3-Zylinder Geschrieben 14. Februar 2004 report Geschrieben 14. Februar 2004 Sali Martin, wow gseht jo hammermässig us . was hennd die DINGER kostet??? Mir schwiirt ebe au sit längerem au so öppis ume ergo WAVE oder Braking Gratuliere ^gruss Raffi Zitieren
Manowar Geschrieben 15. Februar 2004 report Geschrieben 15. Februar 2004 @Madmax He seht super geil us!!!! Wie Brämst sichs? Triple Grüsse Pat Zitieren
Manowar Geschrieben 17. Februar 2004 report Geschrieben 17. Februar 2004 (bearbeitet) Man isch das e lärm do ine................. Bearbeitet 17. Februar 2004 von Manowar Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 17. Februar 2004 report Geschrieben 17. Februar 2004 @Pat: Isch grausam, ich dänke's scho de ganz Tag...! Gruess, Mischa Zitieren
slang Geschrieben 17. Februar 2004 report Geschrieben 17. Februar 2004 @manowar hesch mis pm becho gha? gruss serge Zitieren
cutf Geschrieben 17. Februar 2004 report Geschrieben 17. Februar 2004 ....ja, ja, es lärmet BRUTAL... han scho richtig chopfweh Bin grad vomene verlängerte Wuchenänd us Mailand zrugg cho (als hett i suscht scho nöd gnueg Näbel gha!!!) ...na ja, wenigschtens wieder emal gschiid chöne ässe @ Pat: Han mis Heck umbaut und möchts gern da zeige, wänn ich dir zwei ganz chliini Bilder schicke, hetsch du no Platz um diä uf dini Home-Page z'lade? Susch isch au nöd eso tragisch.... @ Slang: Stahts no wäg em Friitig? Jungs, und natürli Mädels, wünsche en schöne Abig... Mauro Zitieren
Manowar Geschrieben 17. Februar 2004 report Geschrieben 17. Februar 2004 @Slang Jo has PM becho, ha scho e Halter kauft.... Wie wänn mirs mache? Söll ichs eifach mitnäh wenn mir uns snägschtmol träffe? @Mauro Mailand? bisch an dr Wärmi gsi? Jo kasch mirs emol schigge, es söt irgendwie scho no go.... Aber die Site isch den nümm e so zum ärnscht näh.... Mi alti Speedy,im Alessandro si Daytona und dis Heck... Ich wird eh e neui Site den mache.... Schaad das ich nit an Töffusstellig cha go... Wird aber im März sowieso bim Ernes verbigo,Service Time und evtl. d felge Pulverbeschichte... (Schwarz!!) Triple Grüsse Pat Zitieren
slang Geschrieben 18. Februar 2004 report Geschrieben 18. Februar 2004 @pat chansch mer das teil jo de gä wenn e uf züri zum erne's chunsch, chöne denn jo öpis abmache und churz es bierli go ziehe. scho mol beste dank im voruus. @mauro mit em friitig isch immer no ok? so um die drü, de oli chunt au. han no tickets wenn eis brüchtisch. gruss serge Zitieren
Manowar Geschrieben 18. Februar 2004 report Geschrieben 18. Februar 2004 @Slang jo isch guet,ich nimms zum Ernes mit... Das mit em Bierli tönt guet... Triple Grüsse Pat Zitieren
Mädi955 Geschrieben 18. Februar 2004 report Geschrieben 18. Februar 2004 3-Zylinder;... was hennd die DINGER kostet??? Manowar;He seht super geil us!!!! Wie Brämst sichs? @3-Zylinder Dia 2 vordera und der hintere Wurfstern inkl. dazupassenda neue Beläg hend mi 549.84 kostet (exkl. Zoll). @Manowar I ka no nüt öber d Bremswörkig säga. Mis Moped isch mir z Schad zum bi dena Strossaverhältniss (Salz, Dreck, etc.) im Winter gi Testa z go. Nomol zum allgemeina bessera Verständnis: BRAKING ist der "Erfinder" der Wave-Scheiben. Wave-Bremsscheiben sind ein radikal neues Design mit vielen Eigenschaften, die sie von Standardscheiben unterscheiden. Zunächst einmal verbessert der wellenförmige äußere Rand die Selbstreinigung von Belag und Scheibe. Die Wellenform des äußeren Durchmessers und des inneren Randes der Scheibe ermöglichen, daß sich die Bremsscheibe ausdehnen kann, ohne sich zu verformen. Im Prinzip bleibt die Scheibe immer flach. Weitere Vorteile der Wave-Bremsscheibe: Starke Anfangs-Bremswirkung bei guter Modularität Die Oberflächen der Bremsbeläge werden gleichmäßiger abgerieben Der obere Rand der Scheibe kann mehr Wärme ableiten Die Teile der Bremsscheibe können sich um den mittleren Umfang ausdehnen, ohne daß sich die Scheibe konisch verformt Das Gewicht ist geringer als bei einer klassischen Bremsscheibe Die kontinuierliche Änderung der Kontaktfläche zwischen Belägen und Scheibe verhindert ein Festfressen der Beläge. Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 18. Februar 2004 report Geschrieben 18. Februar 2004 @slang @Mauro Wenn ich am drei noch Freitag an der Messe bin rufe ich an. OK? Gruss Alessandro Zitieren
cutf Geschrieben 18. Februar 2004 report Geschrieben 18. Februar 2004 @ Alessandro & Serge: Ja, ja, isch immer no guet. Serge, wär cool wänn no es Gratisticket au für mi hetsch Friitig am drü vor em Iigang? Han no mit em Fabrice gredt, hät leider es Gschäftsässe, susch wär er au cho... aber, er hät gmeint, mir chönnted i zwei Wuche (dä Herr hät ebe en volle Terminkalender) mal in Züri in Usgang (öb Friitig oder Samschtig isch wurscht) wer wär debii? @ Pat: Danke, es wär sowieso nöd für lang, so öppe zwei Wuche söttet lange, ich schicks dänn au no em GerT, dänn chan ers id Homepage ibinde... Ich glaube, es wär mal Zyt, mir es bitli Webspace zue z'tue. Hät öpper Ahnig wo ich als Swissonline/Cablecom-Surfer da zu öppis gschiidem chume? @ Martin: Nachteil Wave-Scheiben: Brämsbeläg werdet früeher abgnutzt, isch aber egal, will diä Schiibe eso heiss usgsehnd muesch eus dänn uf em laufende beträff Brämsqualität halte, gäll? En schöne Abig allne zäme Mauro Zitieren
Mädi955 Geschrieben 19. Februar 2004 report Geschrieben 19. Februar 2004 ...@ Martin: Nachteil Wave-Scheiben: Brämsbeläg werdet früeher abgnutzt, isch aber egal, will diä Schiibe eso heiss usgsehnd muesch eus dänn uf em laufende beträff Brämsqualität halte, gäll? En schöne Abig allne zäme Mauro @Mauro Ja mach i gern. Gib Eu bscheid wias bremset . So richtig viel Kilometer werd i das Johr aber leider ned fahra könna. Ha ziemlich viel anders vor mir (Zügla,etc.) . Aber zum einta oder andra Töff-Treffa gots sicher irgendwia. @ALL Wünsch Euch allna an guata, erfolgricha, schöna Tag . Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 19. Februar 2004 report Geschrieben 19. Februar 2004 Sali sali, alles klaro, ehm ha mal welle fröge wer vu euch hett im sinn kha, uf platte zgah a dae saison-eröffnig in loewestei?? Wenn mir ja es paar wäret, so choenntemer ja als CH-stammtisch ufchrüze oder. Nur so e idee gruess Raffi Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 19. Februar 2004 report Geschrieben 19. Februar 2004 ehm ha mal welle fröge wer vu euch hett im sinn kha, uf platte zgah a dae saison-eröffnig in loewestei??Wenn mir ja es paar wäret, so choenntemer ja als CH-stammtisch ufchrüze oder. @Raffi Gute Idee, aber eben *jammermodus on* Löwenstein ist ja so weit *jammermodus off* Zitieren
Nimara Geschrieben 19. Februar 2004 report Geschrieben 19. Februar 2004 (bearbeitet) Sälü zämä Bi wieder uferstange. Mi hett scho wieder so ä fiesi Grippe flachglei gha. @Mauro Nö hett sech nüt nöchers drus ergäh. Bi haut ou wählerisch. @Raffi Ig bi derbi!!!!! Aber wie scho einisch gseit, eifach we schüsch no öpper mitchunnt. Mah nid eleini dert ufe fahre.. Schwierig isch haut ou wägem Wätter... Meh sött ja Zimmer reserviere, aber was isch wenn's denn schneit oder so... Hmm... Grussilein Corinne Bearbeitet 19. Februar 2004 von Nimara Zitieren
