufstock han ligge lah... mir sind dänn wiiter id Peanut-Bar eis go trinke und dänn use uf d'Strass... und vüre uf Disentis id Disco Hämmer eus verpasst? Wer isch dä Mac? Grüessli, Mauro Ach so, ja klar, allne andere no en schöne Tag Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 9. Januar 2004 report Geschrieben 9. Januar 2004 @Corinne Hallo Corinne Ich habe vernommen das in Münchenbuchsee eine Racing Börse ist . Nicht so gross, aber gute Austeller. Unter anderem auch der Uhlmann ein Triumph Virtuos . Kommst du auch? So könnt ich dir das Töpfli auch übergeben. Wenn Ja, call me.... Gruss Alessandro Zitieren
Mädi955 Geschrieben 9. Januar 2004 report Geschrieben 9. Januar 2004 (bearbeitet) Geht auch jemand um den 16.01.2004 - 18.01.2004 ans Biker Weekend nach Friedrichshafen ? Bearbeitet 9. Januar 2004 von MadMax Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 9. Januar 2004 report Geschrieben 9. Januar 2004 zu weit (ohne Bike)... Zitieren
Nimara Geschrieben 9. Januar 2004 report Geschrieben 9. Januar 2004 Halli Hallo Hallöchen Bi ou guet im neue Jahr acho... Hoffe das Jahr wärdi für mi chli besser, ämu was Arbeit betrifft u so.. Im Momänt gseht's dert schitter bis bewölkt us, u das belaschtet mi extrem. Schlaht chli uf mini Stimmig. Versueche d Hoffnig nid ufzgäh, aber äbe, das isch liechter gseit aus gmacht... *seufz* @Alessandro Ou schad, weni das früecher gwüsst hätt, wäri sofort derbi gsi. Itz isch aber mis Weekend scho usbuechet. *grummel* Aber mir finde sicher no ä Termin um diä "Töpfli-Übergab" so gly wie müglech z mache. Wott äbe itz de nächscht Wuche mau am Uhlmann alüte, um d Lady füre Service u so azmäude. By the way, weisch du öb dä se ou chönnt cho abhole? Isch ja zur Zyt nid fahrbahr, wägem Schlitz im Pneu. @MadMax Wahrschinlech nid.... Naja, persönlechi Gründ u so. Ha langi Zyt dert äne verbracht. Wünsche dir ämu viu Vergnüege wenn de geisch. Liebi Grüessli Corinne Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 9. Januar 2004 report Geschrieben 9. Januar 2004 (bearbeitet) @mauro: kaenne mi ebe au ned gross us det obe. bi mit ere kollegin dobe gsi, sie het det e kollegin wo dobe wohnt im winter und zimli all luet kaennt. sind denn e ganzi horde underlaender und oberlaender gsi. zimli wuescht. de maec isch eine wo en bar het in sedrun, weiss aber ned wie d bar heisst. hend nur all immer gseit "mer goend zum maec" stimmt i de disco isch s durchschnittsalter scho zimli tuef gsi, aber mer sind ja wie gseit oeppe z 12te gsi, denn het das gar kei rolle gspillt... hend ues demfall wuerkli nur knapp verpasst. mischt, waer sicher luschtig gsi... @mischa: where are you? nix forum, nix email... triplegruess Bearbeitet 9. Januar 2004 von speedtriple.ch Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 10. Januar 2004 report Geschrieben 10. Januar 2004 @Corinne Ich sehe heute der Uhlmann (Björn) und frage ihn, wegen dem Abholen. Ich denke er wird das machen, denn als meine Lady noch im Essig war, hat er zu mir gesagt " ich muss nur ein Wort sagen und er kommt sie holen". Aber ich werd ihn sagen, dass du anrufen wirst. OK? Gruss und an allen ein schönes Weekend Alessandro Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 10. Januar 2004 report Geschrieben 10. Januar 2004 @Corinne Hallo, ich bin soeben zurück von der Austellung. Du kannst Björn anrufen für den Service und er wird deine Lady abholen. Wenn du anrufst, kannst du dich auf mich beziehen. Gruss Alessandro Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.