Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

@Merlin

Ich weiss jetzt wo ich hi muess: Isch eigentlich ganz eifach -> Oberhalb vo de Stell wo de Flüger abe cho isch :sad:

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

@pat

ok danke viel mol gibe dr denn kohle wenn mer üs s'nögste mol gsänd. Ok? oder vellecht längts am do doch no für es käfeli......

@mauro

chan leider ned am friitig, bin anderswiitig unterwägs.....

gruss

serge

Geschrieben

@all: Liebe Gemeinde :innocent: , ich suche die Telefonnummer einer Privatperson in England. Im Internet finde ich nur kostenpflichtige Anbieter, bei denen man sich registrieren muss. Frage: Hat jemand von Euch eine Idee, wie ich gratis an die gewünschte Nummer gelangen kann? Danke für Eure Hilfe!

@Mauro: Ich kann Dir leider erst am Freitag mitteilen, ob ich in Zürich auch mit dabei sein werde.

Liebe Grüsse, Mischa

Geschrieben

@speedfreak.ch

Luegsch mal dies Mail a.... Hoffe ich chan Dir demit helfe :top:

Geschrieben

@Mauro

Wegen Freitag, leider habe ich viel Stress und kann deswegen nicht kommen. :sad::careful: Aber schon bald kann mann wieder sich in Trimmbach treffen.... :hug::hug:

Gruss Alessandro

Geschrieben

Huhu zämä

So nes Schweisswätter, das gloub ig ja nid..! Hie isch alles wiss! :pissed:

@Alessandro

Ha ä Frag a di. Bi bim Bandithelm chlemmts z verspieglete Visier ziemlech. D.h. meh chas nume mit grobem Druck uf- u zuetue. Äs chlemmt aber nume im unger Berich, sobald z Visier chli meh offe isch, geits liechter. Isch das bi dim Helm ou so..? Hesch viellech ä Tip, was meh chönnt mache?

Hätt äuä doch gschieder dr Craft Barracuda kouft..! Im Momänt griff ig wieder uf mi alt Roof Boxer zrügg, wöu ig das Visier während em fahre chuum uf- u zuebringe.

Chli gnärvti Grüess ( :wink: )

Corinne

Geschrieben
@Alessandro

Ha ä Frag a di. Bi bim Bandithelm chlemmts z verspieglete Visier ziemlech. D.h. meh chas nume mit grobem Druck uf- u zuetue. Äs chlemmt aber nume im unger Berich, sobald z Visier chli meh offe isch, geits liechter. Isch das bi dim Helm ou so..? Hesch viellech ä Tip, was meh chönnt mache?

Chli gnärvti Grüess ( :wink: )

Corinne

@Corinne

Ist bei mir ziemlich änlich. Ich brauche zwar das Visier viel weniger zu öffnen :top: , denn es läuft fast nie an :invalid: . Aber "knorzen" tut es auch bei mir im unteren Bereich :daft: .

Aber es ist nicht so schlimm, das ich mich nerven müsste :sleep: .

Lieber Gruss Alessandro

Geschrieben
@ Pat: Bi am Donnschtigmorge am schaffe. Chasch bi mir uf de Wach verbi cho und en Kaffi neh, bisch natürlich iglade.  :tongue:  Ich muess aber zerscht luege wänn i uf em Poste bi. :wink:

@ Pat: Bi vom 0630 -0930 h uf de Wach. Han aber im Moment viel ztue. Wenn Luscht häsch chasch ja cho ine luege! :blush:

Muess morn an Gruppefüehrerkurs! :snore: Naja, defür muess i dänn a de Demos nüme zvorderst stah! :whistle: Hoffentlich isch s'Wätter echli besser als hüt, dänn chan i mit de Lady go schaffe! :cry::biggergrin:

Geschrieben

@Mauro

Ka leider am Fritigobed ned uf Zöri ko.

Geschrieben

@Merlin

Es isch laider öbbis derzwische ko :mellow: Ich muess es uff e anders mool verschiebe.......... Merci für d Ilaadig.... :biggrin:

Triple grüsse Pat

Geschrieben

@ cutf

tu mich denn negativen meldungen anschliessen :invalid: friitig goht leider ned. tun wir das ganze doch verschieben!? chönnd jo einigi ned cho.

schweinewetter :angry:

Geschrieben
@ cutf

tu mich denn negativen meldungen anschliessen  :invalid:  friitig goht leider ned. tun wir das ganze doch verschieben!? chönnd jo einigi ned cho.

schweinewetter  :angry:

jo! Kei Problem, anders mal bestimmt....

Geschrieben

@ alessandro

bi au wieder emol am luege gsi wie din Töff usgseht.

aber ebe .............qualität choschtet ebe immer e chli me.

Mini Triple isch au erscht in 2-3 Wuche fertig,

defür han i alli Teile relativ schnell becho aber au zahlt defür.

( Rahme Felge usw. lackiere ca. 2500.-, übrigens seht Hammer us )

und no vieles vieles mee...........

Tschau

Andy

I bi ebe nid es so viel im Internet, bi lieber am chnüble.

De sesch denn scho wieso.

