Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben
@speedfreak.ch

Und es nützt alles nüt, wenn mer nöd am Kabel zieht :wink:

Hmm, wer zieht denn nid am Kabel? :skeptic:

Geschrieben
Hmm, wer zieht denn nid am Kabel? 

@speedfreak

Hesch de Standgasüberholer vo geschtr scho vergässe?! :daft:

Wenn ihr am Samschtig lust hend, denn chönd ihr mit ufs Wischiff. Ich het no 2 Itritt :top:

Geschrieben

@Petra

Weisst Du schon näheres über das Wann und Wo das 2. SpeedTriple Treffen 2004 stattfinden soll :unsure: ?

Geschrieben (bearbeitet)
@speedfreak

Hesch de Standgasüberholer vo geschtr scho vergässe?!  :daft:

Wenn ihr am Samschtig lust hend, denn chönd ihr mit ufs Wischiff. Ich het no 2 Itritt  :top:

Jä so...! Wie chamer eso en Holzchopf vergässe - mir händ ihn ja fascht müesse vüreschiebe! :evil:

Wischiff tönt nid schlecht, ich warte aber mal s'Echo deheime ab.

Es mues ja scho nid :shifty::happy::tongue::biggrin::laugh::skeptic::daft::boozed::sick: zue und her gah, oder?

Gruess, Mischa

Bearbeitet von speedfreak.ch
Geschrieben
Es mues ja scho nid          zue und her gah, oder?

Hey Wischiff, nöd Oktoberfäscht!!! :daft:

S'lauft im gediegene Rahme ab -> e chli probiere und e chli bstelle :top:

Usserdem müestisch recht Gas gä um voll durrezkeie: sie mached nämlich scho am 22.00 zue :whistle:

Geschrieben
S'lauft im gediegene Rahme ab -> e chli probiere und e chli bstelle  :top:

Chamer au nur probiere und nüt bschtelle? Ich han no gnueg Wi und bschtelle lieber es paar Sache bi SBF...

@all: Hallo, isch suscht eigentlich au no öpper online? :daft:

Allne es schöns Wuchenend! Gruess, Mischa

Geschrieben

@speedfreak.ch

Natürlich chasch au numme sufe bis :sick:

Aber für das wär's ja eigentlich nöd denkt :wink:

Geschrieben

@Darkstar: Du weisch, dass ich sälte Alkohol trinke. Und sit em Geburtstag vom Achi bini au nie meh bsoffe gsii (det defür richtig :boozed: )...

Also, mir ghöred vonenand!

Gruess, au a alli andere wo am Fritig Namittag scho :snore: ...

Mischa

Geschrieben

@all

händ hoffentlich au schön km gspuelt di wuche, es isch eifach bombastisch gsi :devil:

u nögst wuche gits de no neui finke.......... :top:

nice weekend

gruss

serge

Geschrieben

@all

Han endlich Zit gfunde und Föteli nachem Umbau gmacht :top:

HeckDarkStar.jpg

Seite2DarkStar.jpg

Schöns Wucheend @all

Geschrieben

Ist es nur mir aufgefallen :skeptic::skeptic: oder anderen auch, :dry: dass seit Tagen fast niemand mehr im CH Forum Berichte übers Fahren, Triumphs oder ähnliches schreibt? :sad:

Vielleicht weil es Allen wie in einem Chat-Room vorkommt??? :glow::glow:

Geschrieben

hab ich gar nicht mitbekommen allessandro,

war zu beschäftigt mit fahren :wackout::wackout::wackout:

den der frühling ist nun doch gekommen, juhuuuuuuuuuu

war die letzten tage mal kurz auf der blackbeauty und hab an einem tag mit serge das fricktal unsicher gemacht, genial war's. dort hat es ortschaften die ich nicht mal aussprechen kann.musste am nächsten tag gleich nochmal hin, da leider alleine.

aber hoffe doch das ich euch alle bald mal wieder sehe, sagen wir auf dem hauenstein? so mal zum anfang :smile:

greez

to

all

gang jetzt grad in usgang echli go blöd tue

wünsche allne es super weekend, schlofed us morn, swird wuescht :dry::pissed::angry:

Triple Fighter
Geschrieben
Ist es nur mir aufgefallen oder anderen auch,  dass seit Tagen fast niemand mehr im CH Forum Berichte übers Fahren, Triumphs oder ähnliches schreibt?

