Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

@Tom_44

Erst mal: Super Reaktionszeit! Respekt :wackout:

Offen bleibt immer noch woher die Bezeichnung stammt?! :dry:

@alle Aliens

WARNUNG

Schweizerdeutsch ist eigentlich keine Sprache, sondern ein Begriff! Gemeint ist damit die Gesamtheit aller deutsch-sprachigen Dialekte, die in der Schweiz vertreten sind. Die einzige überregionale Sprache ist das (Schweizer) Hoch-deutsch, das von vielen Deutschen bereits als Fremdsprache empfunden wird. Schweizer erzeugen häufig ein Schmunzeln, selbst wenn sie sich bemühen, Hochdeutsch zu sprechen, denn sie behalten ihre typische alemannische Satzmelodie bei. Oft ist ihre Alltagssprache auch mehr oder weniger von ihren Dialekten geprägt und ihre Vokabeln unterscheiden sich sehr häufig vom deutschen Sprachgebrauch. Hier merkt man die Nähe zu Frankreich und Italien, woher einige Wörter importiert wurden. Natürlich können Deutsche damit rechnen, überall verstanden zu werden. Es kann aber sein, daß sie eine Antwort auf Schwiizertüütsch erhalten oder in der geschriebenen Sprache Ausdrücke aus der Schweizer Umgangssprache verwendet werden. Um Land und Leute kennenzulernen, ist die Kenntnis der wichtigsten Begriffe hilfreich. "Schwiizertüütsch" stellt sowohl die normale Schweizer Umgangssprache vor als auch die "lockere Sprache des Alltags" und ermöglicht so den Zugang zum aktuellen Schweizerdeutsch.

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben
Offen bleibt immer noch woher die Bezeichnung stammt?!  :dry:

Diese Artikel werden in Old Germany unter dieser Produktbezeichnung von

der Firma Tupper vertrieben, was diese Firma für Beweggründe hat diese

Behältnisse als "Eidgenossen" zu bezeichnen kann ich nicht sagen,

ob es da gewisse Gemeinsamkeiten gibt kann ich nicht Beurteilen :wackout:

Gruß Tom :wink:

Geschrieben (bearbeitet)

...schöns Weekend....

Mauro

Bearbeitet von cutf
Geschrieben
@cutf

Hey Mauro, hesch din Text wieder glöscht?!  :daft:

Wahrschinlich het er sini Koffere packt und bevor er an Flughafen gfahre isch, het er no rasch d' "Bewiesmittel" verschwinde lah...

Aber so kennemer ja üsi Italiener! :biggrin:

Geschrieben

....en gruess vom Flughafe (ich säg nöd wellä und wohi s'gaht.... :biggrin: )

Geschrieben
....en gruess vom Flughafe (ich säg nöd wellä und wohi s'gaht....  :biggrin: )

Mäldisch Dich, wenn Du wieder deheime bisch - mer chömed Dich denn go abhole... Chasch Dich jetzt scho uf öppis gfasst mache! :invalid:

Gruess, Mischa :tongue:

Geschrieben (bearbeitet)

@darkstar: wie wo was roscht?! :angry::sick:

:boozed: ha immer no eis am sänder, cheibe farewell party bis am morge am 4.45... :boozed: gang jetzt mal en kafi und en grosse bächer cola go hole... wrzlbrmftgnnngllll.... :boozed:

Bearbeitet von speedtriple.ch
Geschrieben

@speedtriple.ch

Jetzt hesch scho e chli Schiss, gibs zue :wink:

Nei, es isch nid so schlimm: Es sind nur d'Schrube zu dim Nummerehalter. Da hesch e chli gspart. Aber gse tuet mer das eh nur, wenn mer vo unne luegt :rolleyes:

P.S.: Han übrigens den Dremel für mis Heck usglehnt. OK?

