speedfreak.ch Geschrieben 31. März 2004 report Geschrieben 31. März 2004 Hoi Chäsbueb! Zu Dinere 1. Frag: Ich bis nid - ich jage en schwarzi Triple dur's Zugerland... Zu Dinere 2. Frag: D' Kellermänner sind hinte zueglah, vorne sind soviel ich weiss nume die neue und sehr günschtige LED-Kellermänner zueglah. Aber who cares? I don't... Gruess us de Zentralschwiiz, Mischa Zitieren
Darkstar Geschrieben 31. März 2004 report Geschrieben 31. März 2004 Wer brucht scho Blinker?! Gell Mischa Chumme grad vo mim erschte Türli zrug -> chline Zugerring Leider hets no e chli vill Schmelzwasser. Sobald e chli i d'Höchi chunsch isch es nass uf de Strass Es het extrem vil Töfffahrer aber kei Triumph wit und breit Was isch los mit Euch? Sind Ihr alli no im Winterschlaf Mues no e chli Werbig mache fürs "Suzuki Center" in Cham: Bi ja scho länger uf de suechi nachemen dünne Nummererahme. Bin numme döt fündig worde. Super Service De Lehrling het mer de Rahmen grad anegmechet. Und das gratis Zuesätzlich hät's denn no Rabatt ghe! Nid schlecht, oder?! Er het en 02er blaui Daytona dusse stah. Mit knapp 20'000 km für CHF 10'XXX. Das isch es fairs Agebot Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 31. März 2004 report Geschrieben 31. März 2004 (bearbeitet) @ MadMax, hi Martin...wie siehts denn bei Dir/Euch aus mit Löwenstein? Kann ich dem Giftzwergchen mal Deine Nummer geben..zwecks gemeinsamer Anreise?? Bearbeitet 31. März 2004 von Triple Fighter Zitieren
Mädi955 Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 @ MadMax,hi Martin...wie siehts denn bei Dir/Euch aus mit Löwenstein? Kann ich dem Giftzwergchen mal Deine Nummer geben..zwecks gemeinsamer Anreise?? Hoi Marco Ich halte mich im Moment bewusst etwas zurück mit meiner Vorfreude auf Löwenstein . Mein neues "altes" Nummernschild "FL-955", das ich bei der MFK bestellt habe ist leider immer noch nicht fertig . Hab mir gedacht das wir, wenn es mit dem Nummernschild klappt, am Samstag morgen um ca. 6.30 Uhr hier abfahren. Für 300km - 3Stunden sollte locker reichen . Das meiste sind ja (leider) Autobahnkilometer. Sodass wir spätestens auch um 10Uhr auf der Platte sind. P.S. Kannst dem Giftzwergchen meine Nummer geben. Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 Hmm, bevor ich jetzt überall gange go sueche... Wenn und wo genau isch das "Löwenstein-Träffe"? Gruess, Mischa Zitieren
spaccioso Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 @ mischa woher hesch den die günschtige led kellermänner? grüess us züri chrigi Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 Ciao Chrigi, Hmm, die LED-Blinker sind leider nid würkli günschtig, sondern eher sautüür (€ 59.95 pro Blinker! ). Bschtelle chönntisch sie direkt da oder über fascht jede Töffhändler. Gruess us em Zugerland, Mischa Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 @Darkstar: Ciao Mario! Wenn scho grad da bisch... Wie wär's mit emne Usfährtli hüt Abig? Gruess, Mischa Zitieren
Darkstar Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 @spaccioso Das isch ironisch gmeint gsi Die LED-Blinker für vorne choschted s'Doppelte, also ca. €50.-/Stk. Ich han vorne au die "normale" Kellermänner dra. Da söll mir einer mal verzälle wieso vorne anderi Blinker dra ghöred als Hinne @speedfreak Bisch erfolgrich gsi bim Montiere? Wie gseht's hüt Abig mit emene chline Usfährtli us?` Zitieren
Darkstar Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 @speedfreak Suber gschaffet Grad anenand vorbi gschribe Bi uf jedem Fall debi!!! Wenn und Wo? Mir chönnted um d'Rigi fahre. Start bi Dir und dänn hinne abe fahre... Zitieren