Oder s´hockt jeder uffm Moped :wackout::wackout::180:

Geschrieben
Ist es nur mir aufgefallen   oder anderen auch,  dass seit Tagen fast niemand mehr im CH Forum Berichte übers Fahren, Triumphs oder ähnliches schreibt?

Oder s´hockt jeder uffm Moped :wackout::wackout::180:

Oder es wird hier im Moment von einigen über Sachen berichtet, die keinen der anderen hier so richtig interessieren (mich eingeschlossen), und per PM abgehandelt werden könnten.

Wünsche noch ein schönes Weekend.

Geschrieben
Oder es wird hier im Moment von einigen über Sachen berichtet, die keinen der anderen hier so richtig interessieren (mich eingeschlossen), und per PM abgehandelt werden könnten.

Wünsche noch ein schönes Weekend.

Martin, ich wusste es doch, dass es dich auch nicht interessiert...... :tongue::tongue:

Der schwarze Ritter :evil:

Geschrieben

Was is´ denn Leute ...

Gehen Euch die Themen aus?

Was ist denn mit dem längsten Thread ...

Schönen Gruß in die Schweiz.

Freu mich drauf, wenn ich wieder bei Euch bin ...

Gruß vom Kohlenklau

Geschrieben
Was is´ denn Leute ...

Gehen Euch die Themen aus?

Was ist denn mit dem längsten Thread ...

Schönen Gruß in die Schweiz.

Freu mich drauf, wenn ich wieder bei Euch bin ...

Gruß vom Kohlenklau

Hallo Kohlenklau, schön, dass du dich in die Hölle des Löwen, äh, Schweizer getraut hast zu schreiben... :laugh::laugh:

Ne, wir haben diesen Winter so stark geschuftet um den Vorsprung auszubauen, sogar der Marco hat tatkräftig mitgeholfen (ist glaub ich eh schon irgendwie Ehrenmitglied des CH-Stammtisch, wenn man schaut wie oft er "bei uns" ist :top: ), ich glaube, der Vorsprung den wir haben, sollte für einen Sommer genügen... somit können wir uns auf's FAHREN konzentrieren!!! :biggergrin::biggergrin:

Grüessli

Mauro

PS: Kommst du denn ab und zu mit em Töff in die Schweiz? Wenn ja, lass es uns wissen!!!

PPSPSPPSSssspppspspsp: Hey, Seehund, sötemer dich umtaufe in Bruunbär? Hm? Chum isch dä Winter ume, mäldet er sich wieder, Winterschlaf verbii????? :biggrin::laugh:

Triple Fighter
Geschrieben
sogar der Marco hat tatkräftig mitgeholfen (ist glaub ich eh schon irgendwie Ehrenmitglied des CH-Stammtisch, wenn man schaut wie oft er "bei uns" ist

Uiuiuiuiui,Dankeschee...so ebbes liest mer gern :glow::glow:

Geschrieben
hab ich gar nicht mitbekommen allessandro,

war zu beschäftigt mit fahren :wackout::wackout:  :wackout:

den der frühling ist nun doch gekommen, juhuuuuuuuuuu

.

aber hoffe doch das ich euch alle bald mal wieder sehe, sagen wir auf dem hauenstein? so mal zum anfang  :smile:

Hallo Marcel

Cool :cool: bist du vom Winterschlaf erwacht :snore::snore: .

Die CH Forum Gemeinde hat dich vermisst :unsure::unsure:

Trimmbach ist ja immer am Donnerstag... :smile::smile: wie wärs an der Auffahrt??

