Triple Fighter Geschrieben 3. März 2004 report Geschrieben 3. März 2004 @ Pat, net schlecht...Marke? Preis? usw.. bitte Zitieren
ospot Geschrieben 3. März 2004 report Geschrieben 3. März 2004 (bearbeitet) @ pat het zwar erner dänkt du chonnsch met so öpis: Bearbeitet 3. März 2004 von ospot Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 3. März 2004 report Geschrieben 3. März 2004 Hey Pat Hau ja niemamdem auf die Fresse mit denen Zitieren
Nimara Geschrieben 3. März 2004 report Geschrieben 3. März 2004 (bearbeitet) Hallöchen Mann - so super Wätter hüt u ig ha ke Töff..! Derfür bi ig mitem Kolleg wo zersch d Daytona hett wöue choufe, sis neue "Gschoss" gah abhole. Ä Aprilia RSV Mille R. Würklech geili Maschine. @Pat Geili Händsche! @honk Härzlech willkomme! Wohne gar nid so wyt furt vo dir - in Bümpliz. Bi übrigens bim Souhufe derbi, öpper vo euch hett mau bi üs is GB gschriebe. Liebi Grüessli Corinne Bearbeitet 3. März 2004 von Nimara Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 3. März 2004 report Geschrieben 3. März 2004 Derfür bi ig mitem Kolleg wo zersch d Daytona hett wöue choufe, sis neue "Gschoss" gah abhole. Ä Aprilia RSV Mille R. Würklech geili Maschine. so a Sauerei....da schrumpfet die Chancen für Löwastoi ja wieder gwaltig Zitieren
Nimara Geschrieben 3. März 2004 report Geschrieben 3. März 2004 @Marco Na mal gucken, ist halt wetterabhängig. Hmm, vielleicht darf ja auch ne Aprilia mitkommen..? Oder geht das gar nicht? Ich hoffe doch das ein paar von unserem CH-Stammtisch hier mitfahren!!! Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 3. März 2004 report Geschrieben 3. März 2004 (bearbeitet) breng en no mit.....wenn er na wieder dahoim isch will er eh a Moped mit em Triple han Bearbeitet 13. Juli 2005 von Triple Fighter Zitieren
Manowar Geschrieben 4. März 2004 report Geschrieben 4. März 2004 @all die Händsche sin Schweineteuer 369.- koschte si.. sin sehr guet verarbeitet und es sin Titanplatte druff......... Ha leider die us em Film Madmax nit gfunde @Allesandro Dini Föteli sin leider dusse uff minere page ha es problem gha und den alles drab keit......Sin nur no 2 Handyföteli vo minere druff plus d Händsche.. @Madmax Hey mir göhn hüt uff Arosa bis und mit nägschte Mittwuch Triple grüsse Pat Zitieren
Merlin Geschrieben 4. März 2004 Autor report Geschrieben 4. März 2004 Ich glaub ich spinne! Chum isch wieder echli wärmer dusse, chrüched all zu ihrne Löcher us und schriebed is Forum was das Zeugs hält! Händ ihr im Gschäft kei Arbet oder händ all frei? Ich han mir zum Istimme in Früehlig mal mini Daytona ufs Desktop tah. Chas chum erwarte bis i endlich wieder chan uf mini Maschine stiege. Aber leider chunt am Wucheend de Winter nomal zrugg! @ Pat: Also mini Händsche sind vo Dainese und die sind au schweinetür gsi. Sie sind aber nöd violett *SCHNELLWEGDUCK* Nei, nei, gsänd ganz guet us für en Streetfighter! Ich wünsch allne en schöne Rest vo dere Wuche! Grüessli Andi Zitieren
Mädi955 Geschrieben 4. März 2004 report Geschrieben 4. März 2004 @alldie Händsche sin Schweineteuer 369.- koschte si.. sin sehr guet verarbeitet und es sin Titanplatte druff......... Ha leider die us em Film Madmax nit gfunde @Allesandro Dini Föteli sin leider dusse uff minere page ha es problem gha und den alles drab keit......Sin nur no 2 Handyföteli vo minere druff plus d Händsche.. @Madmax Hey mir göhn hüt uff Arosa bis und mit nägschte Mittwuch Triple grüsse Pat @Pat Dia sind aber o ned schlecht. Geili Händscha . Ninsch Dia met uf Arosa? Worschini jo scho gell. Denn stosch met seherheit ned so lang am Lift a wenn dLüt Di so sahen . Apropo Arosa? Scho weder Feria... ? I gang glob o zur Bahn . Zitieren
Manowar Geschrieben 4. März 2004 report Geschrieben 4. März 2004 @Madmax Ich mues mi Erhole vo dr Fasnacht Triple Grüsse Pat Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 4. März 2004 report Geschrieben 4. März 2004 @Robin: Da ich momentan no kei aktuelleri Bilder vo minere schwarze Beauty han (und's i Dinere Garage z'dunkel isch um neui ufzneh ), het halt es letschtjöhrigs müesse dra glaube... Triplegruess nach New York, Mischa Zitieren
