Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

Hui, jetzt händ er aber grad gas geh.....

Robin, Misch, Corinne, Alessandro.... da chunnts... tatatataaaa!!!!

Eccovi Nomi e quantità di risposte... ups, momänt, Wörterbuech umstellä.... klick, rädädäng, peng... so... also, User und anzahl Beiträge ersichtlich!!!! Womit bewiese isch... dä Uspuff hät eus all gn... nei blödsinn... :biggrin:

Alessandro595 167

Nimara 162

cutf ....hmm so öppe schätzigswis 3 3/4 Biiträg? :blush:

Manowar 130

slang 123

Ducischreck 114

Merlin 111

MadMax 96

speedfreak.ch 92

speedtriple.ch 76

Triple Fighter 70

3-Zylinder 42

ospot 35

Giftzwergchen 31

Ed_72 23

kane 14

seehund 11

FN 109 9

Huck 7

Roli 6

rönschi62 5

Petra 5

Schneedy 4

fallinger 3

Black Angel 3

Marc 2

Mago 2

ScrewDiver 2

kampfzwoggl 2

Bärtu 1

Kruemel 1

spaccioso 1

Fröschli 1

Roni 1

Ähm, no zum Uspuff.. ja, scho wieder... LLRC und original rund, oval oder was au immer, händ all diä glichi Befeschtigungshöchi, -position, oder was au immer... es passt eifach - ich habe fertig!!!!

Gruess, Mauro

Triple Fighter
Geschrieben (bearbeitet)

:wackout::wackout:

Ha für en Schwob sen doch 70 Boiträg guat em Schwoizer Stammtisch :laugh::laugh:

Aber s´fällt scho uff das d´Corinne und dr Alessandro racht nah beianander sen....des ko bloss am LLRC liegen :invalid: *schnellwegduck*

Bearbeitet von Triple Fighter
speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

@mauro: eifach nur HERRLICH! :biggrin:

@nimara: han i doch rächt gha... :whistle::tongue:

@marco: :laugh:

triplegruess

robin

Bearbeitet von speedtriple.ch
Geschrieben

Hey, Robin, bisch immer no drin? Wiä isch grad s'Wätter in NY? Bi eus isch wieder emal bewölkt

Gruess *schind zu 3 7/8-Biiträge*

Mauro

Geschrieben

Heeeee stop! Äs isch de nid i aune Biträg ume Uspuff gange!! Das wetti de hie feschtghalte ha. Jawohl. Ha nämlech eis mau grad aui Biträg düregluegt. Ätsch! :tongue:

Triple Fighter
Geschrieben (bearbeitet)
Äs isch de nid i aune Biträg ume Uspuff gange!! Das wetti de hie feschtghalte ha. Jawohl. Ha nämlech eis mau grad aui Biträg düregluegt. Ätsch! 

ähem :blush: bitte Bärndeutschkurs Nr.??

:whistle::whistle:

Bearbeitet von Triple Fighter
Geschrieben

@Marco

Auf Hochdeutsch:

Habe vor ein paar Tagen alle Beiträge angeschaut. :biggrin:

Triple Fighter
Geschrieben

:flowers: DANKE :flowers:

man lernt nie aus :biggrin:

Triple Fighter
Geschrieben

@ Alessandro,

Kein Kommentar...  :boozed:  :boozed:

:biggrin: na kommsch scho in nix nei :whistle:

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

@all: hab da ja ne lustige diskussion losgetreten :wackout::whistle:

@mauro: ändlich wider chli wärmer da... nach 2 mönet knapp um de gfrürpunkt :sick: aber i zwei wuche chunnts ebe eh nur no druf a, wies s wätter in guatemala isch. det hends zur ziit zwüsche 25 und 35 grad. :love: und bis ändi april wirds eh nur no wärmer :wackout: und afangs mai isch hoffentlich i de schwiiz wider schön wätter, denn cha mer go d speedy bewege. :happy:

triplegruess

Bearbeitet von speedtriple.ch
Geschrieben

@speedfreak.ch

Hoi Mischa

Du häsch Poscht :flowers: .

@Mauro

Heeee wia häsch jetzt das scho wieder gmacht met dera Lischta.

Sägi ned schlecht.

Isch no interssant azluaga :biggrin: .

@Nimara/Alessandro

I wär daför das die erschta zwei bim nögtschta Treffa a Rundi zahlen :biggrin::laugh: .

@All

För das das dr TripleFigther eigentlich im WildaSüda Stammtisch zugehörig isch, isch er no recht guat dabei do bi üs.

An abtrünniga Schwob halt:laugh: :laugh::laugh: .

(Bi zwor zu amna 1/4 o an. An Schwob :happy: .)