Vielleicht geht es sogar den Meisten. Was dentk ihr?:wink::wink::wink:

Gruss an Alle

Alessandro

Geschrieben (bearbeitet)
Hallo Kohlenklau, schön, dass du dich in die Hölle des Löwen, äh, Schweizer getraut hast zu schreiben...  :laugh:  :laugh:

...

PS: Kommst du denn ab und zu mit em Töff in die Schweiz? Wenn ja, lass es uns wissen!!!

Bin halt a mutig Kerlchen :wackout::wackout::wackout: !

Und ab und zu mach´ ich mich auch auf den Weg in die Berge und an die Seen.

Und so komm ich dann auch bei Euch vorbei.

Wenn´s das nächste mal soweit ist, melde ich mich in Eurem Monster-Thread, versprochen.

Freu´ mich immer über ne gemeinsame Runde!

Gruß vom Kohlenklau

Bearbeitet von Kohlenklau
Geschrieben (bearbeitet)

@ Darkstar: Genau eso stell ich mir das vor! :top: Isch dini Nummereschildbelüchtig witer ine oder tüscht das? Mini wisse Blinker wott i aber nöd ersetzte. Ich hoffe, dass d'Blinker nöd mit em Topf kollidieret. :glow: Obwohl die ja dänn witer inne chämtet. :skeptic:

Wo häsch dis Bläch her?

Ich muess das würkli mal live gseh. Wird Ziit fürs erste Träfffe! :whistle::biggergrin:

Apropos Fricktal: De Cheisteberg isch geil mit em Hobel wenns kei Verkehr hät, nur leider isch mer viel zschnäll in Frick äne. :scare::fear:

Bearbeitet von Merlin
Geschrieben (bearbeitet)

@Merlin

Merci :flowers: Wie ich scho witer obe beschribe han, han ich mich für die eifachschti Variante entschide. D.h. d'Nummerebelüchtig isch original! Numme de ganzi Plastik unterhalb het müesse dra glaube:

Seite3DarkStar.jpg

Unter Heckumbaute git's no meh Bilder.

Miner Meinig die bescht Lösig in Bezug uf Ufwand/Optik :top: S'Blech isch vo de Bixes us Ägeri und isch us Chromstahl. Ich han's denn no schwarz gsprützt.

Es Treffe wär sicher en gueti Sach :top: Bin aber über Oschtere im grosse Kanton. Aber d'Saisson het ja erscht a gfange :devil:

Bearbeitet von Darkstar
Geschrieben
Wo häsch dis Bläch her?

Chunsch bim Stefan für CHF 75.00 au über.... ich has dänn au no schwarz lackiert gha.

Er macht au dä ganz Umbau, wännd wotsch...

@ Marco: Gerngeschee!!!

@ Kohlenklau: Einfach melden!!!

En schöne Tag

Mauro

Geschrieben

Hallo zämä

Vo mir hett meh ir letschti ou nid grad viu ghört, das liegt da dranne, das ig diä meischti Zyt uf mire Lady verbracht ha. :smile: Bi i dä letschte Tage fasch diä ganzi Schwiz abgfahre. :biggergrin: Hett mega Spass gmacht.

Ar Oschtere geits de vier Täg id Provence, freue mi scho sehr. Nume schad das ig in Löwenstein nid cha derbi si. Aber ig dänke, äs git sicher mau wieder äs Träffe, u de luegeni das ig ou derbi bi.

Am Donnschtigabe wirdeni äuä nid z Trimbach si, mues no packe, u d Gepäckbrück montiere u so. U de geits früeh is Bett, am Frytigmorge am haubi achti fahre mer nämlech ab. :cool: Aber viellech nächscht Wuche?

Schüsch gits (leider) nüt neus vo mir z berichte, bi ging no uf Jobsuechi... :sad:

Liebi Grüessli

Corinne

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...