Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

@Slang

Ich fahr nägschte Donschtig morge zum Ernes, so uff ca. 09.00-09.30 Ich nimm dr Nummerehalter mit und gib ihn inm Stef. Denn kasch ihn bi ihm den go hole. Ich gang den gmüetlig 1.2.3.4 Kaffi go suufe :biggrin: und fahr den uf e Mittag wider heimes zue.....

@all

wenns Wätter einigermasse mitmacht gang ich zobe uff Trimmbach go ineluege :biggrin:

Triple Grüsse Pat

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben (bearbeitet)

@ALL

Chumme direkt us de Garage. Bis uf das mini Kellermänner verspötig hend :angry: isch mis Heck jetzt sowit ready.

Es isch en echte Gnuss gsi das ville Plastik weg z'schnide :wackout:

Wie versproche han ich au es paar Föteli gmacht: Heckumbau :top::top::top:

Bearbeitet von Darkstar
Geschrieben

@ Darkstar:

Das isch genau dä Umbau wo mir min Mech a mim Töff gmacht hät und mir nöd würkli gfalle hät. Darum han ich dänn das Bläch andersch büge lah und has nomal g'änderet zu däm was jetzt isch... Han eifach nöd die Kännzeichebelüchtig wölle wo so wiit useluegt. Und dezue s'Kännzeiche wo sooo wiit vom Reschte vom Töff äweg isch...

Hey, wiä isch das gsi? Du häsch dä Robin und mich wellä überträffe? :amazed::daft:

Schöns Weekend!!! :biggergrin:

Mauro

Geschrieben

@Mauro

De Robin isch eh usem Ränne -> Rost :whistle:

Ich han mer das ja bi Beide (Robin und Mischa) a glueget und bin zum Schluss cho, dass ich d'Belüchtig dra la. Wieso? Wil ich mir

1. vil Arbet erspare

2. es uf de MFK eifacher han und

3. ich no kein Umbau gse han, wos nöd de Kofferrum under Wasser setzt :sweat:

Und usserdem find ich d'Lösig nid so schlecht :smile:

Naja, so han ich mit einere Stund Ufwand (ohnis Sprütze) s'Heck gänderet. Da söll mir eine no e eifacheri Lösig zeige :biggrin:

Geschrieben

@ Darkstar:

Also, das mi nöd falsch verstahsch, s'gseht guet us! Aber mini Lösig gfallt mir halt besser :happy:

Wod rächt häsch, häsch rächt. Ganz Wasserdicht isch diä Lösig zwar au nöd, suscht müsstisch d'Löcher au no abdichte. Das Ganze mit dä Füechtigkeit relativiert sich aber sowieso, will:

- Mini Maschine isch eh nur in Usnahmefäll im Wasser am fahre

- Ich eh niä öppis drin versorg han wo kei Wasser ushaltet

- Über diä vordere Luftiläss (unterem Fahrersitz, d'Gitterli) eh Wasser ie chunnt

ja...

s'Wichtigscht aber: Das es dir gfallt und das es besser als bim Originalzuestand usgseht, und die zwei Pünkt sind ja erfüllt :smile::biggrin::biggergrin:

Schöne Sunntig!!!

Mauro

Geschrieben

@Mauro

Das isch schi in Ornig! Ich häts ja au no schöner gha, aber ich chan mit dem Kompromiss guet lebe.

Uf jede Fall gsehts um Welte besser us als vorher :top:

@ALL

Was mir jetzt no fehlt isch en guete Nummererahme. Het öper en gueti Adresse i der Schwiz?

Söt en dünne, schwarze Rahme si.

Geschrieben

hi leutz!

wider amol isch es sowiit, es wird wärmer, de schnee isch weg und s`riise und zucke im rechte arm nimmt kais end meh. wer us em rum zürisee hätt luscht dem riise heilig z`verschaffa und a paar böge go z`zie go?

long live tripplepower, take care and keep on rockin` :devil:

Geschrieben
hi leutz

eine Gaudi, die keiner verpassen sollte. schaut doch mal auf der site nach :

http://www.hillclimbing.ch/indexd.html

bei genügend interesse kann etwas organisiert werden

bikergrus von berniethebeast

Bernie

Zerscht amol Willkomma im T5net !

Am Hillclimbing 2003 z Obersaxen bin i o gse :love: .

Ka nur as säga ...

s isch GOIL gse (und heiss :sweat: ).

I werd das Johr o weder döt aztreffa si !

Geschrieben
I werd das Johr o weder döt aztreffa si !

So wie uff dr IMOT? :laugh::tongue::pinch:

Geschrieben
@ALL

Was mir jetzt no fehlt isch en guete Nummererahme. Het öper en gueti Adresse i der Schwiz?

Söt en dünne, schwarze Rahme si.

Hallo

Migro "do it yourself" hat. Kostenpunkt ca. 20 sFr. :top:

Gruss Alessandro

Geschrieben

@berniethebiest

Willkommen im CH Stammtisch... :flowers::flowers::flowers:

Gruss der schwarze Ritter (alias Alessandro)

Geschrieben

morgäää zäme

machet denn alli schön de sunnetanz :whistle: be mer allei hets ned so funktioniert :daft:

guete wuchestart

gruzz

serge

Geschrieben

Morga

Ha öbers Wohaend mis Moped fertig zemmabaut.

