Huck Geschrieben 3. Februar 2004 report Geschrieben 3. Februar 2004 Also wer nid allzu wit in grosse Kanton het söll det emol frage ich han Michelin Pilot Sport druf, hebt bi mir öpe 4000 - 4500km vorn wie hinte und für die han ich i de nöchi vo Laufenburg vorn und hinte kompl. inkl. Montage 242 Euro = ca. Fr.380.- zahlt isch glaubs en ziemlich guete Priis wer bietet meh? Marcel Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 4. Februar 2004 report Geschrieben 4. Februar 2004 (bearbeitet) @ Petra, ich war dabei... ... Wenn ich mich recht errinnere,sind wir sogar an einem Tisch gesessen :unsure:beim Mittagessen.Kann des sein?? Und einer musste ja die deutschen Triple-Treiber vertreten Bearbeitet 4. Februar 2004 von Triple Fighter Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 4. Februar 2004 report Geschrieben 4. Februar 2004 @Huck Gute Besserung Ich habe auch den Pilot Sport und bezahle mit Montieren und Auswuchten ca. 350.- sFr, aber dies ist ein Kolleg... Gruss Alessandro Zitieren
Mädi955 Geschrieben 4. Februar 2004 report Geschrieben 4. Februar 2004 @HuckGute Besserung Ich habe auch den Pilot Sport und bezahle mit Montieren und Auswuchten ca. 350.- sFr, aber dies ist ein Kolleg... Gruss Alessandro Hoi Marcel O vo mir guati Besserig . Zitieren
Petra Geschrieben 4. Februar 2004 report Geschrieben 4. Februar 2004 Heile Marco, kann schon sein, dass wir gemeinsam gespeist haben. Übrigens fährt mein Mann die Triple, ich war die mit dem Japaner ( ). Hast du schon Zukunftspläne in puncto Vereinsgründung gehört? Hast du Kontakt zum Rene? LG Petra Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 4. Februar 2004 report Geschrieben 4. Februar 2004 @ Petra, leider nix dergleichen,aber falls Du was in Erfahrung bringst dann gib mir bitte Bescheid Zitieren
seehund Geschrieben 4. Februar 2004 report Geschrieben 4. Februar 2004 hola all zäme, de winter isch verbi, mini beauty putzt ond gstrählet ond scho sind die erschte kilometer wider abgspuelet ond somit bin au i weder ab ond zue im forum. i hoffe ihr händ all en guete winter gha ond froi mi scho druf mol weder mit euch allne eis go triche, irgend uf somene hoger obe. allerdings, oli, de wot i scho gar nöm gseh, bin mega iiversüchtig of di. bisch aso grad nöm mi kolleg @all sind schön brav alli zäme, den chunt de summer schnäller.aso guet, fruehlig längt jo vörig bis bald Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 5. Februar 2004 report Geschrieben 5. Februar 2004 @seehund Leider ist das nicht der Frühling der da kommt.... das ist immer noch der Winter... Aber nicht mehr lange!!! Zitieren
cutf Geschrieben 5. Februar 2004 report Geschrieben 5. Februar 2004 Hallöchen to all @ Seehund: Du bisch guet, Früehlig, Wärmi... und das wäg es paar Sunnesträhleli? Ja, guet, muen villich ja nomal feschthalte, dass ich als Siculo nicht für diese Temperaturen gemacht bin @ Petra: Du bist aber nicht die mit der Goldwing, oder? Wenn ja, dann bist du an unserem Tisch mit Fabrice und Pat gesessen (Marco: ) @ Corinne: Immer no nüt? Na ja, wird scho no... @ Huck: Chranket verbii? @ all Pneupriisdrucker: Wieso chömed ihr eso günschtig dran ane? Gits da au no irgendwelchi Möglichkeite für mi? Wünsche en schöne Tag Mauro Zitieren
Huck Geschrieben 5. Februar 2004 report Geschrieben 5. Februar 2004 guets Mörgeli zäme @ Cutf die Chranket isch en subere Chnochebruch, gaht no genau 2 Wuche den chunt de Gips weg ......... und denn isch sicher wieder Hudelwätter und ich chan mini Speedy wieder nur aluege und streichle, han langsam aber sicher Entzugserschinige (immer so es Zucke im rechte Handglänk ) gits für Speddy eigentlich kei Winterpneu? de Michelin Pilot Sport isch im Schnee nid bsunders guet also det wo ich mini Pneu chaufe isch öffentlich ohni Vitamin B, da chan jede ane gah, isch halt wie gseit in D und vo Vorteil wenn nid allzu wiit vo de Gränze weg wonsch. no es schöns Tägli i allne Marcel Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 5. Februar 2004 report Geschrieben 5. Februar 2004 @ cutf, ha no,na isch halt ebber andersch bei uns am Tisch ghockt.Hauptsach s´war luschtig und het Spass gmacht Zitieren
cutf Geschrieben 5. Februar 2004 report Geschrieben 5. Februar 2004 @ Marco: Meine Rede! Das einzige was zählt, ist das es Spass gemacht hat und das es nächsten Sommer wieder ein Treffen geben wird!!! @ Huck: Sorry, falsch verstanden!!! En schöne zäme Mauro Zitieren