Mädi955 Geschrieben 19. Februar 2004 report Geschrieben 19. Februar 2004 Sali sali,alles klaro, ehm ha mal welle fröge wer vu euch hett im sinn kha, uf platte zgah a dae saison-eröffnig in loewestei?? Wenn mir ja es paar wäret, so choenntemer ja als CH-stammtisch ufchrüze oder. Nur so e idee gruess Raffi Hoi Raffi Wenns ned zkalt isch bini o dabei. Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 20. Februar 2004 report Geschrieben 20. Februar 2004 (bearbeitet) Gute Idee, aber eben *jammermodus on* Löwenstein ist ja so weit *jammermodus off* eieiei...dr Kerle isch bloss am jammern... mensch Alessandro.....Löwenstein isch KULT @ Martin....mer sieht sich am Sonntag Bearbeitet 20. Februar 2004 von Triple Fighter Zitieren
Mädi955 Geschrieben 20. Februar 2004 report Geschrieben 20. Februar 2004 @TripleFigther JOUUU Marco Bin um 13.00Uhr auf alle Fälle auch am Triumph Stand in Halle Nr.2 Standnr. 241 . Der Alessandro braucht einfach noch ein wenig Bedenkzeit was Löwenstein angeht . Gell Alessandro . Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 21. Februar 2004 report Geschrieben 21. Februar 2004 Der Alessandro braucht einfach noch ein wenig Bedenkzeit was Löwenstein angeht .Gell Alessandro . Ja Martin, ganz recht. Ich denke einfach, was ist wenn es pisset wie die Sau?? Die Strecke an und für sich sollte kein Problem sein. Aber es ist ja noch nicht so weit. @ All Gester war ich an der Swiss Moto und es war wieder cool Oliver, Serge und Mauro zu treffen. Allen anderen wünsche ich ein schönes Wochenende. Gruss Alessandro Zitieren
Merlin Geschrieben 21. Februar 2004 Autor report Geschrieben 21. Februar 2004 Hi Umphler! Bi au wieder zrugg vo Skifahre und Jägertee trinke us em Wallis! Wie isch d'Moto-Züri gsi? Gli fangt ja Töff-Saison wieder a. Ich ha de Winter gseh, jetzt chan de Früehlig cho! Es schöns Wuchendi a all! Gruess Andi Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 22. Februar 2004 report Geschrieben 22. Februar 2004 Aloha zäme, bi grad vu dä Moto`zueri kho. Isch pumpe volle gsie hesch müesse fascht aastoh zum druff höckle na ja bi jedefalls noed lang bliibe aber shows die siii ganz guet gsie . Wege dae saison eröffnig wärs ä idee alles churzfristig z`organisiere oder, will wenn seicht,wotti noed unbedingt use fahre @Mad Max Dini LED -Lampe am Heck was hett das für ä bezeichnig(nummere usw) war froh wenn mir sie choenntsch duure geh wenn`s Dir kei grossi umständ macht Mir schwirrt en gedanke durch dä chopf ehm wa isch mit em Ducischreck los???scho lang nümm gseh da im forum @all andere no en schoene sunntig greetz RAF Zitieren
Nimara Geschrieben 22. Februar 2004 report Geschrieben 22. Februar 2004 Hoi zämä Ja Löwenstein müesst meh äuä churzfrischtig plane... Wöu wes denn schneit oder schiffet, bi ig sicher nid derbi. Aber wie geit äch das mit dä Zimmer? Im Vorus reserviere, oder de eifach äs par Tag vorhär uf guet Glück alüte...? Bi geschter ar Swiss Moto gsi, hett ou mega viu Lüt gha. Das ganze hett mi nid so überzügt, aber äs isch luschtig gsi chli uf dä verschiedene Töffli z höckle. Am Triumph-Stand bi ig sogar no am Fabrice übere Wäg gloffe! Fabrice, hett mi gfreut di wieder mau z gseh, hoffe du luegsch wieder mau hie im Forum verbi! Juhui, dä Donnschti geit mini Speedy i Service, nähr cha de dr Früehlig cho! Liebi Grüessli Corinne Zitieren
Mädi955 Geschrieben 22. Februar 2004 report Geschrieben 22. Februar 2004 ...@ Martin....mer sieht sich am Sonntag @Marco Sorry wegen heute Sonntag. Ich bin gestern abend an die Fasnacht und habs etwas übertrieben . Naja Du weisst ja wie ist wenns läuft dann läufts halt . @Raffi Leider kenn ich die genaue Bezeichnung meines LED Rücklichts ned genau. Es hat 17 Leuchtdioden, beinhaltet keine Nummernschildbeleuchtung und ist etwas oval wie Du gesehen hast. Frag einfach bei den Streetfighters in Interlaken nach. Von dort hab ich das Licht her. Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.