ospot Geschrieben 14. März 2004 report Geschrieben 14. März 2004 @ mauro verzell mol vo dine erfahrige met lisliege flöte! greetz Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 14. März 2004 report Geschrieben 14. März 2004 @ alessandrowas mached die streetfighters met dinere flöte genau? ond was brengt da ond was choschtet da? greetz @Hallo Oliver Wegen der Flöte, die bauen einen DB Killer aus Alulochblech ein. Das Blech wurde in Sonderanfertigung von einer Firma aus Deutschland bestellt. Sie bestellten verschiedene Dimensionen, um mehreren Kunden gerecht werden. Da ich Racings-Schikanen drin habe (EINFACH LEER!!! ) müssen sie da, was reinbraten. Wie schon erwähnt, als ich meine Yamaha R1 Kollegen das erste mal mit der Flöte auf eine Runde fuhr (und beide haben Racingflöten montiert), haben sie sich beklagt , dass sie ihre bikes wärend dem Fahren gar nicht mehr hören, weil meine so laut war !! Berichte über die Montage der Flöte kommen nächste Woche...wenn sie montiert ist... @Mauro Ja der Ring von Raffi . Ist der nicht cool ? Ein bisschen gefeilt und eine Kerbe rein, und ich musste nicht mal das Gaskabel gross einstellen... es hat einfach gepasst @Corinne Ich muss leider in der Mitte der Woche nicht zum Björn, ansonsten hätte ich dich gerne mitgenommen . Aber ich denke doch da geht ein Regionalzug von Bern aus. Gruss an Alle Alessandro Zitieren
Darkstar Geschrieben 14. März 2004 report Geschrieben 14. März 2004 @Mauro Bin ebe erscht vo Arosa zrugg cho. Dört isch no voll Winter! Nachem Uspacke han ich mis Baby usem Winterschlaf gholt. Sie isch brav asprunge, als wär nüt gsi Han dänn mol d'Heckverschalig abgno und gluegt was alles weg mues: De Robin hät ja au no Nummerebelüchtig weggno, aber ich lan sie dra. Isch erschtens eifacher zum umbaue und zweitens isch es uf de MFK au eifacher. Klar, d'Nummere isch nid so höch obe, aber was sölls. Am Tschiestig gaht's dänn los... Zitieren
cutf Geschrieben 14. März 2004 report Geschrieben 14. März 2004 ...da dänkt mer nüd böses, gaht ä Rundi im Zürcher Oberland go fahre, landet irgendwänn no in Züri, alles eigentli wiä ghabt, nüd schlimms, nur öppe 2 mal vor dä Polizei müese flüchte und dänn................ ja........ genau dänn gsehn ich dä wo min neue Helm als bunte Kürbis beschumpfe hät....... He Martin, bisch wieder guet heicho? Im Nachhinein isch mir scho klar wieso ich dich gseh han, es hät ja scho viel wo sich nach dem Töff umdreiet, aber eso grossi Auge wiä du, das macht sälte öpper... eidüütig klare fall vo "Speedyvermissinitis" ....kännsch ja s'Rezäpt degäge, gäll? @ Mario: Zeigsch eus eifach dänn s'Resultat! @ Ospot: Ich han scho DB-Killer gseh, wo chum sinds montiert gsi, isch vo dä offene Tüüte nüd meh übrig gsi, das isch aber en Uspuff gsi wo defür au vorbereitet isch gsi (mit dementsprächend abgstimmtem DB-Killer). Dä ander Fall isch öppe so bi mir gscheh, mer hät eifach mal eine ie druckt und hät glueged was passiert (Främdfabrikat) hät nur bis 7000 U/min ä bitzli Grüsch wäg gnoh, drüber häts wiiterhin gschroue wiä en Wald voll Affe (isch d'CBR gsi wo bis 13000 dreiht hät) Guete Wuchestart morn... Mauro Zitieren
Mädi955 Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 ...da dänkt mer nüd böses, gaht ä Rundi im Zürcher Oberland go fahre, landet irgendwänn no in Züri, alles eigentli wiä ghabt, nüd schlimms, nur öppe 2 mal vor dä Polizei müese flüchte und dänn................ ja........ genau dänn gsehn ich dä wo min neue Helm als bunte Kürbis beschumpfe hät....... He Martin, bisch wieder guet heicho? Im Nachhinein isch mir scho klar wieso ich dich gseh han, es hät ja scho viel wo sich nach dem Töff umdreiet, aber eso grossi Auge wiä du, das macht sälte öpper... eidüütig klare fall vo "Speedyvermissinitis" ....kännsch ja s'Rezäpt degäge, gäll?... Do spazier i met dr Fründin nix ahnend am Sunntig nomi vom Erne's richtig Bahnhof Züri... und wer hüüüühlet uf dr andera Strossasita üs entgega... dr MAURO uf sinera blaua Speedy ! ! ! I bin fascht us da Schua kippet vor luter luaga + losa . D'welt isch scho klie. I hoff das das Problem met em "Vorführ-effekt " in Griff kriegsch . Bi denn glich no guat hamko . @speedfreak.ch Bi mit dr Fründin am Fritig met em Zug an Salon uf Genf gfahra. Isch recht idrücklich gse was ma döt alles gsaha hät. Di neu C6 Corvette hani mir natürlich no bez genauer aglueget . Einfach Goil . Wünsch allna an guata Start i die neu Woha. Zitieren
Mädi955 Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 Weils so schö isch hani no a klieses Gschechtle zum verzella. Mis erschte Kennzeicha isch s "FL-955" gse. Vor ca.10 Johr hani denn das Kennzeicha "FL-955" bim Enduro fahra verlora. Damals isch mir natürlich ned bewusst gse was i do verlora ha . Zum Glück kenn i der Kerle, der för die Kennzeicha bi üs uf dr MFK zuaständig isch. Der hät mir denn o weder a cools Täfile geh... . s "FL-933". A paar Jöhrle bini denn met dem so gfahra. Bis i halt üser, scho fascht in Familienbesitz befindlichs, Täfile "FL-58" öberko ha. So bini jetzt die letschta 2-3 Johr unterwägs . Jetzt aber zum eigentlicha. Mir isch das i da letschta paar Mönat immer weder durch da Kopf gsurret. Damals das "FL-955"!!!! Das wärs doch a minera Speedy !!! Höt am morga hani uf d MFK aglütet und gfroget ob das (,mis) Kennzeicha "FL-955" weder uftaucht sei. Do tönts us em Telefonhörer "Nei, und es segi o ned för jemand andera weder in Verkehr freigeh worda." Langer Rede kurzer Sinn: In ca. 4-5 Woha bini stolza Besitzer vomana nigelnagelneua "FL-955" Kennzeicha . Das heisst mini Speedy kriegt s "FL-955" und min Schlotterroller s "FL-58" . GOOOOOOOIIIL Zitieren
cutf Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 (bearbeitet) Martin: Bisch nöd dä erscht! Am Speedy-Träffe im letschte Auguscht hät dä Glarner GL 955 gha!!!! Aber isch Cool!!!! Mini Kännzeichebelüchtigsdiode händ scho no glüchted, aber nur no extrem schwach, has i dä Garage gseh, aber kei ahnig warum, muen das ganze nomal usenand schruube En schöne!!! Mauro Bearbeitet 15. März 2004 von cutf Zitieren
Mädi955 Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 (bearbeitet) Jou I ha dr Glarner met dr "GL-955" an 1. SpeedTriple Treffa am Furka(A) gsaha. Isch o GOOOOIL. Ha sogär a Foti no gmacht vo sim Töff. Irgendo do im Forum geischterets no umma . Betreffend dinera Nummerabelüchtig: Gibs zu Du häsch d Kabel vertusch bin Löta . Do isches.Has gad no gfunda. Bearbeitet 15. März 2004 von MadMax Zitieren
cutf Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 Betreffend dinera Nummerabelüchtig:Gibs zu Du häsch d Kabel vertusch bin Löta . Als ehemalige Elektroniker muen i däzue wohl säge, es wär mir lieber wänns eso gsi wär (au wänns unwahrschinlich wär), dänn wüsst i wenigschtens warum... aber eso muesch länger go sueche Zitieren
Darkstar Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 @MadMax De wo bim Föteli d'Nummere "unkenntlich" gmacht het, isch wahrschinlich usem grosse Kanton cho, süscht hät er mehr als numme Kurzbezeichnid vom Kanton weggno Zitieren
Mädi955 Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 @Darkstar Nei dr GerT hät Kantonsbezeichnig unkenntlich gmacht. Isch aber GL . Me gits no DO. Zitieren
Darkstar Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 @MadMax Was heisst GL? Nach em Wappe sötts ja AI si. Au d'Werstatt Städler wist uf AI (Widnau) hi Und wenn er s'Wappe au gänderet hät, denn hät er's sauguet gmacht Zitieren