Geschrieben

@darkstar: ja han voll panik vo wäge roscht a de speedy. bi mal im winter einisch uf de rate und ha sie nachher brav putzt und trotzdem han i nachher choenne jenschti schruube ersetze (inkl de radmuettere hinde, gar ned tüür nei). drum panik. das waege de schruube vom kennzeichehalter isch mer bekannt, die ersetz i no. het im do-it yourself kei rostfrei schruube gha :angry:

wäg em dremel: no problem. falls aber plansch, de plastik am heck abzdremle: gaht ned allzu guet, da de plastik schmilzt. besser isch absage und denn mit em dremel und emene trennschiibli d schnittkante schoenschliife...

triplegruess

robin

Geschrieben

@speedtriple.ch

Genau! Han eh numme Kante wölle verschlife. Süscht söts keis Problem si. Gseht recht simpel us :cool: Aber das weiss mer erscht nachher...

Geschrieben (bearbeitet)
Gseht recht simpel us  :cool:

isch es au, wenn mer en vorlag het. ich ha eifach mal uf guet glueck abgsaget hinde... :happy:

übrigens "Hurz!" find i de hammer. erinnert mi a üsi wilde aprilia ziite :biggrin:

Geschrieben

@speedtriple.ch

"Hurz!" isch Kult! Han mer muesse s'Lied abelade. So vo wege alte Zite und so :biggrin:

Weisch no wo mer mit de Aprilias a Oschtere is Tessin gfahre sind. Das würdsch hüt au nümme mache :evil: Det hämer recht Hähne gspannt :evil::evil:

Bim Heck isch einzig Problem de Nummerhalter grad ane z'bringe...

Geschrieben (bearbeitet)

ja d oschtere kultusfahrt... zwüsche darkstar und leitplanke isch bi 180kmh+ uf em 125er immer no chli platz :devil: hüt würd mer säge "klein valentino" :laugh:

und wie mers problem vo wäge "wieso stönd mer jetzt schowider vor em gotthardtunnel?!" glöst hend, isch ungschlage :evil:

the good old times *schwelg*

Geschrieben

@speedtriple.ch

So jetzt han ich's au gschafft d'Föteli is Netz z'stelle:

138-3831_IMG.jpg

138-3832_IMG.jpg

138-3833_IMG.jpg

138-3834_IMG.jpg

Demit Du e chli träume chasch..... :love:

Geschrieben

@speedtriple.ch

Und no eis wägem Roscht. Leider e chli unscharf:

138-3823_IMG.jpg

Muesch luege dass hei chunsch, da wartet no e chli Arbeit uf Dich :wink:

Geschrieben
[Aber so kennemer ja üsi Italiener!]

hey nüt gege italiener :cool:

@speedtriple.ch aber d`muggene hesch ja au chönne weg putze gelle :rolleyes:

*duckundwech*

nur so ää frog??speedfreak/triple.ch sind ihr verwandt???

Morn gahts mis baby go hole :love:

allne au e schoes wucheandi

raff

Geschrieben

@3-Zylinder

Chont mer fascht meine! Nei, aber die Beide händ sich scho gern :love::love:

Nachdem de speedtriple.ch usgwandered isch, hät sich halt eine müesse um d'Babys kümmere :tongue:

Geschrieben

@alle

So fertig luschtig!

Gang s'Wucheend uf Arosa de Audi go presse. Im Schnee isch das en guete Ersatz :evil:

Wünsche alne es guets Wucheend :tongue:

Geschrieben

@darkstar: danke vilmal fuer d foetli... vermiss min fahrzügpark scho chli... aber da bi eu nonig summer isch, flüg ich halt de sunne hindedri :happy:

@3-zylinder: ha d mugge drahgla, demit d speedy ned so elei isch :biggrin:

triplegruess

Geschrieben

@all: sodeli jungs und mädels! ich wünsch euch en gueti ziit , ich haus jetzt uf guatemala und honduras... 6 wuche ferie :biggrin:

guatemala.jpghonduras.gif

möched's guet, bis denn!

triplegrüess

robin

Geschrieben

Nun heute war es soweit... Meine Lady war wieder fahrtüchtig und willig. :shifty:

Jetzt musste ich wissen, ob sie richtig läut nach dem allem was ich letzter Saision durchgemacht habe :sad:Guggst du hier

und hier

Aber heute.... :cool::cool::cool: heute war der Triumph Himmel blau und mein Triumph Herz :love: hat höher geschlagen. Weg mit allem Husten und Rütteln, die Lady läuft :evil: und wie :devil::devil: . Von 1000 Umin bis in den Roten hinein eine Entfaltung von Kraft ohne wenn und aber. :biggrin: Kein Leistungsloch, nichts! Einfach Dampf.

