Darkstar Geschrieben 9. März 2004 report Geschrieben 9. März 2004 @speedtriple.ch Bin übermorn in dinere Garage und lueg mer das Ganze emol a. Mer weiss ja nie was mer so süscht no so bruche cha A propos bruche: Din S3 isch au recht einsam. Es wär au mal Zyt mit de Audis uszfahre und Föteli mache. Schad ich nur, dass am Mischa sine silbrig isch. Aber bi ihm weisch ja nie was er Endi Jahr fahrt @speedfreak.ch Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 9. März 2004 report Geschrieben 9. März 2004 Sali sali, da linsisch für ää churzi ziit nöd ie...und scho chlöpfs vu biiträg...wow mer merkts dae früehlig isch am kho . Jedefalls ii bechumme bald mini lady zrugg hasi dae ganz winter bim mech kha¨ ha es paar sache gmacht.. gseht nöd schlecht us . Freumi scho druff Hoffe das wetter macht mit @nimara *daumchendrück*für die neui stell @mauro(cutf) allora il tuo heck??? wo bildli wo @.ch leute immer aaständig bliibe gelle @darkstar lueg das ganze plastikgeraffel am heck weg kunnt denn dä seich, isch en mega bremsschild @alli andere bis dann gruess raff Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 9. März 2004 report Geschrieben 9. März 2004 @darkstar: Bin übermorn in dinere Garage und lueg mer das Ganze emol a.soso, i minere garage... aber nur mit de auge luege, gäll nee im ernscht, eifach d heckschale ned abmontiere... isch sit em umbau voll müesam, das ding ohni chratzer wider drufzbecho (ha scho eine gmacht )... aber wenn de soziushöcker wegnimmsch, settsch eh alles ohni problem gseh. no en tip bim absage: bi mier wird de 1.5liter kofferrum sit em umbau nass wenns schiffet... villicht bechunnsch das besser ane als ich.Mer weiss ja nie was mer so süscht no so bruche cha wehe, es fehlt en speedy oder en S3! ier zwei!!! A propos bruche: Din S3 isch au recht einsam. Es wär au mal Zyt mit de Audis uszfahre und Föteli mache.gueti idee mit de föteli. aber das mues eh no warte, bis d 18zöller wider druf sind. Schad ich nur, dass am Mischa sine silbrig isch. Aber bi ihm weisch ja nie was er Endi Jahr fahrt ich säg nur spraydose! @3-Zylinder: @.ch leute immer aaständig bliibe gelle yes, sir! triplegrüess a all robin Zitieren
Darkstar Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 @speedtriple.ch Merci für dini Tips! Aber am Beschte lueg ich beide Lösige a -> wenn scho beide nebe einander stönd. Wenn Du wötsch, dann chan ich Dir au Föteli schicke, damit Du widr weisch wie Dini Schätzis so usgsend Zitieren
cutf Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 (bearbeitet) @ Corinne: *Daumendrück* @ Raffi & Darkstar: Ähm, wäg mim Heckumbau, d'Bilder han i scho vor über ä Wuche am GerT gschickt, er hät gseit, er wird sie dänn id Homepage ie neh, hät aber im Momänt kei Zyt. Ich muen eh no s'Plänli zeichne für diä wo das möchted nahboue. Mini Lösig isch meh oder weniger Wasserdicht (hallo .ch's!!!), da i mis Bläch zumene "Z" boge han, dä Rescht vom offene Loch mit ere schwarze Kunststoffplatte zuegmacht han und det inne vier wiissi Lüchtdiode anstell vo dä Nummereschildbelüchtig ie gmacht han. Weiss nöd, wänn öpper churzfrischtig und für churzi Zyt es bitzli Webspace chönnd zur Verfüegig stellä, chönnd ich es bild schicke und eu allne dänn zeige. Schriibed mir doch churz äs PM mit eue email adrässe.... @ Misch, Robin und Darkstar: Ihr händ alli S3? Stimmt das mit dä Brämse bi starchem Räge, dass sie dänn nöd ziehnd? En Kolleg hät au eine gha, und hät en jetzt verchauft will's ihn so gnervt hät.... En schöne Tag eu allne... Mauro Bearbeitet 10. März 2004 von cutf Zitieren
Darkstar Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 @cutf Ich han Dir grad mini Email-Adresse gschickt. Web-Space isch keis Problem. Mir fahred aber alli verschideni Audis: Mischa (TT), Robin (S3) und ich en A3 V6. Bin bis letschte Herbscht en S3 gfahre (4 Jahr/145'000km). Han au die Salz-Nass-Bremsproblem gha. Schöne Scheiss! Nach vielne Diskussione mit de Garage und Audi hend sie mir dänn 2 Spoilerlippe an Unterbode vor de Radchäschte anegmacht. Sitdem isch es viel besser gsi. Zitieren
