Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

@Petra

Isch en super Sach! Sött mer eigentlich öfters mache :top:

Aber das Bispil gaht unter de Kategorie: "Unheimliche Begegnungen"

Krassi Sach: Triumph Jünger und Goldwinger :wackout:

Geschrieben
bericht_petra_03_2004.jpg

Hier jetzt endlich mein Bericht! :biggergrin:  :laugh:

@Petra

WOW ich bin grad Baff :top: .

Danke für Deinen Bericht von uns Triumphlern im "Goldwing-Blatt" :flowers: .

Und das Foto is auch ned schlecht :wink::top: .

@Marco

Mit "das bordeauxrote Gefährt" is Deine gemeint :devil::devil::devil: .

Geschrieben

Hoi zäme

Mein Triple ist jetzt auch fast fertig ...........

wie kann ich Bilder hier zeigen ?

Ich bin halt nicht so der Internetler..sorry.... :invalid:

Gruess

Andy

Geschrieben (bearbeitet)

Coole Bricht, leider han i nöd chöne debi si! :sad:

@ all mit umbautem Heck: Isch eigentlich de Rückstrahler (Chatzeaug) nöd Pflicht?

Super, da schaffe i bi de Rennleitig und han sälber kei Ahnig! :boozed: Ich muess mi mal schlau mache. :skeptic:

Wenn i s'Heck umbaue, dänn wot i scho, dass alles im legale Rahme lieht. Bi lang gnueg mit enere LLRC umegfahre und han immer so es komischs Gfühl im Nacke gah! :whistle:

Aja, no e Frag: Häts Nachteil, wenn mer de Ketteschutz hinte verchürzt? Ich denke so wäge Kettenfett versprütze und so! :skeptic:

@Mauro: 75 Eier für es Bläch?!? Isch ja nöd grad billig. Mis würd sowieso silbrig bliebe. Passt besser zu minere Farb! :biggergrin:

Viellicht chan mir ja dänn öpper mal echli behilflich si. Bi zwar mal Masch-Mech gsi, aber sit i bi de Gsetzeshüter bi, bin i halt nüme so de Hirsch bim schrube und meche! :blush:

Apropos Ostere: Nach Ostere bin i e Wuche i de Wärmi! :wackout::tongue::biggergrin:

Gruess

Andi

Bearbeitet von Merlin
Geschrieben
Hoi zäme

Mein Triple ist jetzt auch fast fertig ...........

wie kann ich Bilder hier zeigen ?

Ich bin halt nicht so der Internetler..sorry.... :invalid:

Gruess

Andy

Tschau Namensvetter!

D'Bilder müend uf emene andere Server abgleit si. Git eigentlich bi jedem Internet-Abüter gratis Webspace für e chlini Homepage! Oder schicksch es an Kazahl, de tuets dänn uf T5Net.de Hompage. Dänn chasch es au da inne verlinke!

Wänn nöd mit cho bisch was i gmeint ha, chasch mir d'Bilder schicke und ich stells dänn da is Internet!

Gruess

Andi

Triple Fighter
Geschrieben (bearbeitet)
@Marco

Mit "das bordeauxrote Gefährt" is Deine gemeint    .

UNERHÖRT!!!!!!!!! :pissed: es gibt halt immer welche die a bissle Farbenblind sind(sorry,Petra)..wohl net bemerkt das die Farben wechseln :whistle:

PS.:...falls mal wieder einer zum Stefan kommt......schönen Gruss vom DEUTSCHEN mit dem steilem Heck :wackout::hug:

Bearbeitet von Triple Fighter
Geschrieben

@Andy

Sött ja jetzt keis Problem meh si :wackout: Ich stell sie Dir au is Netz. Eifach e PM :top:

@Merlin

Wenn's zum Üsserschte cho söt, denn han ich immer no min originale Nummererahme. Det chasch s'Chatzaug unne annemeche :smile:

Aber wer brucht das scho :cool:

Für was wotsch Du Ketteschutz verkürze? :daft:

Ich han au so um die 70 Eier defür zahlt. Wenn mer's selber macht, denn muesch scho e Werkstatt ha. So isch es e suberi Sach :top:

Vom Umbau git's ja da Bilder. Süscht eifach fröge :flowers:

Geschrieben

Tausendmal Tschuldigung! :scare::sheep::alien:

Wollte keinem auf die Füße, äh Speedy steigen. Wo ich doch auch auf eine Engeländerin umsteige :giggle:

Ansonsten: Danke für die Blumen! :glow:

Ich war aber wirklich begeistert von euch! :biggergrin:

Wenn es klappt, kommt Treffen Nr. 2 zustande...

Ride safe! Petra

Triple Fighter
Geschrieben
Wenn es klappt, kommt Treffen Nr. 2 zustande...

bitte FFFRRRÜÜÜÜHHHzeitig bescheid geben :wackout::wackout::wackout:

Geschrieben

@Petra

JAAAA BIIIITTEEEEE gleich bescheid geben Wann und Wo das Treffen stattfinden soll :wackout: *lechtz* ! ! !