Wia versproha Beldle vo minera neua Fuassrasteranlag.

Fussrasteranl._li..JPGFussrastenanl._re..jpg

Wünsch allna a guati Woha.

Geschrieben

salü martin

schaut schee aus ! :top:

jetzt fehlen nur noch die schwarzen felgen :hitcher:

Geschrieben

Hallo Bernie,willkomme imClub.... :smile:

@Slang

Ich gang am Donschtig morge zum Ernes uns nimm dr Nummerehalter mit....den kasch en dört go hole... :biggrin: Bi am Morge dört und fahr uff e Mittag wider heim....Gang den no irgendnoime1.2.3.4 Kaffi go suufe.. :biggrin::biggrin:

@Madmax

He seht guet us.... :hitcher::hitcher:

Triple Grüsse Pat

Geschrieben

Hoi zäme!

Ich mälde mich nachere geniale Wuche im Engadin au wieder zrugg! Da isch ja grad echli gschriebe worde... Respekt! :top:

Mario: So en Nummererahme chunnsch unter anderem bim Spahni in Cham über - choschtet glaub um die 20 - 25 Franke.

Triplegrüess, Mischa

Geschrieben

@Martin

So was fehlt mir auch noch :careful::careful: . Das sieht ja so geil aus :evil:

Gruss Alessandro

Geschrieben

@Mischa:

Welcome back! Hesch leider de Frühlig grad verpasst im Tal :cool:

Aber leider han ich au kei Zit gha zum Töfffahre (wegem Umbau und so...)

@Mischa @Alessandro595

Merci für de Tip -> Wird beide Variante go aluege :top:

Geschrieben
Hallo Bernie,willkomme imClub.... :smile:

@Slang

Ich gang am Donschtig morge zum Ernes uns nimm dr Nummerehalter mit....den kasch en dört go hole... :biggrin: Bi am Morge dört und fahr uff e Mittag wider heim....Gang den no irgendnoime1.2.3.4 Kaffi go suufe.. :biggrin:  :biggrin:

@ Pat: Bi am Donnschtigmorge am schaffe. Chasch bi mir uf de Wach verbi cho und en Kaffi neh, bisch natürlich iglade. :tongue: Ich muess aber zerscht luege wänn i uf em Poste bi. :wink:

@Berni: Welcome to the T5.net! :flowers:

@Darkstar: Genau eso en Heckumbau wie dine, chönt ich mir au vorstelle. Ich muess mir das wänn mir eus mal träffed bei allen genauer aluege. Es reizt mi irgendwie scho! :top:

Geschrieben

@Merlin

Es ich würklich schnell gmacht, wenn Du s'Blech hesch :cool:

Und vorallem gseht's viiiieeel besser us :top::top::top:

Geschrieben

Hello everybody!!!

Also, ich chume nomal druf zrugg, nächscht Friitig Abig (26.3.04) chönntemer ja öppis go ässe/trinke!!! Han ja scho mal nahgfröget und es währed ja scho es paar gsi...

a) Wer isch definitiv debi??

(dä Fabrice würd spöter zu eus zuestosse)

b) Ässe oder nur öppis go trinke? Vorschläg? Wer organisiert? (würd susch ich übernäh wänn sich niemerd vo dä Städter freiwillig mäldet)

Mäldet eu....

Grüessli und no en schöne Abig

Mauro *derheutealleimbürozumteufelgejagthat*

Geschrieben

Halli hallo,

@Darkstar ehm ii ahn en nummere-halter für nur 7.50 kauft kha(schwarzer rahmen ganz dünn) ehm dä wär i dä nöchi vu regensdorf züri echli wiit noed??

ah ja dä lade heisst Bricowille!!

@alli andere min umbau au bald fertig :whistle:

Gruess Raffi

PS:wo schoenes wetter wooo :180::180:

Geschrieben (bearbeitet)

@Mauro

Wär gern debi gsi, aber ich gang das Wucheend uf Pontrsina go Skifahre :cry:

Aber d'Saison isch ja no lang :biggrin:

@3-Zylinder

Ich bin eh nächschti Woche gschäftlich in Niederhasli. Das würd also ufem Weg ligge. Leider chan ich "Bricowille" niened finde :sad:

Hesch Du en Adresse?

Meinsch Du diesen da?

bricoville

Autozubehör AG

Wehntalerstr. 108

8155 Nassenwil

Tel. 01 850 53 30

Fax 01 851 02 10

Bearbeitet von Darkstar
Geschrieben

@ Darkstar: Genau das isch d'Adresse. Wenn vo Regensdorf Richtig Dielsdorf fahrsch gahts nach Regensdorf de Hügel uf (80-er Strecki) und dobe isch dänn uf de linke Site de Bricoville.

@ Mauro: Chan leider nöd am Friitig. Aber wie bereits gseit, d' Saison isch no jung! :biggergrin:

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...