Mädi955 Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 Hmm, bevor ich jetzt überall gange go sueche... Wenn und wo genau isch das "Löwenstein-Träffe"? Gruess, Mischa Zum T5net Saisoneröffnungstrefffen Löwenstein 2004 gibt es hier nähere Informationen. Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 @Darkstar: Es isch nüt Neus, dass d' BP de Shell immer en Schritt vorus isch... Hüt Abig - so am zwüsche halb 6 und 6 bi mir? Triplegruess, Mischa Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 @Martin: Merci, bin wieder mal z'fuul gsii zum sälber sueche... Han eigentlich nume s' Datum welle wüsse. 10. April, Oschtersamschtig. Gasch Du? Liebi Grüess is Ländle, Mischa Zitieren
Darkstar Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 @speedfreak OK. Bi dänn bi Dir Ich frög mich denn nur wo d'BP vorus söt si? Ihr händ ja nöd emol 100 Oktan Benzin Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 (bearbeitet) @speedfreakOK. Bi dänn bi Dir Ich frög mich denn nur wo d'BP vorus söt si? Ihr händ ja nöd emol 100 Oktan Benzin Zum 100 Oktan Benzin chann ich nume üse Techniker zitiere, wo folgendes dezue gschriebe het: "Die Untersuchungen von Shell zeigten genau an einem Fahrzeug (von etwa 8), dass mit ihrem "neuen" Treibstoff weiter gefahren werden konnte. Es handelte sich dabei um einen Kleinwagen der neusten Generation (Benzin Direkteinspritzer). Die Message draussen ist nun das, was deren Marketing-Fritzen daraus gemacht haben - etwas was die Wissenschaftler und Ingenieure bei Shell kaum unterschrieben hätten... Bezüglich der Oktanzahl ist es so, dass prinzipiell der Motorenhersteller angibt, welches die optimale Oktanzahl für den im Fahrzeug eingebauten Motor ist. In der Regel ist dies ROZ 95 und MOZ 85. Die Oktanzahl als solche ist ein Mass für die Klopffestigkeit (je höher desto weniger Klopfen bzw. Zündungen zum falschen Zeitpunkt), wobei ROZ = Research Oktanzahl = Klopffestigkeit beim Beschleunigen also geringer Belastung und MOZ = Motor Oktanzahl = Klopffestigkeit bei hoher Belastung also Vollgas. Ab Hersteller gibt es nur wenige Fahrzeuge die 98 benötigen (Ferrari, gewisse Porsche, und ähnliche Kaliber...). Noch höhere Oktanzahlen waren bis jetzt auf dem Markt noch nicht verfügbar, also braucht das auch niemand. Es gibt eine Ausnahme: Freaks. Mittels Chiptuning kann man aus gewissen Motoren noch etwas mehr rauskitzeln, wobei dies nur dan gut funktioniert, wenn man Benzin mit 100 Oktan und mehr tankt. Dafür lohnt es sich aber kaum, das genze Tankstellennetz auf 100 Oktan Ware umzurüsten oder zu ergänzen. Wie gesagt: es gibt KEINEN rationellen Grund für Benzin mit 100 Oktan. Aber auch BP hat ein soches Benzin lanciert, und zwar in Griechenland. Es nennt sich Ultimate. Die zukünftige Strategie wird aber sein, dass Ultimate nicht unbedingt 100 Oktan haben muss, sondern jeweils den länderspezifischen Bedürfnissen entsprechend mehr bietet als Standardware. Aber bis jetzt ist das für die CH erst Marketingstrategie und noch nicht ins operationelle vorgedrungen." P.S.: Wenigschtens simmer üs wäge hüt Abig einig... Gruess, Mischa Bearbeitet 1. April 2004 von speedfreak.ch Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 @Ed_72: Hey Sööseler, bisch au wieder mal azträffe? Wenn Du hüt Abig au Zyt und Luscht uf es Tüürli hesch, denn bisch natürlich herzlich iglade! Gruess, Mischa Zitieren
