Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Triple Fighter
Geschrieben

@ Pat,

:wackout::wackout: net schlecht...Marke? Preis? usw.. bitte :wink:

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben (bearbeitet)

@ pat

het zwar erner dänkt du chonnsch met so öpis:

bearclaw.gif

:devil::devil::devil:

Bearbeitet von ospot
Geschrieben (bearbeitet)

Hallöchen

Mann - so super Wätter hüt u ig ha ke Töff..! :rolleyes:

Derfür bi ig mitem Kolleg wo zersch d Daytona hett wöue choufe, sis neue "Gschoss" gah abhole. Ä Aprilia RSV Mille R. Würklech geili Maschine.

@Pat

Geili Händsche! :devil:

@honk

Härzlech willkomme!

Wohne gar nid so wyt furt vo dir - in Bümpliz. :blush:

Bi übrigens bim Souhufe derbi, öpper vo euch hett mau bi üs is GB gschriebe.

Liebi Grüessli

Corinne

Bearbeitet von Nimara
Triple Fighter
Geschrieben
Derfür bi ig mitem Kolleg wo zersch d Daytona hett wöue choufe, sis neue "Gschoss" gah abhole. Ä Aprilia RSV Mille R. Würklech geili Maschine.

so a Sauerei....da schrumpfet die Chancen für Löwastoi ja wieder gwaltig :boozed::daft:

Geschrieben

@Marco

Na mal gucken, ist halt wetterabhängig. Hmm, vielleicht darf ja auch ne Aprilia mitkommen..? Oder geht das gar nicht? :blush: Ich hoffe doch das ein paar von unserem CH-Stammtisch hier mitfahren!!! :wackout:

Triple Fighter
Geschrieben (bearbeitet)

breng en no mit.....wenn er na wieder dahoim isch will er eh a Moped mit em Triple han :biggrin::wackout::devil::devil:

Bearbeitet von Triple Fighter
Geschrieben

@all

die Händsche sin Schweineteuer 369.- koschte si.. sin sehr guet verarbeitet und es sin Titanplatte druff......... Ha leider die us em Film Madmax nit gfunde :biggrin::biggrin::devil:

@Allesandro

Dini Föteli sin leider dusse uff minere page :boozed: ha es problem gha und den alles drab keit......Sin nur no 2 Handyföteli vo minere druff plus d Händsche..

@Madmax

Hey mir göhn hüt uff Arosa bis und mit nägschte Mittwuch :biggrin::biggrin:

Triple grüsse Pat

Geschrieben

Ich glaub ich spinne! Chum isch wieder echli wärmer dusse, chrüched all zu ihrne Löcher us und schriebed is Forum was das Zeugs hält! Händ ihr im Gschäft kei Arbet oder händ all frei? :biggrin:

Ich han mir zum Istimme in Früehlig mal mini Daytona ufs Desktop tah. Chas chum erwarte bis i endlich wieder chan uf mini Maschine stiege. :evil: Aber leider chunt am Wucheend de Winter nomal zrugg! :sad:

@ Pat: Also mini Händsche sind vo Dainese und die sind au schweinetür gsi. Sie sind aber nöd violett :biggrin: *SCHNELLWEGDUCK*

Nei, nei, gsänd ganz guet us für en Streetfighter! :biggrin:

Ich wünsch allne en schöne Rest vo dere Wuche!

Grüessli

Andi

Geschrieben
@all

die Händsche sin Schweineteuer 369.- koschte si.. sin sehr guet verarbeitet und es sin Titanplatte druff......... Ha leider die us em Film Madmax nit gfunde :biggrin:  :biggrin:  :devil:

@Allesandro

Dini Föteli sin leider dusse uff minere page :boozed: ha es problem gha und den alles drab keit......Sin nur no 2 Handyföteli vo minere druff plus d Händsche..

@Madmax

Hey mir göhn hüt uff Arosa bis und mit nägschte Mittwuch :biggrin:  :biggrin:

Triple grüsse Pat

@Pat

Dia sind aber o ned schlecht.

Geili Händscha :devil:.

Ninsch Dia met uf Arosa?

Worschini jo scho gell.

Denn stosch met seherheit ned so lang am Lift a wenn dLüt Di so sahen :laugh::laugh: .

Apropo Arosa?

Scho weder Feria... ?

I gang glob o zur Bahn :devil: .

Geschrieben

@Robin: Da ich momentan no kei aktuelleri Bilder vo minere schwarze Beauty han (und's i Dinere Garage z'dunkel isch um neui ufzneh :wink: ), het halt es letschtjöhrigs müesse dra glaube...