:tongue:

Geschrieben

Schön, dass da inne wieder mal echli öppis lauft (ussert dere ewige Uspuffgschicht... :tongue: ).

@Martin: Chunnsch morn en Brief über, viel Spass! :flowers:

@Mauro: Du hesch meini au nid grad viel Hobbies, gäll? :biggrin:

@ Fabrice: Hallo? Wo bisch au Du? :skeptic:

Allne en schöne Tag!

Triplegrüess, Mischa

Geschrieben

@Misch

Hihihihi.... stimmt, während dä Arbet han i nöd grad viil Hobbies, usserd grad diä blöde Chunde ab z'wimmle, min Projektleiter z'nervä, d'Sachbearbeiterin z'stressä, mich vor em Chef z'versteckä (ich versuech immer dä Schatte z'spiele, hmm, Kaktee han i au scho versuecht, hät aber nöd so richtig chlapped) und natürli eu im Forum z'ärgere :biggrin::biggrin::biggrin:

@Martin:

Wänn du wüsstisch was ich da alles vo eu gsehne!!!! hehe, nei, stimmt nöd, ihr müend nur bim Index uf d'Aazahl Postings klicke (öppe bi 1500?) und dänn chunnt d'Lischte

@Robin:

Dänn isch ja dis Abentüür NY gli verbii? Gnüss d'Wärmi au es bitzli für mi....

@Serge:

Elände optimischt!!!! D'Sunne schiint ja, aber grad säge es wärdi wärmer????

So, d'Sandra und dä Markus händ jetzt gnueg ruhe gha, muen sie wieder go stressä :biggrin::biggrin::whistle::whistle:

Gruess, Mauro

Geschrieben
...usserd grad diä blöde Chunde ab z'wimmle, min Projektleiter z'nervä, d'Sachbearbeiterin z'stressä, mich vor em Chef z'versteckä...

@Mauro: Schaffsch Du s'glieche wie ich? :wink:

Geschrieben (bearbeitet)

... und wia i :laugh: .

@Mauro

Index...

uf was Du ned alles kunsch wenns Dir langwilig isch :devil: .

@speedfreak.ch

Mischa

Danke vielmol :flowers: .

Bearbeitet von MadMax
Geschrieben

Salut zusammen,

also auf der Suche nach Informationen für meine Triumph Sprint ST bin ich auf euer Forum gestossen. Ich bin auch ein Eidgenosse - aus der Westscheiz, Kt. FR. Wer sich interessiert hier eine kleine Übersicht aus meiner Gegend. :love:

Übrigens eine kleine Frage, welche ich auch schon unter der Rubrik Technik gestellt habe. Mein Motorrad hat 98PS. Ich habe auch Angebote mit 106 PS oder 120 PS gesehen. Kann die Motorleistung mit der Demontage eine Begrenzung oder ähnlichem angehoben werden? Für eure Hilfe danke ich euch. :blush::whistle:

Und allezeit gute Fahrt - möge der Schutzpatron Brummbrumm mit uns sein :innocent:

Geschrieben

hallo honk und herzlich willkommen hier bei uns! :flowers:

in sachen st kann ich dir leider nicht weiterhelfen, ich bin mir aber sicher, dass du antworten auf deine fragen bekommen wirst.

triplegrüsse, speedfreak.ch

speedtriple.ch
Geschrieben

@honk: erstmal willkommen im forum. das mit der drosselung: ist eine gaswegbegrenzung, die Du problemlos und in der schweiz auch bedenkenlos ausbauen kannst. siehe hierzu beispielsweise diesen beitrag.

aber das gehört eher ins technikforum und nicht hier in den stammtisch. versuchs auch mal mit der suchfunktion, Du wirst erstaunt sein, wieviele themen hier schon behandelt worden sind.

triplegruss

robin

speedtriple.ch
Geschrieben

sodele, wieder mal ziit zum schinde :whistle:

@mauro: jo d ziit in nyc isch leider scho gli verbi. das halbe jahr isch mer vorcho wie zwei wuche :sad: aber ich säg de sunne en gruess dunde :wink:

@mischa: hesch die hammermässige seasonopening bilder :love: wieder usgrabe gsehn i grad?

triplegruess

robin

Geschrieben
Salut zusammen,

Ich bin auch ein Eidgenosse - aus der Westscheiz, Kt. FR. Wer sich interessiert hier eine kleine Übersicht aus meiner Gegend.  :love:

Hallo Honk

Willkommen im CH Stammtisch. :flowers:

Ich komme aus Steffisburg, ist ja nicht so weit von dir....

Gruss Alessandro

Geschrieben (bearbeitet)

sach mal, weiss do öpper wenn s'isebähnli z'trembach weder ufmacht?

so als saisoneröffnig vellech!?

@ pat

die send jo voll krass ... :invalid:

Bearbeitet von ospot

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...