speedfreak.ch Geschrieben 7. Juli 2003 report Geschrieben 7. Juli 2003 @cutf: Immer no i de Kamera, aber ich schaffe no dra... Gruess, Mischa Zitieren
Ed_72 Geschrieben 7. Juli 2003 report Geschrieben 7. Juli 2003 Ciao Mauro Andi (Merlin) hat schon ein neues Thema mit den Bildern eröffnet. Der ist ech schnell, der Andi (hehe) Greetz Ed Zitieren
Ed_72 Geschrieben 7. Juli 2003 report Geschrieben 7. Juli 2003 Wie macht man eine Link zu einem anderen Thread? Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 7. Juli 2003 report Geschrieben 7. Juli 2003 @all: jo der merlin isch scho en schnälle wie ich geschter abig feschtgstellt han... lueged emol da: bilder vom ersten schweizer t5net treffen hoffe das klappet mit em link... wenn ja, @ed: ich mach eifach es neus browserfenschter uf bi dem bitrag won i wott linke. denn alles obe usekopiere und da inepaste... gaht sicher no eifacher... öhh au mini bilder sind au no i de kamera drin... irgendwo... triplegruess Zitieren
Manowar Geschrieben 7. Juli 2003 report Geschrieben 7. Juli 2003 Sali zäme, es isch super gsi geschtert,müen mir unbedingt widerhole Jo in dr Innersschwitz wär au toll,denn müesst me mol scho gli luege das mir widere datum hän wo allene öbbe passt..... Tripple Griessli an alli Pat Zitieren
Manowar Geschrieben 7. Juli 2003 report Geschrieben 7. Juli 2003 @cutf jä sött ich denn au hochdütsch schriebe? Zitieren
Merlin Geschrieben 7. Juli 2003 Autor report Geschrieben 7. Juli 2003 (bearbeitet) Ich glaubs nöd! Ich mach en neue Bitrag mit Bilder und Ihr schriebed wieder in alte Thread! Wännd Ihr eigentlich en Rekord ufstelle bi de Sitezahl? Also ab sofort alles zum Träffe (inkl. Bilder und und und) i de Thread Klaro? Bearbeitet 7. Juli 2003 von Merlin Zitieren
cutf Geschrieben 7. Juli 2003 report Geschrieben 7. Juli 2003 @ Manowar: nöööö blos nöd, mir wänd ja nöd, das alli eus verstönd, oder ???? @ Merlin: Jetzt hämmer das scho e sooo wiit bracht und du wotsch eifach alles über de huufe rüere? Nei, ich dänke, es wär scho besser wämmer eusi Diskussione über Treffs wiiterhin da abhaltet, aber... ich chan mi richte... Jungs, (würd au gern "Mädels" schriibe, aber ebe) es hät geschter würkli Spass gmacht, müemer widerhole... Mauro Zitieren
Nimara Geschrieben 7. Juli 2003 report Geschrieben 7. Juli 2003 He tschou zämä Darf bi euch ou äs wyblechs Wäse mitschriebe? Chume vo Bärn u fahre ou ä Speedy. Grüessli Zitieren
Ducischreck Geschrieben 8. Juli 2003 report Geschrieben 8. Juli 2003 he mauro... de pat darf im buuredütsch schriibe ond i ned? das esch aber onfair... i fend eigentlech ou, dass mer sötte witerhen a üsem gmüetleche schwizer stammtesch bliibe. es esch es betzeli gmüetlecher oder? gäge froue han i nüt... ond sowieso wenn sie no e speedi fahre... woher besch denn du nimara? stadt bern? röööhr Fabrice PS: am sa. de 12.07.03 esch in schongau, guggibad es biketreffe(onder www.bikersweg.ch fendet ehr en link "events"). wer vo euch goht? Zitieren
Ducischreck Geschrieben 8. Juli 2003 report Geschrieben 8. Juli 2003 he jungs.... mettlerwile ou mädel... es esch doch schön... jetz cha mer de auti gruess weder mou uspacke... he jungs und mädels het öpper scho erfahrige met em 20'000er service? was choschtet dä ca.? röööhrli Fabrice Zitieren
Ed_72 Geschrieben 8. Juli 2003 report Geschrieben 8. Juli 2003 @ Fabrice Guggibad esch eigentlech grad bi mer ome egge. Ech cha aber nonig säge, öb ech werde det si. E Kollegin vo mim Gschpuusi chont vomene längere Oslandufenthalt zrogg ond de söus am Samschtig e Welcome-Back-Party gäh . Gruess Ed Zitieren
Ed_72 Geschrieben 8. Juli 2003 report Geschrieben 8. Juli 2003 Do wär öbrigens de Link: http://www.mc-bone-riders.ch/ Mister Ed Zitieren
cutf Geschrieben 8. Juli 2003 report Geschrieben 8. Juli 2003 @ Fabrice: Wiä chönnt ich dir das komplizierte schriibe verwehre ich wird mi sicher drah gwöhne... @ Nimara: Das häsch sehr guet gmacht, chum schriib ich "ich würd au gern mädels säge" und scho bisch da!!! Willkomme, erscht rächt willkomme willd ä Speedy fahrsch, hoffentli chunsch au an es Träffe mit @ all wo jetzt blödi gedanke händ: es isch nur um eusi Schwiitzer T-Gemeinde z'stärke, verstande ??? Zitieren