Mädi955 Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 (bearbeitet) @Darkstar Tja, do häsch recht. I ha i mina orig. Foti nochgluaget. Es isch ned GL. Aber es isch o ned AI. ES ISCH AR . I vermuat aber do ha ned nur i mi giirt . Bearbeitet 15. März 2004 von MadMax Zitieren
cutf Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 ....tja, da bisch wohl au nöd dä einzig gsi, aber du häsch ja sogar no s'Bild vor dir gha Zitieren
Mädi955 Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 (bearbeitet) JO JO scho guat! Schade über mich . Sind ihr höt alli pingelig genau . Bearbeitet 15. März 2004 von MadMax Zitieren
Mädi955 Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 Schande hani eigentlich gmeint . Zitieren
ospot Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 mol en frog ed rondi: was choschtet das eigentli, wenn d'rönnleitig ned so freud a de offne flöte het ond eim grad mol zomene boxestopp zwengt!? het do öper erfahrig? ond gopf, de nochber esch am rasemähe ... dem si rasemäher esch auso verdammi luut esch äch das legal? Zitieren
Darkstar Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 @ospot Wenn's dumm lauft, dänn muesch de Töff stah la und de Topf abgä. Und dänn muesch en no uf d'MFK go zeige. Aber au ich kenn niermerd wos verwütscht het Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 Hallo Ospot Ich kenne ein Kolleg der bei seiner Harley ein nicht geprüften Topf hatte und erwischt worden ist. Die Busse war 1'600.- sFr Echt Sche..... Zitieren
cutf Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 Ich kenne ein Kolleg der bei seiner Harley ein nicht geprüften Topf hatte und erwischt worden ist.Die Busse war 1'600.- sFr ...ich biete da es bitzli weniger: Ducati 900 SS mit zwei Carbon-Töpfe = ca. 650.--Fr. Nummernschild abgeschraubt, Motorrad beschlagnahmt und Vorführen. Carbon-Töpfe sind jetzt aber bereits wieder dranne..... Anschiinend chunnds druf aa, öb dä Töff en Kat im Uspuff gha hät, dänn wirsch ebe au wäg dem büessd (isch bi dä Harleys ebe dä Fall) Ospot? Bisch am werweise???? Zitieren
ospot Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 (bearbeitet) nee du, ned am werweise! esch scho passiert db eater hani au scho nochebstellt (be remus geht's die gratis!) han halt ned chöne wederstoh ... ond es tönt ebe schono geil aber i getrau mi ned so rächt so rechtig omezfahre mech dönkts very loud, de serge meint ned weiss au ned, wär ned so superdoll, för en buess sovel z'zahle. aber ergendwie lauft sie vell besser met dem neue teil dra edit: die hlrc/llrc vo euchne t5erli send doch au racetöpf, oder wie? Bearbeitet 15. März 2004 von ospot Zitieren
slang Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 easy oli do muemer glaub viel päch ha dass si eim packe, de jochen frässt au scho lang mit sim rönnteil ume u isch no nüt passiert,di cbr isch no chli agressiver. mer händ jo e kei kat, brucht mer jo ned @all es isch frühelig monstermässig ändlech wieder chli i kurve liege..... gruss serge Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 edit: die hlrc/llrc vo euchne t5erli send doch au racetöpf, oder wie? @Oliver Ja, alles was geil ist, ist nicht erlaubt. Aber eben, die Carbontöpfe von Triumph sind es auch nicht, aber jeder hat sie dran... Zitieren
Mädi955 Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 ... und FAST alles was in irgend einer Form ein schei.. "E" Zeichen draufstehen hat ist erlaubt . Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 15. März 2004 report Geschrieben 15. März 2004 (bearbeitet) hola chicas y chicos nur rasch welle d temperatur us antigua duregaeh: 25-27 grad. (isch denn im fall uf 1500meter, witer unde isch no waermer) *duckundweg* robin Bearbeitet 15. März 2004 von speedtriple.ch Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.