Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

Hello to all

Mälde mi au wieder z'rugg. Bin grad vo drü Tag Tagige in Österreich zrugg cho (mann, chönnt diä eis labere, das haltet ja kein normale Mänsch us..... und suuuuffe, das het nödemal es Kamel usgahltet :boozed: )

Ja, wünsche eu all es schöns Wuchenänd... wird wohl immer no nüd mit Töffle

@ Fabrice: cool!! Fahrt sie au Töff?

@ Pat: Wunderets di, ä Speedy fallt jetzt halt eifach uf :biggrin:

@ Corinne: hmm.... demfall nüt gsi, hmm? Jetzt chunsch dänn wohl definitiv nüme drus, gäll.... kei Gedanke dra verschwände, es chönnt ja au sii, das i mi tosche han :wink:

Grüessli

Mauro

Geschrieben (bearbeitet)

Hallöle

Soseli bi grad zrügg vor Geburiparty vo mim Vater. Läck isch das äs mega Fescht gsi, är isch 60gi worde. Vorallem viu guets ässe u trinke hett's gäh.. *hicks* Ha äuä ou chli z töif is Glas gluegt. :rolleyes::whistle:

@Mauro

Hääääääää wie itz? Wotsch mi verarsche, oder um was geits? :biggrin: Tuesch mi please mau ufkläre? Wär auso seeeeeeeeehr nätt vo dir, danke! :flowers:

Ui - mis Chüssi rüeft...!

Guts Nächtle!

:sleep:

Bearbeitet von Nimara
Geschrieben

guets mörgeli aui zäme

@pat & mauro

nei... se fahrt gar nüt. ned mou auto. und jetz no schnäu zor info: nume ned of fauschi gedanke cho der zwöi.

he läck... i be das wochenend spetz of mini speedi gsi... gopf :devil: . ond üsi zuefahrtsstross esch vou zuegfrore gsi. ond am sonnti bachnass. haubi storzbäch of dere stross vom schmöuzwasser :angry: . ond dorda, dass mis baby frösch potz ond poliert esch, han is de i de garage glo. sniff...

@serge

freu!!! freu!!! freu!!!

@corinne

sälüü du. jo.. me gets zwöschine ou no. ha ebe öberau chli stress gha ond be ned so derzue cho is forum go zluege, zläse, zschribe.

@oli

he oli... besch weder "uftoucht"? oder besch emmer no am "vitaminas" hendereschletze?

@all

auso... i verloh nech jetz weder för e woche. ha die woche mini abschlossprüefige in basel. zischti, mettwoch, donschti. ond wahrschinlech am friti frei.

@all

hend er ou so nes komischs chrible im rächte handglänk?? :devil::devil::devil:

grüesslis

fabrice

Geschrieben

Guete Morge zäme

...mann, gaht's mir mies, bin geschter mit mim 15-jährige Näffe go Snöbe.... er hät ganz eifach gmeint gha "duuu, fahrsch mir nah?" het ich das blos nöd gmacht :boozed::wink:

@ Fabrice: Mir und dummi Gedanke? Nei, mir doch nöd :shifty: ... hey, ich druck dir d'Duume, zeig däne wo's langgaht!!!!

@ Corinne: Ähm, da han i mi villicht tosche, oder doch nöd? :tongue:

Zum Glück isch min Töff no völlig usenand gnoh, susch würd i au scho umefahre und dänn vermuetli ärchelted im Bett ligge :blush:

Wünsche en schöne Tag

Mauro

Geschrieben

@Serge

Du glücklicher :biggrin:

@Fabrice

Viel Glück für deine Prüfungen, wird schon schief gehen :flowers:

Ja, du hast recht! Es kitzelt schon lange im Handgelenk :evil: .

@Mauro

Ich war wieder Carven wie der Teufel :devil::devil:

Trotzdem das ich viel Trainieren (Fitness) und viel skifahre, tun meine Beine höllische weh, nach 2 so wilde Tagen auf der Piste.