@Marco

:wink: Mir gefällts :happy: .

@Merlin

Andy, Rückstrahler ist (leider) auch hier in der CH/FL Pflicht und benötigt sogar ein "E" zeichen !

Triple Fighter
Geschrieben

Ich denke...wenn´s soweit is muss ich mal nen Abstecher in FL machen :wackout::top:

Geschrieben
Ich denke...wenn´s soweit is muss ich mal nen Abstecher in FL machen :wackout:  :top:

:wackout: He he he :laugh:

:top:

Bist jederzeit herzlich Willkommen im Reich der FL-BikeKaoten :cool: .

Triple Fighter
Geschrieben
Bist jederzeit herzlich Willkommen im Reich der FL-BikeKaoten

Na werd i Euch amole zeiga...wo dr Schwäbische Hammer hängt :tongue:

Geschrieben

@Merlin

Ja s`Fricktal isch nid schlächt, det dreh ich immer gern e chlini Firobigrundi

de Chaistenberg isch ja au erst de Afang vo Frick chasch über Staffelegg - Bänkerjoch -

(det hets geili Kurve, aber dini Aargauer Kollege :wink: sind gern det)

- Salhöhi immer witer richtig westen chasch das usbaue, da mach ich amis schnell 100 - 150 km Kurve am Firabig.

han übrigens de Hinter vo minere Laidy au ufs minimum kürzt, so en knackige Hinter het scho öpis :wackout:

alles im legale Bereich mit Nummerebelüchtig und Chatzenaug (muesch ha) und chline Blinker,

han aber alles selber gsaget, gfielet und gspachtlet, Blech han i selber gschnizt,

het no chli arbeit geh mues luege das ich morn emol chan Föteli mache.

Gruess Marcel

Geschrieben

@Alessandro

Hoi Du alter Krieger :flowers: .

Die letzte Zeit lese ich so wenig von Dir :shifty: .

Was ist los mit Dir?

Ahhh ...

ich weiss schon...

Du bist an der R1 am Fummeln. Stimmts :cool: ?!

Mach doch mal ein paar Fotos von Deiner neues Yamaha R1 und Deiner Kawa Z1 900 hier ins Forum rein :hitcher: .

Geschrieben
Ist es nur mir aufgefallen   oder anderen auch,  dass seit Tagen fast niemand mehr im CH Forum Berichte übers Fahren, Triumphs oder ähnliches schreibt?

Oder s´hockt jeder uffm Moped :wackout::wackout::180:

Oder es wird hier im Moment von einigen über Sachen berichtet, die keinen der anderen hier so richtig interessieren (mich eingeschlossen), und per PM abgehandelt werden könnten.

Wünsche noch ein schönes Weekend.

@Alessandro & Martin:

Sorry, dass Eu es paar Biträg (ich schätze vom Darkstar und vo mir) nid interessiert händ. Aber wird amene Stammtisch würkli nur immer über Sache diskutiert, wo alli interessiered?

Vor allem vo Dir Alessandro isch ja au i diverse Biträg nur über Din neue Helm und Din bzw. em Uspuff vo de Corinne brichtet worde... Ob das alli interessiert? :daft:

Wie au immer, ich möcht niemerem an Charre fahre - ich has eifach welle loswerde...

Trotzdem en schöni Wuche a alli und drüü Finger zum Gruess,

Mischa

Geschrieben

@Mischa

Hoi

Null Problemo :smile: .

War von mir aus ned bös gemeint :flowers: .

Und ich denke auch vom Alessandro wars nicht bös gemeint.

Geschrieben (bearbeitet)

@Martin: Weiss ich doch - ich mein's ja auch nicht böse... :flowers:

Gruss, Mischa

Bearbeitet von speedfreak.ch
Geschrieben

Und jetzt wieder mal öppis über de Töff ( :tongue: ): Ich han am Sunntig d' Armature und d' Schinwerfer tüüfergleit - gseht minere Meinig nach um einiges besser us...

Schilli, dörf ich Dir demnächscht mal Bilder schicke zum inestelle? Merci! :flowers:

Gruess a alli,

Mischa

Geschrieben

Bi fascht 2000 Biträg wird's eh schwierig bi allne s'Interesse z'wecke :whistle:

@speedfreak.ch

Sorry wegem Samschtig :flowers: Han din Aruf erscht am Sunntig gseh :sad:

Geschrieben

@Mischa

Keis Problem. Numme ane mit dem Züg :top:

Je nachdem wenn Du sie schicksch P oder G Email neh, gell :cool:

Geschrieben

@ Andi

Wänns silbrig wotsch lah, dänn würd ich dir empfehle, es silbrig z'sprütze, da d'Struktur nöd würkli schön isch, gseht nach verzinkt us....

Grüessli us dä Raststett Prattele

Mauro

Geschrieben (bearbeitet)

@Merlin & cutf

Denn nimmsch gschider grad das vo de BIXE. Isch vo de Optik und vo de Verarbeitig top :top: Chasch problemlos ohni Farb drameche :wackout:

Bearbeitet von Darkstar

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...