Ich bin froh, denn die die mich kennen wissen, dass ich letzte Saisonn fast verkauft hätte. :sad:.

Jetzt fehlt noch dan Tüpchen auf den i: der Sound. Der sollte am Donnerstag soweit sei. sobald die Streetfighters mir meine Brülltüte gezähmt haben, so das nicht alles zittert wenn ich sonst vorbeifahren. :ninja: :pirate: :ninja:

Inzwischen wünsche ich ein schönes Wochenende.

@Corinne

Wie warst du zufrieden mit dem Service an deiner Speedy und wie findest du den Sound jetzt mit der neue Flöte?

Gruss Alessandro

Geschrieben

@ alessandro

was mached die streetfighters met dinere flöte genau? ond was brengt da ond was choschtet da?

greetz :devil:

Geschrieben

@Alessandro

Bin bis jetzt wirklich sehr zufrieden. Gehört hab ich meine Lady mit dem neuen Topf leider noch nicht. :sad: Möchte sie (aufgrund des guten Wetters) am Dienstag gegen Abend abholen. Nur weiss ich noch nicht, wie ich mit den ÖV dorthin komme. :skeptic: Muss ich anfangs Woche mal abklären. Hab nämlich niemanden der mich hinfahren könnte.

Ja die Daytona die die Jungs "zwägmache", sieht echt geil aus! :devil:

@Mauro

Am Dienstagmorgen darf ich zum zweiten Mal hin. Hoffe doch das ich den Job bekomme! :wackout:

Geschrieben

Hallo mitenand!!!

All scho d'Gipfeli für es feins Sunntigmorgezmorge parat???

@ Corinne: Cooool, häsch diä erscht Rundi (diä wichtigscht) überstande... ich druck der ganz fescht d'Duume (während ich d'Bombe für dä Aaschlag, falls er dich nöd iistelle wird, am vorbereite bin) heee, nöd was ihr meined, dänks nur ä Mega Ultra starchi Bombe mit Rahmfüllig...hehehe (bin ja scho en Sizilianer, aber dä Gedanke frei uf dä Strasse chöne umezlaufe isch doch ziemli verlockend)

@ Robin: Da muen i am Raffi Doppelrächt ghä... uuupasse mit Italos :wink: und d'Muggene hetsch würkli chöne wegbutze... :tongue:

@ Mario: He, wiä gseht dis Heck jetzt us? Oder andersch gfröget, hät dä Töff überhaupt no es Heck? :innocent:

@ Alessandro: Ändlich!!! Bin aber extrem gspannt was d'Street-Fighters schaffed. Han nämli scho alles mögliche mit DB-Killer erläbt, vo Tag und Nacht Unterschied bis zu "wänn supergnau zuelosisch ghörsch im Beriich vo 5500 Umdrähige das er det sicher um 0.01 db liisliger worde isch"... :happy:

Ahhhh!!! Isch das gei... gsi, bin geschter s'erscht mal go fahre... muen aber scho säge, dass i fascht s'Gfühl han, mini LLRC isch lüüter worde... und irgendwiä han i mi scho gfröget, wieso dä Hobel trotz nach vüre lähne und am Tank chloibe immer wieder im erschte Gang hät wellä abhebä..... han doch gar nüme drah dänkt, dass i am Raffi sin Ring ibout han! Muen säge, isch genau richtig g'rate... jetzt muesch dä Griff nüme drü mal um dä Länker wickle bis Vollgas isch :biggrin: aber es isch zum Glück nöd sooo en wahnsinnige Unterschied...

So, Kaffi isch parat... wot au öpper?

@ Misch: Häsch es gmerkt, bin wieder i dä Schwiiz glandet, han eu am Flughafe scho vermisst, han gmeint, ihr würdets au eso usefinde wänn i zrugg chume... :biggrin::biggrin::tongue::tongue:

Mauro

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...