Mädi955 Geschrieben 4. März 2004 report Geschrieben 4. März 2004 ...@Martin: Chunnsch morn en Brief über, viel Spass! ... Hoi Mischa D Poscht isch ako ! Mesi gell. Jetzt isch aber knuag met danke säga . Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 4. März 2004 report Geschrieben 4. März 2004 (bearbeitet) @mischa: ja vil besser cha mer das foti eh ned mache... (und's i Dinere Garage z'dunkel isch um neui ufzneh ),lieber dunkel als (abwasser-)rohrbruch! New York, ja scheiss subway hüt morge. eh scho z spat drah gsi und denn no en halb stund uf d subway warte . und schiffe tuets au. triplegruess zrugg i d schwiiz robin ps: isch ändlich öppis underwägs richtig dim dihei. don't be scared, isch wahrschinlich rächt gross Bearbeitet 4. März 2004 von speedtriple.ch Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 4. März 2004 report Geschrieben 4. März 2004 @andi: @ Pat: Also mini Händsche sind vo Dainese und die sind au schweinetür gsi. Sie sind aber nöd violett *SCHNELLWEGDUCK* *LOL* @pat: ned bös gmeint!!! kes wunder sind die händsche tür, titan isch ja ned grad billig, gell. triplegrüess Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 4. März 2004 report Geschrieben 4. März 2004 ...denn no en halb stund uf d subway warte . und schiffe tuets au. ... @Robin: Hammermässige "Usrüefumemotzundusrascht-Smiley"! Bin fascht gschtorbe! Wägem andere: Merci vielmal! Wär aber nid nötig gsii... En liebe Gruess (au an Rescht vo dem kabutte Huufe ), Mischa P.S. @Martin: Gern gscheh (au zum letschte Mal )! Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 4. März 2004 report Geschrieben 4. März 2004 (bearbeitet) @mischa: de simley han i vom S3-forum klaut aber de hammer isch er! Bearbeitet 4. März 2004 von speedtriple.ch Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 5. März 2004 report Geschrieben 5. März 2004 (bearbeitet) @all: Weiss öpper vo eu, wo's bi üs i de Schwiiz Simpson Helm git? Ich würdi de gern mal go aluege. Ich weiss, er het die falsch Farb - schwarz müesst er natürlich sii (gäll Pat )! Triplegrüess, Mischa Bearbeitet 5. März 2004 von speedfreak.ch Zitieren
Mädi955 Geschrieben 5. März 2004 report Geschrieben 5. März 2004 Isch an wörklig tolla Helm. Nur eba o Sau toll tür . Drum han i o an Bandit in schwarz . Zitieren
Mädi955 Geschrieben 5. März 2004 report Geschrieben 5. März 2004 DO findsch das Teil zum kofa. Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 5. März 2004 report Geschrieben 5. März 2004 Merci Martin, aber ich möcht de Helm eigentlich nur mal go aprobiere und aluege. Chaufe würdne i de USA - döt isch er au nid eso tüür... Zitieren
cutf Geschrieben 5. März 2004 report Geschrieben 5. März 2004 Ja, Hallo mitenand!!! Alles guet und alles ready für's Wuchenänd? @Pat: Geili Händsche, und mach der nüd us dä komische Sprüch, vigoletti Händsche ghöret jetzt eifach zu dim Töff nei, echt, gsehnd heiss us, obwohl ich au öppis wiä us MadMax-Film erwartet het @Robin: Super Smily!!!! @Misch: Dä Helm gits ja in Schwarz, also, uf was wartisch? Ich han au zuegschlage, han en neue Helm bstellt, chum i nächscht Wuche über mal luege öbs mit em Ifüege chlapped.... Also, no es schöns Weekend allne zäme Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 5. März 2004 report Geschrieben 5. März 2004 @Mauro: Ich weiss, dass es de Helm au in schwarz git, ABER ICH WETT EN Z'ERSCHT PROBIERE! Gruess, Mischa Zitieren
cutf Geschrieben 5. März 2004 report Geschrieben 5. März 2004 hehehehe... Mischa, häsch nur uf ä Glägeheit gwarte um dä S3-Smiley z'verwände, gäll, hihihi.... dä isch würkli heiss.... Was meinsch au was i gmeint han mit "uf was wartisch", dänks mit em Sueche wo ihn probiere chasch.... Also, nomal es schöns Weekend Mauro Zitieren
Ducischreck Geschrieben 5. März 2004 report Geschrieben 5. März 2004 heee tschou zäme be ou weder mou do. ned zämeschisse... i weiss es säuber. be e schlächte cheib. deför chom i grad met ere afrog.... het ergend öpper loscht of ne woche töff-ferie in sardinie? söu mega si zom töffle dört. be grad chli am omeluege ond lose... greetz fabrice Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.