cutf Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 @ Darkstar: Danke! Schick dir nachher grad d'Bilder. Aha! Dänn isch das s'gliche Problem wo ich bi mim A4 gha han, sie händ dänn uf Stürme vo mir und Insider-Tipps (en Kolleg isch Mech bi dä Audi) d'Chlötz gwächslet, s'grössere Schiibe-Schutzbläch vom '99er A4 und au diä Spoiler montiert, sit do gahts eigentlich guet.... Jo, nomal danke, ebe, d'Bilder chömed gli.... gisch mir dänn no d'Adrässe dure? Mauro Zitieren
Darkstar Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 (bearbeitet) @cutf Han Dir es Email über Dis Profil gschickt. Hesch das nöd übercho? Han es grad selber usprobiert. Das mit em Mail im Profil gaht nöd Schick mers a git@bluemail.ch Ich gib Dir dänn no mini "richtig" Email Adresse. Möcht sie hier direkt nid abstelle Bearbeitet 10. März 2004 von Darkstar Zitieren
cutf Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 @ Darkstar: Momol, han dis Mail übercho, has nur müese vom andere PC abrüefe... Bilder sind unterwägs... häsch übercho? Has dir is Gschäft gschickt. Mauro Zitieren
Darkstar Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 @cutf Bis jetzt isch no nüt cho Wie viel Mega hesch mer gschickt? Zitieren
cutf Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 ...euse Firme-Server schiint wohl wieder ä langi leitig z'ha... ich schicks dir nomal über ä anderi adrässe... Zitieren
Darkstar Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 ...irgend öpis stimmt da nöd mit em email. Es chan si, dass es bi üsem Firmeserver Problem git Am beschte viellicht doch übr: git@bluemail.ch Zitieren
Mädi955 Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 Was ihr alli vör Problem met Euerna "neua" Audi's hend . Abgsaha davo das d Ersatzteil vör min 90er 20V Quattro SAU tür sind (kpl. Uspuffanlag 2000.-Fr. ) gots eigentlich no met da Mängel . Zitieren
cutf Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 Has jetzt gmacht, uf d'Bluemail-Adrässe... häsch es übercho? Zitieren
Darkstar Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 @cutf Jetzt hets funktioniert und uf em Netz : Für Bild1: Bild1 (für Bild 2-5 analog Link) Das sötti für dini Beschribig lange, oder? @MadMax En Kolleg hät en Uri. Da hesch ganz anderi Problem Zitieren
slang Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 @nimara händ dini speedy und di daytona mit de polierte felge letscht friitig bim uhlmann gseh.... hesch mol ghört wie im björn sini schwarz speedy tönt? chan nur säge gruss Zitieren
cutf Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 @ Darkstar: Cool! Das isch ja en Odysee gsi Also, versuechemer das mal z'erchläre Im erschte Bild gsehnder wiä dä Töff muen abgänderet werdä: s'zweite Bild zeigt das ominöse Z-Bläch und wiä das Ganze montiert usgseht Was da eifach no ufs Bläch montiert worde isch, isch ä Kunststoffplatte wo obe halt gspieglet isch (han nüd anders gfunde!!!) unne aber schwarz isch. Diä dient dezue d'LED's ufzneh und dä Rechtä vom Loch abzdeckä. Dia vier LED's sind wiiss, sind sötig wo als Glüehbire-Ersatz dienet (also dementsprächend Liechtstark). Sie bruchet aber au meh Spannig zum Lüchte (3.6 V anstell ca. 2 V binere normale LED) ich han diä vier eifach in Serie ghänkt, dh. Plus vom Töff as erschte Plus vo dä erschte Led, s'Minus vo dä erschte Led as Plus vo dä zweite, usw) bi vier Stuck ergit das nämli grad d'Bordspannig vom Töff, dh. 14.4 V. Sie lüüchted au bi 13 V no gnueg starch... Ibout gseht das eso us und eso Was meined ihr dezue??? Mauro Zitieren