Nimara Geschrieben 5. Februar 2004 report Geschrieben 5. Februar 2004 Hallöchen @Mauro Du machsch mi no ganz verruckt. We mir ändlech würdsch säge um was dases geit, de chönnti dir säge, öb's stimmt oder nid. @Alessandro Juhuiiiiiii ig bi syt geschter stolzi Bsitzere vomene Bandit Alien ou mit verspiegletem Visier! Bi geschter bi dä Jungs vo Streetfighter gsi. We ig mau ä Million würd gwünne, wüsst ig grad, wo se sofort würd usgäh. Hett ja mega Sache dert! *schwärm* Ha übrigens ou 15% Rabatt becho, u schwein gha, isch dr letscht Alien i mire Grössi (M) gsi. Schad eifach dases kes schwarzes Visier derzue git. Übrigens hani mi de uf di bezoge. Soseli, itz wünschi euch no ä schöne Namitag, gange itz mit mim verletze Vierbeiner chli gah spaziere. Grussilein Corinne Zitieren
slang Geschrieben 5. Februar 2004 report Geschrieben 5. Februar 2004 södele han mol min erst tank da johr dure brocht, am morge frühe isch also scho no chli chühel aber gäge mittag und am nomi isch es traumhaft isch nume z'entfälle......... gruss serge Zitieren
kane Geschrieben 5. Februar 2004 report Geschrieben 5. Februar 2004 hei alle wen von euch sieht man eigentlich an der töffmesse in zürich vom 19. - 22.2.? ich gehe sicher mit ein paar kollegen, entweder am samstag oder am sonntag. wär lässig ein paar leute aus dem forum zu sehen! infos gibts hier. gruess noé Zitieren
Mädi955 Geschrieben 6. Februar 2004 report Geschrieben 6. Februar 2004 hei allewen von euch sieht man eigentlich an der töffmesse in zürich vom 19. - 22.2.? ich gehe sicher mit ein paar kollegen, entweder am samstag oder am sonntag. wär lässig ein paar leute aus dem forum zu sehen! infos gibts hier. gruess noé Bin dann aller Wahrscheinlichkeit nach hier. Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 6. Februar 2004 report Geschrieben 6. Februar 2004 @ Martin Du lässt aber auch nix aus Wie sieht´s denn aus mit der Detroit Motor Show(wieauimmer) in USA. Nimmst die au no mit Zitieren
Huck Geschrieben 6. Februar 2004 report Geschrieben 6. Februar 2004 Ich geh warscheinlich am Freitag den 20ten nach Zürich, dann hab ich frei , muss aber zuerst warscheinlich ausschlaffen, denn ich bin da noch in so einem Verein da muss ich am 19. um 4 Uhr aufstehen, um 5 Uhr wird das Dorf geweckt mit einem Riesenknall , dann beginnt bei uns die Fasnacht , und um 8Uhr muss ich dann schnell ins Spital, Gips wegmachen , und am Abend dann Maskenball :ninja: ..... ......Freitag ausschlafen nice Weekend Marcel Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 6. Februar 2004 report Geschrieben 6. Februar 2004 @All Ich gehe am Donnerstag den 19.02.2004... Gruss Alessandro Zitieren
cutf Geschrieben 6. Februar 2004 report Geschrieben 6. Februar 2004 hmmmm, perfäkt, ich han eigentli am Samschtig wellä gah, chönnts aber locker verschiebe... wie wärs mit ere Kombination vo Mässbsuech und aschlüssendem Nachtässe? Villicht am Friitig Abig? Es muen ja nöd spat werdä.... Was meined ihr? Schöns Weekend allne zäme Mauro Zitieren
ospot Geschrieben 7. Februar 2004 report Geschrieben 7. Februar 2004 @ cutf gueti idee! wär debi. greetz Zitieren
kane Geschrieben 7. Februar 2004 report Geschrieben 7. Februar 2004 hmm, leider können die kollegen nur samstag oder sonntag, schade. aber wenn ihr am donnerstag oder freitag nach dem messebesuch zum essen abmacht, kann ich mich vielleicht anschliessen. bleibt ja noch genug zeit um abzumachen. grüsse noé Zitieren
Merlin Geschrieben 8. Februar 2004 Autor report Geschrieben 8. Februar 2004 (bearbeitet) Hi Lüt Chan leider nöd teilneh, obwohl eigentlich d'Idee guet wär. Bi nämli dänn da i de Ferie!!! FREU Wünsche allne e gueti Wuche Gruess Andi Bearbeitet 8. Februar 2004 von Merlin Zitieren
Petra Geschrieben 8. Februar 2004 report Geschrieben 8. Februar 2004 Tach Marco, die Tel.Nr. von Rene habe ich ausfindig machen können :-) Sobald ich News habe, gebe ich dir Bescheid. Grias di, Mauro! Genau! ich bin die mit der GoldWing. Obwohl ich ja immer mehr zur Triumph neige... Wenn wir unsere Mittagsrunde dann fast komplett haben (hallo Fabrice, hallo Pat!), können wir ja über die näxte Saison plaudern Übrigens habe ich einen Bericht über das Wochenende mit euch in der GoldWing-Vereinszeitung veröffentlicht Wollt ihr den mal lesen? Ciao Petra Zitieren
Nimara Geschrieben 8. Februar 2004 report Geschrieben 8. Februar 2004 Halli Hallo Hallöchen Auso ig gange ou ad Swiss Moto, ha schliesslech Gratisbillet u Getränkebons becho. Ä Kolleg vo mir chunnt ou no mit, u dä cha äbe leider nume am Weekend... Drum wärde mir so wie's usgseht am Samschtig dört si. @Mauro Merci für d PM. Das hani doch scho lang gwüsst, hihi... Aber pssssssst. Wünsche ä guete Wuchestart! Grüessli Corinne Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.