Triplegruess nach New York, Mischa

Geschrieben
...

@Martin: Chunnsch morn en Brief über, viel Spass!  :flowers:

...

Hoi Mischa

D Poscht isch ako :wackout::wackout::wackout: !

Mesi gell.

Jetzt isch aber knuag met danke säga :whistle: .

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

@mischa: ja vil besser cha mer das foti eh ned mache...

(und's i Dinere Garage z'dunkel isch um neui ufzneh  :wink: ),
lieber dunkel als (abwasser-)rohrbruch! :laugh:
New York,

ja scheiss subway hüt morge. eh scho z spat drah gsi und denn no en halb stund uf d subway warte icon_smile_motz.gif. und schiffe tuets au. :angry:

triplegruess zrugg i d schwiiz

robin

ps: isch ändlich öppis underwägs richtig dim dihei. don't be scared, isch wahrschinlich rächt gross :shifty:

Bearbeitet von speedtriple.ch
speedtriple.ch
Geschrieben

@andi:

@ Pat: Also mini Händsche sind vo Dainese und die sind au schweinetür gsi. Sie sind aber nöd violett  *SCHNELLWEGDUCK*

*LOL* :laugh::wackout:

@pat: ned bös gmeint!!! kes wunder sind die händsche tür, titan isch ja ned grad billig, gell.

triplegrüess

Geschrieben
...denn no en halb stund uf d subway warte icon_smile_motz.gif. und schiffe tuets au.  :angry: ...

@Robin: Hammermässige "Usrüefumemotzundusrascht-Smiley"! Bin fascht gschtorbe! :laugh:

Wägem andere: Merci vielmal! :flowers: Wär aber nid nötig gsii... :blush:

En liebe Gruess (au an Rescht vo dem kabutte Huufe :wink: ),

Mischa

P.S. @Martin: Gern gscheh (au zum letschte Mal :tongue: )!

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

@mischa: de simley han i vom S3-forum klaut :blush: aber de hammer isch er!

Bearbeitet von speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

@all: Weiss öpper vo eu, wo's bi üs i de Schwiiz Simpson Helm git? Ich würdi de gern mal go aluege.

Ich weiss, er het die falsch Farb - schwarz müesst er natürlich sii (gäll Pat :evil: )!

Triplegrüess, Mischa

Bearbeitet von speedfreak.ch
Geschrieben

Isch an wörklig tolla Helm.

Nur eba o Sau toll tür :angry: .

Drum han i o an Bandit in schwarz :evil: .

Geschrieben
DO findsch das Teil zum kofa.
Geschrieben

Merci Martin, aber ich möcht de Helm eigentlich nur mal go aprobiere und aluege. Chaufe würdne i de USA - döt isch er au nid eso tüür...

Geschrieben

Ja, Hallo mitenand!!! Alles guet und alles ready für's Wuchenänd?

@Pat: Geili Händsche, und mach der nüd us dä komische Sprüch, vigoletti Händsche ghöret jetzt eifach zu dim Töff :wink: nei, echt, gsehnd heiss us, obwohl ich au öppis wiä us MadMax-Film erwartet het :biggrin::biggrin:

@Robin: Super Smily!!!!

@Misch: Dä Helm gits ja in Schwarz, also, uf was wartisch?

Ich han au zuegschlage, han en neue Helm bstellt, chum i nächscht Wuche über :biggrin:

mal luege öbs mit em Ifüege chlapped....

hayblack_big.jpg

Also, no es schöns Weekend allne zäme

Geschrieben

@Mauro: Ich weiss, dass es de Helm au in schwarz git, ABER ICH WETT EN Z'ERSCHT PROBIERE! icon_smile_motz.gif

Gruess, Mischa :innocent:

Geschrieben

hehehehe... Mischa, häsch nur uf ä Glägeheit gwarte um dä S3-Smiley z'verwände, gäll, hihihi.... dä isch würkli heiss....

Was meinsch au was i gmeint han mit "uf was wartisch", dänks mit em Sueche wo ihn probiere chasch.... :tongue:

Also, nomal es schöns Weekend

Mauro

Geschrieben

heee tschou zäme

be ou weder mou do. ned zämeschisse... i weiss es säuber. be e schlächte cheib.

deför chom i grad met ere afrog....

het ergend öpper loscht of ne woche töff-ferie in sardinie? söu mega si zom töffle dört. be grad chli am omeluege ond lose...

greetz

fabrice

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...