Darkstar Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 @speedfreak Da gshet mer mal wieder wie professionell d'BP zu ihre Ussage chunt: Numme 8 Fahrzüg z'teschte isch statistisch wohl nöd signifikant Und über Sinn und Unsinn müend mer vorallem im Töff-Forum nöd diskutiere Verkauft wird alles, was de Chund wünscht und chauft Öb Du es denn bruche chasch oder nöd isch eigentlich egal ...also ich chönt jetzt scho losfahre S'Wetter isch grandios Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 @speedfreakDa gshet mer mal wieder wie professionell d'BP zu ihre Ussage chunt: Numme 8 Fahrzüg z'teschte isch statistisch wohl nöd signifikant Guckst Du? D'Shell het ja teschtet... Aber lömmer das - isch ja eh egal und ab em Juni interessiert's mich no weniger. Ich möcht au scho lang use - s'Wätter isch ja voll de Hammer! Naja, es gaht ja nümm eso lang wie's am Morge gange isch. Cheers, Mischa Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 hi, na ja...wenn der Klopfsensor jetzt noch die 100 Oktan erkennen würde Zitieren
Petra Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 Hi Marco, fahre am Samstag die Speedmaster Probe. Vom Namen her passt sie besser zur Speedtriple. Aber sie ist eben ein Shopper Bist du Freitag schon in Löwenstein? Am Knochenende (muß schaffen) kommt mein Bericht hierher Gruß Petra Zitieren
Triple Fighter Geschrieben 1. April 2004 report Geschrieben 1. April 2004 @ Petra, bin fast jeden Tag in Löwenstein ....vorausgesetzt das Wetter macht mit.... Zitieren
Merlin Geschrieben 1. April 2004 Autor report Geschrieben 1. April 2004 hey guysich oute mich jetzt au mal als chäsbueb 1. frag: jagt eine vo eu e nagelneui roti triple ide gegend walliselle, dübi ume? gruess chrigi @ Chrigi: Also wenn e silbrige Daytona in Dübi oder Walliselle gsesch, dänn chönts ich si. Wohne nämli fast zwüsched ine, in Dietlike. @ Mischa und Darkstar: Müend ihr nöd schaffe? ihr sind doch elendi Bitragsschinder! @Rest: Het geschter fast mini Daytona verchauft! Bi am Namittag es Usfährtli über de Sterneberg und d'Hulftegg go mache. Uf em Sterneberg häts, je höcher ufe me chunt, no viel Schnee uf de Wiese. Wo ich um e Kurve ume cho bi, han i fast mini Lady abgleit. Det hets doch tatsächlich Kies und Schnee uf de Strass gha! Bi rächt verschrocke, has rutschende Vorderrad aber zum Glück wieder chöne uffange! Nachem Schrecke vo geschter han i hüt gfunde, dass i mit em Mountainbike es Toürli mache! Ich wünsch allne es schöns Wucheend au wenns nöd eso Töffwätter isch! Zitieren
Darkstar Geschrieben 2. April 2004 report Geschrieben 2. April 2004 @Triple Fighter D'Oktionzahl seit eigentlich numme us wie höch ich d'Verdichtig uffe schrube chan bis Verbrennig kolabiert -> Chlopfe halt Es intelligents Motormanagement würd mit de Isprützmengi so lang uffe gha, bis die Grenze erreicht isch. Damit hetsch die bescht Leistig usegholt Und denn würdet au meh Oktan würklich Sinn mache Aber leider kenn ich kei Regelig wo das mache tued @Merlin Nö, schaffe tüend mir i de Ölbranche sowieso nöd: 1. chunt's Öl eh fascht automatisch usem Bode und 2. gits meh als gnueg wo das Züg verbrenned wie nüt Zitieren
Darkstar Geschrieben 2. April 2004 report Geschrieben 2. April 2004 ...ihr sind doch elendi Bitragsschinder! Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 2. April 2004 report Geschrieben 2. April 2004 hi,na ja...wenn der Klopfsensor jetzt noch die 100 Oktan erkennen würde Hehe, genau! Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.