Du kannst dich trösten, meine Daytona ist auch immer noch auseinander :unsure::careful: . Die verchromten Teil sind eigentlich alle da, aber die polierten (Felgen, Fussrasten usw) noch nicht :sad: . Sollten diese Woche auch noch eintreffen und dann wird sie wieder zusammen gebaut.

Es kommt gut...... :wackout::wackout:

@Corinne

Sag mir genau wenn deine Speedy beim Björn ist, so das wir abmachen können. OK?

Ääähh, das mit dem Bagster, ich habe dein Treath verfolgt, ist wohl nicht so gut gelaufen für dich:sad: :sad: oder? :careful::unsure:

Wie ist es ausgegangen?

@All

Ich wünsche allen ein guten Wochenstart. :flowers:

Geschrieben

@all

Das isch e super Wätter gsi geschtert nomidaag :biggrin::biggrin: Ha ca. 100km gmacht(im scheene Baselbiet) mit minere Speedy :biggrin::biggrin: Wow das ha ich brucht!!!! Hüt wär au wider e super Wätter,aber ich ka dr Hund laider nit mit näh.....hehehehehe

Triple Grüsse Pat

Geschrieben

hoi zämä!

wollte mich auch wieder mal melden.. habe im moment prüfungen, deshalb musste ich bei diesem schönen wetter drin sitzen und lernen.. aber wenns diese woche so schön und warm ist wie angesagt dann mach ichs pat nach, hole ich die speedy aus der garage bei meinen eltern und fahre endlich mal wieder :cool:

will dann auch meine lsl-soziusrasten (schwarz, ohne die überflüssige und hässliche aufnahme für den original-auspuff) montieren, sind bestellt und sollte in den nächsten tage per post geliefert werden.. juhui!

wünsche euch allen eine wunderbare woche, hebed eu sorg am "anfang" vu de saison :wink:

gruss

noé

Geschrieben

Hallo Stammtischbrüder und -Schwestern, kann mir bitte einer von euch den Rene ausfindig machen? Wir waren letztes Jahr gemeinsam im Bregenzer Wald mit zig Speedys unterwegs.

Die Fotosession über dieses Event ist ganz super! Nur würde ich gern mit Rene über die kommende Saison klönen.

Allerdings freue ich mich auch über dich, oder dich, oder auch dich... ! :biggrin:

Schöne Skisaison wünscht Petra aus Vorarlberg

Geschrieben

@ Petra,

frag doch mal hier nach...Streetfight.ch nach.Vieleicht können die Dir sagen wie Du den Rene erreichst.

Geschrieben

hallödele

d'ospot family het zuewachs becho :devil::wackout::devil:

guggst du hier, meine neue alte lady :love:

be mer no am öberlege, wie nie äch de grobi streetfighter ombou söll realisiere \m/ :tongue: tipps willkommen

anyway, i'm in love, hab flugzeuge im bauch ... chas fasch ned erwarte bes sie e minere garage stoht :whistle:

greetz

Geschrieben

Saluti zäme

es git mi au no :whistle:

so en sh... so schöns Wätter und ich han die ling Hand im Gips :invalid:

mues no drü Wuche warte ........ so lang isch mini Speedy no nie unbrucht umegstande, hoffentlich git das kei Standschäde :sick:

Gas geh chönt ja zwar no aber mit em Kupple haperets :biggrin:

als alte Maa söt mer halt nüme mit de Kids im Alpamare die veruckte Rutschbahne abe :shuriken: und mit em chline Finger hange bliebe :unsure:

en Gruess us em sunnige Aargau

Marcel

Geschrieben

@Ospot

Gratulation zu dinere "neue alte" :biggrin: Isch wunderscheen ..... :biggrin::biggrin:

Triple Grüsse Pat

Geschrieben

@ospot

Da hast Du Dir ein sehr schönes Moped angelacht.

Ne '70er toll.

