Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

@ Ospot....

also soweit ich da Informiert bin...will das Giftzwergchen da was machen,was a Treffen betrifft.Weiss allerdings net wann.

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

hey hey hey...

tschou zäme

i bes.... kenne der me no?

nei... bitte ned houe.

mäude mi ou weder mou zrogg. ha do öppis vom oli ghört, dass er so sache vo wäge saisonisuufe verzöut. das esch jo völlig en anderi situation. het mi total usem konzept brocht.

ha grad chli vöu am huet i de bude ond de no met lerne för d'schuel ond be somet nömme wörkli vöu be euch am schribe.

hüchlermodus on

aber in gedanke ben i emmer be euch :innocent:

hüchlermodus off

i wär ou definitiv z'ha för ne saisonstart. i ha jo jetz de zit ond muess of niemer me luege...

so der böuzer

big greetz

fabrice

Geschrieben (bearbeitet)

@fabrice u oli

besäufniss tönt immer guet :devil: nur mit de speedy zäme chunt's ned so, be mer amu.

bin aber für beides zha, is glarnerland hindere lohnt sich erst wenn de chlause wieder offe isch.

chönte aber sicher süsch mol, vellecht sogar i de region rotrist, suhr aarau erlinsbach......

gruss

serge

Bearbeitet von slang
Geschrieben

Treffen tönt immer gut :biggrin::devil::biggrin:

Besäufniss...schon weniger :boozed::boozed: oder nur für die die wollen.

Gruss Alessandro

Geschrieben

He öbbis go suufe tönt doch net schlächt..... :biggrin::biggrin::biggrin: ( e feine Kaffi Lutz oder so... :) Ich hoff s Wätter wir d langsam echli besser, ich gang maischtens nur e Stündli oder so go fahre bi däm Wätter... :boozed: Ich muess den sowieso no uff Züri fahre go mini Lady im Ernes bringe für e Service...

Triple Grüsse Pat

Geschrieben

@Corinne

Ich habe mein Helm :evil::evil::evil::devil::devil::devil: :ninja: :ninja: :ninja:

Wann gehst du deinen hohlen?? :shifty:

Geschrieben

Halli Hallo Hallöchen

@Alessandro

GEIL GEIL GEIL! Und, mit tiefschwarzem Visier? Oder gits das würklech nid? Eventuell gangeni morn scho uf Interlaken, aber isch no nid definitiv. Schüsch de uf au Fäu nächscht Wuche mau. Übrigens bi ig geschter bim Uhlmann gah verbiluege, wöui grad ir Gägend bi gsi. U was hett dä gha? Zue! *heul* *sniff* Hätt mi äuä vorhär nach dä Öffnigszyte söue erkundige. :whistle: Hett so usgseh wie so ne "Hingerhof-Garage". So chli u so. Hihi. Bi ig am richtige Ort gsi? :biggrin:

@Marco

Hoffe das z Renne wird stattfinde, hei nid grad so guet Wätter gmäudet. :careful:

@all

Träffe u eis zwöi drü trinke tönt sehr guet. Aber nume weni nümme mues heifahre. :innocent:

Liebi Grüessli

Geschrieben

@Corinne

Beim Uhlmann sieht es wirklich wie eine Hinterhof Garage aus, aber wenn du drinn bist, merkst du um was es geht... :cool:

Wegen dem Helm, ich habe so ein Spiegelvisier, nicht ganz Chrom aber ähnlich.

Einfach geil :wackout:

Gruss Alessandro

Geschrieben (bearbeitet)

@ Alessandro,

kannsch Du bei Gelegenheit mal a Bildle von Deim Helm reinsetzen :happy: .Würd mi interessieren wie der mit nem verspiegeltem Visier aussieht. :skeptic:

Bearbeitet von Triple Fighter
Geschrieben

@Marco

Hmmm :dry::dry:

Ich muss mal schauen wie ich das hinkriege :skeptic::skeptic:

Ich hoffe ich schaff das :careful::careful:

Gruss Alessandro

Geschrieben

@ Alessanrdo,

falls des net hinbekommst,kannst es mir auch mailen

speedy@kumpelz.de

da mein schwarzes Visier ein bisschen verkratzt is und ich demnächst ein neues brauche,wär´s schön zu wissen wie´s mit nem verspiegeltem aussieht :unsure:

Geschrieben

Hallöchen

@Alessandro

Bi hüt bim Uhlmann gsi gah verbiluege! :happy: Mues säge, dr Björn isch sehr sehr nätt, u är hett sech u lang Zyt gno für mi. Am 26.Februar wird d Lady bi mir deheime abgholt für i Service. Reife gits übrigens de Bridgestone BT020, hinger wieder ä 190er. :devil:

Ä Kolleg isch mit mir mitcho, isch uf dr Suechi nachere "gröbere" Strassemaschine. (hett itz ä 600er CBR) Zersch hett är gseit "jääää nei ä Triumph wotti nid u so.. blabla" *grins*. U was passiert, waseliwas? Är verliebt sech grad id Daytona. Ha so müesse schmunzle. :cool: Bi gspannt was är nach dr Probefahrt seit, hihi.

Liebi Grüessli

Corinne

Geschrieben

:devil::devil: HALLO HALLO,

ihr TRIUMPHLER alles klaro da??

Bi huett vum warme ARGENTINIE :love::love: hai kho brrrrrr (isch ja ae sou chaelti :invalid:da )

Isch ae suupii ziit gsie, aber ebe alles was nach ferie toent muen ja mal fertig werde oder.(kohle) :blush:

Isch ja recht viel gschriebae worde da im t5net.wird sicher es ziitli bruuche zum wieder mich zinformiere.

Also bis denn gruess Raffi :laugh:

Geschrieben

Hi zäme

Mäld mi au mal wieder! Bi halt, da mini Maschine igwinteret isch, nüme so viel da im Forum! :blush:

@Corinne: Also de Wächsel vonere CBR 600 F uf e Daytona han i au hinder mir! :biggrin: Da chasch CBR grad in Egge stelle! :biggrin::biggrin:

So, wünsche allne e guti Wuche!

Grüessli

Andi

Geschrieben

@Raffi

welcome back ins kalte Schwitzerländli! :biggrin:

Gruss Alessandro

P.S. Der Gasgriffring ist montiert, gäll :flowers: danke nochmals.

Geschrieben (bearbeitet)

Hoi zämä

Läck hett das dä Morge gschneit hie! Dr haub Verchehr isch lahmgläge, teilwys si d Outo grad bliebe stecke. Wahnsinn. Mis Outöli heit ou äs paar Mal gspuelet. Aber isch no luschtig gsi, fahre gärn so desume. Ob ig ächt ä Egge ab ha!? :whistle:

@Andi

Ehrlech? Das isch ja witzig. Ig gloube mi Kolleg hett sech scho entschiede. Är liegt mir fasch jede Tag dermit i dä Ohre, wie geil diä Daytona doch sig, u är z Tel. vom Mech chuum no cha erwarte. (sie chunnt drum ersch ine vomene Chund) :biggrin:

@Alessandro

Ha am Samschtig nachem Inferno-Skirenne no zu dä Streetfighters wöue, aber äs hett mir nümme glängt. :boozed: So wie's usgseht gangi nächscht Wuche. Wieviu hesch du total für di Helm zahlt? (inkl. angerem Visier) Nume dasis chli weiss, öbs ou würklech dinne liegt. :wink:

@Raffi

Welcome back i dere Ar....chälti! :flowers:

Liebi Grüessli

Corinne

Bearbeitet von Nimara
Geschrieben

@Corinne

Hallo, der Helm ist sFr. 498.- und das Visier dazu sFr. 125.-

Ich habe alles für sFr. 529.- erhalten.

Nun weiss ich nicht ob ich diese Prozente bekommen habe weil sie mich kennen oder ob das üblich ist.

Aber der Helm ist einfach :devil::devil::devil: geil

Gruss Alessandro

Geschrieben

Es geht nix über nen Simpson :devil::devil::devil::wackout:

Geschrieben

GGUUUUUEEEEETTTTTEEEEEE MMMOOOORRRRGGGGGGEEEEEE!!!!!!!

...und? All brav und schön mit em Töff hüt go schaffe? Läck, isch das es Wätter hüt uf dä Autobahn gsi :sick: , no schlimmer, wär fascht d'Garageusfahrt (ca. 60 m steil duruf) nöd duruf cho :daft: ....wobi, für dä Slang isch das sicher kein Hinderigsgrund zum Töfffahre :biggrin::boozed:

He, isch dä Ospot eigentli scho z'rugg? Oder hocked dä Eländi immer no i dä Wärmi?

