Alessandro595 Geschrieben 1. März 2004 report Geschrieben 1. März 2004 @Corinne Ich würde mal unter: www.tm-accessories.de schauen. Gruss Alessandro Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 1. März 2004 report Geschrieben 1. März 2004 Hmmm,da isch scho en seich mit dere sache woni gard läse tuen . i han mini felge au lah poliere isch zwar noni fertig das ganzi aber d`felge hani gseh...und...es isch eifach super. Choschtet halt echli meh aber es isch alles da idr nöchi,wenn öppis noed soett bene sii. hoffe trotzdem das freud dranne hesch Alessandro am ganzi ,trotz dem puff. Hmm corinne waa isch denn falsch das du neui fuessraste bruuchsch. chamer da noed oeppis bastle. @mauro wo isch diis heckföteli *auluegewill* saluti raff Zitieren
Nimara Geschrieben 1. März 2004 report Geschrieben 1. März 2004 @Alessandro Meinsch du das: Was kann man an einer Speed Triple oder Daytona noch verschönern? Ganz klar - den Auspuffhalter! Wir haben uns Gedanken gemacht und heraus gekommen ist ein Auspuffhalter aus 3 mm Edelstahl, lasergeschnitten und elektropoliert. Und das ganze zu einem mehr als attraktiven Preis. Nicht für High Level Auspuffanlagen geeignet. Nur für Modelle mit serienmäßigem runden Edelstahlauspuff oder entsprechendem Austauschschalldämpfer in gleicher Anbaulage. Das chönnt passe oder? Gseht ou nid schlächt us. Am liebschte wetti äbe scho keni Sozuisraschte meh.. Würd mer itz no gfaue...aber tüür... @3-Zylinder Kei Ahnig... Äbe das dr Vorbsitzer irgendöppis ar Raschte abgsaget hett, so dass das nümme passt... Meh weiss ig leider ou nid. Has no nid gseh. Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 @Corinne Ja ich habe das gemeint. @Raffi Danke für dein Mitgefühl . Weisst du, am Schluss wird das schon gut kommen. Es führen ja viele Wege nach Rom.... Gruss und schönen Tag Zitieren
cutf Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 @ Corinne: Gseht guet us, das Teili... wär ja würkli en Überlegig wert @ Raffi: Han geschter d'Bilder am GerT gschickt, villicht nimmts er sie dänn unter Tipps/Heimwerker ie. Würdi dänn au no d'Bauplän ie tue, falls öpper gnueg blöd wär das wellä nah z'baue En wunderschöne Tag wünsch ich eu!!!! Mauro Zitieren
Mädi955 Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 Mol Du do lauft jo uf zmoll weder richtig epis . @Alessandro Das met dina Felga tuat mit leid för Di. Nochdem was dia z D alles vo sich gschreba hend hets eigentlich scho passa müassa. Hellseha müsst ma könna gell. Los dr Kopf ned henga. Also i ha mini Corvette Felga wia Du jo wasch komplett bi dr Fa. Laubscher bearbeita und denn o verchroma lo. 1A Arbeit . Arbeitsgänge: -alter Lack ablaugen -feinbearbeitung (feinschleifen etc.) -verchromen Preis für 4 Felgen 1'200.-Fr. @Raffi Danke för s Fax vo Dir . D Bezeichiga etc. sind ebzle Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 (bearbeitet) Ich weiss, das isch keis Autoforum, aber falls öpper vo eu vor het, an Autosalon z'gah und no Tickets brucht, denn chann er/sie mir eifach en Mitteilig schicke und ich tuen denn es paar Billet uf d'Poscht. Also don't be shy... Triplegrüess us em Ölbunker, Mischa Bearbeitet 2. März 2004 von speedfreak.ch Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 (bearbeitet) Ach ja, und bitte heized was s'Züüg het und lönd d'Fenschter offe - nume so schmilzt de blöd Schnee ändlich... Bearbeitet 2. März 2004 von speedfreak.ch Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 (bearbeitet) "Schindbätsch!" für de erschti Bietrag if de 100schte Siete vom CH-Stammtisch! Sorry, das het jetzt eifach au no müesse sii... Bearbeitet 2. März 2004 von speedfreak.ch Zitieren
cutf Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 "Schindbätsch!" für de erschti Bietrag if de 100schte Siete vom CH-Stammtisch! Sorry, das het jetzt eifach au no müesse sii... ...gib's zue, häsch eifach so lang probiert, bis s'System uf Siite 100 umgschaltet hät, hmm? Häsch eus jedi Chance eifach so gnoh. Frechheit!!! Mauro Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 @Mauro: Ääääh, öööh... hesch mi verwütscht! @all: Autosalon? Irgendöpper? (so als Wiederguetmachig...) Zitieren
Nimara Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 Hallöchen Ha mir grad dä Uspuffhalter bstellt..!! Bi no hurti bi mim Mech gsi, isch ou begeischteret gsi dervo. Diä Jungs wärde äuä de ou äs paar settigi Halter bstelle. Gseht würklech guet us, u de chani diä doofe Soziusraschte woni eh nid bruche, wäglah. D Speedy steit vorusse, ohni Ouge, derfür scho mit dä neue Finkli. *freu* Freue mi scho itz mega we se cha gah abhole. Vorallem ufs Tönli bi ig mega gspannt! Liebi Grüessli Corinne Zitieren
Mädi955 Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 @Mauro: Ääääh, öööh... hesch mi verwütscht! @all: Autosalon? Irgendöpper? (so als Wiederguetmachig...) Quanta Koschta? (2 karta) Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 @ Corinne, Nur für Modelle mit serienmäßigem runden Edelstahlauspuff oder entsprechendem Austauschschalldämpfer in gleicher Anbaulage. soweit i weiss isch des ja die LLRC die Du jetzt dranmachst...aber isch die net OVAL?? Kann mich natürlich au irren Zitieren
Nimara Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 @Marco Ja die isch oval. Aber äs heisst ja "oder entsprechendem Austauschschalldämpfer in gleicher Anbaulage." Sött doch passe, oder nid? Schriebe TM-Accessories mau äs Mail... Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 (bearbeitet) @ Corinne, na dann wird´s scho passen ...fragt sich nur ob der unter Spannung montiert worden isch ...wie au immer Bearbeitet 2. März 2004 von Triple Fighter Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 @speedfreak.ch: "Schindbätsch!" für de erschti Bietrag if de 100schte Siete vom CH-Stammtisch! Sorry, das het jetzt eifach au no müesse sii... glück gha, wenn d nimara und de alessandro iri ewig gschicht mit dem uspuff ned da im forum abgwicklet hetted, wäred mer erscht uf siite 40... *duckundweg* robin Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 @Martin: Niente costa, von mir (bzw. Castrol) offeriert. Mail mir einfach Deine Adresse, und ich werde Dir zwei Tickets schicken. Gruss, Mischa Zitieren
Nimara Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 (bearbeitet) @Marco Ha itz mau äs Mail gschriebe. Bi gspannt uf d Antwort. Aber ig dänke, äs sött scho passe. Schüsch hättis ja mi Mech gseit, wes nid würd gah!? @Robin Heeee das isch de nid wahr! Bearbeitet 2. März 2004 von Nimara Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 @Robin: Wo recht hesch, hesch recht... Zitieren
Nimara Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 @Marco Was "unter Spannung"? Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 2. März 2004 report Geschrieben 2. März 2004 @nimara: doch, doch! Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.