Bleibt zu hoffen dass Du ebenso gut im Futter stehst wie Deine gleichaltrige Neue :devil::flowers: .

Geschrieben

so, die erste ausfahrt im 04 ist erlebt! eine kurze, aber wunderbare tour im zücher oberland - trockene strassen, sonner, die hügel immer noch schneebedeckt.. wowowowowoww :zorro:

Geschrieben (bearbeitet)

@all: sagt mal leute, befreit ihr auch brav nach jeder winterausfahrt eure speedy/tona vom streusalz? war ein einziges mal im winter unterwegs (vor zwei jahren glaub ich) und hatte trotz waschen im fruehling nachher einige vom salz zerfressene teile (schrauben, kettenfinne...) feststellen muessen :sick: . habe alle betroffenen schrauben ersetzt (inkl. radmuttern hinten, die sind sooo schön billig. nochmals :sick: ). und die hinterachse hatte auch flugrost. die zu ersetzen hätte aber 600 oder mehr fränkli gekostet, die hab ich wieder "schöngepflegt"). die kettenfinne ist einem teil aus carbon gewichen - war sowieso geplant. anyway, meine speedy bleibt seither im winter ohne ausnahme in der garage.

triplegruss

Bearbeitet von speedtriple.ch
Geschrieben

Hallo Jungs......und Mädels natürlig au!

Saaget e mool....wo chaufet ihr eury Reife für Euchy Schätz??

Isch jetzt nämlich grad wieder so wyt.......y muess neuy ha.

Y will eigentlich kei Reife-Diskusion azettle......und my Entschluss stoht eigentlig fest.

Goht`s billiger als do???

Reifendirekt

Wär villicht au für andery interessant

Griessly Roli

Geschrieben

Hallöle

Richtigs Bikerwätter hei mer, ja! :unsure: Aber äbe, ou we mini Speedy itz fahrbar wär, ig würd se nid zur Garage usnäh. Ha hüt mis Outo nach dr Fahrt uf fasch usschliesslech trochne Strasse agluegt... überall chläbt das schiss Salz. Das tueni mire Speedy uf kei Fall ah, da warti lieber bis i Früehlig, we dr Räge das doofe Salz wäggschwemmt hett.

@ospot

Wow, gratuliere, so schön! :love:

@Alessandro

Am 26. Februar irgendeinisch düre Tag wird mini Speedy vom Björn abgholt. :wackout: Isch natürlich dir überlah wie mers wei mache. Ob du z Töpfli diräkt derthäre wottsch bringe, oder ob ig's vorhär bi dir nöime söu abhole!? Ganz wie du möchtsch.

@Mauro

Rück itz use mit dr Sprach duuuuuuuu! Um was geits gnau? :evil:

@Roli

Ig bezieh mini Reife itz ou vom reifendirekt.ch Sowyt ig weiss gits se niene billiger. Wenn doch bitte bi mir mäude! :laugh:

Liebi Grüessli

Corinne

Geschrieben
Hallo Jungs......und Mädels natürlig au!

Saaget e mool....wo chaufet ihr eury Reife für Euchy Schätz??

Isch jetzt nämlich grad wieder so wyt.......y muess neuy ha.

Y will eigentlich kei Reife-Diskusion azettle......und my Entschluss stoht eigentlig fest.

Goht`s billiger als do???

Reifendirekt

Wär villicht au für andery interessant

Griessly Roli

ich habe dunlops drauf - erster reifensatz seit ich die speedy gebraucht kaufte, dunlops waren schon drauf (neu wenn ich mich recht erinnere).

würde mich auch wundernehmen ob die als gut gelten (müsste mal nachschauen welche dunlops genau)..

Geschrieben

Hallo Marco,

habe deinen Tip befolgt und mal im Streetfight-Sektor nachgefragt. Vielleicht habe ich Glück :-)

Warst du nicht dabei letzten August am Furkajoch? Wieso nicht?

LG Petra

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...