Darkstar Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 (bearbeitet) @cutf SUPER! Da chan ich ja loslegge. Han grad mitem Mech gret, er hät no so ne Platte (wie die vom Mischa). Gang sie hüt go holle und morn lueg ich dänn no bim Mischa und Robin. Wenn das denn nöd eifach isch... ...und was meinsch Du zu dine Blinker? *duckundwegundversteck* ...und no öpis: Jetzt sind alli Mail cho -> nach 1,5 Std. Bearbeitet 10. März 2004 von Darkstar Zitieren
cutf Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 (bearbeitet) Ähm, das vom Mischa oder vom Robin isch nöd s'gliche, aber villich klappts det ja au mit em "zuemache" und dä LED's Ja, ich weiss, d'Blinker werdät au no verschwindä, muen nur no umeluege was mir da so gfallt Mauro Bearbeitet 10. März 2004 von cutf Zitieren
Darkstar Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 @cutf Ja, ich weiss scho, dass die nöd s'gliche Heck händ. Aber als Aschauigs-Objekt sind beidi guet. Da mues mer nöd die gliche Fehler mache Bi dini Blinker muesch luege, dass sie übers Nummereschild chömed Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 (bearbeitet) @darkstar: lueg mal da http://www.tschepe.info/t5net/forum/index....showtopic=12185. ha det min senf dezuegäh. abgsaget han i hinde genau glich wie de mauro. wobii, nei, umgekehrt, ha ja zersch umbaut bildli vo de schätzis han i natürlich debi, aber wenn neui chönntsch mache, wärs natürlich cool @mauro: das mit em S3 im nasse isch scho schlimm, bi salz und nässi en absoluti katastrophe. uf de bahn zieht das ding während de erschte sekunde eifach gar nix. ha mer bim erschte mal fasch i d hose gmacht. es git aber wie de darkstar gseit het, vo audi so spoilerlippe. die wirksamschti lösig isch schinbar die vo eim, wo sini eignig lösig entwicklet het. aber das mit dem kabelbinder bi dere lösig gfallt mer ned. obwohl das ding schinbar xfach bi topspeed usteschted worde isch und absolut kei problem uftaucht sind. wird das thema mal mit de garage bim negschte service bespräche. isch uf jede fall kein zustand so. aber susch es absoluts hammer auto. triplegruess Bearbeitet 10. März 2004 von speedtriple.ch Zitieren
cutf Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 @mauro: das mit em S3 im nasse isch scho schlimm, bi salz und nässi en absoluti katastrophe. uf de bahn zieht das ding während de erschte sekunde eifach gar nix. ha mer bim erschte mal fasch i d hose gmacht. es git aber wie de darkstar gseit het, vo audi so spoilerlippe. die wirksamschti lösig isch schinbar die vo eim, wo sini eignig lösig entwicklet het. aber das mit dem kabelbinder bi dere lösig gfallt mer ned. obwohl das ding schinbar xfach bi topspeed usteschted worde isch und absolut kei problem uftaucht sind. wird das thema mal mit de garage bim negschte service bespräche. isch uf jede fall kein zustand so. aber susch es absoluts hammer auto. Ok, ich hab sicher nicht die gleiche Bremsanlage wie in einem S3, aber die drei Massnahmen, Beläge (die aus der Rückrufaktion.. obwohl ein bisschen Stumpfer im Biss), Spoilerlippe und die grössere Bremsscheiben-Abdeckung die Probleme nicht mehr aufgetaucht sind, oder nur in sehr, sehr, sehr abgeschwächter Form.... Wurde beim TT/S3 nichts in der Produktion betreff dieses Problem geändert? Mauro.... ehm, wieso han i eigentli in Höchdütsch gschribe Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 Wurde beim TT/S3 nichts in der Produktion betreff dieses Problem geändert? min S3 isch jahrgang 2002, da het das nassbremsproblem ömel no zum lieferumfang ghört Zitieren
slang Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 YO Zäme jupiii am weekend wirds ändlech frühelig, de oli u i haues friitig oder samstig is toggeburg. het öper luscht oder isch es üch no z'chühel gruss serge Zitieren
ospot Geschrieben 10. März 2004 report Geschrieben 10. März 2004 @ slang i dänke friitig wär besser ... am friitig obe esch plattetaufi, remember!? magi am samschtig dänk ned uf!!! Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.