Geschrieben

@Andy

Hey super :top::top::top:

Ich denke jeder Umbau der etwas Zeit braucht und Geschmack hat, lasst sich sehen. :wackout::wackout::wackout:

Auf deine Maschine bin ich ja gespannt. :shifty::shifty:

Ich habe zur Zeit keine Bilder im Net. Werde dies nach holen sobald ich ein paar gute Fotos schiessen kann. Ich habe noch eine kleinigkeit mit der Nummerohalterung, die ja bei mir direkt am Auspuff (underseat pipes :devil::devil: ) angemacht ist. Aber nach dem ist die Maschine eigentlich fertig und wäre bereit fürs erste Treffen.

Gerne möchte ich einmal eine Serie Bilder zeigen wie meine Lady vorher aussah und jetzt.... :cool::cool::evil::evil:

Diesmal wirst du ja auch kommen, oder? :skeptic::skeptic::wink::wink:

Gruss Alessandro

Geschrieben

Ja seid's ihr alle am Schnee schaufeln oder warum ises so ruhig hier? :daft:

Es schöns Weekend und en Gruess,

Mischa

Geschrieben

Was für ein Tag!!

Da stehe ich am Morgen früh auf, gehe auf die Ski... :wackout::wackout:

Am Mittag haben wir schon genug gefahren, gehen nach Hause und ab auf die Daytona :devil::devil::devil:

Ich frage mich nur... in welchem Land kann mann am Morgen bei winterlichen Verhältnis Skifahren und am Nachmittag Töfffahren ohne zu frieren??? :biggergrin::biggergrin:

Die Schweiz ist einfach schon ein traumhaftes Land und speziell bei uns im Berner Oberland. :love::love::love:

@Corinne

Ich denke ich habe dich schon wieder gesehen :shifty::shifty:

Du warst in einer Clique am Fahren, auf der Höhe Neuhaus Richtung Interlaken nach den Beatushölen. :fear::fear: Wars das du??? :skeptic::skeptic: Diesmal hattest du den Bandit Helm an, gäll :evil::evil:

Nächstes Mal kostet es etwas, gäll..... :biggergrin::biggergrin:

Gruss und schönen Wochenanfang wünscht Alessandro

Geschrieben

@Alessandro

Jaaaaaaa das bi ig gsi!! :biggergrin: Ha di natürlech ou grad sofort erkennt! Mir si ufem Heiwäg gsi vomene Töffweekend im Ämmital. Si no diä letschte gsi wo no ungerwägs si gsi. Hei ä chline Umwäg gfahre für hei. Z nächschte Mal choschtets de öppe würklech öppis! :rolleyes:

Ungloublech..! :biggergrin::biggergrin::biggergrin:

Geschrieben

Ich chan am Alessandro595 nur zuestimme: Absolut genial :top:

Han geschtr, wo i vo St.Moritz hei gfahre bi, abr fascht en gelbi 'Tona kurz vor Menzingen mit em Auto ufgladde. Er/sie het eifach zwenig s'Kabel gspannt bim überhole :invalid:

Also Auge uf uf de erschte Usfahrt :glasses:

Geschrieben

@Alessandro

Die Schweiz scheint ja noch kleiner zu sein als das FL :smile: .

Oder hast Dus einfach nur auf die Frauen abgesehen :devil: ?!

@Darkstar

Tja, das passiert wohl nur denjenigen, die Dr.Feinbein's Gasgriffwegverkürzung NICHT montiert haben :devil: .

Wünsche allen eine schöne sonnige Woche :flowers: .

Geschrieben

Hallo Jungs und Mädels!

Hmm, hüt isch wohl wieder einisch en "Schruubertag" - han no es paar Teili zum verbaue... Zum Bischpiel CNC-gfrästi und schwarz eloxierti Brems- und Kuppligshebel, Kellermann Blinker und denn möchti mini Armature und d' Schinwerfer no es bitzli "tüüferlegge"... :evil:

Händ au Spass, was immer ihr au mached!

Liebi Grüess, Mischa

Geschrieben
...

paar Teili zum verbaue... Zum Bischpiel CNC-gfrästi und schwarz eloxierti Brems- und Kuppligshebel, ... und denn möchti mini Armature und d' Schinwerfer no es bitzli "tüüferlegge"...  :evil:

Händ au Spass, was immer ihr au mached!

Liebi Grüess, Mischa

Nachmacher :cool: .

Geschrieben
Nachmacher :cool: .

Sorry Martin!

Dörfsch mer aber gern go helfe, wenn Du das alles bereits mal gmacht hesch... :wink:

Gruess, Mischa

Geschrieben

...so, min Umbau isch jetzt emol abgseh vom montiere vo de Nummere fertig :wackout:

Han geschtr no d'Kellermänner montiert :cool: Sind echt herzig die Blinkerli :top:

Geschrieben

hey guys

ich oute mich jetzt au mal als chäsbueb :biggergrin:

1. frag: jagt eine vo eu e nagelneui roti triple ide gegend walliselle, dübi ume?

2. frag: ir montieret kellermänner, sind die demfall zugla oder lönd irs eifach druf abcho?

gruess

chrigi

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...