@ Raffi: Welcome back au vo mir! Danke für's Churzgas, has au scho ibaut, ich söts glaubs nur no mal churz usenand neh und bitzli fette

@ Marco: Weisch dänn scho öppis meh vo dem was d'Carmen plant, so wäge Träff?

@ Corinne: Ich bin au vonere CBR 600 uf T umgstiege, aber ebe, zu dä geilere als Daytona *bückweg* :cool::biggrin: ....aber sicher viel lieber ä T als so en Joghurtbächer (wobi, ich dörf nöd z'bös sii, isch en guete Töff gsi) Frag: Hät dich dini Fründin scho überrascht? (ups, bini z'früeh gsi?)

@ Alte Chrieger: Wiä gaht's so? Scho lang nüt meh wahnsinnigs a Umbaute vo dim Schätzli ghört? Wiä gaht's am Cockpit-Umbau?

und natürli @ Aargauermitmöchtegernunddochnödrichtigsbärnerdialäkt: Du Hüchler du, "i dänke immer a eu" und dänn doch nie melde? Hmm? Müemer da härteri Sitte mit dir ufzieh oder was?

So, wer han i no vergässe? Hmm, glaubs en ziemli grosse Huufe.... na ja, allne zäme viel Spass no, au dir Seehund (und nöd z'wildi Sache währedem schaffe :laugh: )

...es schneit scho wieder :sick: ich has doch immer gseit, dä Mänsch isch nöd für dä Schnee gmacht, susch wär er mit dickem Fäll überzoge (ok, ok, dä eint oder ander hät das ja scho :biggrin: ) und het anstelle Füess es paar Skilatte :biggrin::biggrin:

trotzdem en schöne Tag

Mauro

Geschrieben (bearbeitet)

*M*

Bearbeitet von Triple Fighter
Geschrieben (bearbeitet)

Hallöchen

@Alessandro

Wow, so "günschtig" bisch du wäg cho!? Auso meh weder 550.- hani drum ou nid vor uszgäh. Wettsch nid mit mir mitcho? So vo wäge Rabatt u so? :whistle::biggrin:

@Mauro

Ähm, sorry, checkes grad nid!? Ob mi mini Fründin scho überrascht hett!? Hä? Klärsch mi bitte mau uf, chume nid nache. :boozed:

Grüessli usem verschneite Bärn

Corinne

Bearbeitet von Nimara
Geschrieben

@Corinne

Ich weiss nicht ob ich den Rabatt bekommen habe, weil ich die Yungs kenne oder ob du den auch bekommen könntest. :careful: Ich denke sicher es hilft, wenn du sagst ich habe es dir empfohlen.

Ich habe ihnen eigentlich schon angekündigt, dass du kommst :wink: .

Also, lass dich überraschen :smile: .

@Marco

Hast du eigentlich meine Bilder per E-mail bekommen? :skeptic:

Gruss an alle, jetzt gehe ich noch mit der Daytona eine Runde in den Schnee fahren :cool::cool:

Geschrieben

Halli hallo,

so wie ich da am läse bin gahts echli um helm`s sind das so genannti streefighter helm oder so normali.

Bi au uf die suche nach neuem.

Hett oeppert es paar bildli oder so aehnliches woni choennt na luege,www.siiten etc.

waeri echt nett :innocent: .

also wer jetzt d`maschine nimmt und es ründli macht (glaubeberg)dem zahli es bierli oder en TEE :biggrin:

gruess usem au verschneite zueri(ehner MATsCH)

Gruess Raffi der sich wie ein kind auf die saison freut

Geschrieben (bearbeitet)

Hallöle

Na dr Bandit XX gseht aber scho viu geiler us... Aber wieso hett dä ke ECE? Wägem "igschränkte" Blickfäld oder wie? Cha mir das öpper säge? Ha bis itz no uf kenere Syte Infos drüber gfunge. Gseht äch dr Alien genau so geil us in natura? Bi gspannt...

@Alessandro

Wirde dene Jungs mau chli schöni Ouge mache, de bechumi bestimmt Rabatt...! :whistle::innocent::wink:

Grüssle

Corinne

Bearbeitet von Nimara

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...