Ducischreck Geschrieben 8. Juli 2003 report Geschrieben 8. Juli 2003 @edi edi edi..... weder nome am party fiire. luegsch met em alc gäu besch du scho mou a dem träffe gsi? @mauro: dommi gedanke hemmer emmer.. das söttisch jo wösse oder? wer en triumph fahrt het vo grond uf dommi gedanke röööööhr Fabrice Zitieren
Nimara Geschrieben 8. Juli 2003 report Geschrieben 8. Juli 2003 Hallo zämä Freut mi natürlech riesig, dasi bi euch willkomme bi! @Ducischreck, ig wohne chli usserhalb vor Stadt Bärn, am Stadtrand. @cutf, chume natürlech sehr gärn mau anes Träffe mit, schad hani das am letschte Sunnti verpasst. Ha äbe ersch diä Wuche vo däm Forum da erfahre. Naja, z nächschte Mau bi ig sicher derbi! Lach, u dummi Gedanke hei mer doch aui...! Grüessli Corinne Zitieren
Ed_72 Geschrieben 8. Juli 2003 report Geschrieben 8. Juli 2003 @ Fabrice Jo, be emou gsi. Das esch aber scho mängs Johr här. Denn esch es no chli ond gmüetlech gsi met em Highlight Motorblock-Wiitwärfe (hehe). Ech dänke, jetzt werd's scho chli grösser si. Gruess Ed Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 8. Juli 2003 report Geschrieben 8. Juli 2003 @ nimara: willkomme bi de t5ler! isch e glatti rundi da @ ed: motorblock-wiitwärfe? tönt luschtig... triplegrüess Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 8. Juli 2003 report Geschrieben 8. Juli 2003 @nimara: au vo minere siite es herzlichs willkomme! naja, es blüemli als willkommensgschänk dörf mer üsere erschte dame i de rundi ja scho abüte, oder nid? @alli andere: bitte kei dummi sprüch! ich bin eifach guet erzoge worde... en schöne namittag und triplegrüess us de zentralschwiiz, mischa p.s.: am wuchenend isch in unterägeri s' fuessball-grümpi. für all wo gern fäschted und mängisch echli durscht händ, isch das sicher au no en adrässe. @speedtriple.ch: das mit em logo isch din job (wie bereits bim jodlerfäscht)... Zitieren
Ducischreck Geschrieben 8. Juli 2003 report Geschrieben 8. Juli 2003 @robin oder misch wele vo euch bedne esch eigentlech of der heifahrt hender mer ond em pat nochedonneret? de topf wo de dra hesch esch ou no rächt rööhrig ond i ha gmeint, mine seg lut. was hesch du eigentlech i dere röhre drin? luter nüt ond nochli weniger? @misch: grümpeli im fuessbau? was esch fuessbau? dört gots wahrschinlech ums gliche wie am schifescht das weekend in rothrist he? saufet saufet, fallet nieder, stehet auf und saufet wieder!!! so... sorry zäme... muess leider fürobe mache. bes baud mou röööööhr Fabrice Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 8. Juli 2003 report Geschrieben 8. Juli 2003 @ day-triple: jaja scho guet wäg em logo... mache ja... mues aber no s logo uf de server tue... direkt gaht's dasmal ned... @ ducischreck: isch de mischa gsi mit emene old-school hlrc, die sind nochli lüüter gsi... bi ja au sonen hlrc-ler, aber ich mues säge, dine tönt also au nett i dem sinn: wabroooooo!!! triplegruess Zitieren
Merlin Geschrieben 8. Juli 2003 Autor report Geschrieben 8. Juli 2003 Ihr sind doch alles Schinder! @ Nimara : Welcome to the CH-Triplers!! Am Wucheende mues i leider schaffe! Bin hüt mit minere Lady go schaffe, wenn i dra dänk, dass i nachher hei fahre im Lederkombi, dänn han i scho wieder Schweissperle uf de Stirn! Wo blibed die andere Föteli? Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 8. Juli 2003 report Geschrieben 8. Juli 2003 @ merlin: ich probiers no hüt anezbecho mit de föteli, em day-triple sini tuen i denn au grad uf netz... bi mit em auto da im büro und ich wett ich wär mit de speedy da. also ned motze bitte, gäll. triplegruess Zitieren
Merlin Geschrieben 8. Juli 2003 Autor report Geschrieben 8. Juli 2003 Da mach ich en Bitrag uf und dänn meldet sich u lang fascht kei S.. und jetzt überlauft dänns Fass, will ihr so viel schribed! lol Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 8. Juli 2003 report Geschrieben 8. Juli 2003 @merlin: das liit wahrschinlich am 1. träffe bringeds mer uf 1000 siite? denn wärs en streetfighter bitrag! Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.